Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozbřesk trochu jinak 61

caius


Rozbřesk trochu jinak 61Pokračování Belliny nevěry. Já vím, že mě za to asi budete nenávidět, ale já si nemohla pomoct a musela jsem to napsat. Navíc na to bude navazovat další děj a bude to maso, tak se těšte. A ještě k týhle kapitolce, musím poděkovat Raty, která mi to pomohla vymyslet a taky kacikacce, gabrielle a odehnalce za schválení tohohle nápadu, a že mě od toho neodrazovali a chtěli, abych to napsala. Tak si to užijte a bez komentářů další nebude!!!

Chtěla jsem to mít co nejrychleji za sebou, ale můj mozek tomu moc nepomáhal. Cestu do hotelu jsem znala, protože byl kousek od školy a jezdila jsem tudy skoro každý den.

Zaparkovala jsem kousek od vchodu a nechala si chvíli času na soustředění. Pořád jsem si musela připomínat, že to dělám pro Edwarda, aby už se netrápil kvůli mně. Prostě tohle vydržím, a pak budu mít do smrti pokoj. Naposled jsem se nadýchla a vystoupila.

Rychlým krokem jsem šla dovnitř a v hale jsem zamířila k recepci. Tyky mi mohl napsat číslo pokoje, když už to tu podstupuju. „Dobrý den. Mohu vám nabídnout ubytování?“ zeptala se mě na pohled milá recepční.

„Ne děkuji. Jen bych potřebovala vědět číslo pokoje Joshe Kinga. Mám s ním… sjednanou schůzku,“ nejistě jsem se usmála, protože si určitě musela všimnout mého zaváhání.

„Jistě. Okamžik,“ přikývla a něco naťukala do počítače. „Pokoj číslo 13, 2. patro,“ usmála se na mě.

„Díky,“ zahučela jsem a vydala se k výtahu. Pokoj číslo 13. Super, taky mu nemohli dát jiné číslo.

10, 11, 12, čím více jsem se blížila, tím víc jsem byla nervózní a klepaly se mi ruce, a když jsem se dostala k cíli, srdce mi div nevyskočila z hrudi, když jsem stanula tváří v tvář těm nebezpečným dveřím.

Ruka mi samovolně vylétla nahoru, abych mohla zaťukat. Naposled jsem se rozhlédla kolem sebe a s hlubokým nádechem zaklepala.

Z ničeho nic jsem si uvědomila, jakou dělám chybu, ale už bylo pozdě. Než jsem stihla zdrhnout, Joshovi ruce mě chytily a zatáhly dovnitř.

Přirazil mě na dveře a začal mě líbat. Nechala jsem ho a nezapojovala se. „Ale krásko, takhle by to nešlo. Vzpomeň si na dohodu,“ napomínal mě, a protože už jsem to chtěla mít za sebou, tak jsem ho začala líbat taky.

Rukama mi jezdil po těle a já začala poznávat rozdíly. Nedalo se říct, že bych s Edwardem o něco přicházela, ale tohle bylo o tolik jiné. Josh byl mnohem víc odvážnější. Už jenom to líbání tomu nasvědčovalo. Naše jazyky se proplétaly, jako kdyby to bylo normální a dělali jsme to každý den. Pokaždé, když jsem tohle zkusila s Edwardem, tak se odtáhl, že je to moc nebezpečné. Nevím, co to se mnou teď bylo, ale nejspíš vyplaval potlačovaný chtíč a já chtěla víc.

Josh mi vysvlékl triko a samozřejmě, že ho upoutala moje podprsenka a neobešlo se to bez mého začervenání. Já tu Alici jednou zabiju, a jestli to bude takhle pokračovat, tak to nebude moc dlouho trvat.

Znovu mě začal líbat a prsty sjel k pásku u kalhot. „Kde máš manžílka?“ zeptal se a rty mi sjel na krk.

„Není doma,“ vydechla jsem.

„To je dobře. Nehodlám tě v nejbližší době pustit,“ ztuhla jsem a Josh se zasmál. „Neboj, budu se s tebou muset spokojit jenom do odpoledne,“ chlácholil mě.

„Jenom?“ ptala jsem se sama sebe a jímala mě hrůza

Zkušenými prsty mi rozepnul kalhoty a stáhnul je dolů. „Doufám, že se dneska dostaneme dál než v tom skladu. Ta facka pěkně bolela,“ přiznal a já se pod náporem vzpomínek otřásla. Zarazilo mě, s jakou to bral lehkostí, vždyť ho Edward málem zabil.

Sehnul se, aby mi mohl kalhoty vysvléct úplně, a když se zvedal, prstem i přejel přes kalhotky. Musela jsem si skousnout ret, abych nevzdychla nahlas a Josh si toho samozřejmě všimnul. „Tak je to správně,“ pochválil mě s úsměvem a vrtil se k mým rtům.

To už jsem ale nevydržela, a ruce jsem mu omotala kolem krku, aby se nemohl odtáhnout. V polibku jsem jasně cítila, jak se mu zvedají koutky v úsměvu, ale bylo mi to jedno.

Chytil mě kolem pasu a vedl k posteli. Spadl na ní a mě si stáhnul na sebe. Seděla jsem na něm obkročmo a pomalu mu vyhrnovala tričko. Pochopil a zvedl ruce, abych mu ho mohla sundat. Hruď měl svalnatou, ale ne jako Edward. Bylo na něm vidět, že je člověk, a že chodí posilovat.

Když jsem se mu znovu koukla na obličej, vítězně se usmíval, protože věděl, že teď už necouvnu a má mě v kapse.

Bez zaváhání jsem mu rozepnula pásek a potom i knoflík a zip. Se skousnutým spodním rtem jsem mu kalhoty stáhla. On mi bez ostychu rozepnul podprsenku a já se znovu začervenala.

Přetočil si mě pod sebe, aby mi sundal kalhotky a stále mě líbal. Měla jsme sto chutí couvnout, ale prostě to nešlo.  Nedokázala jsem říct ne, i když jsem tolik chtěla.

Když zjistil, že se k ničemu nemám, trenky si sundal sám. Byl vybavený celkem dobře, ale na Edwarda prostě neměl.

Sice mě ten pohled vzrušil, ale ne tolik, abych přestala vnímat svoje smysly. Řekla jsem si, že nic dělat nebudu a nechám ho, aby se „vyblbnul“. Bohužel, jakmile se do mě dostal, moje předsevzetí padlo a já začala pánví pohybovat proti němu, abych svoje vzrušení ještě znásobila. Viditelně byl potěšen, že se taky zúčastňuju, a o to to bylo zajímavější.

Naše těla se mezi sebou proplétala a pokojem se rozléhaly naše vzdechy. Bylo to o tolik jiné, než jsem zažívala do teď. Všechny zábrany padly a ani jeden se ničeho nemusel bát. Josh se nemusel bát, že mi ublíží a já se nemusela bát neuvážených pohybů, kdy by mi Edward mohl ublížit.

Josh dosáhl vrcholu a svalil se vedle mě na postel. To se mi nelíbilo. Chtěla jsem z toho taky něco mít, tak jsem na něj znovu nasedla a po pár dalších přírazech jsem si mohla i já vychutnat svůj orgasmus.

Byla jsem smysly úplně mimo, a bohužel mi došlo, že se mi to líbilo. Ne víc než s Edwardem, ale bylo to něco jiného, co se nedalo srovnat. „Byl jsem lepší, než tvůj manžílek?“ zeptal se až moc sebejistě.

„To si nemyslím,“ nechtěla jsem přiznat pravdu.

„Takže byl,“ zasmál se. Chtěla jsem protestovat, ale nemělo by to žádný význam. Nejspíš by všechno překroutil, tak co.

Zvedla jsem se a došla si posbírat oblečení. Nejdříve jsem na sebe natáhla kalhotky a podprsenku. Potom jsem ze země sebrala triko a nakonec kalhoty. Josh už byl taky oblečený a tál vedle mě. „Doufám, že si to někdy zopakujeme. Nebyla jsi tak špatná. Čekal jsem to horší.“

„To já zase doufám, že už mi dáš pokoj,“ zchladila jsem ho a vypadla ze dveří.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 61:

 1
1.
Smazat | Upravit | 19.08.2013 [11:32]

Ja viem ,že to nikto nebude čítať ale aj tak musím povedať pravdu ,že sa mi to nepáčilo. Vlastne ja som prečítala len vety čo oni hovorili nehcela som poznať podrobnosti. Emoticon
Bolo to fuj! Blee odporné! Ako to mohla Bella urobiť Edwardovi. Ja ju zabijem to je tá najväčšia Krava na svete a dokonca aj moju spoôužiačku ktorú z duše nenavidím predbehla. Ja ju raz naozaj zabijem. A Alice tá sa činila. Aspoň jednu normálnu podprsenku mohla Belle kúpiť a nevyzerala ako ta najväčšia štetka na svete. Emoticon Emoticon Emoticon
Neviem či to vôbec dočítam ale Bellu nenapadlo ,že Josh na to bude určite myslieť? Emoticon Emoticon
Nie nenapadlo. Bella všetko skazila. Sprosta hus je to len a nič viac. Ona je proste kráľovná Somárov a cuzdoložnica Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!