Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Útěk do Volterry - 16. kapitola


Útěk do Volterry - 16. kapitolaZapomínat se ani nemá. Je to slabost, je to jakási lež. Minulost má svá práva, je to fakt. Je třeba se s ní vyrovnat a nikoli zapomenout.
Jenže Bella zapomene...

Leželi jsme s Demetrim v lese; měla jsem hlavu položenou na jeho svalnaté hrudi a vdechovala jeho vůni. On mě vlasy umně zaplétal do drobných copánků. Vanul lehký vánek, který byl pročesáván jehličím smrků a borovic. Znělo to jako tichá kulisa, líbezná hudba určená pro poslech jen vyvoleným.

„Tys nechtěl, abych byla upír, viď?“ zašeptala jsem smutně. Jeho doteď vyrovnaný dech se zastavil. Trvalo několik sekund, než začal znovu dýchat.

„Chtěl. Vlastně jsem byl rozhodnut, že tě nechám přeměnit od chvíle, kdy jsem si uvědomil, že tě miluju,“ odpověděl tiše. Tohle jsem nepochopila. Proč byl tedy tak naštvaný, když Aro, Marcus a Caius rozhodli, že mě má přivést na hrad? Jaký jiný důvod by k tomu měl?

„Tak proč-“ Zarazil mě zvednutou rukou.

„Proč jsem byl naštvaný, když mi triáda přikázala, abych tě k nim dovedl?“

„Ty snad umíš i číst myšlenky,“ poznamenala jsem naoko kysele. A právě tahle nevinná poznámka mi do hlavy nasadila vzpomínku. Vzpomínku, při které jsem sebou nepatrně trhla. Příliš nejasnou. Příliš lidskou. Nemohla jsem si vybavit, komu patří ten - i na upíra mimořádně krásný - obličej s očima barvy topazu, orámovaný rozcuchanými bronzovými vlasy, ať jsem se snažila sebevíc. I když jsem zapojila celou mysl.

„Co se stalo, Bello?“ zeptal se Demetri starostlivě. Opřela jsem se o lokty a zadívala se mu do očí.

„Je v gardě nějaký upír s rozcuchanými bronzovými vlasy?“ zeptala jsem se, zatímco jsem se snažila vydolovat z hlavy něco víc.

„Ne. Proč se ptáš?“ Na čele se mu objevila drobná vráska. Tak nějak jsem předem věděla, že jeho odpověd nebude kladná. Měla jsem tušení, že ten upír souvisel s mým životem předtím, než jsem poznala Demetriho.

Pokusila jsem se vybavit obličej mého otce. Povedlo se. Ale když jsem si chtěla vzpomenout na nějaký zážitek, co jsem s ním prožila, narazila jsem. Pokoušela jsem si vzpomenout na všechno, co jsem prožila, ovšem šla jsem na to pozpátku. Každičká minuta s Demetrim za mého života... jaká škoda, že jsem si je přesně nepamatovala. Několik hodně nejasných vzpomínek na dny, kdy jsem se v hotelu schovávala před Victorií. Vystupování z letadla. Stop. Jako by mi v hlavě někdo zmáčkl reset ve chvíli, kdy jsem vystoupila z letadla. Už jsem ani nevěděla, proč po mně Victoria šla.

„Vzpomněla jsem si na upíra s bronzovými vlasy, nevím ale, kdo to je,“ zamumlala jsem a pečlivě sledovala jeho obličej. Zmatenost nahradilo pochopení a to pak znatelná úleva. Vztekle jsem přimhouřila oči.

„Ty víš, kdo to je!“ obvinila jsem ho. Rychle se posadil a já ho napodobila.

„Tuším,“ opravil mě klidně.

„A nepovíš mi to, viď?“ Klidný tón, o který jsem se tolik snažila, zkazilo zasyčení, které se mi vydralo z úst na konci věty.

„Je to tak lepší,“ odpověděl a obdařil mě pohledem, ze kterého by se mi za lidského života zastavilo srdce. Upřímně řečeno, měla jsem pocit, že se mi zastaví i teď, přestože zkamenělo. Už jsem se nemohla zlobit.

„Pro koho je to lepší?“ zeptala jsem se rezignovaně.

„Pro mě i pro tebe. I pro všechny ostatní,“ zašeptal a pevně mě objal. Zahnala jsem vzpomínku někam do koutku mé mysli. Už jsem se tím nehodlala dál zabývat. „Takže, kde jsme to předtím přestali?“

„Proč jsi byl naštvaný, když ti triáda přikázala, abys mě k nim dovedl,“ připomněla jsem mu.

„Správně,“ pousmál se. Vyčkávavě jsem na něj hleděla. „Nevěděl jsem, jestli ti neublíží. Zejména Caius by byl schopný všeho. Navíc jsem tě chtěl přeměnit a žít s tebou navěky. Chtěl jsem, aby sis sama vybrala, jestli chceš být upír. Bál jsem se, že když k tomu budeš přinucena, utečeš mi,“ řekl.

„Neutekla jsem.“

„Zatím,“ šeptl a smutně se na mě usmál.

„Nikdy neuteču. Mě se nezbavíš,“ varovala jsem ho a vášnivě ho políbila.

„Beru tě za slovo,“ vydechl. Neodolala jsem a přičichla si k jeho košili.

„Krásně voníš,“ zamumlala jsem.

Zachechtal se. „Ty taky.“

„Jako co voním?“ zeptala jsem se s úsměvem. Povalil mě na zem a začal se svými hebkými rty pohybovat po celém mém těle.

„Hmm... frézie, levandule, santálové dřevo, jasmín, kosatec a vanilka,“ vydechl, zatímco mě líbal na krku. Zabořila jsem mu ruce do vlasů. V žilách mi koloval elektrický proud. Malá část mé mysli začala přemýšlet nad tím, jestli to Demetri cítí stejně. Pohladil mě po vnitřní straně mého stehna, což ještě vystupňovalo elektrický proud v mých žilách. Nedokázala jsem potlačit zavzdychání. Demetri tiše zasténal a druhou rukou mi zajel pod tričko. Dech se mi zrychlil a já začala Demetrimu rozepínat knoflíky u košile. Tentokrát se vůbec nebránil.

 


 

< Předchozí - Následující >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Útěk do Volterry - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!