Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tak to lásko v životě chodí... 6. kapitola


Tak to lásko v životě chodí... 6. kapitola Aro Bellu o něco požádá, ale o co to si musíte přečíst...

6. kapitola

Královna Voltery

 

 

U Arovy gardy jsem již 150 let. Jsem Arova osobní stráž. Aro poslal Chelsea do ‚důchodu', abych ji mohla nahradit. Vybral si mě, jelikož jsem za posledních 149 let, 11 měsíců, 4 týdny a 2 dny vykonávala ty nejsložitější úkoly. Aro mě posílal zabíjet upíry, kteří byli na obtíž, mocnější nebo silnější než Volturiovi, otravní, chtěli umřít. Za těch zhruba 150 let jsem získala mnoho zajímavých darů a schopností. Krom fyzického a psychického štítu mi přibyl také protizvukový a zneviditelňovací štít. Moc ohně. Kouzlo osobnosti. A dar empatie.

S Arem jsme velmi dobří přátele. Nehnu se od něj nikdy ani na krok. Někdy si celé noci jen tak povídáme. A aby nás někdo neslyšel nasadím štíty. Dnes je jeden z těch večerů, kdy si s Arem povídáme.

„Isabbell, nasaď štít,“ poslechla jsem.

„Bello, již dlouho se známe,“ řekl. Přikývla jsem na souhlas.

„Víš, že jako jediný z bratrů nejsem ženatý. A ty se mi, Bello, velmi líbíš.“ Řekl, přisunul se blíže a políbil mě, vášnivě jsem mu polibek oplatila. To už nevydržel, přitisknul si mě k sobě a pomalu mě nesl do postele. Oblečení bylo brzy na zemi roztrhané a my jsme měli celou noc jen prosebe…

 

„Bello, původně jsem se tě chtěl zeptat, jestli si mě nechceš vzít.“

„Ještě ti to po tomhle není dost jasné?“ Zeptala jsem se ho. Jen se usmál a do ucha mi zašeptal.

„Jen jsem nevěděl, co od tebe mohu očekávat, Královno Volterry. Tak trochhu by mě taky zajímalo co si obleču, jelikož nemám tady žádné oblečení a nahý jít na druhou stranu Voltery do mého pokoje taky nemůžu“ řekl. Bylo už ráno a tak jsem vstala a šla k šatníku. Vytáhla jsem od tamtuď jednu bílou košily a čarné kalhoty. podala jsem mu je a šla jsem se obléct.

Oblékla jsem se do karmínově červech šatů, kolem krku. Měly výstřih až do pasu a odkrytá celá záda. Ty šaty jsem si koupila nedávno, vzala jsem si je, protože Aro miloval tu barvu. Barvu krve.

„Tak co tomu říkáš?“

„Jsi nádherná.“ Řekl Aro a políbil mě. Myslím že jsem si ty šaty na sebe neměla brát jelikož Aro vzal a jedním ladným pohybem už byly na zemi to samé se stalo jeho oblečení.

„Myslím že se budu muset začít oblékat jako jeptiška, aby na mě alespoň některé šaty zůstaly." řekla jsem a pak se věnovala pouze jeho polibkům.

Do sálu jsme dorazily s dvou hodinovým zpožděním. Aro se jen usmíval. když viděl že jsem si vzala ještě provokativnější šatičky do půli stehen karmínové červeně a boty s vysokým podpadkem a vázáním až nad kolena.

Vešli jsme do sálu. On mě držel jako v těch starých filmech, měli jsme na sobě lokty položené. Pocítila jsem závist některých upírek a závist s nenávistí Jane, která Ara tajně milovala. Pochyby a namyšlenost Caiuse a Marca. Vyšli jsme na vyvýšené místo a Aro spustil.

„Milí obyvatelé Voltery, má gardo, bratři. Chtěl bych vám představit svou snoubenku Isabbell Volturi.“ Celý sál se pohledem stočil ke mně a já kdybych se mohla začervenat, tak by se tak stalo, místo toho jsem se soustředila na pochodně na stěnách a ty začaly hořet. Všichni se na sekundu otočili na pochodně a poté znovu na mě a Ara. Nasadila jsem protizvukový štít a Aro se sehnul a políbil mě.

„Bratři s tebou chtějí mluvit.“ Zašeptala jsem mu do ucha.A cítila jsem z Caiova a Marcova pohledu jen opovrživost.

„Budu ve svém pokoji, tak za mnou potom přijď.“ Řekla jsem. Ještě, že to nikdo nemohl slyšet, díky bohu za tuto schopnost. Aro se ode mě otočil a odcházel za bratry do vedlejšího pokoje. Já se otočila na podpatku a šla do svých pokojů…

 

 

< SHRNUTÍ >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tak to lásko v životě chodí... 6. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!