Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty nesmieš umrieť! - 12. kapitola


Ty nesmieš umrieť! - 12. kapitolaNajprv som si myslela, že to napíšem inak, ale nechať vás zase v očakávaní, čo sa vlastne stane? Prajem príjemné čítanie.

Edward

 

Odtiahol som sa a nervózne sa usmial. Dokelu! Ja debil! Toto hádam ani nemyslím vážne! Som upír! Bella má aj tak dosť spackaný život aj bezo mňa! Bol som na seba tak vytočený, že som ani nezaregistroval, kedy sa ku mne Bella natiahla. A to som, prosím pekne, upír! Spamätal som sa až vtedy, keď ma Bella začala bozkávať. 

Omg... Ona ma bozkáva! Čo mám robiť? Napríklad ju okamžite začni bozkávať! Kričalo na mňa moje múdrejšie a momentálne najmenej vykoľajené ja. S radosťou som jej to nakoniec opätoval.

Moja ruka skĺzla na jej útly pás, pritlačil som si ju viac k telu. Bella mi zaborila ruku do vlasov. Bozkávali sme sa, nič sladšie a krajšie som vo svojom živote nemal a neochutnal. Bola dokonalá. Jej telo na mojom. Celé telo som mal v jednom ohni (čo je vlastne vedecky vylúčené, keď som vlastne chladný ako skala). Nad čím to zasa rozmýšľam? To som z toho až tak mimo?

Prevrátila ma jedným prstom na chrbát a obkročmo si na mňa sadla. Usmiala sa na mňa a trochu sa začervenala. Chytila prvý gombík na mojej košeli, rozopla ho a za ním išiel ďalší a ďalší. Bozkávala ma na krk a pomalinky sa sunula čím ďalej, tým nižšie.

Vzdychol som nad návalom vzrušenia, ktorý mi privolala.

Prevrátil som ju na chrbát.

„Teraz som na rade ja, maličká." Pobozkal som ju na čelo, potom na líce, bradu, uško.

Pomalinky som jej pomáhal z oblečenia a potom aj sebe. Bola tak nádherne roztúžená, že by to sama hádam ani nedokázala.

Zasmiala sa nad mojím výrazom, keď som ju uvidel nahú a objala ma nohami. Bože, rád by som vedel, ako debilne som sa zasa tváril.

Teraz som bol ešte viac položený na jej tele. Začal som ju opäť bozkávať na krku (asi naň mám nejakú úchylku). Oči mala zavreté a ruky položené na vankúši. Páčilo sa mi, ako mi dávala najavo, že si to užíva.

Prestal som bozkávať jej dokonalé telo a ona na mňa nesúhlasne pozrela.

Musel som sa nad tým zasmiať. Malá panovačná Bella. Teraz mi ju neuveriteľne pripomínala.

„Prečo prestávaš?!" spýtala sa málinko agresívne.

No aký chlap si môže toto nechať ujsť.

„Neprestávam, zlatíčko moje." Začervenala sa... Heh, aké zlaté. Ruky mi dala na chrbát a ja som jej bozkával krk. 

„Edward," vzdychala, keď som jej začal bozkávať prsia. Vyvrátila hlavu dozadu a panvou sa o mňa nevedomky otierala, aspoň som dúfal, že len nevedomky! Aj keď...

Pozrela na mňa vysmiata a šťastná. Niekedy som mal pocit, že ona číta myšlienky, a nie ja. Aj keď momentálne som sa na to nezmohol. Pomaly som jej roztiahol nohy, začal ju „tam˝ hladkať prstami.

Vrtela sa a vzdychala. Po pár minútach ma začala obdarovávať titulmi ako „Bože, Ježiši a podobne“.

Musel som sa nad tým usmiať, pretože z jej úst som si to cenil viac ako z úst niekoľkých mojich „známostí", ktoré mi dohodil Emmett. Ale predsa som mal aj svoje potreby a tak som sa jej uvelebil celý medzi nohami. Vytiahol som prsty a vnikol som do nej. Najprv sa mierne zamračila a sykla. Nechcel som jej ublížiť, takže som v nej zostal chvíľu nečinný. Po chvíľke voči mne prirazila a ja som vedel, že je to už v poriadku a môžeme si začať naplno užívať.

Naše vzdychy sa ozývali celou miestnosťou. 

„Milu-jem ťa," opakoval som jej stále, ale ona ma nevnímala, iba vzdychala a pevne ma objímala.

Cítil som, ako sa spravila a hneď potom ja. Vystúpil som z nej, musel som sa zvaliť na chrbát. Neviem o tom, že by sa potreboval upír „vydýchať", ale ja som jednoducho teraz musel.

„Páčilo sa ti to?" pobozkal som ju do vlasov.

„Á-áno..." A otočila sa ku mne chrbtom. Zarazil som sa nad jej počínaním. Čo to má znamenať?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty nesmieš umrieť! - 12. kapitola:

 1
08.04.2014 [11:33]

Mispoolfíha Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Kala
04.04.2014 [16:13]

Kala Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!