Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vždy je kapka naděje - 28. kapitola

cccccc


Vždy je kapka naděje - 28. kapitolaDalší díl je zde, užijte si ho!

„Bello?“ zašeptal jsem její jméno a přesně v ten moment otevřela její karmínově rudé oči.

Ovšem to nebylo jediné co se stalo v onen okamžik. Neuběhla ani setina vteřiny a všichni jsme se ocitli u stěny a nedokázali se ani pohnout. Stejně jako všechny předměty, které obsahovaly železo.

 

„Co se stalo?“ zašeptala tiše a vyděšeně se rozhlížela po místnosti. Kdybych alespoň mohl otevřít pusu. Bella se zhluboka nadechla a ztuhla. Pak několikrát zamrkala. Otevřela ústa, ale hned je zavřela. Ještě jednou zamrkala a pak je opět otevřela.

„Bože… Já jsem jako vy,“ zašeptala tiše a překvapeně se na nás podívala, pak se zamračila.

„Proč se nehýbete?“ zeptala se s náznakem zoufalství a nervózně těkala očima mezi členy rodiny.

 

„To… dělám… já?“ ptala se roztřeseným hlasem a pak sklopila hlavu. Na jejím čele se vytvořila drobounká vráska, z toho jak se soustředila. Cítil jsem, jak to napětí, ta síla pomalu ochabuje. Až nakonec byla pryč a kovové předměty, které byly dosud připevněné na zdi s hlasitou ránou dopadly na zem. Všichni jsme naráz udělali pár kroků k Belle.

„Omlouvám se, ale umírala jsi,“ zašeptal jsem a udělal ještě pár kroků.

„Lilith,“ zavrčela tiše a kovové předměty kolem ní se začaly třepat. Sám jsem na sobě cítil slabý tlak. Jestli mi Lilith ještě někdy vleze do cesty, zabiju ji.

„Co se to děje?“ zeptala se a pohlédla ke kovovému stojánku na časopisy, který úspěšně levitoval.

„Zřejmě máš taky určité dary. Třeba Alice vidí budoucnost, já čtu myšlenky a Jasper ovládá emoce. Ale ty… Ty máš štít, nepůsobí na tebe dary ostatních, žádné,“ řekl jsem, to jediné vysvětlovalo, proč Alice nevidí její budoucnost a Jasper její emoce necítí. Bylo to  divné, pokud se dobře pamatuji, měla mít štít, ale pouze psychický. A teď k němu dostala i fyzický a…

„A vypadá to, že máš stejnou schopnost jako Lilith. Možná jsi ji nějakým způsobem zdědila nebo na tebe část z ní přenesla. Zřejmě to nějak souvisí s tím… Co ti udělala,“ doplnil mě Carlisle. Nejen Bella, ale všichni jsme se na něj zmateně podívali. Já se vzpamatoval jako první.

 

„Nechtěla bys jít na lov?“ zeptal jsem se po chvíli. Musela mít bolesti. Jen co jsem vyslovil otázku, ruce jí vylétly ke krku. Neodpověděla, místo to jen lehce kývla hlavou. Opatrně jsem ji vzal za ruku a dovedl k prosklené stěně, pomalu jsem otevřel dveře ven a chtěl vyskočit, ale Bella se zarazila. Nervózně vyhlédla a podívala se směrem dolů. Pak se strachem v očích pohlédla do těch mích. Pousmál jsem se, v tom snu se jí taky nechtělo vyskočit z něj.

„Snad by ses nebála,“ škádlil jsem ji a pustil její ruku. Vyskočil jsem, po setině vteřiny dopadl a vzhlédl k Belle. Ta se na mě jen lehce usmála a jednou nohou vykročila do volného prostoru. Nestačil jsem zírat. Bella se pomalu snesla k zemi. To by mě v životě, teda v existenci nenapadlo. Ona využila železa své krve. Ona mě nikdy nepřestane překvapovat. Miluji ji.

 

Jen co se její noha dotkla země zářivě se na mě usmála.

„Miluji tě,“ zašeptal jsem.

„Taky,“ odpověděla a udělala pár kroků a tím překonala vzdálenost mez námi. Ani se nenatáhla na špičky, jen se díky své síle nechala lehce nadzvednout, nikdy mě nepřestane udivovat.

„Naučila ses to ovládat rychle,“ zašeptal jsem jí do ucha.

„Učím se rychle,“ řekla a spojila naše rty v dlouhém, vášnivém polibku. Byl jsem šťastný, už jsem se nemusel bát, že bych jí ublížil.

„Ani netušíš jak dlouho jsem na tebe čekal,“ řekl jsem.

Bella se jen usmála a bříšky prstů mi přejela po tváři.

„Nikdy jsem nikoho nemilovala tak, jako miluji tebe. Miluji tě tak moc, že se to nedá vyjádřit slovy,“ řekla.

„A tak se jehňátko zamilovalo do lva, vždy ho milovalo a vždy milovat bude,“ zašeptala Bella.

 

Tak krásný konec? NIKDY!
ps: udělejte mi radost a napište komentář...

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vždy je kapka naděje - 28. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!