Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 4. kapitola

muži :)


Striptíz pre Edwarda - 4. kapitolaV tejto kapitolke Vám ponúkam Edwardov pohľad. Ako zareagoval na Bellu a spoznal ju hneď? Bude ju súdiť alebo ju pochopí? Pekné čítanie. Ďakujem za priazeň, ktorú mi venujete. Ste skvelé. Lolalita

Edward:

Vošli sme do miestnosti. Bolo mi jasné, že pre mňa prichystali prekvapenie. V miestnosti ma privítala lahodná vôňa. Poznal som ju. Bola tak sladká a vábivá, ale to nemohla byť pravda. Prešli sme okolo obrovskej gýčovej torty. Usadil som sa na označenú stoličku a zhaslo sa svetlo. Moji bratia stáli pri mne a nedočkavo čakali, ako aj všetci kolegovia z firmy. Bodové svetlo sa uplo na tortu. Ten veľký chlap v miestnosti zapol hudbu. Vrch torty sa rozrazil a po miestnosti sa rozľahla dokonalá vôňa.

Z torty vyskočilo dievča. Malo na sebe malé čierne nič a na tvári mačaciu škrabošku. Najprv som celý stuhol. Tá vôňa a svetlá pleť... Zmeravel som. Museli ma klamať moje zmysli. To nemohla byť jej vôňa. Tá žena, čo sa tam vlní, má predsa čierne, dlhokánske vlasy a je príliš štíhla. Pohodila hlavou a mrkla cez rameno. Bola to ona. Vydesene som pozrel na Jespera. Kŕčovite stál a hľadel na mňa. Najprv zneistel z mojich pocitov, a potom aj on spoznal tú vôňu. Pozrel som na Emmetta, ktorý sa až doteraz dobre bavil. Potom sa zarazil a zhlboka sa nadýchol. Vydesene strelil aj on pohľadom do mojej tváre.

Zmenila sa. Nedokázal som pochopiť a uveriť, že je to ona. Mala dlhé, čierne vlasy až po pás. Vlnili sa a v obrovskom vodopáde, obtáčali jej driek. Jej postava sa tiež zmenila. Bola štíhlejšia a vo vysokánskych topánkach pôsobili jej nohy ešte štíhlejšie a dlhšie. Pás sa jej výrazne zúžil, čo vyvolávalo dojem plnších, ženských bokov. Hýbala sa neskutočne sexi. Stále som neveril. Jej vôňa bola sýtejšia.

Padla na kolená a na všetky štyri a urobila pár vlnivých pohybov ku mne. Potom sa znova zodvihla a drápkami na rukavici prešla po úzkych šortkách. Zrazu sa chytila za tesný korzet a strhla ho. Jasper ma musel pridržať na stoličke, aby som po nej nevybehol a nenavliekol ju do svojej košele. Hodila ten kus látky mne. Okamžite som si ho pritlačil k tvári a zhlboka sa nadýchol. Nebolo pochýb, je to moja Bella. Táto žena, čo sa tu vyzlieka a polonahá vlní pred mužmi, je moja sladká a nevinná Bella.

Hudba pomaly končila. Bella chytila jemné špagetové ramienka podprsenky a trhla. Vtedy sa svetlo zhaslo. Ladne zoskočila zo stola a rozbehla sa k tomu chlapovi. Zabalil ju do županu a zasvietil. Hlboko sa uklonila a potom sa so širokým úsmevom pozrela na mňa. V tej chvíli akoby zamrzla. Zmeravela a úsmev z jej tváre vymizol. Paralyzovane som stál s jej korzetom v rukách a hľadel na ňu. Prebehla pohľadom po miestnosti a znova sa pozrela na mňa. Ten chlap ju zozadu trocha sotil. Akoby sa spamätala z tranzu, rozbehla sa ku mne.

„Všetko najlepšie,“ šepla rozpačito a rýchlo sa mi pritlačila k perám. Nebol som schopný pohybu. Bol som šokovaný. Vytrhla mi z ruky svoj korzet a už aj utekala preč. Trvalo mi pár sekúnd, kým som sa pohol. Rozbehol som sa za ňou a ten chlap ma zastavil.

„Je po čísle. Môžeš si ju zas objednať,“ povedal ten chlap. Bella sa obzrela, ale utekala ďalej. Bol som na odstrel. Nebol som schopný myslieť. Pristúpil ku mne jeden z kolegov a pobavene ma lakťom štuchol pod rebrá.

„Pekne ťa to vzalo. To si ešte nebol na striptíz? Niekedy ťa vezmem do toho klubu,“ povedal s úškrnom. Ja som v tej chvíli nemyslel. Prudko som sa otočil a schmatol ho pod krk.

„V ktorom klube robí,“ vyštekol som. V miestnosti nastalo hrobové ticho, lebo som svojho priameho nadriadeného, ktorý pre mňa pripravil párty, schmatol pod krk a držal pár centimetrov nad zemou. Emm ku mne priskočil a tlmene na mňa zavrčal. Rýchlo som kolegu pustil. Jasper sa začal smiať a razom ovládol pocity v miestnosti.

„Musíš mu to prepáčiť. Môj braček má slabosť na čierne mačičky,“ šepol a chlapi si ma začali razom doberať.

„Škoda, že ta malá nezostala,“ rehotal sa jeden.

„Presne. Najkrajšia mačička, akú som videl.“

„Mala toho zhodiť viac,“ ozývalo sa zo všetkých strán a ja som pri každej tej nechutnej poznámke šalel. Jasper bol z mojej naštrbenej psychiky rovnako mimo ako ja. Konečne už bol koniec toho nezmyslu. Poďakoval som sa kolegom, keď ku mne pristúpil Jim, ktorého som po tom vystúpení držal pod krkom. Podal mi vizitku.

„Ten podnik je Koralová Kráľovná. Je to luxusný podnik - pre horných desaťtisíc. Tomu dievčaťu hovoria Krásna Labuť. Mne sa viac páči Hriešna Tanya, ale vedel som, že máš radšej tmavé. Pondelky a utorky majú zatvorené,“ usmial sa a podal mi ruku.

Ešte raz som sa mu ospravedlnil za svoje správanie. Domov sme s bratmi došli mlčky. Už keď sme vstúpili do obývačky, Carlisle vycítil, že sa niečo stalo. Spýtavo sa na mňa pozrel, no ja som nemal chuť niečo hovoriť. Sám som to nedokázal pochopiť a zmieriť sa s tým. Bella, to najnevinnejšie stvorenie na svete, sa vyzlieka za peniaze. Čo na to Charlie? Vie to vôbec? Prečo to Bella robí? Nemá azda peniaze alebo jej chýba niečo iné, napríklad rozum.

Pripadalo mi to celé ako zlý sen. Asi prvýkrát, čo sme sa nasťahovali do tohto domu, som mal potrebu ľahnúť si. Pozeral som do stropu a moji bratia zatiaľ rodine vysvetľovali, čo sa stalo. Nemohli tomu uveriť. Bolo zvláštne sledovať, ako to nikomu nedáva zmysel. Mohla sa za dva roky tak zmeniť?

Keď som odchádzal, veril som, že bude v poriadku. Veril som, že som to najhoršie, čo ju mohlo stretnúť. Možno som sa mýlil. Muselo sa jej stať niečo zlé, keď klesla tak, že sa začala živiť nahotou. Čo ak nerobí len to? Čo ak robí aj to druhé? Pri tej predstave ma moje ľadové srdce zradilo. Ozvalo sa tupou bolesťou. Nedokázal som pomyslieť a ani si predstaviť, že by robila niečo také. Chcel som ju chrániť. Zniesol by som, keby som sa dozvedel, že na mňa zabudla a vydala sa. Zniesol by som predstavu, že má dve deti a manžela miluje, ale toto nie.

Ozvalo sa zaťukanie na dvere a aj keď som nemal najmenšiu chuť s niekým so rozprávať, Alice by sa aj tak odbiť nedala, tak som len šepol:

„Poď ďalej.“ Alice prišla k posteli a sadla si na okraj.

„Mieniš ísť za ňou?“ opýtala sa a ľahla si ku mne.

„Ja ani netuším, čo mám robiť,“ zašepkal som.

„Musí mať dôvod, že to robí.“ Zhlboka sa nadýchla.

„Určite ho má,“ vzdychol som.

„Viem, že to nerád počúvaš, ale už vtedy som ti vravela, že je chyba odchádzať a teraz sa to len potvrdilo. Bella je krehká duša. To s ňou muselo veľmi otriasť. Nevieš, ako to psychicky zvládla a možno sa takto trestá a...“

„Dosť, Doktor Freud. Určite má dôvod, že to robí. Možno mala len jednoducho problém s peniazmi.“ Dúfal som, že to tak bude. Nechcel som jej nijako ublížiť tým, že keď som naraz odišiel, naraz jej vpadnem do života.

„Čo budeme teda robiť?“ opýtala sa Alice.

„Zistíme, čo robila posledné dva roky. Ak je problém v peniazoch, zabezpečím, aby to robiť nemusela. Zabezpečím, aby nikdy nemusela robiť,“ šepol som a pozrel na Alice. Nedokázala si Bellu predstaviť s čiernymi vlasmi, ako sa zvíja na pódiu.

Rozhodol som sa zistiť všetko, čo sa dialo vo Forks s mojou Bellou za tie dva roky. Esme šla do Forks so mnou a ostatní mali zatiaľ úlohu strážiť Krásnu Labuť.

 

3. kapitola - 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 4. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »
84. kacenka1409
19.02.2012 [15:52]

Krásný dílek.
Emoticon Emoticon Emoticon

83. Anis
12.12.2011 [19:50]

Pane bože, pane bože, pane bože,... to bylo skvělé... Emoticon Emoticon Emoticon

82. wera
20.09.2011 [17:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

81. Kačka
10.09.2011 [19:14]

dokonalý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

80. selena257
10.09.2011 [13:58]

perfektne Emoticon uplny uzas idem rychlo citat dalsiu kapitolu Emoticon

79. lenuska
10.08.2011 [15:54]

Emoticon

78. Lampas
05.08.2011 [20:22]

LampasTáto poviedka je BOŽSKÁ. Nemôžem sa dočkať pokračovania a som nehorázne zvedavá, ako to bude pokračovať. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.08.2011 [16:01]

Lenka326Nikdy nepochopím, jak si Edward mohl kdy myslet, že když odejde, že to bude pro Bellu nejlepší a že se z toho snadno dostane. Byla to nejsobečtější věc, jakou mohl udělat. A pořád mu to nedošlo. Vůbec nepřipouští, že by Bellu mohl jeho odchod zlomit. Díkybohu, že neskončila s "tou druhou prací", jak rozumoval. A teď to chce vyřešit penězmi??? Já bych ho hnala svinským krokem. Pana Dokonalého, který ví všechno nejlíp a nikdy nedělá chyby.
Skvělé Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2011 [23:03]

Tak to je mazec!!!! Tenhle příběh je geniální. Jsem zvědavá jak se bude Edward snažit, aby získal naspátek Bellu a hlavně jak ona se bude snažit schovat před ním. Hodně by mě pobavilo, kdyby si Edward objednal Bellu na soukromou párty a Bella zjistila, že má jít za Edwardem a Bella se snažila Dadymu vysvětlit, že to nemůže udělat.
Už aby tu byl další dílek.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

75. Ewicka
02.08.2011 [22:14]

EwickaNádhera, jsi fakticky umělkyně. Pod prsty Ti vzniká něco dokonalého. Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!