Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Proti proudu - 9. kapitola

Edward a Bella


Proti proudu - 9. kapitolaPřináším vám další díl, kde na vás čeká pohled Belly a Renesmé. Renesmé se rozhodla udělat razantní krok. Jaký? A co všechno jeho následky způsobí?
S Paes doufáme, že se vám to bude líbit a zanecháte komentář, ať víme, jestli to ještě někdo čte. Přejeme příjemné počtení.

9. kapitola

Renesmé:

Nemohla jsem se dlouho dívat, jak se Jake marně snaží proměnit. Došlo mi, že tím, jak omdlel, se muselo něco stát s jeho vlčí podstatou, něco, za co můžu já. Jsem vlastně zrůda, zrůda, která jen kazí život všem v okolí. Vždyť, co jsem kdy přinesla dobrýho? Nic. Absolutně nic!

Nejprve jsem málem zabila vlastní matku. Pak jsem zavinila, že na nás přišli Volturiovi a kdybychom nebyli v přesile a nezachránila nás na poslední chvíli teta Alice, měla bych na svědomí mnoho životů… A teď tohle. Tak dlouho jsem Jaka ničila, až se v něm něco zlomilo a jeho tělo na to reagovalo takhle.

Za všechno můžu jen já. Jak se mám teď na sebe podívat do zrcadla? Jak se můžu podívat do očí své milované maminky, když vím, že ona trpí zároveň s Jakem. A když jsem tedy tolik ublížila jemu, vlastně jsem i ublížila mamince. Jak jsem jen mohla? A pak je tu taky táta, který mámu nemůže vidět nešťastnou. Ničí ho to. A jsou tu i další, kterým mé činy ubližují. Jasper, který veškeré emoce sdílí s ostatními. Alice, Esmé, Rosalie, Carlisle a možná, že dokonce i Emmett. Ubližuju každýmu, kdo se kolem mě jen mihne. Měla bych raději někam utéct, někam hodně daleko od všech lidí, upírů, vlků a bůh ví koho ještě. Tohle už se nesmí nikdy stát. Už to nedopustím. Beze mě jim bude líp…

Bella:

Už to byl měsíc, co moje holčička zmizela, a nikdo nevěděl, kde je. Hledali jsme ji všude, šli po jejím pachu, ale jako by se propadla do země. Každý v rodině byl den ode dne zdrcenější, tedy především já a Edward. Edward na tom byl možná ještě hůř. Prohledal už snad myšlenky půlce lidí na zemi a nic.

V našem domě už se neozýval smích, ani Emmett už nedělal vtípky. Bylo tam ticho a ponuro a za všechno mohl ten prašivý pes! Jak já ho mohla někdy jen trochu litovat? Jak jsem ho mohla považovat za přítele? A ba dokonce, jak jsem mu mohla říct, že ho miluju?

Miluju? To sotva. Nenávidím ho! Nenávidím tu jeho ignoraci, pokud jde i Nessiino zmizení, sám totiž taky zmizel, ale podle toho, co říkal Billy, je někde ve Vegas a užívá si. On si užívá a Nessie je bůh ví kde a bůh ví s kým!

„Lásko, vyrazíme?“ zeptal se mě Edward monotóním hlasem

„Jistě jen jsem si prohlížela nějaké fotky,“ řekla jsem a ukázala na album, které jsem právě třímala v ruce. Bylo to album s nejnovějšími fotkami Nessie, ale pomalu se stávalo celkem ošuntělé. Tolikrát jsem si ho už prohlížela a tahala ho všude s sebou, že už se to na něm muselo nějak projevit.

„Bello, já ji najdu. Slibuji. I kdybych měl prohledat každý koutek na zemském povrchu, najdu ji,“ sliboval mi zničeně.

„A co když už ji nenajdeme? Co když už je pozdě?“ zeptala jsem se a hlas se mi zadrhl.

„Takhle nesmíš myslet. Určitě je v pořádku a my ji najdeme,“ sliboval mi a objal mě. Šeptal mi utěšující slova, ale moc to nepomáhalo, zvlášť, když on sám si nebyl tak jistý. Viděla jsem na něm, že ho naděje každným dnem opouští a bála jsem se dne, kdy ho nadobro opustí. Dokud si zachovával on naději, byť i jen minimální, věřila jsem i já.

„Pojď, musíme vyrazit. Všichni už jsou připraveni, nachystali jsme další plán cesty,“ vyzval mě a pomalu mě vedl dolů do obýváku za ostatními. Chystali jsme se na další cestu. V tomto měsíci už asi čtvrtou, vždycky jsme měli perfektní plán tras, rozdělili jsme se po párech a hledali a pokaždé to bylo bezúspěšné. A já se obávala, že tentokrát to nebude jiné.

Renesmé:

Ani nevím, kde jsem právě teď byla. Běžela jsem téměř ustavičně přibližně dva týdny, kromě pár přestávek na mé lidské potřeby. Už se mi moc stýskalo po mé rodině a taky po Jacobovi, ale věděla jsem, že beze mě je jim líp. Možná je to ze začátku bude trochu mrzet, ale pak zapomenou. Vždyť jsem jim tolik ublížila, museli si oddychnout, když jsem se nevrátila domů.

Jak jsem se tam loudala po lese, narazila jsem na menší chatku. Vypadala celkem zachovale a neobydleně. Rozhodla jsem se ji tedy prozkoumat blíže.

Chatka už zvenčí působila dlouho neobydleně a já doufala, že by se mohla stát na nějakou dobu mým domovem. Už na verandě byla spousta pavučin a pach jiné osoby jsem tu také nezachytla, už dlouho tu asi nikdo nebyl. Vypadá to slibně.

Pomocí pírka, které jsem měla naštěstí ve vlasech, jsem bez problémů odemkla dveře a vydala se dovnitř. Bylo tam spousta prachu a špíny, ale jinak byl interiér pěkný. Dokonce tu byl veškerý nábytek, což bylo pro mě jen plus. Po prozkoumání celé chatky, která se skládala z větší společenské místnosti, menší kuchyňky, pravděpodobně nefunkční koupelny a malé ložnice, jsem se rozhodla tu nějakou dobu zůstat. Bude to tu pro mě ideální místo. Jen si budu muset nejprve sehnat pár věcí a rozhodně tu poklidit.

Po menší úpravě, přeci jenom jsem strávila dost dlouho v lesích, jsem se rozhodla najít nejbližší město, kde bych si nakoupila pár věcí. Sice jsem netušila, jestli poblíž nějaké je, ale šla jsem „za nosem.“


předchozí kapitolanásledující kapitola

Verony1 a Paes



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proti proudu - 9. kapitola:

 1
15.03.2013 [18:24]

dcvstwilightJáj, Nessie na jde na vlastní pěst a její rodinka se mezitím může zhroutit... no proč néééé? :D Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!