Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 49. kapitola


Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 49. kapitolaPochopím.
Toto je moja jediná šanca.

 

(Jane)

Jaime mi prikazuje, aby som mala normálnu chôdzu, no cez to ma Caius nepúšťa a ďalej vlečie smerom do podzemia. Prejdeme niekoľkými poschodiami, ktoré som už mala šancu navštíviť. Na konci druhého je oficiálne väzenie, no nejdú smerom tam. Ideme hlbšie a hlbšie, a ja sa po chvíli prestanem snažiť vytrhnúť sa mu. Nechám ho, nech ma ďalej drží zozadu za lakte, a postupujem smerom s nimi rovnakým tempom. Občas ma Caius popoženie či popostrčí, no nie je to nijak veľa. V podstate tam chcem ísť. Chcem sa opäť stretnúť s Demetrim, zároveň ale cítim panickú hrôzu z toho, čo ma donútia mu spraviť, keď sa budú chcieť zabaviť.

Ako prejdeme dolu, odrazu sa zastavia a strčia ma do dverí, ktoré zadunia a len z pohľadu na ne viem, že s rozbitím tohoto materiálu by som neuspela. V miestnosti sedí mohutný upír, ktorého poznám už z lúky, keď držal zmietajúceho sa Demetriho.

„Vediete už aj túto?" spýta sa a hociako sa to snažil ukryť, z jeho hlasu je cítiť znechutenie. Jaime pokrúti hlavou.

„Jane ide navštíviť svojich starých priateľov," odpovie mu s úškrnom a postrčí ma do miestnosti označenej ako cely. Po jednej strane sa ťahá dlhá chodba, ktorá má jediné dvere, druhá tak isto, no cítim, že obe slúžia na iný účel. Zamierime ku bielym a ťažkým dverám, a keď ich Jaime otvorí pomocou kľúču, ktorý dostal od strážcu, všimnem si nápis cela + mučiareň pre špeciálne prípady, napísaný elegantným gréckym písmom. Zovrie mi žalúdok.

Jaime vojde dnu a zakryje mi telom výhľad.

Akonáhle sa dvere od miestnosti otvoria, začne odtiaľ vychádzať neľudský, vrčivý súzvuk dvoch tónov, mužského a ženského. Okamžite spoznám, komu patria. Neveriacky zaspätkujem, keď mi Caius zatne dlane do ruky a ja slabo syknem bolesťou.

„Neopováž sa byť drzá," sykne mi do ucha výhražne tak potichu, že to nemôže nikto iný počuť. Keď neodpovedám, zovretie zosíli a telom mi prebehne bolesť. So zaťatými zubami prikývnem.

„Bella a Demetri," ozve sa zvnútra miestnosti Jaimeho zamyslený hlas.

Ktosi tresne do mreží a Bella opäť zavrčí.

„Čo po mne chcete?! Pustite ma, ja som nič nespravila!" vrieská naštvane a trieska do akéhosi materiálu. Chodbou sa rozliehajú tupé zvuky nárazov.

„Daj si pozor na jazyk, maličká," osloví ju príjemne a potom započujem opätovné zavrčanie, tentoraz z Demetriho pier. Ten zvuk je pre mňa ako prebudenie sa do reality.

„Niekto sa s tebou prišiel porozprávať, Demetri," otočí sa potom k Demetrimu a s úsmevom kývne.

Caius ma vtlačí do miestnosti a posúva ma smerom k Jaimemu. Vo chvíli, ako prejdeme dverami, odvrátim zrak. Sklopím pohľad k zemi a zavriem oči, akoby som tým mohla uniknúť realite. Mám pocit, akoby mi v ušiach pulzovalo, no nedokážem si vysvetliť, prečo.

„Pomätení idioti, prečo to, dofrasa, robíte?!" zvrieskne opäť Bella a klesne na kolená, akoby to vzdala.

Jaime odrazu úplne ignoruje. Trochu nadvihnem hlavu a obzriem sa doprava.

Miestnosť je určite mučiareň. Mnoho z tých nástrojov som už videla, a asi tretinu z nich som už vyskúšala na vlastnej koži. Keď mi pohľad zavadí o kliešte, po ktorých sa mi na chrbte tiahne veľká jazva, takmer sebou cuknem.

„Čo sa deje, Demetri?" spýta sa Caius posmešne, keď sa ozve ďalšie zavrčanie.

„A čo je s tebou, Janie?" zapradie tak úlisne, ako len môže. Odrazu namiesto zovretia dvoch rúk cítim len jednu. Drží mi dlane spojené za chrbtom a tak sa nemôžem ani len pohnúť. Silne ma vytiahne tak, aby som sa vystrela, schmatne mi čeľusť a prinúti ma pozrieť smerom k Demetrimu.

Akonáhle sa naše oči spoja, prejde mnou triaška.

„Nie," šepnem len vydesene, keď sa mi okolitý svet rozmaže. V očiach mám nevypustiteľné slzy, plnia mi ich a nedokážem sa spamätať z toho, čo pred sebou vidím.

Demetri kľačí pri mrežách, ktoré nás oddeľujú, dlaňami sa kŕčovito drží a pozerá na mňa zmučeným, čiernym pohľadom. Takmer každú časť jeho hrude pokrývajú hrubé jazvy. Tvárou je to len spŕška vyčerpania a bolesti, presne taká, v akom stave som bola ja, no na rozdiel odo mňa o polovicu horšie. Na tele mu neuveriteľne vidno, že nedostáva napiť. Nedokážem od neho odtrhnúť zrak.

Môžem za to ja. Môžem za to, čo sa stalo.

Kvôli mne je v takomto stave.

Caius zaregistruje Demetriho zúrivý pohľad - pousmeje sa, a so širokým úsmevom sa jemnulinkým, plynulým pohybom, obtrie perami o moju čeľusť. Zatnem zuby, do očí mi vstúpia prvé náznaky sĺz. Jeho ústa sa priblížia k môjmu krku. Vtisne mi chladný, ľahký bozk na hrdlo a zľahka zavadí zubami o jazvu po jeho zuboch. Po celom tele mi prúdi nervozita. Telo sa mi rozklepe a v hrdle mi narastie guča od strachu. Rukou, ktorú mi držal krk, prejde k pásu a nie príliš jemne mi stisne kožu na bedrovej kosti. Z pier mi unikne bolestivé syknutie.

Demetri ho sleduje tak, že keby pohľad zabíjal, už by z Caia bol popoľ.

Nie.

Kvôli tomu, pretože Caius je kretén, je v takomto stave.

„Prepáč," šepnem zmučene. Za chrbtom sa mi ozve zavrčanie, odrazu sa zovretie uvoľní. Caius ma neuveriteľnou silou zdrapí za paže a odhodí smerom k nemu. Do lopatiek mi prenikne tupá bolesť, chrbticou mi prejde prašťavý zvuk, moje telo sa s tupým výkrikom, pochádzajúcim odo mňa, odrazí späť od mreží a dopadne ku jeho nohám. Náraz mi vyrazil nepotrebný dych, v jeho očiach zbadám hnev. Opäť do mňa kopne špičkou topánky a ja sa bezvládne zosypem do stredu miestnosti. Celým telom mi prechádza bolesť, pochádzajúca z chrbta, aby som ju stlmila, automaticky sa stočím do klbka a hlavu si zakryjem dlaňami. Snažím sa o to, aby som nestonala, cez to mi cez stisnuté zuby unikne slabý, bolestivý výdych a žalostným pohľadom upriamim oči zase na Demetriho.

Caius sa odo mňa otočí a podíde ku Jaimemu, ktorý stojí pri ohni v rohu. Obaja sa usmievajú, evidentne náležite spokojní sami so sebou. Tlmene vnímam, ako sa miestnosťou opäť rozlieha vrčanie, zase od Demetriho.

Dopadnem len pár centimetrov od cely. Keď sa snažím nadýchnuť, do boku ma odrazu čosi jemne šťuchne.

Bella na mňa uprene pozerá, perami mi naznačí slovo "oheň". Nepochopím až do chvíle, čo zľahka mykne pohľadom k Jaimemu a opäť zopakuje svoje slová.

Pochopím.

Toto je moja jediná šanca.

Caius sleduje Demetriho, teší sa tomu, akú bolesť mu vidí v tvári. Jaime si nič z toho nevšíma.

Ak by som zaútočila chvíľu pozdejšie, už by bolo pozde.

Počkám, kým mi zrastú kusy kože k sebe. Hneď potom, čo som schopná pohybu, sa nehlučne vrhnem dopredu. Je príliš pomalý. Začne sa otáčať, to už do neho ale udriem a jeho kožu oškvarí kraj ohniska.

Jaime je príliš šokovaný tým, čo som spravila.

Odrazím sa späť od neho a zacúvam k stene, keď mu to dôjde. Pozde. Plameň sa mu okamžite rozšíril po celej paži, pomaly, ale isto sa mu začali chytať aj vlasy.

Zaspätkuje, a s príšerným, bolestným výkrikom sa snaží plamene udusiť. Zbytočne. Ako sa dotkne svojho krku oboma rukami, vzplanie mu aj druhá a okamžite sa chytí.

Všetci ho sledujú neveriackými pohľadmi.

„Jaime," zachripí Caius šokovane a natiahne dlane pred seba, akoby mu chcel ísť pomôcť. Jaime sa metá a vrieska, no nezmôže sa na nič. Čoskoro mu oheň spáli kolená, podlomia sa mu nohy a s ohromným vreskotom sa začne rozpadávať na popol.

Cítim, ako sa s vytrácajúcim životom mení moje vedomie.

Už nemusím počúvať.

Po tvári sa mi rozleje víťazný úsmev.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 49. kapitola:

 1
09.11.2014 [18:55]

Bellinka1234Neuveriteľné Emoticon Konečne si ho zabila... Už sa teším, čo bude s Caiusom Emoticon Emoticon Emoticon

5. :D
09.11.2014 [18:14]

Jo! Konečně! Emoticon

4. BellaDemetri
08.11.2014 [15:55]

Jane je super :D Jaime mi bude chýbať :(
Do you love me, Jane? :DDD

07.11.2014 [13:22]

trefi133Takže histerie mě na 1 minutu přešla. Ale potom se znovu vrátila, takže prosím rychle další, než se zblázním!!!!

2. bara
06.11.2014 [22:21]

super tesim se na dalsi Emoticon Emoticon

06.11.2014 [18:29]

NatalieVolturiČo !? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To čo bolo ?! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bože konečne si ho zabila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Juuuuj tak sa teším na daľšiu kapitolku :3

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!