Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Splněný slib - kapitola 9.


Splněný slib - kapitola 9.Kapitolka trošku kratší, ale myslím, že se bude líbit. Dávám omezení +15, což vypovídá za vše.

 

Dotknul se mé tváře a políbil mě. Naše rty se o sebe jemně otíraly a Edwardovy paže si mě přitáhly blíž. Jeho ruce chtěly stále víc, stejně jako ty mé. Vzala jsem ho za lem jeho černého trička a pomalu jsem mu ho stáhla přes hlavu. Ihned jsem ho odhodila na zem a chtěla jsem se kochat pohledem na jeho nádhernou hrud', ale nedovolil mi to. Vzal mě do náruče a položil na postel

 

Ručník už dávno nezdobil mé tělo a Edward mě stále tak vášnivě líbal. Nechtěla jsem zůstat pozadu a zapojila jsem i své rty. Moje ruce putovaly po jeho paži dolů a pak zpět k ramenu. Cítila jsem chlad vycházející z jeho těla, přesto jsem byla celá rozpálená. Srdce mi tlouklo tak silně, že jsem ho skoro slyšela. Co potom on?

 

Něžně si na mě lehl a pokračoval ve zkoumání mého těla, líbal mě na hrudi a v břiše mi lítalo tisíce motýlků. Znovu jsem si ho přitáhla a začala ho vášnivě líbat. Byl jen můj, alespoň nyní. Zapletla jsem mu prsty do vlasů a vískala ho v nich. Po chvíli přesunul svoje ruce na moje boky a stisknul je. Nikdy jsem nebyla víc vzrušená a on také ne. Tolikrát jsme se spolu milovali, ale nikdy to nebylo takové jako ted'. Museli jsme si vynahradit všechnu tu lásku, o kterou jsme se celé ty dlouhé měsíce uchuzovali. Jeho ledové polibky pálily a do hlavy se mi nahrnula krev. Když jeho jazyk obkroužil můj pupík, celá jsem se zachvěla a se zavřenýma očima jsem vzdychla. Sunul se nahoru a líbal každičký kousek mé kůže. Když se naše rty opět spojily, do těch mých vniknul jeho jazyk a já se celá zachvěla. Po té se rty přisál na má ňadra. Byla to neskutečná rozkoš. Jednu ruku jsem mu zapletla do vlasů a tou druhou jsem ho chytla za zátylek.

 

Jako bych chtěla tuto chvíli stopnout a pak by nikdy neskončila. Dýchala jsem tak těžce, vzdychala a šeptala jeho andělské jméno. Za jeho krk jsem si ho přitáhla a znovu ho políbila. Začala jsem bojovat s opaskem jeho kalhot, ale moc mi to nešlo. Edward na nic nečekal a sám se v rychlosti celý vysvlékl.

 

A pak naše těla spojil v jedno. Zalapala jsem po dechu a vyhledala jeho třesoucí se ústa. Líbali jsme se a po několika okamžicích se ve mě začal pohybovat. Navzájem jsme si vzdychli do úst a objali se.

 

Edwardovi ruce mi znovu stiskly boky a já opět slastně vzdychla jeho jméno. Začal přirážet víc a já se prohýbala v zádech. Jeho pravačka mě zespodu chytla v kříži a přitáhla si mě víc k němu. Už mezi námi nebyl ani milimetr prostoru. Pořád mě držel v zádech a já se k němu tiskla. A pak mě zcela a úplně ovládl ten pocit nepopsatelné rozkoše. Cítila jsem ho po celém těle a prostupoval mi až do konečků prstů. V jeho náručí jsem se třásla stejně jako po chvíli i on. Položil mě zpět na postel a vystoupil ze mě. Lehl si vedle mě a přitáhl si mě do náruče.

„Miluji tě,“ šeptnul a políbil mě do vlasů.

 

„Miluji tě,“ přitakala jsem. A pak, po tolika měsících jsem znovu uslyšela tu nekrásnější melodii, svou ukolébavku, které mě ponořila do říše snů.


Tu noc se mi zdál ten nejkrásnější sen. Byla jsem na naší louce, seděla jsem na červeně prošívané dece a spokojeně jsem ležela v Edwardově náručí. Ale to nejkrásnější bylo to, že jsme sledovali krásného chlapečka, který po naší louce pobíhal. Jeho první krůčky byly tak nejisté a vratké, několikrát spadnul na zadaček, přičemž jeho pád zbrzdila plínka. Vše bylo tak dokonalé, že to musel být sen. I ve spánku jsem si to uvědomovala...


 

Vzbudily mě první paprsky, které se nemilosrdně tlačily do pokoje. Mrzutě jsem zamžourala a pohlédla vedle sebe, ale Edward tam nebyl. Vše, co jsem viděla, bylo jen pomačkané prostěradlo. Co ta znamená? Odešel? Znovu mě opustil? Zmocnila se mě panika.

 

„Dobré ráno,“ ozval se Edwardův hlas. Stál ve dveřích a držel tác se snídaní. S úsměvem došel až k posteli a tác položil na noční stolek. Natáhl se pro polibek, ale já uhnula. Zmateně se na mě podíval, ale já mu nemohla podat žádné vysvětlení.

„Bello...“

„Edwarde, já nevím, co říct. Byla to chyba. Oba dva jsme jen podlehli momentální touze, to je všechno.“ Edward se proměnil v sochu z ledu.

 

„Bello, nelži mi. Prosím, už mě neodmítej. Miluješ mě a já tebe, tak to nepopírej,“ prosil a já zaživa umírala. Jestli jsem si myslela, že mé dřívější odmítání bylo to nejhorší, šeredně jsem se spletla. Cítila jsem se, jako by mi někdo vrazil zrezivělý nůž hluboko do srdce.

„Nikdy jsem netvrdila, že tě nemiluji, ale já ti nedokážu odpustit. Kdybys ještě před měsícem přišel, vše by bylo jinak. Oba dva bychom se těšili z našeho chlapečka a byli bychom rodina. Vždy, když bych se tě dotkla nebo políbila, cítila bych tu nenávist a bolest, co mě spaluje. Dokud nebudu mít svého syna ve svém náručí, budu tě vždy více nenávidět než milovat.“

 

Edward chtěl něco říct, ale zastavil se uprostřed pohybu. „Co se děje?“ zeptala jsem se ho.

„Rose a Emmett něco mají,“ šeptnul a mě svitla nová naděje.

 

 

předchozí kapitola Shrnutí další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Splněný slib - kapitola 9.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!