Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pronudu.cz - 11. kapitola


Pronudu.cz - 11. kapitolaEdward se vrací domů a něco ho tam čeká. Také dostane počítač. Bude na internetu Afrodita? Kika57

Občas jsem litoval, že vidí věci dopředu, ale to ona asi taky, když jí čtu myšlenky. Zhluboka jsem se nadechnul a plnou rychlostí jsem se rozjel.

Dojel jsem do městečka, vrátil auto a nejrychleji, co jsem mohl, se rozeběhl k lesu. Domů jsem nespěchal, ale raději to budu mít rychleji z krku. Vždyť svatba nemusí být hnedka… Můžeme být pár let zasnoubení a až pak se vzít. Kdo ví… Třeba se ji za pár let naučím mít rád. Za mých časů to bylo naprosto běžné.

Tolik jsem se věnoval svým myšlenkám, že jsem si nevšiml, že se blížím k domu. Zpomalil jsem krok. Má odvaha začala ustupovat a začal jsem se snažit, co nejvíce oddálit chvíli, kdy vstoupím do domu upírů. Pomalu se do mě vkrádala nejistota. Co když se stalo ještě něco, co mi nikdo z nich neřekl? Co od nich můžu ještě čekat?

Pomalu se sklopenou hlavou jsem vystupoval z lesa. Myšlenky mé rodiny se postupně vkrádaly do mé hlavy. Opět narušili to krásné ticho. Ukradli mi to, po čem tolik toužím. Jako pokaždé, než jsem se dostal k domu, jsem věděl, co se v domě stalo. Esmé vzlykala a vyčítala si, že něco jako dohodnutá svatba schválila. Carlisle si to taky vyčítal, ale aby na to nemyslel, tak odjel na pár hodin do práce. Emmett s Rose se věnovali sami sobě. Alice se celou dobu snažila vynutit vizi, aby věděla, jak jsem se rozhodl a Jasper byl věrně po jejím boku a… To ne!

„Edwarde! No konečně,“ pištělo blonďaté tornádo v podobě Tanyi. „Neznat tě, tak bych řekla, že se mi vyhýbáš.“ Smála se a plácla mě do ramene. Kdo ji, do háje, pozval? Řekli, že si ji mám vzít a ne, že přijede!

„Ahoj… Tanyo? Co tu děláš?“ Co jiného jí mám říct? Tanyo! Rád tě vidím… Koště sis uklidila do garáže nebo do kumbálu?

„Edwarde!“ řekla v záchvatu smíchu Alice. „Jestli to řekneš, tak tu bude ještě veseleji!“ poslala mi tentokrát v myšlenkách. Bála se, že by se mě někdo mohl zeptat, proč by tu mělo být ještě veseleji.

„Co tu dělám? To je fór? Budeme se brát!“ Skákala kolem mě, pištěla a do toho všeho ještě stihla tleskat rukama a točit se dokola. Připadalo mi to, že u ní nestojím já, ale Tom Cruise.

„No to sice budete, ale ještě nemáte termín,“ zareagovala okamžitě Rose. Vím, že je proti svatbě, ale netušil jsem, že mě bude až takto bránit! Tanya se okamžitě přestala radovat a z jejích očí šlehaly blesky.

Páni! Přesně ideální počasí na baseball! Dusno a jak tak koukám, tak brzy budou i hromy a blesky! radoval se Emmett a svou hláškou mě nesmírně pobavil. I když to bylo opravdu vtipné, musel jsem ho pokýváním hlavy sem a tam zarazit – chystal se ji říct nahlas. Zklamaně odešel na pohovku a pustil si zápas.

„Co si to říkala?“ Nasupeně si stoupla Tanya před Rose. „Asi jsem tě špatně slyšela, blondýno.“ Zákeřně se usmála. Myslela, že to Rose nandala, ale neví, že ona je taky ostrá.

„Že ještě nemáte datum, blondýno!“ vrátila jí stejnou mincí.

Tanya se zděšeně nadechla a nafoukla tváře. Vypadala jako veverka. Nafouklé tváře, že by se do nich vešly oříšky… a nebo by to chtělo něco ostrého a zkusit, jestli by praskly…

„Edwarde!“ okřikla mě s dalším smíchem Alice.

Jen jsem zakroutil hlavou a divil se, co ji všechno nerozesměje. Vždyť to jsou pouze mé úvahy.

„Edwarde!“ Kolem krku jsem měl zavěšenou vzlykající Esmé.

„V pořádku, Esmé. Já se už nezlobím,“ odpověděl jsem na její nevyřčené myšlenky. Odtáhla se ode mě, láskyplně se usmála a pohladila mě po tváři. Byla opravdu šťastná, že jsem se vrátil. Bála se, že od nich opět odejdu a propadnu lidské krvi. Jen slabě jsem vnímal hádku blondýn a ostatních, kteří se je snažili uklidnit.

Odevzdaně jsem se odebral do pokoje, ale jen, co jsem se usadil na pohovku, Alice klepala na dveře. Divil jsem se, že ještě klepe, ale nepřekvapilo mě, když vešla bez pozvání.

„Edwarde. Je mi opravdu líto, že jsem jim v tom nestihla zabránit, protože…“ nedovolil jsem jí pokračovat.

„Já vím, Alice.“

„Nevíš, Edwarde!“ Uraženě našpulila rty a dupla nožkou. „Ty máš být totiž…“

„S kým? S kým mám být?!“ Nemůžu uvěřit svým uším. Jediné, co jsem stihl zjistit, je to, že mám být s nějakou jinou dívkou. Viděl jsem ji pouze ze zadu. Pouze její hnědé kaštanové vlasy vlnící se do půli zad… Poté si začala Alice překládat hymny do různých jazyků. Potvora!

„A abych nezapomněla… Tady máš dárek.“ Mrkla na mě a ladnou chůzí odešla.

Na stůl mi položila notebook. Usmál jsem se a ihned se snažil dostat na net. Počítač byl opravdu rychlý, takže jsem tam byl během chvilky. Čekal jsem, jestli se Afrodita dostaví, ale ne. Nejspíš má jiné starosti…

Asi po patnácti minutách mi napsala nějaká holka pod přezdívkou Athena. I když ji vůbec neznám, ihned jsem ji odsoudil. Nikdy se mi to nestalo… Vidím ji tu prvně, ale vím, že bohyně tu je jenom jedna!  Odhlásil jsem se a pokoušel se ignorovat stále trvající hádku. Páni… Ženy mají pěknou výdrž!

Vzal jsem si první knihu, která byla po ruce, a raději se začetl do příběhu.

 

10. kapitola  12. kapitola

Kika57patulka13


 


Omlouvám se za kratší kapitolu, ale poslední dobou mi nic nejde. Příští Edwardův pohled snad bude delší... Děkuji za pochopení.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pronudu.cz - 11. kapitola:

 1 2 3   Další »
22. MariaRachelVolturi
08.05.2014 [22:41]

Koště sis uklidila do garáže nebo do kumbálku?!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Bosorka Tanya! To sa k nej perfektne hodí! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.04.2012 [12:07]

VerCullenDo garáže nebo kumbálu? Emoticon To je super hláška, hele Emoticon A bylo jich tam víc Emoticon Emoticon Tenhle díl se moc povedl, prostě bomba, super, krutopřísně přísný! Emoticon Emoticon
Další kapitolu si asi přečtu až zítra nebo večer Emoticon

20. Wera
12.04.2012 [8:15]

Wera Emoticon Emoticon

19. Ankh
11.11.2011 [9:41]

AnkhKoště sis uklidila do garáže nebo do kumbálu? :D :D :D Emoticon Emoticon Emoticon Já se z vás zblázním :D

10.08.2011 [11:05]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.08.2011 [23:48]

MatikEsmeCullenKikuuuška ... Prečo mi to robíš??? Že počkaj si na ďalšiu kapitolu a budeš vedieť ..... Ale ono to tu nieje... Nevidíš??? Sa na to teším, a je mi ľúto, že som sa sem dostala len teraz, a ono to tu nieje. Kapitola je samozrejme napísaná úžasné, to sa nedá poprieť .... S patulkou píšete krásne .... !!!!!!! .... Už mi ostáva len ťa vyspovedať pomocou chatu, holuba alebo sovy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. lala19941
03.08.2011 [21:54]

Krásny díleček, sem moc moc zvedavá jak to bude pokračovat, tak piš prosíím honem další díleček, jen doufám, že k svadbe s Tanyou nedojde, tak piš honem, sem moc moc zvedavá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.08.2011 [20:01]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. čiči
03.08.2011 [18:22]

nádherné hlášky Emoticon

03.08.2011 [17:25]

kajka007Super, holky! Jsem ták ráda, že jsem se do toho nakonec pustila. Fakt mocně, krutopřísně úžasný Emoticon ! Je to fakt sladký, taková dobře odpočinková povídka, která ale rozhodně nenudí. Tleskám vám! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!