Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 15. kapitola


Striptíz pre Edwarda - 15. kapitolaPovídka se umístila na druhém místě v anketě o Nej povídku měsíce, a tak ji dáváme na titulní stranu. Gratulujeme. :)

Táto kapitola je z pohľadu Belly, aby ste mali prehľad, čo sa deje. Bella je ešte stále s Tanyou a Irenou. Pekné čítanie. Lolalita

Bella

Tanya sedela apaticky na zemi. Mala som o ňu naozaj veľký strach. Vôbec so mnou nehovorila. V tvári sa jej zrkadlila bolesť, potupa, a čo nebolo dobré, rezignácia. Prestala bojovať, prestala veriť v záchranu.

„Tanya, zachránia nás,“ šepla som a sadla si na dlážku oproti nej. Pozrela na mňa prázdnymi očami a potom sa začala šialene smiať. Nechápala som, čo vyvolalo takúto reakciu. Pôsobila ako bláznivá. V sekunde prestala. Zaklonila hlavu a oprela ju o stenu.

„Bella, vážne si myslíš, že ten tvoj Edward prejde pol sveta, aby ťa našiel? Najskôr si myslí, že si jednoducho odišla, že si ho opustila ako on teba pred rokmi.“ Hovorila s privretými viečkami.

„Tanya, ver, že mňa Edward neprestane hľadať a už veľmi dobre vie, čo sa stalo. Šiel za Dedym a ten mu to povedal. Je to otázka času a my musíme byť silné a nesmú nás zlomiť.“ Natiahla som sa k nej a pohladila ju po opuchnutej tvári. Prudko moju ruku zhodila.

„Bella, si fakt taká hlúpa? Čo ten tvoj Edward číta myšlienky? Dedy by mu predsa len tak vo dverách nepovedal, že nás predal. A čo vieš o zlomení? Teba sa tu nikto ani nedotkol! Znásilnili ma a nie raz. Kde myslíš, že ma berú? Pichnú mi dávku a robia si čo chcú. Už nemám silu sa brániť. Chápeš? Niekedy je jediným spôsobom záchrany podvoliť sa.“ Tanya doslova syčala. Bola zúfalá. Naozaj neviem, čo jej všetko urobili, ale muselo to byť strašné. Chcela som ju utešiť a dať jej nádej. Nahla som sa k nej bližšie. Irena tvrdo spala. Tiež tu celú noc nebola.

„Počúvaj. Edward nie je obyčajný človek. Ver mi. On nás nájde a nedá si pokoj, pokiaľ nebudeme obe v bezpečí.“ Tanya sa zas zasmiala.

„A čo je? Superman?“ Doširoka otvorila oči a pozrela sa na mňa.

„Niečo podobné,“ šepla som a sadla si tesne k nej. Objala som ju okolo ramien a začala jej rozprávať príbeh, kde sa dievča, obyčajné dievča, ktoré sa prisťahovalo do malého mesta, zamiluje do anjela, ktorý je vlastne tak trocha démon. Tanya ma počúvala. Ja som hovorila o všetkom. Mala som pocit, že jediné, čo nám môže pomôcť, je nádej, ktorú moja priateľka stratila. Skončila som tam, kde ju opustil pre jej dobro. Odtiaľ to už Tanya poznala. Chvíľu mlčky sedela a potom sa na mňa pozrela.

„Myslela som, že to svinstvo pichajú len mne. Zbláznila si sa?“ Zakrútila hlavou.

„Tvoj Edward je upír?“ ozval sa tvrdý ruský akcent z postele. Irena sa posadila a prešla k nám. Zložila nohy v gigantických topánkach do tureckého sedu pri nás na zemi. Sucho som prehltla a pozrela do jej očí. Pôsobila pokojne.

„Čo ak áno? Povieš, že som sa zbláznila?“ Sklopila som oči.

„Upíri ľudí zabíjajú. Nepočula, žeby niekedy s človekom priatelili. Pre nich sme my nič.“ Hovorila tak, ako keby ich poznala. Nechápavo som sa na ňu pozrela a ona sa uškrnula.

„Už som stretla v živote veľa zvláštnych vecí a verím, že sú. Keď som bola v Rusku, tam som mala chlapa. Bohatý, pekný, ale mafia. On robil obchody a točil veľa peňazí. Mal obchod s takými. Vtedy mi on povedal, že sú upíri. Da. Vtedy som neverila. Neskončil dobre a ja som skončila na ulici, ale živá.“ Teatrálne prikývla. Vtedy som si uvedomila, aká je Irena jednoduchá a komplikovaná zároveň. Pre ňu nebolo dôležité, že je šľapka, špina, ale bola rada, že žije. Stačilo jej to málo. Tanya sa na nás dívala, ako na dve bláznivé. Neverila mi a mňa to mrzelo.

Začalo sa stmievať, keď po Tanyu a Irenu zas prišla Judita. Tento krát vzala aj mňa. Posadili nás do auta a viezli niekam možno aj pol hodiny. Vysadili nás v bočnej uličke a voviedla nás do vnútra. V šatni som mala nachystané veci. Klasické tanga nohavičky, trojuholníková podprsenka, sieťové pančuchy a vysokánske lodičky.

„Demeter chce vedieť, na akú hudbu budeš tancovať,“ povedala Judita a položila mi na stôl kufrík plný cédečiek. „Vyber aspoň tri. Kupec si po teba príde až o štyri dni, tak nech mu niečo zarobíš.“ Juditin hlas znel otrávene. Tanyu a Irenu vzala inde. Zostala som v šatni sama a zamknutá. Prebehla som cédečká a vybrala tri skladby. Potom som sa obliekla a s vybavením, čo tam bolo, aj trocha upravila. Hodinu sa nič nedialo a potom po mňa prišiel nejaký chlap. Vliekol ma popod pazuchu, až do zafajčenej putiky. Okolo malého pódia bolo pár stolov a pri nich sa živo bavilo množstvo chlapov. Pri niektorých sedeli dievčatá a plne sa pánom venovali. Hneď mi došlo, že to nie sú zákazníci bežného strip baru, ale ide o prísne uzavretú spoločnosť, kde sa všetci poznajú.  Prebehla som pohľadom po neveľkej miestnosti. Irena sedela v lone jednému odpornému chlapovi. Vyzeral ako vrah. Mohutné svaly a pokrivená tvár. Tanyu som nevidela. Chlapík ma dostrkal až na pódium. Zbadala som aj Demetera. On a ešte dvaja muži si sadli rovno pod pódium. Demeter ku mne mávol rukou a ja som sa nahla. Schmatol ma za vlasy a skončila som na štyroch pri ňom. Narazila som si dlane tak prudko, až ma zabolelo v lakťoch.

„Pekne nám zatancuješ. Aj tak z teba nie je iný úžitok. Keď sa mi to bude páčiť, dostaneš niečo dobré na pitie a na jedenie. Dobre?“ Vtisol mi bozk na ústa. Otočil sa mi žalúdok, ale na druhej strane, dať si napríklad hranolky a pohár whisky by nebolo zlé. Od tej prvej bagety sme už dostávali len chlieb a vodu. Niekedy ani to. Poslušne som prikývla.

Ozvali sa tóny prvej skladby a ja som sa začala vlniť na pódiu. Naozaj som sa snažila. Chcela som urobiť dojem. Použila som pár ťažkých prvkov a dokonca trocha akrobacie, čo bolo naozaj ťažké, keď som sa celá chvela. Keď hudba dohrala, Demeter buchol znechutene po stole.

„To bol podľa teba striptíz?“ vyprskol. „Nič sme s priateľmi nevideli. Podstatou striptízu je, že sa vyzlečieš!“ Vyskočil na nohy a zdrapol ma za ruku. Takmer ma strhol z pódia.

„Ak budem chcieť vidieť balet, skočím do opery,“ vyštekol a držiac ma jednou rukou za vlasy ma chrbtom druhej ruky udrel cez tvár. Zostala som sedieť na pódiu. Začala hrať ďalšia skladba. Z očí mi tiekli slzy. S námahou som sa postavila a začala znova tancovať. Používala som vulgárnejšie gestá a pózy. U Dedyho od nás chceli ladnosť a pompéznosť, a tu som mala tancovať tvrdý striptíz. V polovici skladby som si stiahla podprsenku a zatriasla prsiami tým chlapom takmer pred tvárami. Keď som sa otočila a zohla, pod lemom mojich pančušiek skončilo pár bankoviek od Demeterovho spoločníka. Tancovala som ďalej, keď ten chlap, čo pred chvíľou privliekol mňa, dovliekol Tanyu a posadil ju na kolená jednému z Demeterových priateľov. Tanya bola na mraky. Ledva sa držala na nohách. Kývala sebou zo strany na stranu. Ten chlap na nič nečakal. Rovno tam si ju posadil na stôl a roztiahol jej stehná. Ani nehlesla. Demeter sa len zasmial a uprene sledoval moje pohyby.

Prišlo mi zle, ale dotancovala som to, chrbtom k nim. Po lícach mi tiekli slzy. Vedela som, že je to otázka času a čaká ma rovnaký osud. Stiahla som si aj nohavičky a to bolo prvýkrát, čo som to urobila. Z pódia som zbehla a postavila sa na stranu. Rýchlo som sa obliekla. Z boku ku mne pristúpila Irena. Vytiahla mi bankovky z pančušiek a dala mi ich do ruky.

„Choď k baru a kúp, čo chceš,“ pošepla mi. Demeter sa na nás pozrel a potom mávol na jedného zo svojich chlapov. Myslela som, že ma má znova zavrieť, no on šiel so mnou a zabezpečoval, aby sa po mne nikto z podnapitých mužov nevrhal. Bolo tu dosť ožranov a ja som bola vzácny tovar.

Oprela som sa o bar a barman na mňa hneď kývol.

„Máte tu aj niečo na jedenie?“ opýtala som sa nedočkavo. Prikývol a posunul predo mňa zelený lístok s menu. Bol tu hamburger, hranolky, zalievaná polievka a croasanty. Spočítala som peniaze.

„Troje hranolky.“ Podala som mu peniaze. Vrátil mi pár drobných.

„Bude za toto niečo na pitie?“ opýtala som sa a pokúsila sa o úsmev. Úsmev mi vrátil.

„Čo by si chcela?“ Obzrela som sa. Tanya už sedela pri Irene. Ona ju objímala okolo ramien.

„Bolo by niečo pre mňa a kamarátky?“ Barman sa pozrel tým smerom a prikývol. Nalial nám tri whisky a k tomu nám dal tri koly. Rýchlo som to vzala z pultu a šla k nim. Položila som pitie na stôl. Irena do seba hneď otočila pohárik. Potom schmatla druhý a aj ten vypila. Pozrela na mňa a mykla plecami.

„Tanya nemôže. Na ten krek by išla k zemi.“ Chápavo som prikývla a dala si tiež pohárik. Tanyi sme dali len kolu. Irena sa postavila a mrkla na chlapíka, čo stál pri nás.

„Ciga pre dámy nebude?“ Laškovne sa usmiala. Ona v tomto vedela chodiť. Siahol do vrecka a vytiahol škatuľku. Bola ešte nerozbalená. Keď po nej Irena siahla, cukol a uškrnul sa. Rukou ukázal na rázporok. Irena pretočila oči. Chytila ho za ruku a ťahala na bok. Radšej som sa nepozerala smerom, kam šla. Tanya začala konečne vnímať svet okolo. Bolo mi z toho všetkého zle. Vedela som len to, že dopadnem podobne a to už o štyri dni. Irena hovorila, že ma ako pannu najskôr predali nejakému pracháčovi, ale aj tak skončím ako oni. Pannou som len raz. Edward mal ešte štyri dni na to, aby ma našiel. Pre Tanyu sa budem snažiť urobiť všetko na svete. Pohladila som ju po tvári a posunula pred ňu hranolky, ktoré nám barman doniesol na stôl. Po jednej som jej ich začala vkladať do úst.

 

14. kapitola - 16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 15. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7   Další »
70. kacenka1409
19.02.2012 [20:56]

Chudák holky. Tak už je odsud sakra dostaň Emoticon
Nechápu kde bereš tolik fantazie. Smekám Emoticon

69. vesper
29.09.2011 [17:20]

vespergratuluju k 2. místu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Téda to září bylo ale megaúspěšné!!! 1. a 2. místo!!! No luxus!!! Však máš za sebou taky tolik napsaných kapitol jako snad nikdo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
boží!!!!

no a ke kapitole - ulevilo se mi. Víš proč? Protože kapitola má omezení +15 a já se fakt třepala hrůzou, že dojde k něčemu, co bych já i Bella moc nerada. Opravdu jsem se bála, že Edward přijde pozdě - a doufám, že nepřijde!!!!

Situace s Tanyou - už jsem to psala, je to strašné a ta představa, co se s ní děje a co s ní dělají mi dělá až fyzicky zle... a to si nemyslím, že bych byla nějak přecitlivělá (ale tak možná jsem Emoticon , ale spíš je to celé strašně drsné...)

NEJHORŠÍ NA TOM TOTIŽ JE, ŽE JE TO SKUTEČNÉ. ŽE VÍME, ŽE TO, CO SE DĚJE TANYE SE DOOPRAVDY V TOMTO SVĚTĚ DĚJE MNOHA JINÝM ŽENÁM A DÍVKÁM. to je na mém vnímání příběhu to nejhorší.
Protože i když je někdy v nějaké povídce brutálně popsané upírské vraždění a nelítostný Aro nebo James či Victorie, roztrhaná těla, samá krev, rozmašírovaná střeva, mozek, upíry zabité děti... pořád je to fikce a my víme, že takové brutální upíří vraždění se dooravdy neděje.
Ale toto, co dělají ti hajzlové s těma holkama je něco, co se běžně děje a nejde se před tím schovat...
Tak to byl teď můj výlev, ale potřebovala jsem napsat, proč to na mě působí tak zoufale krutě a brutálně. V tomto případě se totiž nemůžu utěšit tím, že je to fikce, protože narozdíl od upírů, překupníci s bílým masem existují...

No a zpět k povídce - Irina ví o upírech?! No to mě... téda, to se to zamotává Emoticon Emoticon Emoticon

68. Lorien
26.09.2011 [16:45]

Lorienbavi ma to :-)

67. wera
20.09.2011 [19:52]

Emoticon Emoticon Emoticon

66. Scherry
18.09.2011 [19:40]

Emoticon Emoticon Emoticon

65. Nesii
14.09.2011 [11:41]

NesiiÚžasná poviedka. Emoticon

13.09.2011 [16:07]

lenuskaemmrýchlo pokračovanie. Emoticon

12.09.2011 [21:59]

Mata011Nech ich rýchlo zachráni Emoticon Teším sa na ďalšiu Emoticon

62. Nikki
12.09.2011 [19:55]

Bella má ještě relativně čas, ale Tanya má už namále Emoticon zrovna tato Tanya se mi líbí tak je prosím nenech aby jij ještě víc ublížili

61. Janda
12.09.2011 [18:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!