Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Řekni - chci tě! - 9. kapitola


Řekni - chci tě! - 9. kapitolaV minulé kapitole jsme se hodně posunuli v čase. Dneska se mrkneme na Edwardovu záchranu...

„Ohledně Lauren.“ Všichni jsme vyprskli smíchy. Moc dobře jsme věděli, že Lauren neunikne. Mike poplácal Edwarda po rameni.

 

„Ta tě nenechá na pokoji, dokud nedostane to, co chce. Věř mi,“ řekl vševědoucně. Sám si tím prošel. S tím rozdílem, že na to rande prostě šel. Pak se sešli ještě asi třikrát a nakonec ho Lauren nechala kvůli Tylerovi. Edward si opět povzdechl a šel si koupit jídlo.

Když stál ve frontě, Lauren k němu zase došla. Svůdně se usmívala a mrkala řasami jako mrkací panenka. Sem tam se ho dotkla a o něčem vyprávěla. Edward vypadal dost zoufale. Ale nechali jsme ho v tom. Přece jen bylo zajímavé ho pozorovat, jak se všelijak vykrucuje a hledá výmluvy, aby s ní nemusel nikam jít. Všimla jsem si jeho sourozenců. Emmett s Jasperem ho také sledovali a pochichtávali se, jakoby rozuměli každému slovu, které on nebo Lauren řekli.

Co se týká Edwardových sourozenců, tak tam jsme uvízli na mrtvém bodě. Jediný, kdo se ke mně choval normálně, byl Emmett.  Jasper se na mě taky usmíval, ale nikdy se mnou nepromluvil ani slovo. A Rose s Alicí mě s úspěchem ignorovaly. Když jsme byli v baru, propalovaly mě pohledem, ale nic jsem si z toho nedělala.

Třetí test byl za námi a venku bylo jaro. Sníh roztál a oteplilo se. Ten den jsme dostala dopis z Dartmouthu. Přijali mě. Skákala jsem po posteli jako šílená a smála se na celé kolo. Byla jsem absolutně šťastná. Edward mě vyzvedl, abychom mohli jet do školy. Začátkem března totiž navždy odešel můj Chevy. Táta se mi snažil sehnat nějaké jiné auto, ale Edward ho přesvědčil, že to nebude nutné a že mě bude vozit. Přece jen už zbývaly dva měsíce do konce školy a pak měly být prázdniny. Takže kupovat nové auto bylo zbytečné, když jsem na konci srpna měla odjet na Dartmouth.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ho se širokým úsměvem.

„Ahoj, co se stalo, že tak záříš?“ Zamávala jsem mu obálkou před obličejem. Ihned mi ji vytrhl z ruky a otevřel ji.

„Gratuluji,“ objal mě.

„Dík. A co ty? Už máš výsledky?“

„Jasně.“

„A?“

„Harvard mám v kapse,“ zazubil se, ale přes to mi přišel smutný.

„Taky gratuluju,“ oplatila jsem mu.

„Hm.“ Nastartoval auto a my vyjeli.

„Edwarde, co se děje?“ Povzdychl si.

„Nic… já jen, že už se asi nikdy neuvidíme.“ Měl pravdu. Moje nadšení opadlo.

„No, můžeme si přece volat a psát maily, ne?“

„Jo, ale už to nebude takové.“ Mlčela jsem, protože jsem nevěděla, co říct.

Každý jsme šli do svých tříd. Učitelé už nás tolik nebombardovali různými testy. Pro změnu s námi probírali učivo z nižších ročníků, protože maturita se blížila mílovými kroky.

Když jsem šla na oběd, všimla jsem si Lauren a Edwarda. Opět se ho snažila dostat. Už mě to unavovalo. Byla trapná. Copak nechápe, že když někdo řekne ne, tak to ne i znamená? Rychle jsem se k nim vydala. Jakmile mě Edward spatřil, v očích mu svitla naděje. Obešla jsem Lauren a přešla k němu. Objala jsem ho a vytáhla se na špičky. Přísahám, že jsem mu chtěla dát jen malou pusu a pak mile pozdravit Lauren. Ale jakmile se moje rty dotkly těch jeho, celý můj plán selhal. Edward si mě přitáhl blíž a polibek mi oplácel. Byla jsem zaskočená intenzitou jeho reakce. Po chvilce se odtrhl a podíval se na Lauren.

„Víš, Lauren, s tím rande to nebude moc dobrý nápad. Belle by se to asi moc nelíbilo.“ Nádherně se usmál a Lauren zbledla. Taky jsem se na ni podívala.

„Ano, Edward má pravdu. Nelíbilo by se mi to,“ sjela jsem ji pohledem a čekala, co udělá.

„No, tak… tak já půjdu,“ vykoktala se.

„A Lauren?“ Podívala se na mě. „Byla bych ráda, kdybys Edwarda nechala na pokoji. Už je to vážně obtěžující,“ řekla jsem příkře. Přikývla a rychle zmizela. Oba jsme se rozesmáli.

„Děkuji,“ vděčně se mi podíval do očí.

„Vážně si myslíš, že to bylo zadarmo?“ Povytáhla jsem obočí.

„Dobře, co pro tebe můžu udělat?“

„Uvidíš. Dneska přijeď ve čtyři k nám a vezmi si s sebou něco na převlečení,“ mrkla jsem na něho a vešla do jídelny. Při obědě si mě Edward neustále prohlížel. Pro efekt seděl vedle mě, co nejblíže to šlo. Všichni se na nás dívali a šuškali si. Aby měli co drbat, opřela jsem si hlavu o Edwardovo rameno a on mě objal.

„Neuniklo nám něco?“ zeptala se Angela.

„Co myslíš?“ řekli jsme s Edwardem současně.

„No… vy dva. Jste spolu?“ vyzvídala. S Edwardem jsme se na sebe podívali a pak se natáhli nad stůl. Potichu jsme všem vysvětlili, co se stalo na chodbě. Vzápětí vyprskli smíchy a Jessica sjela Lauren pohrdavým pohledem. Po vyučování mě Edward odvezl domů.

Ihned jsem vběhla do garáže a nachystala barvu, malířské válečky a ochranné igelity. Všechno jsem odnesla do pokoje. Knížky, CDčka a další věci, které jsem měla na policích, jsem odnesla na chodbu. Pak se ozval zvonek. Ihned jsem utíkala otevřít.

„Pojď dál,“ pozvala jsem ho a opět běžela nahoru. Vytáhla jsem si náhradní oblečení a mezi dveřmi se objevil Edward.

„Budeme malovat?“ zeptal se nejistě.

„Ano. Můžeš se jít převléct do koupelny,“ ukázala jsem na dveře vpravo od mého pokoje. Přikývl a odešel. Já si stáhla kalhoty a nahradila je starými tepláky. Pak jsem si sundala tričko a chtěla obléct košili, když Edward vešel do pokoje.

„Promiň,“ vyhrkl a otočil se ke mně zády. Kam se ztratil ten suverénní kluk, kterého jsem poznala v Tacomě?

„V pohodě. Už jsi mě viděl i nahou, pamatuješ?“ Slyšela jsem jeho smích a pak se otočil. Natáhla jsem na sebe košili a začala si zapínat knoflíčky.

„Ano, to si pamatuji docela dobře,“ řekl tlumeným hlasem těsně u mě. Vzhlédla jsem k němu. Díval se na mě s vážnou tváří, ve které se odrážela touha. Prsty mě pohladil po krku až k výstřihu, který odhalovala má košile. Druhou rukou mě chytil za tvář.

„Nato, že se to stalo tak dávno,“ zašeptal a začal se ke mně sklánět. Pár centimetrů ode mě se zastavil. Dával mi na vybranou z toho vycouvat. Před očima mi proběhly obrazy z té první noci. Všechny moje potlačované city se vydraly na povrch. Touha, chtíč, láska, okouzlení, tohle všechno mnou proplouvalo. Chtěla jsem ho a pak…

 

V první řadě bych chtěla poděkovat za komentíky. Vážně mají moc dobrý vliv na mou osobu a já dokážu během jednoho večera napsat i čtyři kapitoly. :-) Jinak tato kapča nám ukázala, co k sobě ti dva cítí, a teď už to bude trošku divoká jízda. Příště Jessica dost naštve Bellu a Edward vlastně taky. Mike přijde s úžasným nápadem...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Řekni - chci tě! - 9. kapitola:

 1
07.08.2011 [19:01]

domcamerciTam: Ne nepřipadá. Emoticon A nepřipadá tobě divné ptát se, jestli nám to připadá nudné, když je pod tebou šest stran nadšených komentářů? Emoticon

Bello, Bello! Emoticon Jako za to tvoje "A PAK" tě zastřelim:D Emoticon Emoticon Ještě, že to čtu zpožděně, takhle si aspoň nerozkoušu rty, když nemusím čekat! Emoticon

4. Tam
04.08.2011 [1:46]

Nepřipadá Vám už nudné, je jsou intimní scény v každé druhé kapitole?

3. gyytbv
23.07.2011 [16:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Elii
21.06.2011 [16:56]

Eliity se v těch koncích vyžíváš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Petronela webmaster
07.06.2011 [11:53]

PetronelaJo, jsem si jistá, že ty tyhle konce fakt miluješ Emoticon... jinak to byla další perfektní kapitola. To jak Bella napochodovala za Edwardem a jen tak ho před Lauren políbila bylo perfektní Emoticon, moc se mi to líbilo.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!