Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Fear - Prolog

bello jsem...


The Fear - PrologSedmnáctiletá Isabella, hlavní hrdinka našeho příběhu, již rok žije v deštivém městečku Forks se svým otcem. Cílem jejího pobytu je zotavit se z předešlého vztahu, nasbírat síly, uklidnit se. Dosud se jí poměrně dařilo zapomínat na staré křivdy, ale jaký dopad bude mít na její pošramocenou psychiku setkání s novými spolužáky? Tím spíš, když se ukáže, že ona není jediná, kdo má nějaké kostlivce ve skříni, jelikož pozná tajemného Edwarda. Najít ztracenou rovnováhu dá dost práce, přičemž ne vždy se zadaří...

Příběh o lásce, přátelství, ale také o tom, že pro nikoho není dobré být sám – i když mezi lidmi.

 

Lásku si nelze vynutit ani vyloudit lichotkami, přichází sama, nehledaná, nečekaná, nežádaná.

 

Jsou věci mezi nebem a zemí, které zůstávají utajeny před okolím, takové, které nikdy nikdo nepochopí, nesnaží se je pochopit. Lidé soudí, aniž by znali pravý důvod, stejným případem byl i můj návrat do rodného domova, deštivého městečka, kde je pravděpodobnost, že spatříte sluneční paprsky stejně mizivá, jako že si za manžela vezmete miliardáře.

Okolnosti, které mě přiměly vrátit se zpět, nebyly nijak veselé, musela jsem odjet, abych se vrátila do starých kolejí života, našla jistý režim, který mi bude vyhovovat, abych zapadla do obyčejného světa sedmnáctileté dívky, kterou jsem. Všechno ale není vždy tak, jak to člověk naplánuje, někdy prostě nic nevychází podle plánů obyčejného člověka, který proti vůli osudu nezmůže zhola nic, takže jen tiše může přihlížet tomu, jak se situace vyvíjí.

Může čekat, prosit, uvažovat o tom, co přijde za minutu, hodinu, den, třeba i rok. Já jsem čekala rok, abych se uklidnila, abych našla sama sebe, přesně před rokem jsem se totiž rozhodla odjet od mamky a Phila z Phoenixu, z překrásného města, které bylo celé dny zalité slunečními paprsky, ve vzduchu se vznášelo dusné horko, vítr nepovíval ulicemi téměř vůbec.

Vzpomínám si na slanou příchuť moře, když jsme se jezdili podívat na útesy, byla to ta nejnádhernější věc na světě, Renée se vždy děsila, když mě viděla na kraji skály, ale mě voda lákala, líbilo se mi, jak vlny narážely na kameny, když jsem si sedla na útes a položila ruku na skálu, doslova jsem cítila to dunění, jako když buší lidské srdce.

Jen to byly rychlejší údery, rytmičtější, silnější a hlavně šíleně hlasité. Voda se mi vlnila pod nohama, vysoké vlny mi občas i namočily tenisky, pamatuji si, že jsem na útesech trávila spoustu času, zvláště v posledních dnech mého pobytu ve Phoenixu… A proč že jsem se nakonec rozhodla vydat pryč z města, které jsem tolik milovala? Snad je to proto, abych zapomněla na svou minulost ve Phoenixu, kde mi štěstí příliš nepřálo, abych se mohla zotavit jak psychicky, tak i fyzicky.

Nudné blábolení profesora na biologii mi příliš šancí na zotavení nedávalo, jelikož mě nutilo vzpomínat, uvažovat o minulosti a dávalo prostor mé mysli, aby si vybavovala obrázky, které měly být už dávno zapomenuty, smazány a uzavřeny v ocelovém trezoru, k němuž bych zapomněla kód.

„Slečno Swanová, vyjmenujte nám základy moderní biologie,“ vyvolá mě profesor, čímž mě napůl vytrhne z mého zamyšlení. Jen napůl, jelikož zatímco jedna má část mysli se plně zabývá tím, kde v mysli se mi usídlila vzpomínka na to, co jsem se včera učila téměř do půlnoci, ta druhá se přinutí vstát a s přiblblým úsměvem odpovídat.

„Ehm, mezi základy moderní biologie patří buněčná teorie, teorie genů, homeostáze, energie a revoluce,“ odpovím překvapivě bez zadrhnutí, u posledního slova se ovšem pozastavím, a jelikož profesorovi cukají koutky, je mi jasné, že jsem něco zvorala.

„Dobře, jen je to evoluce, nikoli revoluce,“ pousměje se nad mým pojmenováním a já znovu složím své kosti na židličku, jelikož mě mávnutím ruky posadí.

„Pan Newton nám objasní, co je to evoluce,“ vyvolá spolužáka, ale já už se dál nestarám o to, co mu odpovídá, nemám na to náladu, myšlenky se mi opět stáčejí k Phoenixu, slunným dnům, nočním pařbám, tmavým ulicím, nemocnicím… Ne, nemysli na to! Ačkoli si v hlavě zakazuji všechny vzpomínky, mé příkazy nejspíš nedojdou do centra myšlení, takže si můj mozek dělá, co chce a trápí mě výjevy z minulosti.

Školní zvonek mě vyloženě vysvobodí z utrpení, takže jsem ráda, že se po devíti hodinách školního vyučování můžu sebrat a s klidným vědomím, že jsem dnes pro úspěšné přečkání dne bez jakékoli nedostatečné, udělala maximum svých sil, se vydat pryč.

„Zopakujte si ještě látku z minulé hodiny, příště si napíšeme písemnou práci,“ volá za námi profesor, ale už ho nikdo příliš nevnímá, spíš jen já, jelikož jsem ve třídě mezi posledními, líně skládám učebnice do tašky a dokončuji poslední zápisky toho, co učitel čmáral celou hodinu na tabuli.

Zůstanu ve třídě nakonec úplně sama, takže když se potom ploužím chodbou k východu, nepřekvapuje mě nijak, že jsem tu mezi posledními, nikam nespěchám, pomalu zamířím k šatně, kde si nechám nepotřebné učebnice a vezmu si slabou podzimní bundu, která sice nechrání tolik před zimou, ale na ochranu před deštěm stačí.

1. kapitola


Toto je po dlouhé době povídka, kterou mám skutečně chuť psát. Dlouho jsem nic nepřidávala, ale doufám, že jsem neztratila všechny čtenáře, které jsem měla. Přeci jen je tato povídka psaná jiným stylem, který tu není moc často vidět, přesto doufám, že alespoň někoho zaujme...

Uvítám každý názor. 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Fear - Prolog:

 1 2   Další »
19. Maku
26.09.2011 [17:52]

tebe čtenáři opustit nemůžou! Emoticon by byl hřích Emoticon skvělý a ted jdu na kapitolky! Emoticon Emoticon

18. Nikki
26.09.2011 [10:57]

mě zaujala Emoticon

22.09.2011 [15:53]

eMCullenStydím se, že jsem se k tvé povídce dostala až teď, ale musím říct, že jsem vážně ráda, že jsem si ji přečetla! Emoticon
Je úžasná, moc se mi líbí, jak píšeš a vážně už by mě zajímalo, jaký byl pravý důvod toho, že Bella odjela z Phoenixu. Když už se k tomu úídí a pídí, ty ji utneš myšlenky... Emoticon
Ale krásná kapitola a hned se vrhám na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. marcela
08.09.2011 [20:14]

Přijde mi to takový lidský,hezký. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.09.2011 [13:33]

daslli141Už sa teším na pokračovanie... prológ vyzerá slušne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Faire
07.09.2011 [16:58]

FaireVypadá to zajímavě. Emoticon
Doufám teda v brzké pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Bára
07.09.2011 [11:08]

jsem moc zvědavá, jak to bude dál, tak honem další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. kikuska
06.09.2011 [20:40]

Tak... Zatiaľ sa mi to páči. Zaujíma ma, čo presne sa Belle stalo vo Phoenixe. No som rada, že si to ešte neprezradila. Priznám sa, že si ma navnadila a najbližšiu kapitolu si určite prečítam. Teším sa na Edwarda, a na to, čo spolu s Bellou prežijú. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [20:17]

SummerLiliPerex navnadil Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , ale prológ bol taký obyčajný nič nehovoriaci - škoda, mohla si ho viac rozobrať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [19:44]

zuzka88Jsem zvědavá na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!