Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » White Swan - prolog + 1. kapitola


White Swan - prolog + 1. kapitolaAhoj, lidišky. Tak, je tady naše první společná povídka s názvem White Swan. Snad se vám bude líbit. Jestli ano, tak to prosím dejte najevo tím, že nám zanecháte komentář. Vaše MyLS a Mishele Volturi:)

Žít 70 let s rozdvojenou osobností je úděsné, ve dne člověk v noci labuť. Ale výhodu má pokaždé vše - mám dvě nohy, horší by to bylo kdybych se měla plazit. Ještě štěstí, že mě neproměnila v žížalu, to by mě pak bez problému sezobl kos.

Nejhorší na tom je, že už nikdy nebudu normální člověk, který si užívá nočního života. Já můžu žít jen ten denní život, kde jsou jen problémy. Už jako malá jsem si přála vidět noc lidskýma očima, ale to se už nikdy nestane.

Ještě před deseti lety jsem doufala, že by se mohla smilovat a zbavit mě mého prokletí, ale už doufat nesmím. Už mě toho nezbaví nikdo, když už nemá kdo, když už byla sprovozena z tohohle světa.
Teď se zastavil celý můj život, teď mi bude navždy 17 let a nikdo to nezmění. Už ne.

Začalo svítat a já se z jezera vydala na břeh. Opět budu muset žít jako ‚normální‘ člověk denní život. Budu se muset přetvařovat a říkat Angele, co jsem dělala v noci. To jí mám říct:

„Jo, včera večer? Tak to jsem se proměnila v labuť a plavala v jezeře.“ Tak to asi ne.

Pořád mě zvou večer do klubu. Ani neví, jak mě bolí odmítat všechna ta pozvání, ale bylo by divné, kdyby do klubu přišla labuť, ještě by si mě upekli.

Začalo vycházet slunce a já se pomalu začala proměňovat zpět v člověka. Když byla proměna dokončena, oblékla jsem si oblečení, které leželo celou noc na břehu jezera a vydala se domů. Než začne škola, mám ještě tři hodiny čas.

Loudala jsem se lesem – do toho života, kde jsou jen problémy se opravdu vrátit nechci. Co oni mají za problémy? Všechny holky pořád řeší, že jsou tlusté, nebo že mají na tváří pupínek. A co mám říkat já? Já jsem na tom hůř. Já jsem v noci opeřenec, který může kdykoliv skončit v rukou nějakého pytláka. Ale už dost litování. Musím teď přežít další nudný den ve škole a najít si bezpečnou skrýš - bude se totiž pořádat hon…

***


1. KAPITOLA



Za chvíli jsem byla doma.

Doma jsem si udělala úkoly, které jsem včera nestihla, převlékla jsem se do minisukně, legínů, topu a vzala jsem si kabát a kozačky.

Seběhla jsem dolů do kuchyně, kabát si přehodila přes židli, kozačky položila na zem a šla se nasnídat. Vzala jsem si cereálie s mlékem.
Posnídala jsem, obula se, oblékla si kabát, vzala tašku s věcmi, vzala klíče od auta a šla ven, kde jsem nasedla do svého miláčka Audi A4 a vyrazila směr: ŠKOLA

Na parkovišti mě obletovali jako vosy med.

,,Dnes mají přijit ti nový,“ brebentila Jassica, poslouchala jsem ji jen napůl a myšlenky se mi pořád motaly kolem dnešního honu.

„Bell? Vnímáš?“ mávala mi Jassica rukou před obličejem.

„Ale jo,“ odbyla jsem ji a zabodla pohled do země.

„Tak? Co jsem teda říkala?“ co to říkala…

„Že má přijet někdo nový?“ zeptala jsem se.

„Máš štěstí,“ hm.

Jess pak mluvila s Angelou a já už jim nevěnovala pozornost. Sedla jsem si na kapotu auta a přemýšlela, jak to udělám večer. Doma zůstat nemůžu. Tam mě věčně hledají Jess s Angelou.
Asi si zalezu někde pod břeh jezera.

„Pane Bože! Už jsou tady! Bello!“ cloumala se mnou Jessica a tím mě probudila.

„Hoří nebo co?“ nechápala jsem.

„Ne! Nehoří, ale už jsou tady!“ div neskákala radostí.

„A proto mě shazuješ z kapoty?“ málem jsem spadla. No tak nespadla - po kletbě se mi rovnováha docela vrátila, ale stejně není to nic moc.

Jen tak jsem se rozhlédla kolem a na parkovišti kličkovala dvě auta – Volvo a Hummer - a hledala místo. Když obě auta zaparkovala, tak z Volva vystoupily tři a z Hummera dvě postavy.

Najednou bylo hrobové ticho, že by člověk slyšel i trávu růst. Mě, jako labuti se sluch zlepšil. Slyším i vidím lépe. Někdy je to otravné. Například, když kluci rozebírají vaše pozadí.

Znuděně jsem protočila oči a táhla Angelu na hodinu. Všichni na mě házeli pohledy typu: „Tady jsou takový kousci a ona si je nechá utéct, husa.“ Mají smůlu - nejsem husa, ale labuť.

„Počkej, ještě máme 15 minut čas. Nemusíš mě tak táhnout, nechci se někde rozplácnout,“ křičela na mě Angela, kterou jsem za sebou táhla.

Otočila jsem se, s tím, že z tohohle místa už chci vypadnout, ale to jsem neměla dělat. Místo Angely jsem letěla k zemi já.


Narazila jsem do něčeho tvrdého a studeného. Bylo mi jedno kdo, nebo co to je, hlavně, že to zbrzdí můj pád…

„Koukám Edwarde, že nemůžeš nikam jít, aniž by ti nepadaly holky k nohám,“ smál se někdo.

„Nech toho Emmete!“ zavrčel někdo.

„Žiješ?“ zeptal se mě medový hlas.

„Zatím,“ jestli se dneska nezabiji, nebo někdo nezabije mě, tak to bude zázrak.

Zdvihla jsem hlavu, otevřela oči a pohlédla do těch nekrásnějších očí na světe. Nad mou odpovědí se ta nejkrásnější tvář zamračila.


MyLS - Mishele Volturi


2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek White Swan - prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!