Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vládce upírů - 2. Žíznivá

n/a


Vládce upírů - 2. ŽízniváZ Belly je upírka a vyráží na lov. Ucítí vůni lidí, oddá se svým smyslům a běží za nimi... Jak tohle dopadne?

 

ŽÍZNIVÁ
(Bella)

 

 

Mýlila jsem se. Smrt není snadná, bezbolestná. Nevím, jak dlouho už to trvá. Snad vteřiny, snad dny, snad roky. Nevím. Jediné, co vnímám je ostrá, spalující bolest všude, po celém mém těle. Nesnesitelný žár, spalující oheň, neuhasitelné plameny… Tohle musí být peklo. Co jsem udělala špatně? Proč jsem tu? Chtěla jsem přemýšlet, ale nemohla. Ta bolest prostupovala celým mým tělem. Cítila jsem ji v každém svalu, v každé kosti, v každé buňce.  A pak, najednou začala ustupovat. Pomalu se stahovala od konečků prstů směrem k srdci. Netrvalo dlouho a naprosto nesnesitelný žář zuřil v mém srdci. A pak mi to došlo. Neumírám, měním se!!! Mé srdce najednou vynechalo…buch, buch..buch….buch…….buch………………..buch. To bylo naposledy. Pak mé srdce utichlo navždy. Pomalu jsem otevřela oči. Ležela jsem na té mýtině. Teď jsem viděla každičký detail. Každý list stromu, každou kapku mé krve, dokonce i jednotlivé vlasy slepené krví všude okolo. A pak jsem uslyšela tichý a nadšený smích. Vyskočila jsem na nohy. Ve vteřině už jsem stála a rozhlížela se dokola. Necelých deset metrů ode mě se o strom nenuceně opírala Victorie. Vyjeveně jsem na ni koukala.
„Snad sis nemyslela, že ti to tak usnadním? Že budeš trpět jen chvíli? Ne, budeš trpět věčnost, stejně jako já!“ Její radost byla pryč a já viděla jen její zlost.
„To jsi ho vážně tak milovala?“ zeptala jsem se jí nevěřícným tónem.
„Nedokážeš si představit jak!“ zaječela na mě. Pak se ale uklidnila: „Máš žízeň, co?“ temně se uchechtla. Musela jsem přiznat, že má pravdu.
„Jo, celkem jo.“
Krk mě pálil, bolel. Ale i přesto jsem víc než po krvi toužila po jeho rtech, objetí… NE, DOST! S tímhle musím přestat a okamžitě. On mě nemiluje, odešel ode mě. Nechtěl mě mít u sebe na věčnost. Opustil mě. Povzdychla jsem si. Ale to se mi v krku ozvalo zase to bolestivé pálení.
„Běž! Napij se!“ vyzvala mě Victorie. Poslechla jsem ji. Nadechla se. A to už jsem cítila úžasnou vůni. Přestala jsem myslet a prostě se za tou vůní vydala. Letěla jsem  lesem jako o závod. Po lesní cestě šli dva nic netušící turisté. Vesele si povídali, kde se dnes utáboří. Přikrčila jsem se a chystala se ke skoku. V tom mi hlavou projeli myšlenky na jejich rodinu a zlaté oči. Ne, to neudělám. Nikoho nezabiju! Nemůžu! V tom zafoukal čerstvý vítr a já se mohla nadechnout. Otočila jsem se a letěla rychleji než střela pryč. Když jsem uznala, že jsem dostatečně daleko, zastavila jsem se.
„Jak? Jak jsi to udělala?“ ptala se šokovaně Victorie, která už stála kousek ode mne a měřila si mě rudýma očima.
„Já… prostě jsem si vzpomněla na jejich zlaté oči, obrátila se a běžela pryč.“ Nevím, proč jsem se jí svěřovala. Ona jen chtěla, abych trpěla a já si ji tu vylévám srdce. Pořád jsem tak hloupá!
„Hm… tak co uděláme s tvou žízní?“ zeptala se a libovala si v mé nerozhodnosti. Nadechla jsem se a ucítila další krásnou vůni. Vystartovala jsem za ní a asi za pět vteřin jsem už hladově sála obrovského jelena. Prostě jsem se mu zakousla do krční tepny, kde byla jeho vůně nejintenzivnější. Dala jsem si ještě další dva, než jsem se cítila plná. Pak jsem se otočila a očima hledala Viktorii. Seděla na větvi a nevěřícným pohledem pozorovala tři mrtvá těla.
„Máš super sebeovládání,“ usmála se, a já bych si v tu chvíli myslela, že mě má snad ráda. Ten úsměv byl tak upřímný. Asi mám halucinace.
„Takže, kam půjdeš teď?“ zeptala jsem se jí tiše.
„Asi do lesů poblíž Saskatoonu v Kanadě. Jednou mě tam James vzal, bylo tam pěkně,“ zapřemýšlela.
„Můžu tě o něco požádat?... “ sotva slyšitelně jsem zašeptala. Jen přikývla.

 


      



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vládce upírů - 2. Žíznivá:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!