Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Where I belong? 3

...


Where I belong? 3„Uvedomuješ si, že keď pohŕdaš Volterrou, tak vlastne pohŕdaš mnou?!" spýtal som sa trocha nahnevane. Isabella mi pozrela do očí a ospravedlňujúco sa usmiala. Bola proste čarovná, ale za to prefíkaná, musel som si dávať pozor. Ale aj napriek tomu som ju chcel vo svojej garde. Bola pre mňa veľký majetok, ktorý som však nemohol vlastniť.

3. Emily

Za tento krásny a úžasný trailer vďačím mmonik. Ďakujem ti. :)


Isabella Marie Swan

Aro bol behom sekundy pri mne a naklonil ku mne ruku. Nechápala som, o čo mu ide. 

„Budem veľmi poctený, keď mi ukážeš aspoň kúsok z tvojej tajomnej mysle, Isabella,“ zamrmlal cez zaťaté zuby. Musel sa veľmi ovládať, aby nevybuchol, sám vedel, že keby som to nechcela spraviť, nijako by ma nedonútil. Má to ťažké, to musím uznať.

„Môj pane, moju myseľ vám, sám viete, že ukázať nemôžem, avšak vám poviem, prečo som zastavila v love Demetriho,“ šepla som na kompromis a Arovi sčerneli oči. Hneď nato sa vrátili jeho dúhovky na karmínovo-červenú. Keby niekto iný uvidel toto jeho počínanie, buď by od strachu prosil o smrť, alebo by veľmi rýchlo vytáral všetko, čo Aro chcel. Lenže ja nie som nijaká väčšina. Som jedna z najstarších upírov pobehujúcich na tomto svete, môj stvoriteľ bol jeden z prvých upírov. Pochybujem, že Aro taktiež.

Vedela som si predstaviť ako stláčam jeho arogantnú tváričku. Nad tou predstavou som sa pousmiala a spriama mu pozrela do tváre.

„Aro,“ prvýkrát, čo som ho neoslovila „môj pane“. Zrejme si už na to zvykol, lebo sa mierne zarazil. Ale hneď nasadil tú jeho kamennú tvár.

„V živote som nikomu nedovolila nahliadnuť do mojej mysle. Nechápem, prečo by som pre teba mala spraviť výnimku. Stojí ma veľké úsilie odtlačiť štít a ukázať ti len to, čo chcem!“ povedala som mu chladne a Aro zmenil svoj postoj. Z pokojného vládcu sa razom stalo zúrivé zviera. 


Aro Volturi

V každej časti mojej mysle sa nachádzala len jedna osoba. Isabella. Bola hotový diabol. Správala sa ku mne ako k sluhovi a začalo ma to štvať. Doteraz som sa to snažil nechať len tak, ale aj moja trpezlivosť má svoje kraje. 

Chcel som jej znova nahliadnuť do mysle, avšak ma odmietla. Prebehol mnou hnev a mal som chuť ju roztrhať na malinké kúsočky.

Buď pokojný, hlavne pokoj.

Isabella sa zrazu zamyslela a pri tom sa potmehúdsky usmievala. Ktovie, čo jej letelo tou diabolskou mysľou. Zrazu zatriasla hlavou a prekvapene mi pozrela do očí. Poobzerala sa po sieni a znova pozrela na mňa.Vyzerala zmäteno. Pomaly a nežne chytila moju ruku do tej svojej a prehovorila.

„Môj pane, odpusťte mi za moje nemožné správanie, sľubujem, že sa polepším," ospravedlnila sa a ja som prekvapene pozrel na svojich bratov. Ktovie, na čo myslela, keď sa tak pochabo usmievala. Bola akoby vo svojom svete a okolitý svet pre ňu nič neznamenal. 

„Uvedomuješ si, že keď pohŕdaš Volterrou, tak vlastne pohŕdaš mnou?!" spýtal som sa trocha nahnevane. Isabella mi pozrela do očí a ospravedlňujúco sa usmiala. Bola proste čarovná, ale za to prefíkaná, musel som si dávať pozor. Ale aj napriek tomu som ju chcel vo svojej garde. Bola pre mňa veľký majetok, ktorý som však nemohol vlastniť.

„Nikdy. Vami, môj pane, si to nedovolím," protirečila mi a ja som prikývol. Pozrel som na človeka, no nijako významne mi nepripadal. Ale bol som zvedavý, prečo Isabela zastavila Demetriho v love. Počkal som, keď sa na mňa to dievča pozrie a potom vystrel k nej dlaň.

„Poď ku mne, drahá," šepol som milo, ale všetci vedeli, že je to obyčajné divadlo. Pozrela sa na Isabellu, ktorá sa na ňu úprimne usmiala a povzbudila ju. A tak vykročila z ochranného štítu a vložila jej dlaň do mojej. 

Hlupaňa. Nie si nič viac ako špina, odpad. Odpad, odpad... Tma. 

Prekvapene som vzhliadol na to dievča a potom na Isabellu.

„Zaujímavé, však? Jej myseľ je takmer zablokovaná. Akoby ani na nič nemyslela a nemala žiadnu minulosť. To robí tá schopnosť," podotkla a hrdo sa pozrela na človeka. Bol som uchvátený. Po prvé, Isabella má zrejme ďalšiu schopnosť, o ktorej mi nepovedala a bude sa mi skvele hodiť, a po druhé, toto dievča malo výnimočný dar, o ktorom som chcel vedieť všetko.

„Chcem ju premeniť, ak mi dovolíte, môj pane," poprosila a ja som odstúpil od človeka a Isabelly a sadol si na trón.

„Najprv mi vysvetli, aká je jej schopnosť. Chcem počuť podrobnosti," povedal som a čakal, kým sa rozhovorí. Bol som naozaj celkom zvedavý, v čom spočíva jej talent.

„Má celkom netypický dar. Pri dotyku sa vie preniesť do obdobia, kedy človek žil a vie si nájsť to, čo chce," odpovedala s pohľadom na tom človeku. Bol som ohúrený. Za svoj dlhý život som nezažil takéto bravúrne talenty.

„Súhlasím s jej premenou. Budem rád, ak vyviazne živá," podotkol som a potom si už nevšímal ani jednu. Isabella schmatla to dievča a kráčala s ňou preč zo siene. O chvíľku na to som počul bolestné výkriky prosiace o smrť. Takže Isabella to dokázala.


Trochu kratšia kapitola, no prisahám, že nabudúca bude omnoho dlhšia. A pomaly môžete očakávať Edwarda. ;) A mohli by ste ma potešiť nejakými komentármi. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Where I belong? 3:

 1
04.05.2013 [22:14]

domcamerciNijak ti nevyčítam dýlku kapitoly. Rozlouskla s v ní potřebný. Emoticon Bylo to moc pěkný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Jsim
04.05.2013 [20:31]

zatím se to vyvíjí hodně zajímavě, prosím o další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. nikebiela
04.05.2013 [14:13]

perfektní :333...další dílek prosím :)

5. denula
03.05.2013 [19:05]

Zaujala ma tato poviedka a ak budes pridavat pravidelne,ja budem citat a komentovat=) myslim,ze je to fer obchod ;D super namet,lahko sa to cita a som zvedva do kej polohy urcis Edwarda... Aky asi bude aby zaujal 3 tisic rocnu upirku,hmm Emoticon ...tesim sa,tak sup rychlo pokracovanie Emoticon

4. winna
03.05.2013 [15:18]

no, tak tohle bude zábava...

3. Catherine
03.05.2013 [13:53]

Wow! Úžasné!!! Miluji tuto povídku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
02.05.2013 [22:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.05.2013 [22:00]

JessyAhoj, moja, v prvom rade by som sa ti chcela ospravedlniť, že som svoj názor nevyjadrila už v maili, ale akurát som sa vtedy strašne ponáhľala a jediné, čo som stíhala, bola oprava a na vyjadrenie som už nemala čas. Ešte raz prepáč. Emoticon
Preto mi ale dovoľ, aby som to mohla teraz napraviť. Ihneď sa vyjadrím k slovám pod čiarou, že nabudúce nás čaká dlhšia kapča. Fakt? Super, to sa teším, pretože táto bola skutočne maximálne kratučká. (Aspoň teda pre mňa určite Emoticon). Čo sa týka príchodu Edwarda, ty vieš, že sa ho už nemôžem dočkať. Emoticon
Ok, konečne sa presuniem k vyjadreniu k tejto kapitole. Arovým pohľadom si ma celkom potešila, aj keď ja osobne túto postavu nejako príliš nemusím. Napriek tomu sa mi jeho pohľad páčil. Trošku sa aj čudujem, že dovolil Belle, nech to dievča premení. Na druhej strane má ale vcelku zaujímavý dar, ktorý by si Aro nenechal ujsť... No som zvedavá, ako sa to celé vykľuje v budúcich kapitolách.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!