Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » White Swan - 2. kapitola

Jane


White Swan - 2. kapitolaAhoj, tak je tady další kapitola, doufáme, že se Vám bude líbit. Jestli ano, o5 zanechte komenty:) Vaše MyLS a Mishele Volturi.

2. KAPITOLA



„A… chci říct, že jsem v pohodě. Díky,“ odpověděla jsem a vymanila se z jeho náruče.

„Pojď,“ pošeptala jsem Angele a už ji zase táhla za sebou.

„Je boží,“ rozplývala se.

„Jo, ale není pro mě. Posluž si,“ to už zazvonilo a já zapadla do třídy. 

Do třídy vstoupili dva kluci - byli to ti z parkoviště.

„Omlouvám se, ale museli jsme seškrabovat jednu holku z Edwarda. Nevím proč, ale všechny holky se na něj lepí,“ řekl ten hromotluk a měl úsměv od ucha k uchu. Zčervenala jsem a sklopila hlavu.
Všichni se na mě otočili a zírali – všichni přítomní to na parkovišti viděli.

„V pořádku, ale ať už se to neopakuje,“ odpověděl učitel.

„Vy si sedněte tady a vy za slečnou Swanovou,“ ach ne…

Najednou vedle mě zavrzala židle a já vzhlédla. Vedle mě seděl… Edward. Jo, tak mu na parkovišti říkal ten druhý.

Pokusila jsem se o úsměv a on mi ho oplatil. Zčervenala jsem ještě víc. Radši jsem odvrátila hlavu a dívala se z okna. Na sobě jsem cítila bodavý pohled.

Bylo to jako pod rentgenem měla jsem pocit že mi vidí až pod kůži. Otřásla jsem se a pozorovala přírodu (pářící se veverky na stromě) . Ten způsob… Měla jsem co dělat, abych nevybuchla smíchy.

Jen tak jsem vzhlédla a viděla, jak na mě můj soused pobaveně zírá.

„Promiň to jen ty…“ Mávla jsem nad tím rukou.

„Mimochodem, jsem Bella a promiň mi to na tom parkovišti a taky díky.“

„Edward. V pořádku,“ odpověděl a pak jsme se oba dva věnovali hodině, jen Edward na mě pořád zíral.

Teď jsem si vzpomněla – na obědě se musím rozloučit s Ang – co kdybych je po dnešním honu už neviděla…

Když hodina skončila, vyletěla jsem ze třídy, ale tam jsem do něčeho tvrdého narazila a opět jsem se měla potkat se zemí, nechybělo moc a málem jsem se lépe sblížila, až skoro políbila s podlahou. Doufám že ji aspoň pořádně umyli.

„Pomoc, teď se lepí na mě, taky se jí líbím,“ uličnicky na mě mrknul ten hromotluk.

„Emmete, nech toho," zabručel Edward.

„Závidíš, že jsem hezčí a líbím se jí víc jak ty.“ 

„Že by jsi mi četl myšlenky?“ zeptala jsem se a oni ztuhli. Typovala bych že jsou zmrzlí jak sněhuláci v Rusku.

„No ráda bych se na vás dívala, ale začínám mít zpoždění,“ usmála jsem se, vyškrábala na nohy a utíkala na hodinu. Zbytek dne tak nějak uběhl a já byla v jídelně. K obědu jsme měli něco, co vypadalo jako kdyby to už někdo přede mnou měl, ale dalo se to strávit.

Když jsem dojedla, přidaly se ke mně i Ang s Jess.

„Tak? Podnikneme něco dneska?“ ptala se Jessica

„Já nemůžu, zase něco mám.“ Tolik mě to bolí, když je musím odmítat.

„Bello, dneska musíš jít, ještě nikdy jsi s námi nebyla večer venku.“

„Jo, já se omlouvám, já… já se bojím tmy,“ lhala jsem.

„Neumíš dobře lhát,“ odporovala Ang.

„Promiňte, už musím, mám vás ráda, na to nezapomeňte!“ v rychlosti jsem je objala a utíkala na parkoviště, div jsem se nezabila o ty malé zákeřné kamínky, které tady byly kolem dokola rozházené. Rychlostí blesku jsem vlítla do auta nastartovala a odjela domů.

Doma jsem hodila věci do kuchyně na židli, vzala si jogurt a zamířila do mého pokoje, kde jsem si pustila hi-fi. Vzala jsem si knížku a začala číst. Při tom jsem přemýšlela, co budou další výmluvy.

Nevím, jak dlouho jsem tam tak ležela, četla a přemýšlela, ale najednou zazvonil zvonek u dveří.

Otevřela jsem dveře a to co jsem uviděla, mi málem vyrazilo dech a oči se mi málem přilepily na dveře, jaký to byl šok. Stál tam…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek White Swan - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!