Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 24. kapitola


Vlčí srdce - 24. kapitola

Kate se dozví, co se stalo mezi Jacobem a Sarah. Odhalí kousek své minulosti v podobě nejlepšího kamaráda a uvidí něco, co nikdy vidět nechtěla.

Příjemné čtení přejí Kacennnka a Pegas99. :)

EDIT: Článek neprošel korekcí.

 

Kate:

„Ty jsi s ním... ty jsi s ním... co?“ dostala jsem ze sebe namáhavě, když jsem se vrátila z noční hlídky.

„Ano, milovala jsem se s Jacobem,“ odpověděla klidně a rozvalila se na sedačce. Přemýšlely jsme o tom, žebychom si našly něco svého, ale docela jsme si na tohle zvykly a už se nám odsud nechce. Navíc, podle všeho tu nikomu nevadíme.

„A?“ ptala jsem se.

„Nádherný,“ začala se rozplývat. „Něco úplně jiného než s Mattem.“

„Všechno je nádherný, když to nemá nic společného s Mattem,“ ušklíbla jsem se.

„Jo, máš pravdu,“ usmála se. „A co ty s Paulem?“ ptala se. Lehla jsem si a ruce si založila pod hlavu.

„Nic,“ odpověděla jsem stručně. „Dobrou,“ dodala jsem a zhasla lampičku. Neměla jsem náladu se o tom bavit. Nejhorší na tom je, že ani nevím, jestli se kvůli tomu Paul trápí, protože jsme spolu neměli hlídku už hodně dlouho. Já se trápim hodně - ale kvůli němu. Navíc... teď, když se Sarah milovala s Jakem... Prostě to teď uslyší od Jacoba, Sarah si určitě taky neuchrání myšlenky a já budu jako ta, která s ním nechce nic mít - což mi taky nijak nepomůže. Ale na druhou stranu nechci, aby to bylo jen na truc...

„To, že já s Jacobem... neznamená to, že bys taky musela s Paulem...“ začala po chvilce ticha. Jo, to já vždy byla ta, která se otevřeně dokázala bavit o čemkoliv - pro Sarah byly nějaké věci prostě tabu.

„Kdybych to brala takhle, tak jsem se vyspala se Samuelem po tom, co jsi se vyspala s Mattem,“ vyvrátila jsem jí její obavy. „Neboj, na truc nic dělat nebudu,“ ujistila jsem ji.

„Hmmm,“ zabručela zamyšleně, „co s ním vlastně je? Dlouho jsem o něm neslyšela,“ zeptala se. Před očima se mi objevil obraz mého bývalého kluka a nejlepšího kamaráda. Tmavě hnědé, skoro černé, lehce vlnité vlasy, blankytně modré velké oči, vysoká a vypracovaná postava olivové pleti a černé BMXko - to on mě k tomu přivedl. Dřív říkal, že chce jezdit profesionálně. Ale, jak to nakonec dopadlo? Opravdu nevím.

„Netuším. Po tom, co jsme se rozešli, jsme spolu moc nemluvili,“ odpověděla jsem jí smutně. Jo, tenkrát to hodně těžce nesl. Rukou jsem si přejela přes levý bok, který zdobilo drobné tetování - byl to perský nápis ‚دوستی‘ který v překladu znamená ‚přátelství‘. Samuel má stejné tetování na vnitřní straně pravé paže. Nechali jsme si je udělat před rokem - v den, kdy jsme se znali přesně pět let. „Myslíš, že si to tetování nechal odstranit?“ zeptala jsem se po chvilce ticha.

„Myslím, že to by neudělal. Kdy jste spolu mluvili naposledy?“

„V náš poslední školní den,“ zašeptala jsem.

„Tak se mu ozvi!“ nabádala mě.

„Hmm... no... mohla bych to zkusit.“ Pokrčila jsem rameny. „Dobrou,“ uzavřela jsem konverzaci a otočila se bok.

Ráno jsem se probudila na prázdné sedačce. Sarah i Sam vypadli na hlídku a Emily šla do práce. Odebrala jsem se do kuchyně, kde jsem si do misky nasypala cornflaky a opřela se o kuchyňskou linku. Pohledem jsem začala hypnotizovat mobil, který ležel na jídelním stole. Po několika minutách jsem to nevydržela a v telefonním seznamu vyhledala jméno Samuel. Chvíli jsem pohledem hypnotizovala devíti místné číslo a pak telefon zpátky položila na stůl.

„Blbost,“ zabručela po cestě do schodů. Vykoupala jsem se, vyčistila zuby, učesala se a natáhla na sebe džíny a tričko. Nevědomě jsem šla zpátky do kuchyně k telefonu. Začala jsem psát zprávy - napsala jsem jich hodně, ale žádnou jsem neodesala. Po několik neúspěšných pokusech jsem se rozhodla, že si ven půjdu pročistit hlavu.

Zrovna, když jsem se obouvala, všimla jsem si dnešního data na kalendáři, který visel vedle dveří. Dnešní datum, 21. září, byl zakroužkován žlutým zvýrazňovačem. Okamžitě jsem vytáhla mobil z kapsy a začala psát - Přesně před šesti lety jsem potkala anděla. Byl tu pro mě v každé situaci, ale pak se naše cesty rozdělily. Mrzí mě, že to není jako dřív. Štve mne, že za to můžu já. Chybíš mi. Kate. Zprávu jsem bez rozmyšlení odeslala, s úsměvem se navlékla do mikiny a obula se.

Ještě než jsem došla do garáže, přišla mi odpověď. Stálo tam: Tvůj anděl si myslel, že už ho nepotřebuješ a tak spadl z nebe. Právě jsi ho tam vrátila. Chybíš mu. S.

Zprávu jsem četla znovu a znovu. Smála se na displej připitomělým úsměvem, který mi na tváři dokázal vytvořit jen on. Když jsem ji četla po dvacáté, uklidila jsem mobil a šla dál.

„Ahoj,“ pozdravila jsem Paula s úsměvem a vysvlékla se z mikiny.

„Ahoj,“ pozdravil a měřil si mě pohledem. Ruce jsem mu dala okolo krku a políbila ho.

„Děje se něco? Záříš jak měsíček na hnoji,“ uchechtl se.

„Tak si to užívej,“ vyplázla jsem na něj jazyk a pustila ho. „Všechno je v nejlepším pořádku,“ vysvětlovala jsem mu, zatímco jsem sundavala z poličky zlaté spreje - dnes jsem se rozhodla, že nastříkám závodní pruhy na svého mustanga.

„Stůj!“ křikl Paul a já ztuhla. Přišel ke mně. Ruce jsem spustila zpátky k tělu a nechápavě na něj hleděla. Vyhrnul mi tričko. „Ty máš tetování?“ ptal se nevěřícně. Nějak mi nedošlo, že o tom neví - nikdy jsem se před ním nesvlékala.

„No,“ odpověděla jsem klidně.

„Co je to?“ ptal se zkoumal nápis.

„Perský nápis, který znamená ‚přátelství‘,“ vysvětlila jsem mu.

„Přátelství?“

„Před rokem jsme si ho s nejlepším kámošem nechali udělat,“ vysvětlila jsem mu a čekala na jeho reakci.

„Nejlepším kámošem?“ ptal se.

„Nežárli!“ Dloubla jsem ho do ramene. „Je to jenom kamarád,“ odpověděla jsem mu. „Zase,“ dodala jsem tiše.

„Zase?“ ptal se.

„Jeden čas jsme spolu chodili, ale to je dávno pryč. Od té doby... no se Samuelem jsem pak moc nemluvila.“ Pokrčila jsem rameny.

„Co kdyby sis tam nechala přitetovat slovo ,láska‘?“ ptal se a ruce mi obmotal okolo pasu. Jsem mu vděčná, že se do toho dál nešťoural.

„Pche... no to nevím,“ odpověděla jsem mu zamyšleně a spojila naše rty.

***

„Katie?“ zavolal na mě Paul, když jsem stříkala poslední pruh. „Nevíš, kde je vazelína?“ ptal se a slyšela jsem, jak padají plechovky a nářadí.

„Nevím!“

„Sakra!“ zaklel. Dodělala jsem poslední čáru a šla za ním.

„Už dlouho jsem ji tu neviděla.“ Pokrčila jsem rameny.

„Nemá nějakou Emily? Fakt bych ji potřeboval,“ ptal se.

„Hm... možná jo. Můžu se tam podívat,“ nabídla jsem. Paul se zvedl a políbil mě na čelo.

„To bys byla zlatá.“

„Ty nevidíš tu svatozář?“ ušklíbla jsem se na něj.

„Promiň, před ty dva rohy nebyla vidět.“ Vyplázl na mě jazyk.

„Tak za tohle si půjčuju tvojí motorku.“ Došla jsem k němu a vytáhla mu klíče ze zadní kapsy. Chytl mě za ruku, ve které jsem měla klíče a druhou mi zvedl hlavu. Nejdříve mě políbil na tvář a pak přes čelist až k mým rtům.

„Neříkal jsi, že chceš vazelínu?“ ptala jsem se. Ruku jsem mu dala za krk. Upustila jsem klíče na zem a propletla moje a Paulovy prsty.

„Zrovna teď chci tebe,“ zašeptal a konečně spojil naše rty. Jednou rukou mi vjel do vlasů - které zase byly krátké - a druhou rukou mě držel okolo pasu. Po chvíli jsem se odtrhla.

„Pan Newton si chce za hodinu přijet pro auto,“ připomněla jsem mu. Zamračil se a povzdychl si. Sebrala jsem klíče od motorky a vyběhla z garáže. U Emily jsem byla během několika mála minut. Počítala jsem s tím, že Sarah má ještě hlídku, nebo že je někde s Jacobem, když je dneska sluníčko, ale s tím, co jsem viděla jsem nepočítala.

Trhnutím jsem otevřela dveře a první, co jsem viděla byl nahý Jacob, který ležel na nahé Sarah.

Předchozí  < Kacennnka = Pegas99 > Další

Kacennnka & Pegas99

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 24. kapitola:

 1
1. Ceola
31.03.2012 [22:56]

Super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!