Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Řada nešťastných příhod - II. kapitola

the break dawn


Řada nešťastných příhod - II. kapitolaKdyž se vám něco stane, říkají, že to bude dobré, ale co když nebude? Co když se to celé ještě zhorší?

Probudila se do chladného nedělního rána. Bylo zataženo, ale aspoň nepršelo. Vstala, přitančila ke skříni a vytáhla z ní džíny a tričko. V maličké koupelně si učesala vlasy a seběhla do přízemí. Bethy jí slíbila, že dnes půjdou do města.

„Dobré ráno," pozdravila a sedla si ke stolu.

„Ahoj, Alice. Nedáš si borůvkový koláč?" ptala se Bethy a už před ni stavěla talířek s perfektně vypadající snídaní.

„Díky," řekla jen a pustila se do jídla.

„Je dobře, že ti chutná... Rose měla ráda borůvky. Prý jsou v Anglii mizerné tak, že si na nich ani nepochutná...."

Bethy si sáhla do kapsy a vytáhla seznam. Polohlasně si jej předčítala: „Takže kvasnice, máslo, kuře, brambory..."

„Až dojíš, dej talířek do myčky. Já jdu zatím najít nějakou nákupní tašku," usmála se a zmizela za dveřmi.

Když Al dojedla, dala talíř do myčky a běžela si pro svetr. Běžela do předsíně pro boty a málem porazila Bethy.

„Koukám, že už jsi tady. Právě jsem na tebe chtěla volat," řekla jí Bethy.

Jakmile vyšla před dům, začala se rozhlížet, kudy by se dalo jít do města. Byla překvapená, že žádnou neviděla. Jediná cesta v okolí byla silnice. Bethy ji ale vyvedla z omylu. Bez jakéhokoli zaváhání vyrazila do lesa za domem.

Alice ji následovala a po chvíli se v zelené trávě objevila vyšlapaná pěšina. V lese pulzovala příjemná energie, a tak bylo Alici trochu líto, když před sebou zahlédla šeď hlavní silnice. Přeběhly přes mokrý asfalt a objevily se na náměstí maličkého města. Bethy neomylně zamířila do malé samoobsluhy. Nakoupila jídlo na týden. Potom vyrazily do krámku naproti. V maličké galanterii bylo příjemné šero.

„Beth? Jsi to ty? Mám tu bavlnky i šablonu!" ozval se zpoza pultu příjemný hlas.

„Ahoj, Diano. To jsem ráda... Že jim to ale trvalo," zasmála se.

„Kdopak to je?" zajímala se hned prodavačka.

„Tohle je Alice. Je to dcera mého synovce," odpověděla stručně.

Diana se podivila: „Nevěděla jsem, že máš synovce..."

„Já do nedávna taky ne."

Brzy potom vyšly ven a potom prošly ještě knihkupectví a trafiku.

Pomalým krokem se vydaly k domovu. Asi v půli cesty se Bethy plácla do čela.

„Ale ne! Já zapomněla na kvasnice! Takže jdeme zpátky..." povzdechla si.

„Počkej, Bethy. Já tam doběhnu," ozvala se Alice. „Jen potřebuje nějaké peníze..."

„Tak dobře," usmála se Bethy a nasypala jí do dlaně hrst drobných. „Zbytek si nech."

Alice rychle vyrazila nazpátek lesní pěšinou. Netrvalo moc dlouho a znovu přecházela silnici. V samoobsluze našla kvasnice a vydala se k pokladnám.

Pokladní se k ní naklonila a potichu prohodila: „Bethy peče? Nepekla od té doby, co ta její holka, myslím, že se jmenovala Rosalie, odjela studovat..."

Alice jen pokrčila rameny a vysypala na pult peníze. Čapla kvasnice a běžala ven z obchodu. Ohlédla se za sebe a narazila do něčeho tak silně, až upadla na zem.

„Omluvám se," promluvil a chtěl jí pomoct vstát.

Alice si protřela oči a zalapala po dechu: „Emmett?!"

Neznámý se zděsil, ale nakonec řekl jen: „Neublížila jste si?"

Alice jen zavrtěla hlavou, vstala a utíkala za Bethy.

 

„Zatraceně, Emmette! Tos' to nemohl říct dřív? Někdo tě mohl poznat! Poslal bych tam Jazze, on by to nějak přežil." Edward byl vytočený na nejvyšší úroveň.

„Chtěl jsem ti říct, že jsem tady předtím žil, ale tys' mě neposlouchal!"

„Říkáš ale, že ta holka, co tě oslovila jménem, tě nemůže znát? Tak proč by tě oslovila?"

„Co já vím, dost se tu o tom mluvilo..."

„Fajn, takže dneska zmizíme z hotelu a ubytujeme se v lese."

 


 

Děkuju za komentáře u minulé kapitoly. Omlouvám se, že je tenhle díl tak krátký, ale nemůžu nacpat všechny zlomové momenty do jedné kapitoly.

Vaše Shire


I. kapitola ◄◄◄ II. kapitola ►►► III. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Řada nešťastných příhod - II. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!