Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tak to lásko v životě chodí... 7. kapitola


Tak to lásko v životě chodí... 7. kapitolaEdward a jeho rodina dostávají pozvánku na Arovu svatbu, nikdo však neví, kdo je ta záhadná snoubenka. Tak se vydají do Volterry. Co je tam čeká to nikdo nečekal...

7. kapitola

Pozvánka


 

POHLED EDWARDA:

Je to již 150 let co se Bella od nás odstěhovala. Celých 30 let po jejím odchody jsem stále doufal, že se vrátí. Potom jsem doufat přestal…

 

„Rodino sbalte se, jedeme do Volterry, Aro nás zve na svou svatbu!“ řekl Carlisle na celý dům a všichni hned byli dole.

„Koho si bere?“ ptal se Emm.

„Já nevím, nevidím to, nejspíš má u sebe Chelseu,“ řekla smutně Alice.

„Tady se to také nepíše. No nevadí zítra ráno odjedeme. Svatba je za dva týdny a my tam budem asi tak za týden.“

„Carlisle, musíme všichni do obchodu, nemáme žádné šaty na svatbu!!“ vypískla Alice a tak jsme museli jet do obchodu. Alice si na nás vyhrála zkoušeli jsme si jeden oblek za druhým a holky jedny šaty za druhými. Pak Alice konečně řekla že je to v pořádku. Postavila si nás do řady vedle sebe a zkoumavě si nás prohlížela. Alice mě oblékla do tmavě modrého obleku. Emmetta do černého obleku a jemně žluté košile, Rose do kanárově žlutých šatů. Carlislea do tmavě černo – modrého obleku s bílou košilí a Esme do zlatavých šatů. Jasperarovi dala také pouze černý oblek a sobě si vybrala černé splývavé šaty. Holky si šly potom ještě koupit boty a my jsme šli k autům. Když k nám holky dorazily, byly ověšené snad miliony taškami. No jo no baby. Když jsme se vrátily domů, šli jsme na lov, jelikož kolem Volterry není žádný les…

 

Druhý den ráno jsme vyrazili. Do Volterry jsme dorazili za 5 dní. Zavazadla jsme si nechali zanést do pokoje a my šli rovnou do sálu.

 

Když jsme vešli, pohledy se na nás otočily jen na pár vteřin a potom zase zpátky ke Caiovi a Marcovi. Ara jsem nikde neviděl, nejspíš bude se snoubenkou. Když jsme došli ke Caiovi a Marcovi, tak se otevřeli dveře, rozsvítily se na stěnách svíce a do sálu vešel Aro a po jeho boku kráčel můj anděl. Bella byla krásnější než před léty, nevěřil jsem vlastním očím. Prošli kolem nás a Bella ke mně pouze na krátký okamžik stočila pohled. Potom se zastavili a Aro ji políbil, šel si sednout za Caiem a Marcem a Bella si to odkráčela za manželkami Caia a Marca. Zůstali jsme tam stát jak přimražení, neschopni jediného slova. Jen jsme tak těkali pohledem z Belly na Ara a z Ara na Bellu. Bella se na nás najednou usmála a hodila pohled k Arovi ten kývnul a Bella se soustředěním koukla na nás a kolem nás začal hořet oheň. Potom jak blesk stála vedle Ara.

„No tak zlato už toho nech,“ řekl jí Aro a políbil jí. Bella k nám natáhla jen ledabyle ruku a mávla, oheň přestal hořet a my na ni vyděšeni zírali.

„Promiňte, ale stáli jste tam jako sochy a tak jsem se trochu chtěla pobavit. Uklidněte se ten oheň by vám nic neudělal, nasadila jsem kolem vás štít. Ale no tak, nebuďte tak vyděšeni a nekoukejte na mě tak nevěřícně, že mě tady vidíte, jsem to já. Řekla a zatočila se dokola. To už jsem nevydržel a vyrazil z místnosti. Jak mohla dát přednost jemu přede mnou? Jakto že ovládá oheň? Proč on, proč zrovna Aro. Bloumal jsem Volterrou a přemýšlel jsem…

 

POHLED BELLY:

 

Edward vystřelil z místnosti div nám nezapálil parkety. Tý brďo, to bylo teda něco, za poslední týden jsem přežila ve Volteře Caiovi a Marcovi útoky, urážky, shazování. Od Jane nenávistné pohledy a to že mě seřvala, že jsem to věděla tak proč jsem jí to udělala, závistivé myšlenky všech holek a velké opovržení gardou, ale tohle to jsem málem nepřežila. Byl tu Edward i celá jeho rodina. Ne, teď jsem Isabbella Volturi a můj život je tady, mým životem je Aro. Nikdo jiný. Přesvědčovala jsem se v mysli.

 

„Bello, jestli se smím zeptat jak jsi věděla, jak se cítíme a jak si ovládla ten oheň?“ zeptal se jako vždy zvědavý Carlisle.

„Samozřejmě že smíš, Carlisle. Přišla jsem na způsob jak přenášet dary z upíra na upíra, tak jsem dostala své nové dary. Je to snadné dotyčný upír musí chtít zemřít a vy ho musíte zabít. Ptal ses mě jak ale ovládám oheň a znám vaše pocity, že? Jelikož jsem měla fyzický a psychický štít, jak víte, k němu jsem získala i protizvukový a zneviditelňovací štít. Teď nás nikdo nevidí a neslyší. Potom také dar empatie, moc ohně a kouzlo osobnosti,“ řekla jsem a oni jen zírali.

„Pokud mě teď omluvíte,“ řekla jsem.

„Ale ovšem,“ odpověděl Carlisle. Natáhla jsem se k Arovi a políbila ho, potom jsem odešla. Emmett div neslintal, když jsem procházela kolem něj…

 

< SHRNUTÍ >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tak to lásko v životě chodí... 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!