Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 14. kapitola


Tam, kde sa neumiera - 14. kapitolaAko dopadne rozhovor s Arom? Pekné čítanie. Lolalita

Carlisle:

Arova reakcia ma nijako neprekvapila. Bolo mi jasné, že je vo vytržení a nevie sa dočkať, až sa dozvie viac, no snažil sa zachovať dekórum prislúchajúce jeho postaveniu. To jeho hysterické pišťanie ma však dosť pobavilo.

„Drahý priateľ. Nemal by si si zo mňa takto strieľať,“ povedal po chvíli.

„Ver mi, Aro, nedovolil by som si to. S Edwardom sme narazili na Bellu v lese. Nezaútočili sme na ňu, keďže sme boli len dvaja. Presvedčil som ju, aby odišla. Povedal som, že sme vegetariáni a to v nej vzbudilo zvedavosť. Chvíľu nás sledovala. Potom prezrela náš dom a vyrušila ju Esme.“

„Ach, Esme...“ povzdychol Aro a tým moje rozprávanie prerušil.

„Esme. Poznáš ju. Zastala sa jej. Mysleli sme, že je to tým už vyriešené, ale znova sa vrátila...“ odmlčal som sa a pozrel na svojho syna.

„Edward, drvíš mi stôl,“ upozornil som ho a ďalej sa venoval hovoru. Edward ho okamžite pustil, no to už bola v hrubom laku môjho vzácneho mahagóna otlačená jeho ruka. Povzdychol som si.

„Carlisle, mňa ani tak nezaujíma, prečo u vás zostala, ale nedokážem pochopiť, ako sa mohli zamilovať. Uvedomuješ si, že bakchantka dokáže ovládnuť pocity upíra. Si si istý? Podľa mňa tvoj syn naletel na jej auru a tej malej špine ide najskôr o to, aby ste ju zbavili gardy,“ povedal Aro rozvážne.

„V prvom rade ťa žiadam, aby si sa o mojej budúcej dcére vyjadroval slušne. Nie je to aurou. Môj syn je zamilovaný a ona tiež. Je ochotná stať sa človekom,“ šepol som.

„Človekom? Nechápem.“

„Bakchantka sa môže vzdať svojho poslania,“ šepol som.

„To viem, ale bude z nej človek a zväzok človeka a upíra je rovnako neprípustný ako bakchantky a upíra, tak neviem, čo by sa tým vyriešilo.“

„Z človeka môže byť predsa upír. Nemal by to byť problém,“ šepol som.

„Vieš, čo odo mňa žiadaš? Prečo by som mal byť tak veľkorysý a zhovievavý. Nesmiem ustúpiť žiadnej slabosti. Zákon je jasný. Bakchantka musí umrieť a s ňou každý, kto jej pomohol.“ Jeho hlas bol zrazu tvrdý.

„Aro, apelujem na naše priateľstvo. Je to šanca dozvedieť sa o bakchantkách viac a povedz úprimne, nezaujíma ťa, ako sa z bakchantky stane človek? Nezaujíma ťa, ako by niečo tak bizarné mohlo skončiť? Netúžiš spoznať bakchantku, ktorá je pre lásku k upírovi schopná obetovať svoju podstatu, vziať si ho a stať sa človekom. Vieš si predstaviť ako mu musí dôverovať, keď sa zo silnej bytosti kvôli nemu stane krehkým človekom a dobre vie, že upíri ľudí zabíjajú a živia sa ich krvou?“ Aro zalapal po dychu a Edward pri mne tiež. Prudko sa postavil a vystrašene mi pozrel do očí.

„Bože, čo to od nej vlastne chcem?“ šepol môj syn takmer nepočuteľne. Prekvapene som na neho pozrel a chlácholivo ho rukou stiahol späť na stoličku. Aro bol už dlho ticho.

„Aro?“

„Prídem do Forks. Obávam sa, že s gardou sa mi už spojiť nepodarí. Budem sa snažiť prísť skôr, než dorazia moji vojaci, ale nemyslím, že to stihnem. Vysvetlite im, že prídem, ale neviem, či vám uveria. Máš odo mňa dovolené brániť sa, ale ak sa dotknete Jane a Aleca, osobne to s vami skončím,“ zasyčal Aro.

„Si veľkorysý a som rád, že ťa môžem nazývať priateľom.“

„Ešte som sa nerozhodol, čo s tou vašou Bellou urobím. Uvidíme, keď prídem. Addio amico. In bocca al lupo!“ (Zbohom priateľ. Veľa šťastia!)

„Addio. Scegli saggiamente.“ (Zbohom. Rozhodni sa múdro.) Zložil som mobil. Edward neprítomne hľadel pred seba.

„Som sebec. Ako to od nej môžem chcieť,“ šepol.

„Tak dosť! Rozhodnutie padlo. Ona to chce a ty to chceš tiež. Postav sa za ňu a dokáž jej, že ti môže vo všetkom veriť,“ povedal som rázne. Edward šiel za Bellou. Uvedomoval som si, že nás čaká ťažká úloha. Musíme sa postaviť garde a presvedčiť ich, aby odložili útok, kým príde Aro. Alice videla Jane a Aleca. Bez Demetriho by Jane Volterru neopustila, a kde je Demetri, je aj Felix. Alice videla pár mladých upírov. Musíme naplánovať stratégiu. Zvolal som všetkých do obývačky.

„Predpokladáme, že k nám idú štyria gardisti a niekoľko mladých upírov.“

„Štyria v čiernom a osem mladých. Boli trinásti, ale oddelili sa.“ Bella sa zvláštne zasmiala.

„Zložila si piatich mladých?“ povedal s údivom Emm. Bella nervózne sklopila oči a mne došlo, že ju to trocha zahanbilo. Edward ju zozadu objal a ona sa mu automaticky ukryla v náručí.

„Skúsime im vysvetliť, že príde Aro. Ak nebudú počúvať, máme povolené brániť sa, ale nesmieme zasiahnuť proti Jane a Alecovi.“

„No skvelé. Oni sú najsilnejší. Ako sa máme potom brániť?“ zabedákala Rose.

„Musíme dostať tých mladých. Musia vidieť našu silu, a potom dať Jane na výber. Necháme ju nech sa rozhodne, či počká na Ara alebo nie. Ak pochopí, že na ňu a Aleca neútočíme, dôjde jej, že sme s Arom vážne dohodnutí,“ povedal Jasper.

„Ale nakopnúť ju môžeme. Nesmieme ju len zabiť,“ šepla Alice.

„Nestihneš sa k nej dostať a budeš sa zvíjať na zemi bolesťou,“ strčil do nej Emm. Alice skrivila tvár, lebo už mala možnosť vyskúšať si jej dar.

„Ale ja môžem,“ šepla z ničoho-nič Bella. Edward nesúhlasne pokrútil hlavou. Bella sa uškrnula.

„Edward, ešte raz opakujem. Nie som krehká bábika. Dokážem zablokovať jej dar, tak ako tvoj. Nie na dlho, ale dosť na to, aby som sa k nej dostala.“ Bella ma totálne odrovnala. Videl som na Edwardovi, ako je mu to proti srsti, ale držal sa.

„Na dnes toho už bolo dosť. Zajtra pôjdeme na lúku a trocha si to precvičíme. Nesmieme byť nepripravení,“ povedal som a pozrel na moju rodinu. Edward vzal Bellu za ruku a šiel s ňou po schodoch. Emm si, samozrejme, neodpustil poznámku:

„Len opatrne, braček. Ešte ju potrebujeme ako bakchantku, tak z nej nesprav človeka,“ zaškeril sa Emmett. Edward len pokrútil hlavou. Bella sa zastavila a pozrela na Emma.

„Ak všetko dobre dopadne, tak skôr než sa stanem človekom, urobím ti radosť,“ šepla Bella. Emm sa nechápavo nahrbil.

„Polámem ti všetky kosti v tele. Donútim ťa prosiť, aby som ťa nechala na pokoji,“ povedala na vysvetlenie.

„Ha! Mňa nikdy neuvidíš prosiť,“ vyštekol.

„Stavíme sa? Aj hneď.“ Bella sa usmiala na Rose. Rose to rýchlo došlo a nadšene prikývla. Bella sa usmiala a nám naskytla možnosť vidieť ako bakchantka omamuje upíra. Zhlboka sa nadýchla a pomaly vydýchla. Aj ja som pocítil tú sladkú vibráciu, ktorá naplnila okolie. Emmettov výraz sa razom zmenil. Uprel oddane oči na Bellu a ona k nemu podišla.

„Popros ma, aby som ti tie hlúpe reči odpustila.“

„Prosím,“ šepol Emm. Všetci sa rozosmiali. Rose pristúpila k Emmettovi a žmurkla na Bellu.

„Budeš Rose počúvať na slovo. Čo bude chcieť, to urobíš. Urobíš to pre mňa, Emmett,“ šepla omamujúco.

„Áno.“ Okamžite sa pozrel na Rose a ona ho hneď vytiahla po schodoch do izby. Edward zakrútil hlavou.

„Emmett ťa bude nenávidieť, ale Rose si si získala,“ šepol Belle do ucha a šli po schodoch.

„Mali by sme im dovoliť takto vyvádzať?“ opýtala sa ma moja manželka a jej ruky sa mi obtočili okolo pása.

„Ja nepotrebujem ani omámenie bakchantky, aby som ti splnil po čom túžiš.“ Esme sa usmiala. Mali sme pred sebou náročné dni.

 

 

13. kapitola - 15. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 14. kapitola:

 1
8. Petronela webmaster
16.08.2017 [14:16]

PetronelaCarlisleova poznámka o ničení stolu mě pobavila. Trochu jsem se lekla těch Arových výhrůžek ohledně zničení bakchantky a všech kdo jí pomáhají, ale tak snad to dopadne dobře.
No a konec s poslušným Emmettem - paráda

10.08.2014 [23:32]

SusannaMartin„Edward, drvíš mi stôl,“ Emoticon Emoticon Emoticon

27.07.2012 [19:50]

BadLovelyLucy Emoticon Chudák Emmett... A Aro nezklamal, s ním neni nikdy nic jednoduchého Emoticon

27.04.2012 [19:24]

Irmicka1Super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.03.2012 [22:37]

domcamerciJá sa tak těšim - jestli bude bitka Emmett a bakchantka:D
Aro je prostě šašek. V každý povídce ho nesnášim, protože svym zpusobem je to nakonec vždycky psychopat. Emoticon

20.08.2011 [22:54]

Any12Ajej, tak to bude ještě hodně zajímavé... Určitě to nebude jen tak, ani bych se nedivila, kdyby se něco po*ralo... Emoticon Emoticon A to, že nemůžou Jane ani Aleca nijak zpacifikvat, jim maličko ztěžuje situaci... Emoticon Sice nepochybuju o tom, že to dopadne dobře, ale i tak... Emoticon
A že by si Edward konečně uvědomil, kolik pro něj musí Bells obětovat?
Ten konec se mi neskutečně líbil! Emmettovo omámení nemělo chybu, to se jí teď asi bude snažit nějak vrátit, ne? Emoticon Emoticon Emoticon A snad si konečně alespoň trochu získala Rose... Emoticon
Opět dokonalé!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
23.07.2011 [1:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
17.05.2011 [7:44]

Kraaasa, kraaasa, kraaaasa .... No tak som zvedava ako to dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!