Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 14. kapitola

Alice by Jelda


Striptíz pre Edwarda - 14. kapitolaKapitola je z pohľadu Edwarda. Príde do Anglicka a hľadá Bellu. Dostane sa mu pomoci aj od rodinných priateľov. Od koho asi? Pekné čítanie. Lolalita

14. kapitola

Edward:

Loď sme našli ľahko, aj keď na prvý pohľad je prístav v Poole gigantický. Alice, Jasper a Carlisle prileteli so mnou. Esme s Emmettom a Rose išli do Londýna, zistiť niečo u našich priateľov o tom Demeterovi. Irina, Kate sa do Londýna presťahovali už pred piatimi rokmi a len nedávno sa k nim pridala Carmen a Eleazar. Mali celkom dobré vzťahy a spojenie s Talianskom, tak to mohlo byť výhodné.

V dokoch nám nepovedali nič, len to, že kontajnery z lode zložila súkromná firma a podľa papierov prevážali nábytok. Vážne som nevedel, kde začať.

Bolo to ako hľadať ihlu v kope sena. Za ten čas už mohla byť Bella kdekoľvek. Dúfal som, že ju ešte z Anglicka neodviezli a že sa jej zatiaľ nič nestalo. Alice mala dosť nejasné vízie. Najskôr ani sama Bella nevedela, čo sa s ňou deje. Nezostávalo nič iné, než ísť po firme, ktorá mala prenajaté kontajnery.

Carlisle nakoniec našiel informácie a Jasper sa rozhodol navštíviť miestnu políciu. S Alicinou pomocou a novými dokladmi sa na chvíľu Jasper premenil na vyšetrovateľa z Ameriky.

Miestni policajti neboli nadšení, ale našťastie ich nenapadlo preverovať si Jasperovu totožnosť. Zistili sme, že Demeter je stará firma. Ide o vplyvného podnikateľa Vasilija Semionoviča Zajceva, ktorý žije v Anglicku už dvadsať rokov. Nikdy nebol súdne trestaný, ale vie sa o jeho aktivitách. Obracal sa mi žalúdok, keď jeden z policajtov začal kvetnato opisovať, z čoho všetkého Zajceva podozrievajú. Určite to bol človek, ktorého hľadám, ale kde sa momentálne nachádza, nám povedať nevedeli.

Obišli sme večer niekoľko jeho podnikov a ja som sa snažil z myšlienok jednotlivých prevádzkovateľov zistiť viac a Jasper s Carlislom sa zatiaľ hrali na bohatých zákazníkov hľadajúcich nové dievčatá. Odporučili nám Dirty Princes, striptízový bar. Vraj tam majú nové tanečnice a prostitútky.

Bar vôbec nepôsobil tak luxusne, ako predošle. Dostávali sme sa k spodine. Viedol to jeden Rus. Bol dosť podozrievavý, ale vďaka Jasperovi sme o pár minút pili vodku a rozprávali sa. Chlipne si premeriaval Alice. Dostal som nápad.

„Ivan, ide o to, že máme pre Demetera pár dievčat. Tuto Alice je ukážka, aké sú pekné. Potrebujem sa s ním spojiť,“ povedal som, keď mal Ivan v sebe pol fľaše.

„Demeter nemá rád podobné obchody. On si dievčatá vyberá sám.“ Podnapitý akcent a lámaná angličtina bola doslova komická.

„Dohodnime sa. Nechám ti tu vizitku a ty mu zavoláš. Ak bude mať záujem, tak sa mi ozveš. Dobre?“ Ivan prikývol. Alice ho šikovne na pár minút zabalila a my sme zatiaľ prehľadali kancelárie. Bolo mi jasné, že nebude mať Demeterove číslo s adresou na stole, ale čakal som, že nájdem aspoň niečo. Tak to v tomto biznise nefungovalo. Ako nám ozrejmil policajt, tak malá ryba skontaktuje väčšiu a tá zas väčšiu. Kým sa správa odovzdá žralokovi, stojí to možno aj desať stretnutí a tridsať telefonátov. Nezostávalo nič iné, než hodiť návnadu. Vybral som z vrecka fotku Rose, Esme a Alice.

„Tieto tri už mám v Anglicku. Ďalšie viem priviesť aj s dokladmi. Nech Demeter dlho nerozmýšľa, lebo ich posuniem ďalej.“ Podal som mu fotky a odišli sme.

Ráno volal Emmett, že za nami prídu aj s posilou z Londýna. Bol som im vďačný. Bella je pre mňa všetkým a musel som ju nájsť a to čím skôr.

Prešli tri dni, počas ktorých sa vlastne nič nedialo. Dorazili všetci Cullenovci aj naši priatelia. Tri dni sme obchádzali bary, telefonovali a snažili sa niečo zistiť.

V noci mi zazvonil telefón. Bol to Ivan.

„Demeter nikdy takto neobchoduje, ale dievčatá sa mu páčili. Pošle svojho človeka, aby sa na ne pozrel. Ak sa budú páčiť, vezme ich a keď sa osvedčia, zaradí ťa k dodávateľom.“ S Ivanom sme ešte chvíľu preberali podmienky a orientačné ceny.

Keď sa Esme dozvedela, že ju predám ako prostitútku, otáčala očami, ale chcela Belle pomôcť. Alice patrične upravila všetky tri a ja, Jasper a tentokrát aj Emmett, ako môj bodyguard, išli s nami.

Prišli sme do baru a okamžite nás vzali do podzemia. Bola to doslova pivnica s tlmeným svetlom a niekoľkými stoličkami. Ivan sa ospravedlňujúco usmial a sadol si ku mne. Po chvíli prišiel chlapík v dlhom, koženom plášti a ďalšie dve gorily.

„Tak, čo pre mňa máte?“ opýtal sa smerom ku mne a Ivanovi. Postavil som sa, načo si tí dvaja s ním siahli do sák. V chlácholivom geste s otvorenými dlaňami som naznačil, aby sa upokojili.

„Mám pre vás pár dievčat a ďalšie v Amerike. Mám kontakty na hraniciach a preto nie je problém s prevozom. V Taliansku už mám rozbehnutý slušný biznis a rozhodol som sa aj pre Anglicko.“ Pokrivene som sa usmial. Ten v koženom plášti pozrel na svojho kumpána. Myknutím hlavy mu naznačil, aby šiel ku mne. Neveril nám a chcel, aby nás prezrel. Ležérne som si zložil sako a zatočil sa. Emm a Jasper urobili to isté.

„Kde sú tie z tých fotiek?“ prskol ten bastard.

„Emmett, priveď dámy.“ Uškrnul som sa pri tom slove a vyvolalo to úškrn na všetkých tvárach. Emm pohotovo vybehol a jeden z goríl šiel s ním. Všetko sme mali pripravené. Elezear sedel v dodávke a dievčatá boli naložené vzadu. Obzvlášť Rose nový outfit pristál. Emm ich priviedol a chlapík otvoril ústa.

„Prvotriedny tovar,“ vzdychol. Podišiel k Esme a prešiel jej prstom po tvári. Znechutene sa odtiahla.

„Koľko?“ Prudko sa na mňa otočil.

„Päťtisíc,“ šepol som. Vyvalil oči.

„Zbláznil si sa? To neprichádza do úvahy. Čo sú zo zlata? Sú to len štetky, aj keď pekné,“ prskol. Zasmial som sa.

„Pozri, sám si povedal, že prvotriedny tovar. Zarobia vám obrovské prachy. Ak nechceš, tak kúpi druhý.“ Pozrel som na Jaspera, akože ideme preč. Chlapík ma rukou zastavil. Vytiahol mobil a vytočil číslo.

„Daj mi Vasilija,“ povedal drsne. Srdce mi podskočilo. Máme číslo, napadlo Emmetta a ja som sa usmial.

„Sú krásne, ale chce päťtisíc.“ Z jeho hlasu bol jasný rešpekt, ktorý k tomu mužovi choval. Potom sa otočil a natiahol ruku s telefónom ku mne.

„Chce s tebou hovoriť.“ Vzal som telefón.

„Prosím?“

„Keď mi Marty povie, že sú pekné, tak sú a podľa fotiek sú nádherné. Päťtisíc je veľa aj v Amerike. Dohodnime sa na cene a ja od teba budem brať dievčatá. Vezmem všetko, čo privezieš.“ Mal ťažkopádny, unavený hlas.

„Nezvyknem jednať cez telefón a už vôbec nie zjednávať. Aj Taliani majú tú úctu a stretnú sa so mnou, ale dajme tomu. Ja to nebudem brať ako urážku a ty mi dáš päťtisíc,“ odmlčal som sa. Demeter sa na druhej strane rozosmial.

„Nechcel som ťa uraziť. Vieš v tom chodiť. Dobre. Dnes ti dám päť a nabudúce sa stretneme a urobíš mi cenu.“

„Mám ďalšie tri krásky a už dnes ráno budú v Anglicku. Tak, máš záujem?“ Mrkol som na toho chlapíka v koženom plášti a on pretočil oči.

„Dobre. Pozriem sa na tie tri a potom ti zavolám a dohodneme sa. Daj na seba Martymu číslo. Radosť obchodovať, keď to niekto vie.“ Stále sa smial a zložil bez rozlúčky. Vrátil som ten telefón a pozrel na Martyho.

„Dievčatá sú tvoje a ja chcem prachy.“

Alice sa do svojej úlohy plne vžila a robila dosť problémy, keď sme ju nakladali do dodávky k Martymu. Práve som si síce predal sestry a matku, ale boli sme o krok bližšie k Belle a tie tri sa o seba vedia postarať.

 

13. kapitola - 15. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 14. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »
90. kacenka1409
19.02.2012 [20:36]

Tak prodat upírky jako prostitutky, to tu ještě vážně nebylo. Emoticon Emoticon Emoticon
Je to fekt napínák, jdu rychle dál

16.11.2011 [14:31]

AddyCullenDokonalost sama!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

88. vesper
29.09.2011 [17:07]

vesperto je šílené Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , ale zároveň zoufalé a strašně smutné - celá tato povídka. Prodání třech upírek - navíc matky a dvou sester mi přišlo šílené už když jsem to četla poprvé a směju se i teď (navzdory tomu, jak je celá situace strašná).
To by mě fakt nenapadlo udělat z těch tří prostitutky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a je fakt, že holky se o sebe budou umět postarat, tak jaképak copak Emoticon Emoticon

teda a představa Edwarda a Emmetta a Jaspera jako pasáků - nebo obchodníků s bílým masem... z toho až mrazí! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Tato povídka od tebe sice není moje úplně nejoblíbenější, ale to neznamená, že by se mi nelíbila! Jen mi prostě víc sedí jiné tvé příběhy víc. Ovšem i v této povídce je plno kapitol, které mě naprosto pohltí - navzdory všemu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

87. wera
20.09.2011 [19:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.09.2011 [10:24]

VampE4BBožinku, když si představím Esmé jako prostitutku nebo Alici směju se jak blázen! :D

A ta věta;" Sice jsem prodal matku a sestry, ale..." Je luxusní! Chlamu se z ní ještě teĎ :D:D Prosím, další! :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

85. Kačka
11.09.2011 [10:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tak to je dobrý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

84. selena257
10.09.2011 [16:12]

tato kapitola ma prekvapivo nenasrala Emoticon len tak dalej

09.09.2011 [14:09]

EsmePlattGeniálne! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.09.2011 [17:26]

Kachna13Dokonalé....Už se těším na další... Emoticon Emoticon Emoticon

Fakt,kam ty na to chodíš Emoticon Emoticon

07.09.2011 [19:22]

Mata011No dúfam, že sa im to podarí a zachránia ju Emoticon Bolo to super Emoticon Emoticon Rýchlo ďalšiu Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!