Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 2. kapitola

natáčení


Tam, kde sa neumiera - 2. kapitolaV tejto kapitole sa dozvieme niečo o pôvode bakchantiek, a prečo sa ich musia upíri báť. Pekné čítanie. Lolalita

2. kapitola

Edward:

Sedeli sme v obývačke. Strnulo som hľadel cez okno. Nechápem, čo sa to so mnou dnes stalo. Tá žena bola dokonalá. Jej hlas, jej vôňa, postava a tvár. Nič krajšie som v živote nevidel. Keď mi po Carlislovom príchode došlo, že ma chcela najskôr zabiť, nevedel som si predstaviť nič úžasnejšie, než umrieť jej rukou. Carlisle sa nervózne prechádzal po izbe. Vošla Rose a Emmett. Okamžite si sadli na pohovku ku ostatným.

„Máme veľký problém,“ šepol Carlisle. Všetci sa nervózne pomrvili.

„Dnes sme s Edwardom narazili na bakchantku.“ Alice vyvalila oči.

„Koho?“ opýtala sa prekvapene.

„Bakchantky boli vyhubené,“ šepol Jasper a mňa prekvapilo, že vie, o čom Carlisle hovorí. Esme bola tiež v obraze. Jediní, ktorí ani netušili o čo ide, boli Rose, Emm, Alice a ja. Jasper sa postavil.

„Musíme rýchlo odísť z Forks,“ šepol. Rose sa prudko postavila.

„Pre nejakú ženskú odtiaľ musíme odísť?“ povedala nahnevane.

„Nejde o nejakú ženskú. Bakchantka je jedno z najsilnejších stvorení vôbec. Rozdelí nás a po jednom zabije,“ povedal rázne a s toľkou nenávisťou, až som sa zachvel.

„Ako to, že vás nechala ísť,“ šepla Esme. Carlisle sa postavil do stredu miestnosti.

„Oslovila Edwarda. Zacítil som ju a bežal mu na pomoc. Zarazila ju najskôr farba očí. Nebude najskúsenejšia. Povedal som jej, že je nás veľa. Edward sa rýchlo ovládol a strácala nad ním kontrolu. To bolo jediné šťastie.“ Pochvalne sa na mňa pozrel, no ja som tomu stále nerozumel a ani ostatní nie.

„Pekne po poriadku. Vysvetlíš nám, čoho sa máme báť?“ opýtal som sa strnulo.

„Bakchantky vznikli pradávno. Nevieme kedy presne. Je to podobné ako s vlkmi. Aro pred niekoľkými storočiami vyhlásil hon na čarodejnice. Bakchantky boli niekedy ľuďmi. Rodia sa nenávisťou a utrpením. V gréckych mýtoch sa hovorí o tom, že sú to kňažky boha Dionýza, či Bakcha. Sprevádzali boha na divokých orgiách. Upadali do stavu šialenstva, v ktorom boli schopné všetkého. Ich znakom sa stali hady a dýky. Obete trhali na kusy a obetovali ich svojmu bohu. Prístup na slávnosti bol zakázaný mužom. Ktorý to porušil, čakala ho smrť. To sú však legendy. Ako vieme, na každej legende je niečo pravdy. Bakchantka je zrodená smútkom a nenávisťou. Niekedy sa dievčatá precízne vyberali. Museli mať dar. Museli byť krásne a mladé. Nesmeli spoznať muža a ich telo bolo chrámom. Bolesť ich zoceľovala. Keď prišiel ich čas, ostatné bakchantky ich zasvätili. Bol to dlhý a bolestivý proces, pri ktorom sa ich krv miešala s jedmi. Novicka sa stáva bakchantkou ulovením prvého nemŕtveho. Ich telo je odolné a silné. V ich žilách stále prúdi krv a srdce im pomaly bije. Nestarnú, nemenia sa. Všetky ich schopnosti sú predurčené na jediné. Dokážu ovládnuť mysle a poblázniť svoju obeť. Dobrovoľne im odovzdáš svoj život, zabiješ soka, alebo aj svoju družku.“

„Chceš povedať, že musíme odísť?“ opýtala sa po chvíli Rose.

„Obávam sa, že áno.“ Carlisle sa na nás smutne zadíval.

„Nezvládneme sa jej zbaviť? Môžeme ju ešte nahlásiť garde,“ povedal Emm s tým svojim zvláštnym úškľabkom.

„Emm, to nie je tak ľahké. Ona dokáže manipulovať s naším myslením.“ Carlisle sa odmlčal.

„Myslíš, že ju na nás niekto upozornil?“ opýtala sa Esme trocha vystrašene.

„Myslím, že ide skôr o náhodu,“ povedal Carlisle automaticky.

„Existuje spôsob ako ju zabiť?“ opýtal sa Emmett. Jasper sa usmial.

„Iste. Vždy je spôsob. Ona je zraniteľná. Problém je, že sa k nej nedostaneš príliš blízko. Do jej blízkosti sa dostaneš len na okamih, než ti utrhne hlavu.“ Napriamil sa a zamyslene prešiel po miestnosti. Ja som to stále nedokázal pochopiť. Bola taká zvodná a podmanivá. Carlisle sa na mňa chvíľu pozeral.

„Edward, ona ťa omámila. Prejde to,“ šepol. Neviem či som chcel, aby to niekedy prešlo. Bol to zvláštny pocit, ktorý ma celkom utopil. Zhlboka som sa nadýchol.

„Padne teda definitívne rozhodnutie? Utekáme alebo zostávame.“ Rose bola nervózna.

„Dáme si do poriadku svoje záležitosti. Vystúpite zo školy, ja dám výpoveď v práci a večer odídeme. Nebudeme riskovať život nikoho z nás. Držte sa spolu. Nikto nesmie ostať sám a večer sa tu zídeme,“ povedal Carlisle pohotovo. Vyšli sme von. Jasper s Alice a Carlislom šli na jednom aute. Ja s Esme na druhom a Rose s Emmettom si vzali Jeep. S Carlislom sme šli všetci do školy. Potom šiel Carlisle do nemocnice a Esme do mesta. Museli sme toho veľa zabezpečiť. Celý čas som sa však obzeral, či ju niekde nezahliadnem.

 

Bella:

Všetci vyšli z domu a odišli. Predpokladala som, že sa rozhodli ujsť. Vyskočila som na blízky strom a odtiaľ cez konár priamo na terasu. Cez okno som vliezla dnu a začala prechádzať izbu za izbou. Chcela som o tých žltookých vedieť viac. Ktorý upír si dobrovoľne vyberie zvieraciu krv. V jednej z izieb bol obrovský šatník plný úžasných šiat. Neváhala som ani sekundu a obliekla si priliehavé rifle a čierne úzke tričko. V druhej izbe som našla športové topánky, ktoré mi dokonalo sadli. Z ďalšej som si vzala hrubú bundu. Cítila som sa ako zlatovláska u medveďov. Bolo to zaujímavé môcť si prezrieť kde a ako žijú. Vošla som do kuchyne. Pozrela som do chladničky. Zrazu som začula auto. Vyzrela som cez okno. Bola to tá s tými hnedočervenými vlasmi. Ukryla som sa v dome. Ona vošla dnu s dvoma taškami a prešla priamo do kuchyne. Po chvíli sa zarazila. Zhlboka sa nadýchla a mne bolo jasné, že ma ucítila. Schmatla kabelku a rýchlo z nej vytiahla mobil.

„Kam chceš volať!“ opýtala som sa tvrdo. Zachvela sa, no potom sa prekvapivo uvoľnila. Otočila sa ku mne chrbtom a začala z tašiek vyťahovať nákup. Prekvapene som na ňu vyvalila oči.

„Volám sa Esme,“ šepla a strčila do chladničky fľašu vody. Sledovala som každý jej pohyb.

„Esme? Zaujímavé meno,“ povedala som o poznanie jemnejšie. Otočila sa a premerala si ma.

„Čo od nás chceš? Žijeme tu už niekoľko rokov a ešte sme tu chceli chvíľu zostať. Nezabíjame ľudí. Moje deti tu chodia na strednú školu a manžel pracuje v nemocnici ako lekár,“ povedala trocha rozhorčene. Vyvalila som na ňu oči. Nechápala som to. Upíri chodia do školy a jeden pracuje ako lekár? Musela na mne zbadať, aká som šokovaná. Oprela som sa rukami o stôl. Pozrela sa na mňa.

„Mojim dcéram sa nebude páčiť, že si si bez dovolenia vzala oblečenie. Botasky sú moje, ale keď sa ti páčia, nechaj si ich. Si hladná?“ opýtala sa automaticky. Ničomu som nerozumela. Väčšinou majú moje stretnutia s upírmi iný priebeh. Keď zistia kto som, snažia sa zaútočiť. Ja ich ovládnem a jediným trhnutím oddelím ich hlavu od tela. Keď je ich viac, väčšinou sa pozabíjajú navzájom a víťaza si vychutnám ja. Niekedy, keď sa chcem pobaviť, nesnežím sa ich ovládnuť. Raz som už mala na mále, ale zvládla som to.

„Som hladná,“ šepla som.

„Sendvič?“ Prikývla som.

„Nebojíš sa?“ opýtala som sa svojím sladkým hlasom.

„Nie. Ak si sa rozhodla zabiť ma, neutečiem ti. Ak nie, tak si vezmi sendvič a choď, lebo moja rodina sa za pár minút vráti,“ šepla a podala mi bagetu. Natiahla som ruku a vzala si ju.

„Prečo nezabíjate ľudí?“ opýtala som sa šeptom.

„Nechceme byť netvormi. To čím sme, sme si sami nevybrali. Vybrali sme si však cestu, ktorou chceme ísť. Moja rodina sa rozhodla, že odtiaľto odídeme. Večer.“

„Prečo si nakúpila jedlo?“

„Zvyk. Musíme zapadnúť. Ale zišlo sa,“ usmiala sa a vybrala  z chladničky vodu. Postavila fľašu na stôl.

„Nerozumiem tomu. Upíri sú monštrá,“ šepla som.

„Áno. Väčšinou. Pre nás si monštrum ty,“ šepla Esme.

„Počujem autá,“ povedala Esme po chvíli. Už som ich začula aj ja. Vzala som zo stola fľašu vody a ustupovala dozadu. Vtom sa dvere priam rozleteli a do dverí vpadli ten svalnatý a blondín s dlhšími vlasmi. Prikrčili sa do útočnej pozície, a ja som sa ladne napriamila.

„Dosť! Upokojte sa!“ štekla Esme a postavila sa predo mňa. Nechápavo som ustúpila dozadu. Do miestnosti vošli ešte dve ženy a ten Edward. Otvorili sa dvere za mojim chrbtom a odtiaľ vošiel ten druhý blondín. Bola som v pasci. Rozhodla som sa. Zabijem všetkých. Nemám na výber.

 

1. kapitola - 3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 2. kapitola:

 1
9. Petronela webmaster
15.08.2017 [20:05]

PetronelaWow... Bella je jako divoká kočka, kterou obklíčí. Taky bude škrábat jo? No, jdu dál - je to fakt skvěle napsané Emoticon

27.07.2012 [15:02]

BadLovelyLucyJsem ráda, že jsi trochu vysvětlila co vlastně Bella je protože já si pod tím názvem nedokázala nic představit. Ale uchvátilo mě to. Prostě super. A to jak reagovala Esme bylo super. Emoticon

27.04.2012 [16:17]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.03.2012 [22:42]

domcamerciSom ráda, že si jej nepřisudila i dokonalej sluch. Vyprávění Jaspera bylo úžasný. Milujem příběhy o Dionýsovi.
Esme ji zabila. Nejšokující neni to, že žijou ze zvířecí krve, ale to, že jsou rodina, a to nemaj Chelseu Volturi, která je svazuje.
Je to fantastický.

5. Kačka
07.11.2011 [13:42]

áááá, to je krásný!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.10.2011 [16:53]

Sima777akoze toto je ......uzasne....nechapem ako ta to mophlo vobec napadnut....uzasna poviedka.....páčia sa mi vsetkyyy...vobec nelutujem toho casu co citam tuto poviedku....nadhera

19.08.2011 [15:09]

Any12Ona je neslyší??? Takže asi nemá tak dokonalý sluch jako upíři... Emoticon A co ten způsob, jak ji zabít? To mě zajímá!!! Emoticon
Esmé je skvělá! Místo toho, aby se jí bála nebo na ni zaútčila, se s ní začně bavit, i když ví, že by ji mohla kdykoliv zabít!?! Emoticon
A ten konec?! Já říkala, že jsem ráda, že mám celou povídku, protože ty tvoje konce... Emoticon
Snad nevyvede nějakou hloupost... Emoticon
Úžasné!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
22.07.2011 [23:18]

Som naozaj zvedavá ako sa to bude ďalej odvíjať. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
16.05.2011 [14:26]

To je uuzasne ... Som zvedava ako to dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!