Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princezna Volturi - 4.kapitola

Co tě nezabije, to tě posílí


Princezna Volturi - 4.kapitolaJsem to ale hodná, co?? Má pro vás novou kapitolku k Princezně Volturi a taky dobrou zprávu, zítra bude další, tak co by na to? Potěšila jsem vás? Snad ano. No a co nás dneska čeká a nemine?? Bella jela s Jane, Alecem a Thomasem na nákupy do Milána, jak dopadnou si můžete přečíst o kousek níž xD ... prosím o komentíky díky PrincesVolturi

4.kapitola - Nákupu

 

Došli jsme dovnitř a hnedka jsme zapluly do prvního obchodu se společenskými šaty, Alec a Thomas nás potichu následovali. Thomas vypadal zamyšleně, zajímalo by mě na co myslí, ale teď nemůžu štít stáhnout, jinak by to nedopadlo dobře.

„Tyhle jsou úžasný!“ vykřikla Jane a ukázala na zlaté šaty se zdobením.

„Já nevím…“ řekla jsem pochybovačně. Jane se na mě podívala ublíženě.

„Jane, ty jsi daleko hezčí tyhle se k tobě nehodí.“ Jane se podívala jinam, mám pocit, že kdyby se

mohla červenat, tak už je rudá jako rak. Procházeli jsme různými regály, ale žádné mi nepřipadaly skvělé. Jane se mezitím rozhodovala mezi rudými http://www.kravatak.cz/picture/shop/zbozi/big/5866r.jpg

A mezi černými.

http://www.e-saty.cz/img/karta/plesove-saty-6060.jpg

Procházela jsem kolem šatů a všimla jsem si nádherných světle zelených

http://www.svatebni-saty-spolecenske-plesove.cz/data/mod_eshop/304/mo/main/small-324.jpg

ty se skvěle hodí k Jane.

„Jane?“ zavolala jsem na ní.

„Ano Bells?“ zeptala se Jane a pak začala hypnotizovat ty světle-zelené šaty.

„Tyhle jsou ty pravé pro tebe,“ řekla jsem a ukázala na šaty.

„Samozřejmě!“ vykřikla Jane a už mě tahala za ruku ke zkušebním kabinkám. Podívala jsem se na kluky, oba byli zamyšlení a stáli, jak sochy.

„Hotovo,“ řekla Jane a já se šla na ni podívat. Slušelo jí to, vypadala jako lesní princezna.

„Jane, to je úžasné si nádherná.“

„Děkuji, no, ale teď tvoje šaty.“ Řekla a rychle se převlíkla, šaty dala do košíku a zase mě táhla k té hordě společenských šatů. Už jsme prošli celé první patro, ale žádné se mi nelíbily. Začalo mi kručet v žaludku. Jane to uslyšela a tiše se usmála.

„Je čas obědvat,“ řekla a zalezli jsme do první restaurace. Oni si dali kolu, kterou za ně já vypiju a já si objednala steak a hranolkami a jako dezert palačinky se šlehačkou a můj oblíbený jahodový koktejl.

„Omluvte mě,“ řekl Alec a zmizel. Co to mělo být, snad se brzy vrátí, řekla jsem si, když jsem dojedla.

„Jdeme!“ zavýskla Jane a jeli jsme poznat druhé patro. Prošli jsme další krámky byly tam různé druhy šatů, ale nebyli ty pravé. Prošli jsme kolem stánku s medovými oplatkami a Jane mi hned jednu koupila.

„Děkuji,“ řekla jsem a usmála se.

„Není za co,“ jenom pokrčila rameny a sedli jsme si na lavičku. Jenom by mě zajímalo, kam se vypařil sakra ten Alec.

„Jsem tu!“ ozval se Alecův hlas.

„No konečně,“ řekla jsem a zamračila se.

„Chyběl jsem ti?“ zeptal se Alec a šťastně se usmál.

„No jasně,“ řekla jsem pobaveně a zasmála se jeho uraženého úsměvu.

„Hele vy dva, já vím, že se máte rádi, ale musíme jít sehnat ty šaty.“ Řekla už naštvaně Jane.

„Jistě madam,“ řekla jsem. Jane se nemračila, ale zasmála se jak anděl zkázy.

„Jdeme!“ řekla a zase mě táhla do dalšího obchodu. Prošla jsem jednou uličkou a všimla si úžasných béžových šatů se zlatým vyšíváním, jo to jsou ony, ty jsou úplně skvělý přesně pro mě.

http://plesove-saty.227.cz/plesove-saty-09.jpg

„Jane to je ono!“ zařvala jsem snad na celý obchodní dům.

„PARÁDA! Ano to je ono.“ Vzala jsem šaty a šla je zaplatit konečně snad po století hledání, jsem našla ty pravý šaty.Ještě zbývají boty a šperky sice jich mám doma ve Volteře dost, ale mě se domů ještě nechce, šli jsme do obuvi, kde se nás hned ujala prodavačka, byla milá a i hezká a Jane se na ni mile usmála.

„Co si budete přát slečny?“ zeptala se nás mile.

„Boty na ples.“ řekla jsem a úsměv jí oplatila.

„Pojďte za mnou,“ řekla a šla k pultu, kde byly nádherné boty na podpatku, střevíčky a balerínky. Hned jsme s Jane začaly vybírat a kluci pořád stáli za námi a hlídali nás, zajímalo by mě před čím. Otočila jsem se a znovu se dala do zkoumání, za chvíli jsem ucítila něčí ruku na svých, otočila jsem se a uviděla Aleca.

„Co bys řekla těmhle,“ řekl a ukázal mi zlaté střevíčky, má vkus, to se musí nechat.

http://moda.ezin.cz/imgs/guess.jpg

„Děkuji, jsou nádherné, aspoň je teď nemusím hledat.“ Řekla jsem a usmála se, „Teď už musím najít jenom Jane.“ Dořekla jsem s úsměvem.

Stála u jednoho pultu a dívala se na bíle lodičky. Ty by se k těm šatům hodily jo vezme si je.

„Skvělá volba Jane,“ řekla jsem.

„Jo jsou hezké,“ řekla a pak, se usmála.

http://img.mimibazar.cz/foto-ssd/1/091018/11/a27531668.jpg

„Teď už zbývají jenom šperky.“

„Jo jdeme lovit,“ prohlásila s humorem Jane. Zaplatily jsme střevíčky a vyrazily na bižuterii. Mají nádherné šperky i když jsou nepravé, ale jsou nádherné. Vešli jsme dovnitř a já začala hledat něco elegantního a zlatého a Jane něco bílého (asi perly) nebo něco stříbrného.

„Á tady to máme!“ zaradovala jsem se a vzala do ruky nádherný náhrdelník.

http://www.piercing-sperky.cz/150/a3029_042_12.jpg

„Koukejte, co jsem áááá…“ Jane mi chtěla ukázat svůj úlovek, ale podjela jí noha a už se válela na zemi. Chvíli jsme na ni koukali jak na blázna, ale pak jsme propukli v hrozný smích. Jane se na nás naštvaně podívala a prohlásila.

„Haha, děsně vtipný.“

„Jo a hrozně,“ dodal Alec. Ale to už si to Jane štrámovala ke kase. Jenom jsem pokrčila rameny a šla za Jane.

„Jane?“

„hmpf“ odfrkla si. Asi jsem ji hodně naštvala.

„Janísku…?“ řekla jsem trochu vážnějším hlasem.

„Fajn,“ řekla Jane a rozesmála se.

„To byl dobrý pád viď?“ zeptala se.

„Si piš!“ řekla jsem.

„Tak ukaž, co jsi ulovila?“ byla jsem zvědavá.

„Koukej,“ řekla Jane a ukázala na náhrdelník z perel.

http://www.shop.vivat.cz/pics/2770.jpg

„Máš hezčí než já,“ řekla jsem tragicky. Jane se jenom ušklíbla.

„To víš, musíš dobře lovit,“ řekla a mrkla na mě. Zaplatily jsme a vydali se na parkoviště. Alec se usmíval zato Thomas se tvářil jak na pohřbu. Jenom jsem se ušklíbla a sedla si za volant. Teď už můžu vypnout štít,vypnula jsem ho a zaposlouchala se.

Jane: Úžasný jako vždycky máme nádherný šaty a skvělí šperky, dnešek jsem si opravdu užila.

Thomas: Díky bohu, to bylo peklo, už s ni mi nikam nepojedu, to se radši zabiju. Kéžby pomyslela jsem si.

Alec: Bylo to skvělé sehnal jsem to, co jsem potřeboval a byl s ní, já ji miluju a co ona?

Jo, Alecu, na tohle bych taky ráda znala odpověď.

<<< Předchozí kapitola ooooo Další kapitola >>>

<<< Moje shrnutí oooo Shrnutí Petronely >>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezna Volturi - 4.kapitola:

 1
1. kikuska
04.07.2011 [12:22]

Nákupy boli fajn. A o to viac sa mi páčili, keď ten nechutný Thomas prehlásil, že nabudúce sa radšej zabije. Vôbec by mi to nevadilo, a to je nie som násilníckej povahy. No, ale taktiež mám pocit, že zatiaľ tu ide len o jednostrannú lásku. Tým vznikne veľa problémov a teraz som riadne zvedavá ako nám to celé vymyslíš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!