Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Väzeň číslo 1968 - 6. kapitola

New Moon tričko


Väzeň číslo 1968 - 6. kapitolaV tejto kapitole je súd o zmene priezviska a Bella konečne po dlhej dobe stretáva Edwarda. Ako to dopadne? Bude musieť Bella zmeniť priezvisko? A keď hej, aké to bude? A poprosím aspoň 10 komentárov. Nesii

Predchádzajúca kapitola:

Do hodiny som bola vo svojej izbe a otvárala list, ktorý mi prišiel.

Od súdu... na zmenu priezviska, že sa mám dostaviť tam a vtedy... blá blá... a keď som dočítala, skoro mi prasklo srdce, keď som uvidela meno právnika, ktorý mojich rodičov zastupuje...

6. kapitola

Zastupujúci advokát: Edward Cullen. Ten hajzel. On svedčí proti mne. Keď sa mi objaví pred očami, usmažím ho v oleji. Keby nebol upír, našla by som ho, ako všetkých predtým, a dobodala ho k smrti. Hajzel jeden.

Prečítala som si posledný riadok a uvidela dátum súdu. Zajtra. No skvelé. Už sa teším.

Ľahla som si na posteľ a zavrela oči. Chcela som, aby to čo najrýchlejšie ubehlo. Aby uvidel, kto je naozaj Bella Swanová.

Na druhý deň, deň súdu:

Okolo siedmej ma zobudil Joe. Vedľa neho stála Alice. Prevrátila som očami a pozrela na Alice, ktorá postávala pri posteli.

„O päť minút ju beriem," povedal Joe a zavrel celu.

„Čo by si chcela, Alice?" spýtala som sa a postavila. Otvorila som skrinku a vybrala čierne nohavice a sivé tričko. Hodila som si to na posteľ a vyzliekla si veci, ktoré som mala na sebe. Už sa nehanbím ukazovať nahá, veď každý večer sa sprchujeme všetky ženy spolu. Museli sme si zvyknúť.

„Bella. Neviem, čo to do Edwarda vošlo... vlastne ani nevieme, ako to zobral, keď sa to dozvedel, ale chceme ti povedať, že nám je to ľúto," povedala a sadla si na posteľ.

„Alice. Už dávno nie som tá Bella, ktorá bolo plná citov... áno, prekvapilo ma to, ale neublížilo, pretože Edward mi je totálne ukradnutý," odpovedala som jej a obliekla si veci, obula topánky a pozrela na Alice.

„Môžeš mi, prosím, urobiť vlasy?" spýtala som sa jej a podala jej kefu. Zobrala ju odo mňa a jemne sa mi dotkla ruky. Na ten chlad som už dávno nebola naučená, a preto som sa striasla.

Chytila mi vlasy a začala prečesávať. Z vrecka si vytiahla gumičku a navliekla si ju na ruku.

„Môžem ťa ostrihať?" spýtala sa jej zvonivým hlasom. Vzdychla som. Už je vo svojom.

„Rob si čo chceš!" odvrkla som. A tak mi Alice tými jej rýchlymi pohybmi ostrihala vlasy, dala peroxid na zosvetlenie vlasov a trocha do toho farby. Keď mi ukázala malé zrkadlo, pozerala sa na mňa iná Bella. Len z vonka, z vnútra stále tá istá.

„Čo povieš?" spýtala sa a usmievala sa ako slniečko. Prevrátila som oči.

„Je to fajn," povedala som a postavila sa. V tom momente sa otvorila cela a Joe sa zarazil na mieste.

„Alice," začal Joe, no prerušila ho Alice: „Sme tu na to, aby sme zmenili tieto ženy, Joe. Je to moja práca," odpovedala tým očarujúcim hlasom a zvodne naňho mrkla. Zdvihla som obočie a pozerala na Alice. Zmenila sa. No fajn, nie je sama.

„Joe, no tak ma už odnes," zavrčala som a prešla k nemu. Ruky som si dala za chrbát a čakala, kým mi Joe nasadí putá. Potom sme už len vyrazili.

 

Momentálne sedím na lavičke pred vstupom do súdnej miestnosti a hľadím na rodičov, ktorí sedia oproti. Pozerala som sa na mamu, ktorá zničene hľadela na mňa. Pozrela som sa doprava, kde vedľa mňa sedel Joe a naľavo, kde sedel môj obhajca.

„To meno si si nerozmyslela?" spýtal sa môj obhajca. Zakývala som hlavou, že nie, a hľadela na prichádzajúceho Edwarda.

Vyzeral presne tak, ako som si ho pamätala. Bronzové vlasy mal vytočené do všetkých strán, medovo-zlaté oči, ktoré som zbožňovala, aj keď som ho nemilovala. Jeho úžasnú postavu, bielu pleť a jeho krásnu vôňu. Áno, Edward, nezmenil sa. No už ma netrápi.

Moji rodičia sa postavili a potriasli si s Edwardom ruky. Potom sa Edward zahľadel na mňa. Jeho pohľad som nevedela vôbec rozlúštiť. Bol taký tajomný, vôbec som netušila, čo mu prebieha hlavou.

O takých desať minút sa začal súd. Bolo to nudné, nemala som čo robiť. Len som hľadela na svoj stôl pred sebou a vždy, keď sa ma niekto niečo spýtal, odvrkla som nejakú nadávku.

„Isabella Swanová, aké meno chcete mať namiesto Swanová," spýtal sa sudca.

Postavila som sa a zákerne sa usmiala na Edwarda. „Pán sudca, priezvisko Masenová," odpovedala som a Edwardovi sa rozšírili oči.

„Námietka. To nemôže!" zakričal Edward.

„Sa poser, Edward. To je už moje meno..." zasmiala som sa a pozerala mu do očí. Vrel v nich oheň a zlosť.

Posledné sudcove slová boli: „Isabella Masenová". Slová predtým som nepočula. Zaujímali ma iba tieto slová. Páčila sa mi jeho reakcia. Bol nazlostený ako lev, ako šelma... vedela som, že je zle, no mne to bolo jedno. Edward rýchlo vyšiel z miestnosti a počula som už len buchot.


 

Zhrnutie7. kapitola

Tak. Čo poviete na túto kapitolu? Bella sa mu riadne pomstila, čo? :) Veď kto by sa chcel ponášať priezviskom s vrahom a ešte bývalou milenkou. :)

Inak, ďakujem za každý jeden komentár, čo mi niekto dal. Posúva ma to ďalej a hreje ma to pri srdci. Ďakujem.

Ak tu nebude aspoň 10 komentárov, tak mi je ľúto ale nebude pokračovať. Chcem vedieť čo si o poviedke myslíte.

Nerátajú sa moje komentáre ani opravné od adminov. :) Thanks.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Väzeň číslo 1968 - 6. kapitola:

 1 2   Další »
07.03.2012 [11:57]

77Alex77 Emoticon Emoticon Bože môj! Tá mu dala!

Toto by ma v živote nenapadlo! Isabella Masenová! Emoticon Emoticon Emoticon Toto si riadne zabila, dievča!....Bella sa mu pekne pomstila!
Ale náš Edward to zerjme len tak nenechá, ako sa zdá.. Emoticon Emoticon Bože, nazlostený Edward je sexy! A protivná Bella je úžasná!
No strašne sa smejem teraz Emoticon Emoticon
Strašne zabitá kapitola Emoticon Prepáč mi, že moje komentáre sú také krátke, ale keď mám pred sebou nejaké kapitoly, nemôžem jednoducho odolať...Ja proste musím ísť ďalej.. Emoticon Emoticon Emoticon Tvoju pioviedku milujem ešte viac,. Emoticon Presne ako ten tvoj úžasný štýl písania! Každé tvoje slovíčko v poviedke žeriem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.03.2012 [11:57]

77Alex77 Emoticon Emoticon Bože môj! Tá mu dala!

Toto by ma v živote nenapadlo! Isabella Masenová! Emoticon Emoticon Emoticon Toto si riadne zabila, dievča!....Bella sa mu pekne pomstila!
Ale náš Edward to zerjme len tak nenechá, ako sa zdá.. Emoticon Emoticon Bože, nazlostený Edward je sexy! A protivná Bella je úžasná!
No strašne sa smejem teraz Emoticon Emoticon
Strašne zabitá kapitola Emoticon Prepáč mi, že moje komentáre sú také krátke, ale keď mám pred sebou nejaké kapitoly, nemôžem jednoducho odolať...Ja proste musím ísť ďalej.. Emoticon Emoticon Emoticon Tvoju pioviedku milujem ešte viac,. Emoticon Presne ako ten tvoj úžasný štýl písania! Každé tvoje slovíčko v poviedke žeriem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. lucka2010
15.10.2011 [17:38]

No nádhera :D Emoticon ta Bella se mi líbí to přijmmení vymyslelas dokonale mě by teda ani náhodou to nenapadlo :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.10.2011 [21:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. incompertus
06.10.2011 [21:48]

:D:Dchachá!ta ho setřela !

10. nesii
06.10.2011 [17:07]

Okey, beriem to. Máš pravdu. :)
No to ja som tomu nachybe, pretože tú osobu a jej charakter píšem ja, vlastne možno aj chcem aby bola taká... Emoticon Emoticon
Ale ďakujem všetkým, :) Emoticon

06.10.2011 [11:42]

zuzinecckaaV této kapče mi zas přišlo, že si na tu drsňačku jen hraje, jinak by nemusela okolí nic sdělovat. Jako povídka je fajn, ale kazí to celkový dojem, že je uvnitř ta holčička.
Fajn kapča, jsem ráda, že Édíka utřela

05.10.2011 [11:54]

FaireDoufám v brzké pokračování. Emoticon Emoticon
Edward si to zasloužil. Emoticon

7. Angiecu
05.10.2011 [8:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.10.2011 [19:54]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!