Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sowern - Prolog a 1. kapitola

Official poster - Cullens and Bella


Sowern - Prolog a 1. kapitolaPo odmlce nová povídka. Je o Elize Sowernové, která rozhodně není člověkem, ale sama neví co je zač. Žije sama a straní se, snaží se přežít, protože její vzpomínky na upíry nejsou zrovna pěkné. A k ní na školu upíři nastoupí, Cullenovi i s Renesmé (v této povídce není Jacob ani smečka). Jak změní Elize život, když ji do života vstoupí Cullenovi? A co s nima má společného? To všechno se dozvíte, tak doufám, že se bude líbit. :)

EDIT: Článok neprešiel korekciou gramatiky!

 

Jmenuji se Elize Sowernová a nejsem tak úplně člověk, vlastně někdy se sama sebe ptám co jsem vlastně zač, ale nikdo mi odpověď zatím nedal. Tedy odpověď od upíra co si mě chtěl dát ke sváče neberu, protože přesnídávka nejsem, i když vcelku malá jsem. Abyste chápali, jím, piju i spím, i když ne tak úplně jako normální člověk, ale kromě toho je vážně těžký mě zranit. Jsem rychlá, dokonce rychlejší jak průměrný upír, sice silnější jak člověk, ale upír mě udrží jednou rukou, což moc dobrý pro můj zdravotní stav není, když se tak stane. Nu a taky jak jsem si všimla, mužské pokolení má pro mě mírně řečeno slabost. Jo a abych nezapomněla, srdce mi bije a ohrožení ze smrti z vykrvácení je i pro mě realitou všedního dne.

 

Nu a odkud znám upíry? To nečistý plémě plný jen sadistických pitomců? Řekněme, že mám své letité zkušenosti. Je mi 17 let a upíry znám už co si pamatuji, ty jejich krvelačné rudé oči. Vážně je nemám ráda, proto se také vždy snažím nějak vmísit do davu lidí, jako osamělý kočovník bych byla jen lehká svačinka před hlavním chodem. A proto jsem tady, ve škole v deštivé Kanadě. Ale je tu hezky, příroda a lesy a i to počasí mi vyhovuje. Edmonton, velké město poblíž Jasperova národního parku a všude okolo plno lesů a nedaleko, tedy pro mě, jezera a volná příroda, takže ideální pro mě, protože se s nikým nedružím, čas od času změním místo působiště a jinak se snažím být nenápadná.

Proto je dnes další nudný den ve škole. Jako tahle škola se mi líbila, možnost navolit si předměty z velké části jak chci sama, až na pár povinných předmětů byla prostě věc, proč jsem zamířila sem.

 

„Sowernová!“ cuknu hlavou, když na mě někdo zavolá a zmateně zamrkám.

Zmateně koukám na profesora co chce, i když vzhledem k vylidněné třídě je to vcelku jasný. Hodina skončila, trápení škončilo! Ano, tohle je jedna z hodin, kterou prostě musím přetrpět. A ne, že bych trpěla přehnaně, buď si čtu, kreslím a nebo... nedávám pozor.

„Vím, že tato hodina je povinná a dle vašeho přístupu je mi jasné, že dobrovolně byste sem nikdy nevlezla a oceňuji, že alespoň nerušíte a chováte se tiše, ale budete muset prokázat i nějaké znalosti, jestli chcete mít tento předmět splněn a moct studovat dál. Příště je písemka.“ snaží se mi profesor promlouvat do duše a já dělám, že ho poslouchám a snažím se tvářit i kajícně, i když hádám, že mi to moc nejde. A počkat... písemka? A z čeho jako? Šokovaně mi dojde význam jeho slov.

Nevinně natočím hlavu na stranu a tím se pokusím naznačit, že se ptám z čeho to bude písemka i se stopou nehraného zájmu. Když spočítám své předešlé písemky, potřebuju čtyřku, abych se udržela na průměru čtyři... Což nebude tak těžký, tedy doufám, pokud zjistím, co že to chce dát do písemky.

„Jsem si jistý, že s vaší briskně bystrou myslí si najdete způsob jak zjistit co jsem na této hodině snad pětkrát opakoval. A mimochodem, i na minulé a říkám to čtrnáct dní dopředu. Vaši aktivitu si to zjistit vám započítám k dobru v písemce, pokud tedy projevíte i toto minimum aktivity a píle.“ s pobaveným úsměvem dohovořil a rukou mi jasně naznačil, abych laskavě opustila třídu a vpustila sem studenty, kteří projeví snad více zájmu o předmět jak já.

 

Pochodovala jsem po chodbě třídě a hledala někoho, s kým chodím na tu zpropadenou matematiku. Projevím svou píli a třeba bude v testu shovívější... větší šance na získání čtyřky. Oči se mi nadšeně zablýsknou a chytnu kluka v černožlutý mikině za ruku a jemně zatahám.

„Sowernová, co je?“ otočí se na mě od svých dvou kamarádů, se kterýma probíral určitě něco strašně důležitého. Mile se na něj usměji a vzápětí mu vyjede překvapeně levý obočí nahoru.

„Takže něco chceš. Hádám co bude v testu z matematiky. Učebnice strana 38-65, čtyři příklady z toho. A taky hádám, že z toho nemáš nic vypočítaný, takže pokud bys chtěla dostat všechny správně vypočítaný, něco tě to bude stát...“ trošku přimhouřím oči, ale nakloním hlavu na stranu a tím ho pobídnu. By mě zajímalo co chce. Ale je to lákavá nabídka, už vidim reálně jak jsem ochotná a schopná to do příště všechno vypočítat. Šance spíš nulová jak větší.

„Uděláš mi ten test navíc, sekci B. Mě to vážně hlava nebere, takovou obrazovou představivost asi nemam, ale tebe prý z matiky nevyhodili jen proto, že tohle dáváš profesorovi s přehledem. Jo a potřebuju to ještě dneska, ale ty bys to měla zvládnout během oběda. A jakmile mi to dáš, dám ti já příklady. A když k tomu připojíš milej úsměv, koupim ti i oběd.“ Můj výraz byl v začátku nadšený, nu ku konci mírně povadl. To mě jako zve na rande? Trochu mě odtáhl od ostatních a šeptem pokračoval.

„Vsadili jsem se s klukama s kým půjdeš první na oběd, kdo vyhraje dostane litra, půlka je tvá, když půjdeš. Co ty na to?“ Trošku nejistě se na mě podíval. Pětistovku jen tak, příklady z matiky a to s nim ani u oběda nemusim mluvit, protože mu budu vyplňovat test navíc, kterej mi moc práce nedá? Dnes je den štěstěny. Nadšeně se na něj zazubím, zavěsím se do něj jako by mi nabízel rámě a mírně ho popostrčím k jídelně.

„Tak tohle beru jako souhlas.“ Spokojeně se uculí a se zdviženou bradou projde kolem svých kamarádů. Mimochodem, jak že se to jmenuje?

 

Sedíme u oběda a já jsem plně ponořena do vyplňování jeho testu. Pokud krychle na obrázku vypadá jako tato, přiřaďte správný vzhled krychle, pokud se strana C otočí na současné místo strany A. Možnost A... ne, B... ne... C... vypadá nadějně a D to není. Takže C. Tohle je pro mě vážně brnkačka, vlastně mě profesor z matematiky vážně nevyhodil jen díky tomu, jako říká on, že mám až geniální obrazovou představivost a tento talent by byla věčná škoda zahubit. Asi pořád doufá, že se stane na Slunci nějaká erupce, mě osvítí a začnu se o matematiku zajímat. Brr... A to byl poslední příklad testu, super. Teď zpět k obědu. A to jsem Mathewa, jak mi pak jeho kamarád připomněl jeho jméno naštěstí, jsem stáhla o steak z lososa s fazolkama a špenátem. Ano, byly tam i levnější jídla. Spokojeně se uculím a podám mu test zpátky a začnu hladově hltat své jídlo.

„Teda Sowernová... tohle je už skoro děsivý.“ Zmateně se na něj podívám s plnou pusou. O čem to mele? To jim jak barbar?

„Ne to jak jíš.“ rozesměje se a hned pokračuje.

„Ty máš asi fakt geniální prostorovou představivost, já bych nad tím strávil hodiny, než bych na to přišel. A někteří si staví modýlky těch krychlý, aby to dali. A ty... vypadáš jak když luštíš dětskou křížovku. No v budoucnu určitě směny jako dneska můžeme provádět dál. Budeme dobrý team.“ Nadšeně lamentoval nad svým vyplněným testem a já jen protočila oči. No, jeho věc, ty příklady se mi hodí.

„Jo, víš, že zítra nastupujou nový studenti? Prý nějací maníci co se přistěhovali z USA. Adoptivní děti doktora Cullena. Víš kterýho? Toho blonďáka co po něm vzdychaj snad všechny ženský co nastoupil v nemocnici jako doktor. I když ty to určitě nevíš, měla bys někdy chodit mezi lidi, bavit se a tak víš. Prý má sedm dětí. Sedm adoptovaných, chápeš to? Magor. Jen doufám, že bude mít nějaký pěkný dcery. Teda ne, že bys ty nebyla hezká, ale jako... víš, jako chápeš ne.“ začal nadšeně a ku konci zrudnul a začal koktat. Uh, já se mu asi líbim... doufám, že ty dcery budou hezké a já pak budu mít pokoj od kluků. I když to by to nemohli být lidi, i když kdo ví. Jeho zrudnutí a koktání ku konci přejdu jako bych ho ani neslyšela a on si oddychne. No jsem na ně zvedavá, sedm dětí... to je asi vážně cvok.

 

**

Líbí se vám povídka? Vím, že pod louhé odmlce, dobře, hodně dlouhé, zas něco přidávám a nebojte odmlky už neplánuju, i když ne že bych plánovala ty předešlé. Kirsti hodlám dopsat taky, takže v brzké době. Nu děkuji za projevenou trpělivost :)


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sowern - Prolog a 1. kapitola:

 1
30.04.2015 [17:12]

LaraForestVelmi zajímavý začátek, ve kterém stojí za to pokračovat! Emoticon

4. Veruš
21.04.2015 [18:28]

Určitě pokračuj, už se těším na další kapitolu. Setkání s Cullenovými Emoticon .

3. BabčaS.
13.04.2015 [21:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. elline
13.04.2015 [19:22]

Není to špatné, ale chtělo by to rozvést víc do hloubky. Jako začátek lehké oddechovky skvělé Emoticon

13.04.2015 [13:18]

JanelineAhojky urcite pokracuj prosiiim .. Elize este nic nepovedala! Sup sup rychlo pokracko prosim moc! <3

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!