Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty nesmieš umrieť! - 13. kapitola

KS by jitule


Ty nesmieš umrieť! - 13. kapitolaPrečo sa Bella otočila Edwardovi chrbtom? Dokončená kapitola - konečne. :D

Bella

Otočila som sa mu chrbtom. Hanbila som sa za seba. Jednoducho som roztiahla nohy a dala mu! Aká som len sprostá! Bolo mi zo seba zle. A čo len na to povie Edward? Budem sa mu hnusiť? Bože, veď on je tak dokonalý a ja som len také nič. Celý môj život je nahovno a teraz to vnímam ešte intenzívnejšie.

„Idem do kúpeľne." Ani neviem, prečo som mu to vlastne povedala. Jednoducho som sa zdvihla a išla. Zavrela som za sebou dvere a pre istotu aj zamkla.

Prišla som k umývadlu a pozrela sa na svoj odraz v zrkadle, chcelo sa mi zo seba plakať. Započula som, ako vošiel do svojej izby. Zapla som sprchu, vošla do sprchového kúta a rozplakala sa. Bude ma vnímať ako nejakú štetku. Bože, Bella, čo si to zasa spravila?

Keď som konečne vyliezla zo sprchového kúta, cítila som sa ako zbitý pes. Tvár som, našťastie, až takú napuchnutú nemala. Ale tie oči... Bolesť vystriedal hnev, hnev na seba samu. 

Otvorila som dvere a v nich stál Edward. Nahnevaný Edward.

„Ľutuješ, že si sa zahodila s niekým tak nízkym ako som ja?!" kričal na mňa. „Hneváš sa na mňa právom, ja... Nie som ten, čo si ťa zaslúži, ja to viem..." Nenechala som ho dohovoriť.

„Edward, ja... Myslela som si, že ti zo mňa bude zle... Ja som... Jednoducho..." nedokázala som mu to vysvetliť a to ma rozplakalo ešte viac.

„Prepána, Bella! Ja ťa mám rád! Vlastne viac, ako len rád! Bolo to dokonalé. Teraz som na seba naštvaný, že som ťa nepobozkal prvý!" hneval sa na seba Edward a ja som ho musela objať.

„Takže si nemyslíš, že som... ľahká?" opýtala som sa ho opatrne. 

„Prepána, nie!" povedal rozhodne a takým tónom, že aj mne to teraz prišlo ako najväčšia somarina.

„Prepáč," ospravedlnila som sa mu a celá sčervenela.

On sa pre zmenu len zasmial a pritúlil si ma bližšie k sebe. Usmiala som sa. 

„Ja vlastne ani neviem, čo mi to napadlo, ja... Nechcela som, aby si si to o mne myslel, ja... Jednoducho som... Ja ani neviem. Bože, cítim sa tak trápne. Prepáč," splietala som jedno cez druhé, viem, ale čo som mu ako mala povedať?

Zasmial sa. „Bella, mam ťa rád a to, čo sa pred chvíľkou stalo, bolo to najkrajšie, čo sa mi za moju... teda môj život stalo. A nikdy by som si o tebe nepomyslel, že si ľahká! To jednoducho nejde!" usmieval sa na mňa a ja som si pripadala ako totálny debil. 

„Myslíš to vážne?" Bála som sa.

„Bella, takto vážne som nikdy vo svojom živote nič nemyslel! A koniec diskusie! Nechci ma nahnevať!" začínal sa čertiť.

„Dobre, koniec diskusie," povedala som neisto.

„Tak, ako vidím, príliš mi neveríš," nespokojne mľaskol jazykom, „ale ja viem, čo ťa presvedčí." Usmial sa, sklonil sa ku mne a začal ma bozkávať.

Kebyže ho nebozkávam, asi pištím nadšením a tancujem okolo ako zmyslov zbavená. Keď sa odo mňa odlepil, oči mu žiarili nadšením.

„Asi ťa milujem, Ed," povedala som a mala slzy na krajíčku.

„Milujem ťa, Bella. Od prvého okamihu. Od momentu, keď som ťa videl a ty... Jednoducho... Si úžasná a dokonalá," povedal a sklopil oči.

„Ed, mám na teba jednu otázku. Ty sa fakt červenáš?" Nemohla som si odpustiť tento vtip. Vypadal tak... zlato.

„Čo?" vykríkol a namieril svoju tvár k sklenenej skrinke. Samozrejme, že sa nečervenal, ale pohnevať som ho mohla.

Začala som sa smiať. Usmial sa na svoj odraz v zrkadle a potom sa pomaličky so šibalským úsmevom otočil na mňa. Ou... Asi som si zasa zavarila.

„Vieš, Bella, hnevať by si ma vážne nemala... Viem byť vááážne zlý." Teraz bol ku mne otočený celým telom. Jediné, čo som mohla, bolo preskočiť gauč a ak by som to prežila (čomu veľké nádeje nedávam), zamknúť sa v Edovej izbe. Laškovne som sa na neho usmiala a rozbehla sa smer záchrana.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty nesmieš umrieť! - 13. kapitola:

 1
2. Kala
09.04.2014 [20:37]

KalaEmoticon Jen jsem se tak trošku doufala, že bude kapitolka malinko delší Emoticon takhle bych hned chtěla další...

1. Izza
09.04.2014 [16:27]

Konecne:3 super^^ mega naj <3 len tak dalej a rychlo prosim:33 nadherne') boze :33* vdaka ze pises^^ :))* <3 *_*

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!