Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Väzeň číslo 1968 - 5. kapitola

MTV Movie Awards


Väzeň číslo 1968 - 5. kapitolaBella sa zoznamuje s ďalšími členmi rodiny a dosatne list. Prajem príjemné čítanie. Nesii

Predchádzajúca kapitola:

Zavrela som oči a nadýchla sa. K smrti som mala len kúsok. Priam som cítila to volanie a voľnosť, po ktorej som tak túžila.

Svetlo bolo priam na dosah... stačilo len načiahnuť ruku a prejsť...

5. kapitola

Lenže ako som sa blížila k bráne, pocítila som pevný stisk na zápästí, ktorý ma ťahal preč. Zatvorila som oči a keď som ich znova otvorila, nevidela som vôbec nič, iba tmu.

...

Neustále som počula zvuky, ktoré mi liezli na nervy. Píp. Píp... Bolo to neznesiteľné. Mala som veľké nervy, chcela som to čo najrýchlejšie vypnúť. Otvorila som oči a uvidela v nose hadičky. Vedľa seba prístroj, ktorý vydával tie neznesiteľné pazvuky. Natiahla som sa k tomu prístroju a vypla ho. Z nosa som si vybrala hadičku a posadila sa. Obzrela som sa po miestnosti a všimla si, že som vo väzenskej, nemocničnej izbe. Postavila som sa a zaklopala na okienko, v ktorom sú doktor a sestrička.

Asi za pár sekúnd sa otvárali dvere a dnu vstupovali Carlisle a Esme. Poriadne som sa nadýchla a hľadela do ich krásnych tvárí. Predtým som ich brala ako druhých rodičov, predtým som mala túto rodinu fakt rada, ale keď odišli, zradili ma a to len kvôli tomu, že ten hlúpy Edward sa bál, že ma môže ohroziť.

„Bella?!" spýtala sa Esme neveriaco.

„Som to ja, len trochu tvrdšia a potetovanejšia," povedala som a prešla k posteli, kde som si sadla. Carlisle a Esme prešli ku mne a sadli sa na posteľ oproti.

„Prečo si s tým začala?!" spýtal sa Carlisle a pozrel sa poza mňa. Zrejme si až teraz všimol, že som odpojená.

„To je dlhý príbeh," šepla som a ľahla si. Zavrela som oči a spomínala na deň, keď som ho prišla zabiť.

 

Tie slová mi znejú v ušiach doteraz. „Bella, vieš, musím ti niečo povedať. Nemilujem ťa. Milujem niekoho iného. Bola si pre mňa len dievča na rozptýlenie."

Ako mi to mohol spraviť. Veľmi sa hnevám... a hlavne potom, že to isté mi spravil aj Edward. To ma rozčúlilo ešte viac.

Preto som začala konať. Nemohla som Joshovi dopriať šťastie, keď on mi ho zobral, aby mohol obdarovať inú ženu.

Vyhľadala som si kde sa nachádza, ako pracuje aj kde býva. Sledovala som ho pár dní, aby som vedela kedy chodí domov a akou cestou.

V jeden večer, keď prechádzal cez lesnú cestu domov za jeho priateľkou, som sa postavila na okraj cesty a on zastavil. Vystúpil a pozeral mi do očí. No keď som sa ja zahľadela do jeho očí, rozčúlilo ma to.

„Poď so mnou," povedala som hrubo a išla do lesa. Keď som išla do lesa, z nohavíc som si vybrala nôž a odistila zbraň, ak by náhodou. Zastala som až nejakých päťsto metrov od jeho auta a začala.

„Ešte raz sa pýtam, prečo si to spravil?" spýtala som nahnevane.

„Bella. Nerieš to. Už som ti to vysvetlil. Nikdy som ťa neľúbil! Nechápeš?! Toto si chcela počuť?!" kričal po mne, no mne to už bolo jedno. Otočila som sa a zbraňou namierila na jeho pravú nohu. Pri pohľade na zbraň sa strhol a odstúpil

„Nie, nie, nie... ty tu pekne ostaneš," zasmiala som sa a vystrelila do jeho pravej nohy. Zakričal a padol na zem.

„A aby si sa už nepostavil..." strelila som mu aj do ľavej nohy. Sykol no už nevydal ani jedného hláska.

Prišla som k nemu a pritlačila ho k zemi.

„Vieš čo práve chystám s tebou spraviť?!" spýtala som sa posmešne, keď som videla, ako trpí. Bojazlivo mi pozrel do očí.

„Bella. Veľmi ťa prosím, odpusť mi. Mal som ťa rád, no miloval som inú," prosil. Zavrela som oči a znova vystrelila - dvakrát. Obidve ruky boli tiež v keli.

„Práve som ťa ukrižovala," šepla som a vybrala nôž. V jeho očiach som už neuvidela vôbec nič, iba smútok a lásku. No ku mne nie, k inej žene. Pevne som uchopila nôž a bodla doňho.

„Chcem, aby si vedel, ako som trpela. Ako si mi ublížil," bodala som ho stále a stále. Presne štrnásť smrteľných bodov. Keď už nedýchal, rozpažila som mu ruky i nohy a nahádzala na neho krovie či lístie. Potom som utekala k autu a nasadla doňho. Smerovala som k miestu, kde je most, a pod ním more.

Keď som bola asi sto metrov od zábradlia, vystúpila som a použila palicu na to aby som ju zakvačila o plyn. Automaticky sa auto pohlo a narazilo. Zrazu vyletelo a padalo dole a dole...

 

„Bella," triasol mnou Carlisle. Strhla som sa a posadila.

„Len som spomínala, Carlisle. Bola by som rada, keby ste ma odviedli na izbu."

 

Do hodiny som bola vo svojej izbe a otvárala list, ktorý mi prišiel.

Od súdu... na zmenu priezviska, že sa mám dostaviť tam a vtedy... blá blá... a keď som dočítala, skoro mi prasklo srdce, keď som uvidela meno právnika, ktorý mojich rodičov zastupuje...


 

Zhrnutie6. kapitola

Ako som už povedala, táto kapitola by mala byť posledná v tomto týždni.

 

Totižto som sa ako hlúpa, fakt ma to mrzí, opila som sa a padla zo schodov.

Otras mozgu na svete... Takže mám ležať v pokoji.

Hádam sa vám bude páčiť táto kapitola, no pre mňa je taká nudná a nepáči sa mi. Ale tak som zvedavá čo poviete. :)

Nesii

Aspoň 10 komentárov poprosím. Ďakujem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Väzeň číslo 1968 - 5. kapitola:

 1 2   Další »
07.03.2012 [11:45]

77Alex77Ten právnik bude akože Edward?????? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ja umriem z tejto poviedky Emoticon Emoticon

Myslela som si, že trošku viacej rozpíšeš ten rozhovor Esme Carlislea a Belly Emoticon Emoticon Ale to je len drobnejšia chybička.. Emoticon
Dievča, ty si čo stvárala? Otras mozgu?
Emoticon A ešte to sem napíšeš... Emoticon Emoticon Minule ten tvoj malíček... Emoticon Ja už mám dosť fakt Emoticon

Som rada, že si opísala, ako ho Bella zabila.. Emoticon Fakt som bola zvedavá, pretože pri tejto Belle človek nikdy nevie, však? Mohla ho trebárs ukrižovať, a nie dobodať Emoticon Emoticon Že 14 smrteľných rán.. Emoticon čo máš s tou 14-kou? Emoticon Ja som zase na 7 Emoticon

Prepáč mi, že moje koemntáre sú také....suché, ale snáĎ nti netreba 100 krát hovoriť, aká si úžasná
Emoticon

Ja ti túto poviedku totálne žeriem Emoticon

29.09.2011 [21:26]

Emoticon

12. BJaneVolturi
22.09.2011 [6:31]

Bude je zastupovat Edward, že jo? Výborně... Doufám, že tu uvidím brzo novou kapču... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. martty555
21.09.2011 [18:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Fity
21.09.2011 [18:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. incompertus
21.09.2011 [17:37]

Emoticon Emoticon Emoticon úžasná kapitola, kdo je asi ten právník, hm?:D třeba Jacob ?:D To asi ne :D

21.09.2011 [11:10]

NesiiĎakujem vám aj tebe zuzineccka.
Vôbec to neberiem v zlom, som rada, že si napísala čo si myslíš.
Bella sa trochu zmenila no nasledujúce udalosti ju totálne nahnevajú, takže preto som takúto kapitolu pridala.
No veď sa dozviete. :)

21.09.2011 [8:01]

zuzinecckaaTak ti přeju brzké uzdravení :)
Jsem moc zvědavá, jak to bude pokračovat, akorát mi trochu přijde, že "drsná" Bella se nejdřív o tom musí sama přesvědčovat, že je drsná, že se tak ani jinak moc nechová... Nevím, jak bych to popsala.. Když to vysvětluje ostatním, tak... Mě to přijde, jako by byla jen malá holčička, co si s párátkem hraje na velkou drsňačku, přitom myšlenkově je furt malá... Nevyspělá. Když je totiž tak drsná, tak ta aura by měla být cítit.
No, to je jen malý dojem, není to výčitka, jinak to totiž máš moc dobrý a hrozně moc se těším na další. A jméno právníka jejich rodičů je jasné...
Už se prostě těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Lola
20.09.2011 [22:54]

Emoticon Emoticon Emoticon

20.09.2011 [21:07]

Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!