Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Řada nešťastných příhod - IV. kapitola

xD Bez komentáře :D


Řada nešťastných příhod - IV. kapitolaAlice se zase stěhuje... Jaká je Lairova rodina? Kdo je paní Cooková?

Kapky bubnovaly na střechu černého auta jedoucího po dálnici. Mírně se zhouplo, když odbočilo k výjezdu. Se zvláštní ženou ze sociálky to ani nehnulo, ale Alice se po sedačce sklouzla, ačkoli měla bezpečnostní pás zapnutý.

„Alice, vím, že to je těžké," oslovila ji náhle. „Manželé Lairovi nebyli příliš nadšení, když jsem jim volala, ale měla by ses u nich mít dobře. Kdyby se přece jen něco stalo, nebo sis jen potřebovala promluvit, můžeš mi zavolat." Natáhla k Alice ruku s vizitkou, která měla daleko k bělosti její kůže.

Alice se pro ni natáhla, ale další zhoupnutí auta s ní pohodilo a ona se instinktivně chytila natažené ruky, ale rychle zase ucukla. Paní Cooková měla velmi studené ruce. Rychle si vzala vizitku a schovala ji do kapsy a začala se naoko zajímat o krajinu běžící za oknem. Ve skutečnosti však přemýšlela o zvláštní paní Cookové. Ta také přemýšlela. Přemýšlela o zvláštním dítěti, které před ní sedělo. Bledá kůže a dokonalý obličej vypadal jako upíří, ale její horká kůže a podivně bijící srdce tvrdily opak. Kdo je Alice Brandonová?

 

 

„Cože? Co tu dělá? Ale proč?" ptal se Emmett.
„To nevím," odpověděl Edward. „Každopádně budeme mít informace o té holce."
„Myslíš, že o tom ví Carlisle?" zajímal se Jasper.
Edward si byl jistý: „Určitě ano, neodjela by jen tak..."

 

 

Auto zastavilo na pečlivě udržované venkovské cestě. Anglický trávníček a keře ostříhané do tvarů zvířat každého ihned upoutaly. Velký dům měl ohromná okna a bazén ve skleníkové přístavbě. Alice ihned věděla, že se tu nebude cítit tak, jako v útulném domku na kraji lesa. Tenhle dům stál nafoukaně nad městem a nad lesy, které městečko obklopovaly.
Alice opatrně vystoupila z auta a nervózně se podívala na paní Cookovou.
Ta se na Alice povzbudivě pousmála a zmáčkla přezdobené tlačítko zvonku.

Chvíli trvalo, než se někdo objevil. Potom se otevřely masivní dřevěné vstupní dveře a v nich stála nastoupená celá Lairova rodina. Vysoký muž se znuděným obličejem, jeho žena, která si ji měřila téměř zhnuseným pohledem, a jejich asi osmiletá dcerka s nafoukaným výrazem, silnou vrstvou růžových stínů a v šatech, které Alice připomněly panenku Barbie.

„Dobrý den, jsem paní Cooková ze sociálky," prohlásila úředně. „A tohle je Alice."

„Také bych si ráda promluvila, pokud je to možné raději uvnitř, nemyslím si, že je dobré stát na dešti," dodala, když se Lairovi ani nehnuli.

Nakonec ustoupili ode dveří a Alice s paní Cookovou mohli projít dovnitř.
Když Al vstoupila do předsíně, uvědomila si, že celý dům vypadá stejně jako z venku - snobsky a nafoukaně. Na stěnách s nóbl tapetami visely rodinné fotografie, na kterých měli všichni odporný předstíraný úsměv. U dlouhé stěny stály vyrovnané různé páry bot, které vypadaly, že by se v nich nedalo chodit, ale jsou tu vystavené na obdiv. Na jedné stěně viselo malé jezdecké sáčko a pod ním stály vysoké kožené botky.

Paní Lairová zachytila Alicin pohled, afektovaně se zasmála a pohladila zmalované děvče po vlasech.

„Marie Luisa závodí na ponících," řekla paní Lairová a vypadalo to, že ji dělá nesmírně šťastnou, když se může pochlubit.

Alice jen přikývla a vyzula si obyčejné tenisky. Paní Cooková postavila své lodičky k volné stěně a potom Alice postrčila za Lairovými, kteří se už rozvalovali na pohovce v rozlehlém obývacím pokoji.

 


 

Ano, takže jsem se vrátila... Alespoň prozatím. Nevím, kde budou povídky přibývat rychleji, jestli tady nebo na Ourstories, ale slibuji, že časem dopíšu všechno.

Doufám, že jste na mě nezanevřeli, Shire


 

Předchozí ◄◄◄ 4. kapitola ►►► Následující



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Řada nešťastných příhod - IV. kapitola:

 1
20.07.2011 [12:39]

ElisnMoc pěkný škoda jen, že docela krátky, protože nemám dost Emoticon . Moc se těšim na další nešťastnou příhodu. Emoticon Emoticon

4. Charlotte147
19.07.2011 [18:43]

Som taká rada že pokračuješ,táto poviedka sa mi veľmi páči tak ťa prosím pokračuj!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.07.2011 [18:58]

KejkejAni nevíš, jak moc jsem ráda, že pokračuješ. Přiznám se, že jsem se hodně dlouho bála, že si na tuto povídku ani nevzpomeneš. Bylo to hodně dlouhé čekání, ale vyplatilo se. Jsme moc zvědavá, jak příběh bude pokračovat. Emoticon Emoticon Emoticon

15.07.2011 [18:27]

DeedeeJsem moc ráda, že pokračuješ v téhle povídce. Líbí se mi její styl. Jsem zvědavá, co bude dál Emoticon Emoticon Emoticon

14.07.2011 [20:14]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!