Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 3. kapitola

wallbywendy


Striptíz pre Edwarda - 3. kapitolaA je tu tretia kapitolka. Bella sa stretne s Edwardom. Mnohé z Vás rozmýšľali, že ako sa Edward dostane do baru. No, prečítajte si, ako som ich stretnutie vymyslela. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Drina, drina a ešte raz drina. Stále tréning nových čísel a príprava na sólo vystúpenia v súkromí. Dedy mi prizvukoval, že o mňa majú záujem na súkromných oslavách. Na vlastnú päsť sme to robiť nemohli, ale cez Dedyho to bolo bezpečné.

Ak si klient objednal dievča, dohodlo sa miesto, čas, predstavenie a plat. Platili dopredu Dedymu. Potom šlo dievča so šoférom a osobným strážcom na miesto. Tam sa všetko pripravilo a dievča odtancovalo. Bob ju posadil do auta a Max ju odviezol späť do klubu. Bob poupratoval. Žiadne stretávanie sa s klientmi a žiadna prostitúcia. Dedy by to nestrpel. Zakladal si na povesti.

Keďže bol o mňa záujem, začala som trénovať na súkromné predstavenia. Moje prvé súkromné vystúpenie bolo pre Tinu. Tina robila striptérku od nepamäti, a tak ma patrične skritizovala. Dobre sme sa na tom potom zasmiali.

Dedy s Leonou a Erikou mi vymysleli číslo na mieru. Dali urobiť veľkú hudobnú skrinku a na otáčavom disku som stála ja, v póze baletky. Stredom skrinky sa tiahla lesklá, kovová tyč, na ktorej som sa naučila robiť zázraky. Bolo to najdrahšie číslo, lebo prepravovať skrinku bolo náročné a predstavenie si vyžadovalo veľký priestor. Raz som bola biela labuť, inokedy krásna ružová balerína a na požiadanie stáleho zákazníka aj čierna labuť s trocha drsnejšou hudbou. Ako striptérka – baletka som bola žiadaná atrakcia. Trocha úchylné. Po čase som už nemala problém decentne odhodiť podprsenku. Tanya na jednej párty skončila nahá. Opisovala to ako krst ohňom. Neviem, či by som to zvládla, ale bolo mi jasné, že ma o to niektorý zo stálych zákazníkov požiada a ja budem musieť súhlasiť aj s variantom donaha.

Nikdy sa mi však počas vystúpenia nestalo, aby ma niekto obťažoval. Bola to zásluha skvelých osobných strážcov, ktorí nás neustále strážili, či v klube, alebo mimo neho.

Musím priznať, že ma táto práca začínala baviť. Nabrala som ohromné sebavedomie. Mala som dokonalú postavu a úplne som zmenila image. Moje hnedé vlasy sa zmenili na čierne dlhé lokne takmer až po zadok. Čokoládové oči som schovávala za svetlozelené kontaktné šošovky so zúženou zreničkou. Vyzeralo to viac sexi. Výrazný make-up sa stal mojím denných chlebom. Nechty som nosila dlhé a neustále dokonalo upravené. Naučila som sa konečne aj dobre obliekať a vo vysokých ihličkách by som zvládla zabehnúť aj maratón. Nikdy vo svojom živote som sa necítila viac krajšia a sebavedomejšia. Nepotrebovala som muža, aby som si o sebe niečo myslela. Nepotrebovala som nikoho, kto by sa o mňa staral a živil ma, lebo už teraz som mala na účte kopec prachov. Plánovala som, že budem pracovať ešte rok, dva a potom pôjdem do školy. Možno aj na medicínu. Celému svetu dokážem, že som niekto. Nie som žiadna chudinka, ktorú opustí pán dokonalý v lese.

Niekedy som myslela na to, čo by povedal Edward, keby ma takúto videl. Chcel by ma aj tak opustiť?

Pol rok ubehol ako voda. Doma som bola len raz. Charlie sa tešil, že sa mám dobre a ja som sa tešila, že sa nevypytuje. Mama sa zas pýtala, ale vedela som, že za mnou nepríde a ja som sa tam chystala na dovolenku koncom leta.

Pondelky a utorky sa zmenili za dni totálnej pohody. Vtedy sme s dievčatami poväčšine nevyliezli až do večera z postele a potom sme sa šli zabaviť do mesta. Môj život sa od základu zmenil. Z malej húsenice sa stal motýľ. Vždy, keď som sa pozrela do zrkadla, zasmiala som sa. Nebola som pestrofarebný roztopašný motýlik, ktorý lieta počas dňa. Zo mňa bol záhadný, desivý, no zároveň vzrušujúci nočný motýľ. Muži, ktorí sa na mňa chodili pozerať, ku mne vzhliadali ako k nedosiahnuteľnej bohyni a mne sa to páčilo. Vedela som ich vydráždiť do nepríčetnosti. Mala som na to skrytý talent. Nikdy som nepôsobila vulgárne. Muži ma mali ako stelesnenie zmyselnosti, ikonu dokonalého pôžitku z milovania. Pravdou bolo, že som o milovaní čítala len v románoch a lacných románikoch, ktoré s obľubou čítala Tanya a potom mi ich požičiavala. Dievčatá sa na mne dobre bavili. Bola som asi jediná panenská striptérka, ktorú za svoju kariéru stretli. Keď sa to dozvedel Dedy, myslel, že si z neho strieľajú a keď nabral odvahu a opýtal sa ma na to, tak mu úsmev zmizol. Odvtedy, keď som šla tancovať na súkromnú oslavu, posielal so mnou bodyguardov dvoch. Dedy sa stal naozaj naším otcom, ochrancom a dôverníkom. Všetko, čo sľúbil, dodržal. Dal nám zarobiť a nezdieral nás, ale vyžadoval stopercentnosť a dodržiavanie pravidiel. Ak ich niekto porušil, bol nekompromisný.

Tak nás opustila Lena. Tancovala na súkromnej párty a po vystúpení sa tam vrátila. Dedy povedal, že nemal zamestnať bývalú prostitútku. Bolo mi to ľúto, lebo som mala po Tanyi Lenu najradšej. Zlákala ju vidina peňazí. Keď sa na párty vrátila, videl ju Bob a Dedymu to bonzol. Plakali sme za Lenou ako deti. My, dievčatá z baru Koralová Kráľovná, sme boli rodina. Prišli sme o sestru. Prehovárali sme Dedyho, aby jej dal šancu, ale odmietol.

 

Dostali sme ďalšiu objednávku na súkromnú oslavu. Chceli výhradne mňa. Páčila som sa im. Chalani z nejakej reklamnej firmy pripravili prekvápko pre jedného kolegu. Jednal s nimi Dedy.

Tí chlapi chceli totálne klišé. Striptérka vyskočí z makety torty, zavrtí sa a zatancuje oslávencovi. Jediné, čo bolo zvláštne, bola požiadavka na kostým. Chceli čiernu sexi mačku vo vysokánskych lakových čižmách. Od Tanyi som si požičala čižmy a kratučké čierne panty. Tancovať v čižmách bolo obtiažnejšie, lebo nedávajú takú voľnosť pohybu, a tak sa im radšej každá skúsenejšia striptérka vyhne. Čierny lakový korzetík som takmer nezapla. Na zadok mi Tanya našila dlhý čierny chvost a od Marty som si požičala mačaciu škrabošku. Tanya mala kostím mačky, ale dosť zahaľoval, aby sa mohla potom dlho vyzliekať. Moje číslo však trvalo len päť minút. Trocha sme škrabošku domaľovali na čierno. Malé mačacie ušká som mala upnuté na čelenke.  Fakt som vyzerala ako mačička. Na dokonalosti dodali lakové rukavičky nad lakeť s drápkamy. Do očí som si založila svetlozelené kontaktné šošovky. Ústa pretrela krikľavo červeným rúžom a svoje na čierno prefarbené vlasy som si nechala vo vlnách padať cez chrbát.

Prišli sme na miesto. Bob pripravil scénu, ako vždy. Na dlhý stôl z ebenového dreva vyložil maketu torty. Bola to veľká zasadacia miestnosť. Bodové svetlo uprel na tortu a všetky stoličky presunul na opačnú stranu. Stoličku pre oslávenca dal do stredu, ako vždy, aby som vedela, koho potom pekne zamazať od rúžu. Všetko bolo nachystané, a tak som vliezla do torty a Bob ju zavrel. Schúlila som sa a čakala. Do miestnosti vošli chlapi a obdivovali tortu, potom sa zotmelo a bodovka sa uprela na tortu. Začala hrať hudba a hlasy stíchli.

Rozrazila som vrch na torte, tak ako vždy. Celé číslo je zložené z pomalých zvodných pohyboch. To číslo vymyslela Tanya, ale rada mi ho požičala. Aj ona niekedy na súkromných oslavách tancovala moju balerínu. Zavrtela som zadkom a prehla sa. Z môjho publika sa ozývali nadšené ovácie. Zvodne som v rytme hudby pohodila vlasmi a mrkla cez rameno. Našťastie sa svetlo upieralo na mňa, a tak som na svoje obecenstvo sediace v tme nevidela. Inak by som nebola schopná tancovať. Vedela som, že ma Bob stráži, a tak som sa trocha viac odviazala. Urobila som pár krokov po tom luxusnom stole, zavrtela sa a laškovne sa prehla. Myslím, že mi to dnes naozaj šlo. Rozkročila som sa a drápkami si prešla po pančuške. Moje obecenstvo reagovalo dokonale. Bolo ich asi dvadsať, ako som rozoznávala v tej tme. Blížil sa koniec a ja som si rozopla korzetík. Otočila som sa chrbtom a stiahla ho. Pod ním som mala čierne mini trojuholníčkové plavočky. Korzet som hodila na miesto, kde sedel oslávenec. Potom som chytila šnúrky vrchnej časti plavočiek a trhla. Vedy Bob zhasol bodovku a nastala tma. Zoskočila som zo stola a vbehla do náručia Boba, ktorý ma už čakal so županom. Zasvietil svetlo a ja som sa za búrlivého potlesku uklonila. Teraz nasledovalo pribehnúť k oslávencovi, zapriať pekné narodeniny a pobozkať ho na pery nezmývateľným krikľavým rúžom. Vezmem mu svoje zvršky a zbehnem do auta. Max ma odvezie, Bob uprace a mám voľno. Zodvihla som pohľad a pozrela na oslávenca. Skamenela som a takmer odpadla. Kým všetci tlieskali, on kŕčovite stál a hľadel na mňa. Mala som pocit, že umriem. Vysoká postava, rozcuchané medené vlasy a upretý pohľad do mojej tváre. Zmeravela som. Bob do mňa zozadu trocha udrel, aby som dokončila číslo. Šla som k nemu. Musel vedieť od prvej sekundy, že som to ja. Prebehla som pohľadom po mužoch a zbadala ešte Emmetta a Jaspera. Oni tiež nejasali a netlieskali. Neviem prečo, ale vydýchla som si, že tu nebol Carlisle. Od hanby by som sa prepadla. Pribehla som k Edwardovi.

„Všetko najlepšie,“ zatrilkovala som a pokúsila som sa cez tú kyslosť vyčariť úsmev. Postavila som sa na špičky a pobozkala ho na pery. Rýchlo som sa zvrtla a prebehla okolo Boba.

„Je po čísle. Môžeš si ju zas objednať,“ začula som za sebou Bobov hromový hlas. Obzrela som sa. Edwarda držal okolo ramien a ten za mnou šokovane hľadel. Sklonila som hlavu a utekala ako bláznivá k autu. Naskočila som.

„Všetko v poriadku?“ opýtal sa Max.

„Jasné! Ideme do klubu. Potrebujem si oddýchnuť. Bolí ma hlava,“ povedala som náhlivo. Po ceste som si zložila masku a rukavice. Oprela som si hlavu o opierku a myslela, že skolabujem. Toto bude ešte riadny prúser. Najzvláštnejšie bolo, že som necítila bolesť z toho, že som ho videla, ani zahanbenie z toho, že ma videl robiť to, čo robím. Cítila som len zvláštne prázdno. Sucho som prehltla.

 

2. kapitola - 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 3. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »
30.08.2012 [10:54]

LoveCullenkaPáni, tak toto jsem nečekala. No, bylo mi jasně, že se takhle potkají, ale myslela jsem si, že díky jejímu téměř změněnému vzhledu a masce jí třeba nepozná a Bella v moment, kdy ho spatří udělá nějakou blbost. Ale takhle se mi to líbí snad ještě víc. Tleskám. Emoticon Emoticon

85. kacenka1409
19.02.2012 [15:37]

Emoticon Emoticon Emoticon
Tak to byla bomba. Myslela jsem, že ji poprvé uvidí v baru, ale tohle je lepší. Doufám že se dozvím, co se klukům honilo hlavou.

84. wera
20.09.2011 [17:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jdu číst rychle další kapitolku

83. Evík
10.09.2011 [19:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

82. selena257
10.09.2011 [13:49]

no ty blaho to bolo super!! dievca...ty si sa prekonala Emoticon len tak dalej Emoticon

81. lenuska
10.08.2011 [15:41]

úplny bombový je ten koniec.. Emoticon dobre vymyslené ako sa strtnú Emoticon Emoticon

80. Kika57
03.08.2011 [17:58]

Kika57 Emoticon Emoticon E-e-edward? Jasper? Emmett? Zabila si to na plné čáře! Emoticon Emoticon Nedivím se, že nevěděli, co dělat... Netleskali a jen se koukali. To by udělal asi každý ex a jeho rodina, ne? Emoticon Docela by mě zajímalo, jako co Edward pracuje... Samo sebou i bráchové, ale Edward je Edward Emoticon Opět nepřekonatelný díl... JSi prostě borec! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.08.2011 [15:52]

Lenka326Tý brďo, než jsem začala číst, představovala jsem si, co kdyby ji Edward rovnou viděl tančit, žádné klišé jako setkání na parkovišti apod. A ono jo! Skvěle jsi to vymyslela a ještě líp popsala. Emoticon Emoticon Emoticon Úplně jsem to viděla před sebou, Bella na stole, Edward na židli pro oslavence a to erotiské dusnu všude kolem. Ještě, že upíři nemusí dýchat, jinak by se asi udusil.
Skvělé Emoticon Emoticon Emoticon

78. Huny
02.08.2011 [22:00]

HunyTak jsem se po dovolené dostala konečně na další kapitolku a musím říct: WOW.
Ani si nedokážeš představit, jak otevřenou pusu jsem měla, když jsem to dočetla.
Opravdu se mi tahle povídka líbí a uvnitř duše tajně čekám na Happy End. Ale já vím, že ty nezklameš.
Honem běžím na další kapitolku, kterou určitě zhltnu stejně rychle jako tuhle.

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2011 [21:19]

NatyCullenWauuu.... Je to absolutně boží... Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!