Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přísahal jsem, že tě zabiju! - Prolog + 1. kapitola


Povídka vypráví o dětech Belly Swanové a Emmetta Cullena. Když jim bylo asi měsíc, Bella je nechala ležet v jedné zapadlé uličce a tohle je jejich příběh... Tohle je moje první povídka, tak budu ráda za komentáře a hlavně za kritiku.

Pohled David:

PROLOG:

Konečně už můžeme odjet. Celých sedmnáct let jsem čekal na tuhle chvíli, kdy budu mít dostatek prostředků k tomu, abych mohl z tohoto prokletého místa utéct a hlavně dostat odtud svou sestřičku, dvojče, která zde trpěla víc, než si kdo dokázal představit.

Nejspíš bych vám měl povyprávět příběh, co se až do dnešního dne stalo, do dne, kdy už konečně utečeme.

 

1. KAPITOLA:

Dovolte, abych se představil, jmenuji se David Matthew Swan a jsem poloupír. Narodil jsem se v roce 2003 ve Pheonixu. To je vše, co vím sám od sebe, další fakta, která vám teď řeknu, vím z dopisu své „rádoby“ matky. Ta nás, když nám byl asi měsíc, nechala ležet v zapadlé uličce na okraji Pheonixu, kde nás poté našel náš dosavadní majitel a také vlastník většiny bordelů ve Phoenixu. Z dopisu, který nám naše matka zanechala, jsem se dozvěděl to, že se jmenovala Isabella Marie Swan, a bylo jí sotva šestnáct, když nás porodila, ale ani to ji neomlouvá z toho, co udělala.

Proto jsem se rozhodl, že jestli ji někdy najdu, tak ji zabiji. Ne kvůli mně, ale kvůli mé sestře. Náš otec se prý jmenoval Emmett McCarty Cullen a byl to upír. Během mého života jsem si toho o upírech zjistil poměrně hodně a musel jsem uznat, že to bude nejspíš pravda a ne jen výmysl mé matky. Také jsem v posledních třech letech začal pociťovat svou upíří sílu. V dopisu bylo také napsáno, jak je Emmett úžasný, ale to je pro tento příběh nepodstatné. Řekl bych, že naše matka vlastně ani nevěděla co napsat a omluvy na konci dopisu, které měly ospravedlňovat činy, co udělala, nebyly ani trochu duchaplné a z toho jsem vyvodil, že o nás ani ždibíček nestála.

Tak a teď byste nejspíš chtěli slyšet, co se stalo potom, co nás naše matka nechala ležet, jen v tašce s dekami, v zapadlé uličce.

Asi šest hodin poté, co nás tam matka nechala ležet, nás našel jeden chlápek, co se zrovna procházel kolem. Ten chlap byl Jack Evans, místní mafián a vlastník většiny bordelů. Zrovna tento muž ze 1,5 milionů obyvatel nás našel. A to pro mě a sestru nebylo nic dobré. Když jsme trochu povyrostli, začal si z nás dělat své sluhy, a pokud jsme něco nesplnili, byl za to dost škaredý trest. Nechal nás ve sklepě svého domu zbičovat. Jistě si říkáte, že je to dost zastaralá metoda trestu, ale Evansovi to bylo jedno. Působilo mu totiž potěšení dívat se na něčí neštěstí, a tak se na nás při tom ještě díval a smál se nám. Čím více jsme byli starší tím, více trestů jsme dostávali a byly daleko krutější. Párkrát mě dokonce zmlátili jeho poskoci tak, že nakonec zavolal i doktora, který mě dal dohromady. Podle konečné diagnózy jsem měl zlomených pět žeber, ruku, nohu a také nos. Hojilo se to celkem rychle, ale to jen díky mým poloupířím genům. V té chvíli jsem jim byl docela i vděčný. A vděčný, pokud něco takového může zrovna u něj být, by i Evans, protože mě mohl začít mrzačit nanovo. Možná by vám bylo divné, proč jsem nevyužil své upírské geny, ale v té době se ještě neprojevovaly tak silně, vždyť mi bylo teprve devět let. Po pár letech, to bylo mě i sestře dvanáct let, udělal Evans něco, za co jsem ho pořádně zbil. Rozhodl se, že má sestra bude pracovat jako prostitutka a tím mu bude vynášet peníze. A ani to, že jsem mu vyhrožoval, ho neodradilo od toho, aby to udělal. Od té doby musela moje sestřička každý den šlapat a pokaždé, když přišla do našeho pokojíku, pokud se tomu dalo tak říkat, se pořádně osprchovala a lehla si do naší postele, kde celou noc pak proplakala.

Takhle to šlo až do jejích patnáctin, kdy zjistila, že je těhotná, a když to zjistil Evans, příšerně ji zbil a pak ji poslal na potrat. Z potratu se sestra zotavovala poměrně dlouho a to hlavně proto, že to udělal nezkušený lékař. Kvůli tomu proležela skoro půl roku v posteli a byla smutná. Když mi řekla, čím to bylo, byl jsem velmi překvapen. Bylo to tím, že truchlila za své nenarozené dítě, a i když byl otec dítěte nějaký grázl, ona ho stejně chtěla a já si tehdy uvědomil, že má sestra nikdy nebude stejná jako naše matka a také to, že z toho města budeme muset co nejdříve vypadnout…

Trvalo mi téměř dva roky, než jsem nastřádal dost peněz, abych svou sestřičku uchránil, abych uchránil to nejdůležitější, co v životě mám.

A teď si říkám, že jsem vám ani neřekl její jméno. Jmenuje se Carherine Rosemary Swan.

Právě teď mířím do jejího pokoje, abych ji zbudil, protože za chvíli musíme odjet. Konečně odjedeme z tohoto hnusného místa, kde se nám staly samé škaredé věci, kde už nechci strávit ani minutu svého života. Catherinin pokoj je na druhé straně domu a musím projít i kolem pokoje těch Evansových poskoků, ale naštěstí, a to i s mojí postavou, se dokážu proplížit všude neslyšně. Možná by mě neslyšel ani upír. Z mého bezduchého přemýšlení mě ale vytrhl zvuk kroků, které šly po vedlejší chodbě. Přemýšlel jsem o tom, jestli se stihnu schovat za roh, ale bylo pozdě, dotyčný mě již zahlédl, když zabočil do stejné chodby. Neviděl jsem mu pořádně do obličeje, protože ho měl zahalená stínem, ale pak se vynořil a stál proti mně.

Evans…

„Ale, ale, kdo se tu snaží plížit, někde kde nemá co pohledávat?“

„Do toho ti nic není, Evansi!“ prohlásil jsem. A pak jsem zahlédl zbraň. Ukrytou v rukávu jeho kabátu. Protože já se svou upíří silou měl navrch, v rychlosti jsem se přesunul za něj a omráčil ho. Sice bych ho nejraději zabil, ale byly by z toho jen problémy, byl ve městě velmi známý. A teď rychle za sestrou…

 


Jen bych vám chtěla říct, že v mé povídce rostou poloupíři normálně jako lidi.


Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat JERRDĚ, která mě donutila tohle všechno sepsat a také mi dodala odvahy.


Chtěla bych vás poprosit o komentáře. A také se chci zeptat, jestli mám vůbec pokračovat?

 

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přísahal jsem, že tě zabiju! - Prolog + 1. kapitola:

 1 2   Další »
21.09.2012 [21:57]

JoheeeCullenTak jsem si řekla, že si od tebe konečně taky něco přečtu. Emoticon
Hele, na to "Jmenuji se... bla, bla, bla." jsem vysloveně alergická, ale chápu, žes to psala někdy před rokem ježto začínající autor, a to tě tak trochu omlouvá. Emoticon Protože já bych tak před tím rokem a půl určitě začala taky, kdybych nepsala jenom básničky. Emoticon
I zbytek kapitolky na mě působil jaksi amatérsky, ale vím, že těď píšeš úplně jinak, neboj. Emoticon
Hele, ale řeknu ti, kam chodíš na ty depresivní témata? Trochu radosti do toho, ne? Emoticon Emoticon
Další kapitolu si přečtu asi zítra, musim jít spát. Emoticon Emoticon
P.S. Já vim, jsem nechutně upřímná. Emoticon Emoticon Emoticon

14. Kačka
26.05.2012 [17:27]

Chjo! To ne! To by Bella neudělala Emoticon
a chudák David a Cathrine Emoticon

13. fleurs
30.12.2011 [17:28]

fleursbylo to dokonale a jiste pokracuj Emoticon

12. Funny1
26.09.2011 [17:43]

Funny1pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.09.2011 [14:20]

selena257krasa :) rozhodne pokracuj Emoticon

25.09.2011 [21:35]

CullenKatkamaniakCelkom dobrý začiatok myslím, že by si to zaslúžilo pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. UV
25.09.2011 [21:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. BJaneVolturi
25.09.2011 [21:06]

Zajímavá povídka... Rozhodně se těším na další...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. týna
25.09.2011 [20:49]

dobrý, těším se na další Emoticon Emoticon

25.09.2011 [20:01]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!