Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Staré panny s. r. o. 2. kapitola

5.kacik-Alice


Staré panny s. r. o. 2. kapitolaDalší školní den. Uzavírají se známky a holky se chystají na prázdniny. Moc Vám chci poděkovat za veliký ohlas na tuto povídku. Vaše Iva.

Staré panny s. r. o. 2. kapitola

Bella

Celá škola se chystala na prázdniny. Období písemek pomalu končilo a já se na dna volna těšila i netěšila. Rosalie stále zběsile plánovala naše prázdniny a myslela si, že ji nevnímáme. Alice byla čím dál víc mimo. Příští rok nás čeká maturita a ona propadá z němčiny. Zajímavé je, že všude má jedničky. Dnes dělá komisionální zkoušky a tváří se, jako by byl normální den.

Matka se čím dál více zakulacuje. Vždyť má termín v červenci. Dům je přecpaný různými hračičkami pro dítě. Včera matka pořádala takovou párty pro matky s dětmi. Dům byl přecpaný malými dětmi. Bylo mi do breku a nakonec jsem odtamtud utekla, když mi jedna z dam naznačila, že bude roztomilé, až budu mít já dítě.

Těším se na prázdniny, o kterých nebudu dělat nic jiného, než se pokoušet vyrovnat se s faktem, že má matka má hodnotnější život než já. Zaměřím se na učení a knihy. A v září do posledního ročníku.

Alice

Můj plán vycházel. Bod po bodu a na konci bude moje triumfální pomsta! Se mnou si není radno zahrávat. On mě přecenil už v začátku. Moje vidění jsou stále častější. Zničím ho, vím to. Ale také mám stále vidění mě a nějakého blonďáka. Jmenuje se Jasper a má kouzelný úsměv. O čem to uvažuji?

Prázdniny? Ne, budu stále připravovat svoji pomstu. Musím postupovat pomalu. A opatrně.

Macecha zase chystá nějaký banket a pozvala sem spoustu lidí. Budu zavřená u sebe v pokoji. Nechce se mi nikam chodit. Rose chystá na prázdniny nějaký výlet, ale já vím, že bych ho spíš kazila.

A taky budu muset co nejdříve na lov.

Rosalie

Vidím to na nich. Nechtějí nikam jet. Chtějí prázdniny strávit zase samy. A říkám si, že to bude možná lepší. Budu se moct poddat své nostalgii. Na začátku prázdnin to bude rok, kdy jsem poznala Emmetta.

Proč mě stále bolí jeho zrada a opuštění? Myslela jsem si, že to časem přebolí. Že hrany bolesti se obrousí a nebude to už tolik bolet. Tady jsem přišla na to, že chlapi jsou jen hnusná nadržená prasata.

Cit, který jsem cítila k Emmettovi, byla opravdová láska. Ta, která trvá věky. Musím na něj přestat myslet, tak dlouho jsem se snažila myšlenky o něj omezit na minimum.

Prázdniny asi strávím tím, že budu doma, vrtat se v autech a užívat i toho mála sluníčka.

***

Po prázdninách - Alice

Prázdniny byly nudné, ale získala jsem spoustu informací, které budu potřebovat. Otec hned ze začátku prázdnin odjel s tou svou fuchtlí někam na Korsiku. Měla jsem svatý klid. Potom se konal ten banket. Přijeli i její bratři a příbuzenstvo. Každý do mě rýpal a choval se ke mně jako k póvlu. Já měla takovou chuť se jim zakousnout do krku, ale to by bylo proti mé výchově a dietě. Těsně než půjdu do školy, budu muset jít na lov. Vždycky se vyplížím v noci a proháním se černočernou nocí. Otec mě už pomalu nezná. Kdyby to jen maminka viděla.

Dnes je 1. září. A já mám divnou předtuchu.

Ty vidiny o nádherném blonďákovi mě pronásledovaly celé prázdniny. Šla jsem dnes do školy s jinou náladou než jiné dny. Pociťovala jsem jisté… vzrušení.

Nasedla jsem do auta, nejdříve zajela pro Rose a pak pro Bellu. Nejdříve jsme se uvítaly a pak jely. Bella byla nějaká ztrápená. O prázdninách se jí narodil malý bratříček. Drew. Bella si myslela, že nic netuším, ale já věděla, co se s ní děje.

Rose byla v pohodě, jen občas byla trochu mimo. Dojely jsme ke škole a já zaparkovala na našem obvyklém místě. Zajímavé bylo, že vedle nás stálo nové auto, které jsem nikdy neviděla.

„Jdeme, Alice?“ ozvala se Rose.

Jemně jsem kývla, chňapla tašku a šla za holkami, které na mě čekaly. Obě dvě koukaly na nádherné terénní auto, které stálo hned vedle nás.

Povzdechla jsem si, mírně odkašlala. Obě dvě se na mne otočily a hned na to se vydaly ke škole. Ani jsem se nepokoušela s nimi držet krok.

Rosalie

Po prázdninách to bylo jiné a přece stejné. Alice byla stále ta chladná a odměřená, Bella upadla ještě do větší letargie. O prázdninách se její matce narodil chlapeček, Drew. Moje matka mi o tom mluvila celý večer a i otec z toho byl otrávený. Nechtěla bych být v kůži Belly. Za celé prázdniny o bratrovi nemluvila, nikdy jsem ho s ní neviděla.

Moje prázdniny proběhly normálně, bez nějakých zvláštností. Moje bolest se pomalu otupovala.

Hned první den ve škole se něco dělo. Holky se shlukly kolem administrační budovy. Nemohla jsem si nevšimnout toho, že vedle nás stojí nové auto.

S Bellou to nic neudělalo, ale překvapilo mě, že tento povyk přilákal pozornost Alice.

Alice

Cítila jsem ho. Cítila! Ten muž, Jasper, byl tady! Vím to, měla jsem vidění. Přilákal pozornost celé školy. On byl nádherný, jedinečný.

Raději jsem šla dál, abych nepřilákala zbytečnou pozornost. Ale Rose si toho všimla. Přímo jsem utíkala do školy. Do skřínky jsem si vložila učebnice, které jsem nepotřebovala a zaklapla jsem skřínku a chtěla jsem jít.

Otočila jsem se od skřínky a hned proti mně kráčí Jasper. Vypadal ještě lépe než v mých snech. Celá roztřesená jsem se k němu otočila zády, ale nemohla jsem si pomoct. Silně mě přitahoval a vize o něm mi přidávaly sílu k dalšímu boji.

Neudržela jsem se a po očku jsem se po něm koukla. Jeho medové vlasy, nádherná postava a zlaté oči. Měl je ještě více zlatavé než já. Velice mi imponoval.

Okouzleně jsem na něj hleděla, když v tom se jeho pohled stočil na mě. Málem jsem šla do kolen. V černé košili a bílých kalhotách mu to zatraceně slušelo.

Ani jsem si neuvědomila, co jsem udělala.

„Jaspere,“ zašeptala jsem.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Staré panny s. r. o. 2. kapitola:

 1
25.12.2012 [19:21]

NoemiVolturiCullenAlice je upír? Tak to som teraz mimo. Ale zaujíma ma to. Nejako sa to všetko zamotáva. Emoticon

30.12.2011 [23:28]

kikuskaPáni. Emoticon Emoticon To bolo super. Už teraz sa teším na pokračovanie. Emoticon Emoticon

PS: Ospravedlňujem sa, že komentujem tak neskoro, ale nebol čas. Mám toho veľa. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Charlotte147
14.12.2011 [15:09]

Dúfam že ďalší diel bude skorej Emoticon Ale teším sa naň Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.12.2011 [6:46]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. katy
12.12.2011 [18:58]

Povídka vypadá slibně, ale na rovinu druhý díl až po třech měsících mě ubíjí. Počkám si, až ji dokončíš a pak si ji s chutí přečtu. Emoticon

12.12.2011 [18:43]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.12.2011 [18:23]

N1I1K1O1LKrásný Emoticon Emoticon Emoticon

12.12.2011 [17:56]

nicolecullenhale Emoticon Emoticon pěkný doufám že přidáš další Emoticon

12.12.2011 [17:34]

aghsf Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Na tohle jsem čekala zatraceně dlouho a nakonec se to vyplatilo! Další kapitolku! A rychle! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!