Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 27. kapitola

Stephenie Meyer


Tam, kde sa neumiera - 27. kapitolaPohľad Belly. Táto kapitola je trocha akčná a trocha smutná. Ja mám tak rada akčné scény... Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Nebola som na seba hrdá. Milujem Edwarda, no nedokázala som mu povedať, že sa tej premeny bojím a že ju nechcem. Na druhej strane ma bolelo, že sa ma nemôže dotknúť. Ľudská túžba a mladé telo je vražedná kombinácia. Nechcela som sa zachovať tak nevďačne, ale nemohla som zostať. Niečo ma ťahalo preč a podobná príležitosť sa už nemusela naskytnúť.

Alice bola mimo domu a Edwardov mobil bezpečne na stolíku v izbe. Vzala som si len pár vecí a urobila som rýchle rozhodnutie. Teplo som sa obliekla, vzala som peniaze z Alicinej izby, pre istotu Edwardov telefón a vyšla do tmy.

Netrvalo dlho a na hlavnej ceste pristavilo auto. Sedel v ňom starší muž a ochotne mi ponúkol odvoz. Nastúpila som a bolo mi jedno, kam ma odvezie. Cítila som sa hrozne. Vysadil ma v meste a ja som sa vybrala tmavými ulicami. Kým niekedy som pri podobných prechádzkach cítila slobodu, teraz som ostražito sledovala každý tmavý kút. Až príliš bolestivo som si uvedomovala svoju krehkosť a zraniteľnosť. Bolelo ma srdce a aj celé telo. Netušila som, kam mám ísť. Nedomyslela som to. Poznala som skôr lesy, než ulice mesta.

Na rušnej ulici plnej rôznych klubov a barov sa hmýrilo množstvo rôznych ľudí. Pred jedným klubom postávali skupinky ľudí. Niektorí sa živo bavili, iní len prechádzali okolo. Také malé mravenisko. Fascinovalo ma to a lákalo. Chvíľu som len tak postávala na okraji chodníka a sledovala to. Pristavilo pri mne auto a spustilo sa okno.

„Za koľko, mačička,“ ozvalo sa a ja som prekvapene zaklipkala očami. Rýchlo som odskočila a pustila sa po ulici smerom k malému námestiu. Ako človek určite nebudem môcť prespať vonku, tak som sa začala rozhliadať po nejakom hoteli. Oproti šla skupinka dievčat. Milo som sa usmiala.

„Prepáčte, neviete o nejakom slušnom hoteli tu v okolí?“ Jedna sa pri mne pristavila.

„Trocha si si zašla? Tu slušný hotel nenájdeš. Musíš na opačnú stranu mesta,“ povedala s podnapitým akcentom. Nechápala som prečo sú tu, keď je to nebezpečné. Chvíľu som sa za nimi pozerala a oni vošli do vysvieteného klubu. Šla som teda ďalej a rozhodla si chytiť taxík. Prešla som cez pokojnejšiu uličku. Cítila som sa stratená. Vtedy sa hlasno prihlásil telefón v mojom vrecku. Rýchlo som ho vytiahla a s malou dušičkou zodvihla.

„Edward,“ ozval sa Alicin hlas.

„To som ja,“ šepla som.

„Bella, okamžite sa vráť domov. Čo ťa to napadlo!“ vyštekla.

„Alice, ja...“

„Bella, čo sa deje? Čo ti to sadlo na nos. Kde je vlastne Edward?“ opýtala sa náhle.

„Na love aj s ostatnými. Ja som nemohla zostať. Ja...“ Rozplakala som sa. Alice bola chvíľu ticho.

„Upokoj sa. Kde si?“

„Neviem. Niekde v meste neďaleko parku s fontánou a sochou,“ zavzlykala som.

„Skvelé, zlatko. Ty si to namieriš do najhoršej štvrte v meste,“ zasyčala Alice nervózne.

„Počúvaj. Tri ulice na sever je hotel Malli. Pôjdeš tam a ja tam za tebou prídem. Dobre?“ povedala nekompromisne.

„Alice, ja som urobila hlúposť. Mrzí ma to,“ šepla som.

„Len tam choď. Nikde sa nezastavuj a s nikým nehovor.“ Hneď som urobila, čo mi kázala. Keď som prechádzala okolo skupinky mužov, oplzlo po mne pokrikovali a ja som sa zamýšľala nad tým, že je nakoniec dom plný upírov asi to najbezpečnejšie miesto. Teda, pre mňa určite. Som tak hlúpa, nadávala som si. Jeden z tých mužov za mnou vybehol a chytil ma za ruku. Prudko som sa mu vytrhla.

„Nechaj ma,“ štekla som.

„Hej, chlapci! Pozrime aká namyslená. Poď na drink, princezná,“ povedal posmešne a ja som pridala do kroku. Jeho kamaráti okamžite zareagovali a pribehli k nemu. Jeden z nich sa začal smiať.

„Nestojí ti za drink,“ povedal tvrdo.

„Takú kočku tu len tak nenájdeš,“ odpovedal mu ten, čo ma pred chvíľou držal. Začali sa strkať a posmievať sa jeden druhému. Okamžite som to využila a rozbehla som sa preč.

„Počkaj, princezná.“ Jeden sa za mnou rozbehol. Vo chvíli som bola pritlačená o stenu budovy a do tváre sa mi uprel jeho smradľavý dych.

„Čo, pasák ťa nestráži?“ zasyčal a natlačil sa na mňa celým telom. Odtláčala som ho celou silou, ale nemala som šancu. Bála som sa ako ešte nikdy v živote. Prstom mi prešiel po pere a ja som ho pohotovo uhryzla. Uskočil, ale v zapätí som ucítila silný úder. Len to pleslo a ja som sa zviezla popri studenej stene na zem. Udrel ma celou silou. Ten chlap stál nado mnou a smial sa. Jeho kamarát sa postavil vedľa neho.

„Daj jej pokoj. Tá ťa doriadi ako malého chlapca.“ Začal sa rehotať.

„Nerehoc sa a choď radšej po auto,“ vyštekol.

„Ty ju chceš naložiť?“ opýtal sa prekvapene ten druhý.

„Nie, pretiahnem ju rovno na ulici,“ zasyčal jedovato. Strachom som sa celá rozochvela. Z očí sa mi valili slzy. Rýchlo som sa postavila a držiac si líce som im chcela ujsť. Ďalší dvaja ma ale chytili z oboch strán za ruky. Ak by som bola bakchantka alebo upírka, neudržala by som sa a zabila ich. Začala som sebou hádzať a kričať. Pristavilo pri nás auto, ku ktorému ma začali ťahať.

„Ja nechcem umrieť...“ plakala som.

„Počúvaj a neumrieš,“ šepol mi jeden z nich do ucha a pobozkal ma na spánok. Otriasla som sa znechutením. Pritisla som viečka silno k sebe. Oprel ma o auto a surovo sa mi natlačil na pery. Odporne ma hrýzol do pery a fučal. Jeho koleno sa mi tlačilo medzi stehná. Ruky mi držali, tak som sa ho snažila kopnúť, ale len som mu uvoľnila cestu medzi moje stehná. Nadvihol ma a surovo prirazil k autu. Žalostne som plakala. Bála som sa a jediné, na čom mi momentálne záležalo bolo, aby som to prežila. Musím to prežiť, ale oni ma na žive nenechajú.

„Nie, že jej ublížiš. Aj mi ju chceme,“ povedal ten, čo ma držal z pravej starny za ruku.

„Hneď ju pusť!“ ozvalo sa besne zavrčanie a ja som sa šla rozplynúť šťastím.

„Predsa tu má pasaká. Tak koľko za tú malú?“ opýtal sa jeden z nich a siahol po peňaženke. Pustili ma a obstáli Edwarda dokola. Lapala som po dychu.

„Si v poriadku?“ šepol. Len som prikývla. Edward uvoľnil postoj. Tí chlapi sa stále smiali a jeden po Edwardovi vyštartoval. On sa obrovskou rýchlosťou otočil a muž vrazil plnou silou do steny.

Edward šialene zavrčal a všetci o krok ustúpili. Jeden skočil do auta a naštartoval. Ostatní rýchlo nastúpili do auta a vyrazili rýchlo preč. Paralyzovane som stála. Edward ku mne priskočil a silno ma zovrel v náručí. Skryla som hlavu na jeho hrudi a plakala. Začula som piskot pneumatík. Auto sa na konci ulice otočilo a vyrazilo plnou rýchlosťou oproti nám. Edward stuhol a omotal ruky okolo mňa. Auto do neho narazilo takou silou, že nás odhodilo. Auto zostalo na šrot a my sme ležali na zemi. Odmotala som zo seba Edwardove ruky a pozrela sa na dymiacu kopu železa. Vydýchla som si, keď som si uvedomila, že ma nič nebolí. Pozrela som na Edwarda. Oči mal zatvorené a ležal bez pohybu, bez dychu na zemi. Na jeho tvári a krku sa tiahli dlhé praskliny. Vydesilo ma to k smrti.

„Edward, Edward, Edward...“ vrieskala som a triasla ním. Nereagoval. Ležal na tej chladnej zemi a ja som bezradne kľačala pri ňom.

 

26. kapitola - 28. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 27. kapitola:

 1
6. Petronela webmaster
16.08.2017 [20:13]

PetronelaKde se tam Edward vzal? Bella přece odešla v noci a pokud jsem to špatně nepochopila, tak ta situace se odehrávala stálé během té jedné noci no a Edward se z lovu vrátil až ráno... Jsem z toho trochu zmatená.
A co se týká té poslední scény - cože? Emoticon

28.07.2012 [21:43]

BadLovelyLucyTeď jsi mi trochu vyrazila dech. Cože? Emoticon No to snad ne!

4. Kačka
07.11.2011 [22:10]

no teda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
tohle opravdu bylo usprové Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.08.2011 [1:46]

Any12Já jen doufám, že všem došlo, proč Bella utekla. Že ještě nechce být upírem... Emoticon
Už od začátku jsem z té kapitoly cítila, že se něco takového stane... Všechno tomu naznačovalo... A tušila, že ji Edward nebo někdo jiný zachrání včas. Emoticon Jen jsem nečekala ten konec! Emoticon Sice mi to přijde divné, protože nechápu, proč Edward neuskočil, neodpěhl, nebo prostě něco, reflexy a rychlost na to má... A věřím, že se mu nic nestane... Emoticon
No jo, jsem až nějak podezřele v klidu, ale to bude tím, že věřím v happyend... Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
23.07.2011 [20:28]

Toto je trošilinku divné. Ako mohol Edwardovi ublížiť náraz auta? Emoticon V každom prípade krásna kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
17.05.2011 [21:55]

Dufam ze to nieje ako njaky skleneny tovar ... Ze praskne a je po nom ... Ale to nieco sa da aj zlepit takze prezije aj on .... Ako ked odtrhnu ruku tak mu prirastie ze ???? Treba mysliet pozitivne potom to je odveci ... Ale je to kraaaaaaaaaaaasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!