Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prosím... - 5. kapitola

BOTfYTCDKEC


Prosím... - 5. kapitola

Bude akce? Toť otázka! :D

Hezké přeje vaše VerCullen...

Pomalu jsme s Ness přicházely k terase, a jak jsme se přibližovaly, sílil i nějaký sametový hlas, který jsem odněkud znala. Ale odkud?

Dalších několik kroků mi to obeznámilo – byl to hlas, díky kterému se mi z velké části zničil život.

 

 

Každá slabika, která se nesla okolím, a vyšla z těch stejných úst, co mi kdysi řekly, že jsem byla naivní, když jsem si třeba jen dokázala představit lásku mezi ním a mnou, se mi zabodla do srdce a dala striktní rozkaz mému mozku, jenž nařizoval němé stání, a nebýt Nessie, která mě chytla za rukáv, a dotáhla až k pootevřeným dveřím, byla bych tam zapustila kořeny.

„Stýskalo se mi, Tanyo,“ vyšlo z předsíně.

„No… To je hezké…“

„Hm, a kde je vůbec Renesmé?“

„Jela s jednou, ehm, šla s Bellou do kina...“

„Bellou?“

„Bellou.“

Při kterémkoliv slově, ve kterém zvonil jeho, Edwardův, soprán, se mi zatajil dech a rozklepala se mi kolena. V hlavě se mi honilo nespočet myšlenek, ale dohromady nedávaly vůbec žádný smysl – včetně té, ve které měla Nessie tolik síly, aby mě dovlekla přes celou terasu sem, ale to bylo postranní.

Za dveřmi se po chvíli začaly ozývat přerývané nádechy a výdechy, což jenom umocnilo můj úsudek – je to Edward. Edward Cullen. Tak už ví, že jsem tady.

„Ty do těch vrat nestrčíš, nebo co? Je tam můj táááta!“ zavýskala zvesela Renesmé a vrazila do dveří. Ten pohyb jí nezabral víc jak pět vteřin, ale mně to přišlo jako věčnost. Jak přiložila svou drobnou ručičku na dveře… Vší silou do nich strčila… a já… spatřila Satana v těle anděla, jak se k němu rozbíhá malinká holčička, a on si ji následně bere do náruče, ačkoli se na ni nedívá – to na mě upíral svůj zmatený pohled, který jsem mu, s knedlíkem v krku, opětovala.

Jako vždy byl samozřejmě perfektně upravený, oblečen v bílém triku a značkových džínech.

Při těch chvílích, co jsem na něj upírala zrak, jsem možná chtěla zakřičet, že on je největší kretén ve vesmíru. Možná jsem se chtěla otočit na patě a prchnout někam pryč. Možná jsem chtěla vlídně pozdravit a omluvit se Tanye, že přicházíme až teď, ale na nic jsem se nezmohla. Jenom jsem polkla a ucítila, že se mi na čele objevila kapička potu.

„Dobrou noc, Nessie,“ šeptla jsem nesměle a otázkou Tanyi - „Vy se znáte?“ - jsem se nehodlala zabývat. Očima jsem se nechala vést do obýváku, kde jsem si rychle vyběhla schody, a prošla na konec chodby do svého pokoje. Tam jsem se zamkla, s rozsvícením lustru jsem se neobtěžovala – svit úplňku za oknem nad mou válendou stačil – a pomalu si sedla doprostřed postele. Objímala jsem si kolena, pohled namířila ke dveřím a začala přemýšlet nad tím, co jsem tam vlastně viděla…

Vím nepochybně, že to byl Edward. Vím s jistotou, že Renesmé křikla, že tam má tátu. A Edward byl jediný muž v místnosti. Takže on musí být... její otec… Ale vždyť Edward je upír – nemůže mít děti, to tvrdil. Ovšem je tu možnost, že zase lhal.

Faktem ale je, že třeba taková Esmé, taky upírka, by děti chtěla bezpochyby a nemá je a upíři se ostatně ani nevyvíjí jako lidé.

Takže je nejpravděpodobnější, že Tanya je člověk, neboť, jak jsem si stihla povšimnout,  jí, spí a pije, a Nessie je její dcera – asi z minulého manželství, či nějako tak. Ness je přece jen dítě, asi jí ještě neřekli o tom, že její pravý otec je někdo jiný.

Nad svými domněnkami jsem zalapala po vzduchu. Všechno se to ve mně rojilo a rojilo a nešlo to zastavit. Tolik teorií a otázek na jednu věc.

A vůbec! Jakou věc?! Nessie není věc, Nessie je živá bytost…

Na tváři jsem ucítila slzu, kterou následovala další a další. Netrvalo to moc dlouho a já se tiše rozbrečela, přestože jsem se za to v duchu kárala.

„Edwarde,“ vyšlo mi neslyšně ze třesoucích se rtů, aniž bych o to žádala. „Bože, co jsem kdy a komu udělala, že mě takhle trestáš?“ zakvílela jsem, přičemž jsem zvedla hlavu nahoru.

Já se s Edwardem už nikdy nechtěla vidět, už jsem ho nemilovala, on byl prostě jenom přítěž, co mi ztěžovala život. Kvůli němu jsem si sáhla na studené dno, a když jsem se teď trošku vzchopila, zase spadnu, to je mi jasný. S ním nedokážu být v jednom domě. Cítím se vedle něho druhořadá. Musím pryč. Musím! „A kam půjdeš, ty chytrá?“ napomenula jsem se přes vzlyky.

 „Půjdu pod most,“ odpověděla jsem si okamžitě a čelo si přiložila na kolena. Nemusela jsem nad tím přemýšlet, bylo to evidentní. Z toho platu by mě nenechali přespat ani v penzionu.

„Sakra, že já nezůstala v trafice…,“ zaklela jsem, z krabičky na stolečku u postele si vzala papírový kapesník a utřela si nos. Potom jsem ho zmuchlala do kuličky a odhodila neznámo kam. Kéž by takhle šel zmačkat i můj život…

S povzdechem jsem si zajela do vlasů, lehla si a se slzami v očích se podívala ke stropu. „Co teď?“ broukla jsem. Takže, abych si to shrnula: Edward a Tanya jsou manželé – mají stejné příjmení - Nessie dcera Tanyi, o kterou se starám, a i když to neříkám s chutí, mám ji ráda. Hodně ráda. Teď jsou tedy dvě možnosti: Buď odtud vypadnu, díky čemuž už nikdy neuvidím Edwarda, nebo tu zůstanu a budu Culleny – krom Nessie – ignorovat…


K povídce: Kapitola je taková „myšlenková", ale ono se to už rozjede. :))) Teď už ano.  V další kapitole se dozvíme, jestli dá Bella výpověď. A taky bude mít Bella návštěvu v pokoji - kdo to bude?  A v následujících dílech odhalíme:

• Kde je Jess? (Postřehly jste? Ve třetí kapitole Tanya odešla z obýváku a Jess šla za ní - bylo slyšet třísknutí dveřmi a jediné dveře v obýváku jsou ty, co vedou do předsíňky - v předsíni byla pak ale jen Tanya.)

• Jak je to s Renesmé? (Věk, povaha, a tak dále.)

• Je Kevin člověk? (Vlkodlak to ale není.)

• Proč Alice neviděla Bellu, že u nich pracuje, proč ji Edward neucítil dřív, a co přesně dělali ve Volteře.

Snad tohle všechno, no... :D

Komentáře: Zase jich bylo o něco méně, ale víte vy, co? Přidání čtyřky mi trvalo dlouhou dobu, takže mi to ani moc nevadilo. Vlastně - potěšilo mě, že povídka ztratila jen pár komentujících čtenářek. Snad bude podobný počet i teď, už se těším na vaše názorky. I smajlík mi udělá radost, děvčata.  A navíc nakopne do psaní...

Věnování: Pro mého pusíka - forewertwilight. Seš pako, hele.

Korekce: Skvělá a úžasná WhiteTie, které tímto přeju jen to nejlepší k tomu dnu D. 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prosím... - 5. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
38. Elf777
14.08.2012 [1:14]

Skvělá kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.05.2012 [20:54]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.05.2012 [19:53]

cuketkaaWuhůů! Super! Emoticon Emoticon Emoticon MOc se mi tvoje povídka líbí! :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2012 [6:28]

forewertwilightkrásná kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon víš že neumim psát dlouhé komentáře, tak ti tohle bude muset stačit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jinak díky za věnování, ale nejsem pako Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. Micky
23.05.2012 [20:02]

Tanyu nemám ráda ale Edwarda ano. Snad se ukáže jako milý upír Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33. Mell
23.05.2012 [15:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. MarryTyger
23.05.2012 [14:28]

Boží, boží a boží! Nemám slov, i když Bella je opravdový nervák Emoticon Alice je stále její nejlepší kamarádka? Emoticon

23.05.2012 [13:54]

NessieCullenBlack Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. LeahCc
22.05.2012 [22:15]

LeahCcSkvělá povídka, nádherná kapitolka! Nevím, co víc dodat. No tak jo, vím... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Divila jsem se, že Edward nic neřekl a ani se nepohnul. Musel to být přece obrovský šok. Emoticon Emoticon Taky mě trochu překvapila Bella. To, že Edwarda nemiluje mi bylo vcelku jasné (ikdyž je mi to líto). Jen jsem nechápala její reakci. Já bych se asi zachovala jinak a nakopala bych ho do pr**** za to co provedl. Jenomže já nejsem Bella Emoticon a nejsem ani ty, takže nerozhoduju o tom co napíšeš. Bylo to skvělé a vážně moc pěkné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale chudinka Bella. Je v docela těžké situaci. Emoticon Emoticon Emoticon
Jen by mě zajímalo... Mám takovou otázku: Edward Bellu opustil ze stejného důvodu jako v NM a pořád ji miluje? Jen by mě to fakt zajímalo... Emoticon
No... tak já končím. Emoticon
RYCHLE POKRAČOVÁNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS: Ten proslov je vážně přehlednější Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. aliyce
22.05.2012 [21:35]

aliyce Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!