Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prečo láska bolí? 28. kapitola

kristen...


Prečo láska bolí? 28. kapitolaTááák, prinášam vám ďalšiu kapitolku. Zistíte v nej, aké pohlavie bude mať Bellino bábo, ako je na tom Nick, Carlisleove myšlienky nad istou vecou a malé prekvapko. Dúfam, že vás poteším, prajem pekné čítanie. Letty. :)

 

Venované všetkým, ktorí to čítajú. A hlavne tým, ktorí si dajú tú námahu a hodia do komentu aspoň smajlíka. Ďakujem Vám strašne moc.


 

28. kapitola

 

Bella

Bola som v nemocnici. Vošla som do Nickovej izby. Lenže, bolo to strašné, nad Nickom sa skláňala bronzová hlava.

„Edward?“ vyslovila som. Bronzová hlava sa na mňa otočila. To, čo moje oči uvideli, bolo strašné! Krvavo červené oči na mňa upínali zrak, plný hladu. Z kútikov úst mu kvapkala krv. A Nick? Ten bezvládne ležal. Na krku dve rany...

„Nieee!“ vykríkla som. „Ako si mohol?! Niee!“

***

„Mamička, mamička zobuď sa.“ Abby mnou triasla, aby ma zobudila.

„Sníval sa ti škaredý sníček, budem ťa hladkať, aby si mohla kľudne spinkať,“ povedalo mi to malé stvorenie. A tak aj spravila. Ležala vedľa mňa, hrala sa mi z vlasmi, až kým som znova kľudne nezaspala.

 

O 4 mesiace neskôr

Nickov stav sa nijako nezlepšil, ale ani nezhoršil. Stále bývam u Cullenovcov. Moje bruško rastie. Už je dosť veľké, cítim sa ako tuleň. A to ma ešte čakajú dva mesiace. Ale potom budem mať v rukách ten nádherný malý uzlíček plný života. Bude to chlapček. Neviem ani, aké meno mu mám dať.  Najradšej by som ho vybrala spolu s Nickom, ale ak to pôjde takto ďalej, tak sa asi neprebudí, ani pokiaľ sa nám to klbko narodí. Veľmi ma to rozčuľuje. Chcem späť svojho manžela! Modlím sa za to vo dne, v noci, no Boh na mňa zjavne kašle. Asi má na práci niečo dôležitejšie, ako je dať do poriadku jeho život.

„Vieš čo, miláčik? Dnes som bola na ultrazvuku. Už viem, čo budeme mať. Bude to chlapček! Určite bude celý po tebe. Silný a krásny, ako ty. A ty sa musíš uzdraviť, aby si ho videl. Aby si mohol byť pri jeho pôrode. Budem potrebovať tvoju podporu. Veď vieš, ako som vyvádzala, keď som rodila Char! Počuješ Nick? Musíš sa uzdraviť! Rozumieš?!“ To už som kričala a ani som si neuvedomovala, ale triasla som ním. Až kým ma od neho Carlisle neodtrhol a nevzal ma do náručia.

„Bella, ukľudni sa, lebo mu ublížiš!“ vravel mi a tíšil ma. „Belli, kľud, čo to do teba vošlo?“

„Ja... ja neviem. Proste ma to už rozčuľuje... Mám toho dosť! Už štyri mesiace je na tom rovnako a mňa to strašne štve. Carlisle, sprav s tým niečo, prosím... Chcem, aby bol už so mnou. Chcem, aby sa už prebral. Aby mohol vychovávať naše deti spolu so mnou. Aby so mnou prežíval ešte chvíľu moje tehotenstvo, pôrod... sama to nezvládnem. Ja to už neznesiem!“

„Šššš, tíško Bell. Žiaľ, neviem ti zaručiť, že to bude dobré, je mi to ľúto. Niektorí ľudia ležia v kóme dlhé roky bez zmeny a v podstate aj bez šance. To len príbuzní nechcú povoliť odpojenie od prístrojov.“

„Odpojenie od prístrojov?! To nedovolím!“

„Bell, nevravím, že teraz. Ale ak to takto pôjde ďalej, nedávam veľkú šancu tomu, že sa ešte preberie. V tejto situácii ťa žiaľ neviem nijako potešiť. Choď domov a oddýchni si. Nikto tam nie je, budeš mať kľud. Deti sú v škole a Esme šla niekam mimo mesta kvôli práci. Abby môžeš nechať tu so mnou. Je dostatočne inteligentná, aby mi nezavadzala. A celkom sa tu skamarátila s niektorými deťmi z pediatrie.“

„V poriadku, idem. Asi je na mňa toho už priveľa. Ale keby sa niečo dialo, dáš mi vedieť však?“ spýtala som sa plná nádeje a s tou nádejou v očiach som na neho vzhliadla.

„Samozrejme.“

 

Nick

 

Ja budem mať syna. Syna! Túžil som po ňom, ešte keď bola Bella tehotná s Char. No žiaľ, ak to pôjde takto ďalej, zrejme ho ani neuvidím. Bella mnou začala triasť a kričať, aby som sa prebral, až kým neprišiel Carlisle.

„Šššš, tíško Bell. Žiaľ, neviem ti zaručiť, že to bude dobré, je mi to ľúto. Niektorí ľudia ležia v kóme dlhé roky bez zmeny a v podstate aj bez šance. To len príbuzní nechcú povoliť odpojenie od prístrojov.“

Áno, to by bolo asi najlepšie. Chcel som všetko, čo Bella vravela. Chcel som byť ešte chvíľu pri jej tehotenstve, hladiť ju po brušku, pri jej pôrode. Určite už má poriadne veľké brušisko. Ak je to chlapec, tak bude ešte väčšie, ako keď čakala Abby. No mal som pocit, že len Belle priťažujem. Keby som tu už neni, bolo by to lepšie. Aj pre ňu, aj pre jej tehotenstvo. Stále mi nebolo jasné, kde je Edward. Hádam mu nedali vedieť, že je Bella s nimi? Postaral by sa o ňu, keby sa konečne skončí toto trápenie a ja odídem?

 

Carlisle

Úbohá Bella. Je už úplne na dne. Musel som ju poslať domov, nech si oddýchne. Tento stav nerobí dobre jej, ani malému. No, ja jej žiaľ nemôžem nijako pomôcť. Nickov stav sa nijako nezmenil a mám silný pocit, že sa ani nezmení. Potom už jediná šanca, ako sa dostať z tohto kruhu, bude odpojiť ho od prístrojov. No to Bella zrejme nikdy nedovolí. A ani sa jej nedivím. Keby šlo o Esme, tiež  by som to nedovolil. Premýšľal som aj nad tým, že by som ho premenil, no to bolo zatiaľ len v mojej hlave. Bál som sa to navrhnúť Belle. Ale mal som pocit, že asi ani to by nepomohlo. Nebol totiž pri vedomí a ja ani netuším, čo by sa stalo. Možno by to stálo za pokus. Musím sa odhodlať porozprávať o tom Belle. Myslím, že by súhlasila. No bojím sa toho jej sklamania, ak by to nevyšlo.

Bella

 

Šla som si teda ľahnúť ako povedal Carlisle. Musím ho poslúchať, ak  nechcem ohroziť naše dieťa. No spánok som mala aj tak nepokojný. Poväčšine som len driemala. Nedalo sa mi veľmi spať. Nakoniec ma z postele aj tak vyhnala potreba použiť toaletu. To sa mi teraz stávalo dosť často. Otočila som sa na druhý bok a otvorila oči. Moje preľaknutie zahnalo potrebu cikať. Totiž na mňa hľadel pár udivených červených očí. Nemo som opätovala pohľad. Nedokázala som sa ani pohnúť. Bála som sa! Tie oči vo mne vyvolávali obrovský strach, aký som nikdy necítila. Aspoň nie pri pohľade do týchto očí. Zračilo sa v nich veľmi veľa. Bolesť, láska, prekvapenie, hlad... možno strach. No vôbec som netušila z čoho. Ja som mu ublížiť nemohla! Ale on keby si zmyslel, som do sekundy mŕtva. Asi sa mi prebudil môj pud sebazáchovy alebo čo, ale pomaly som vstala z postele a začala cúvať k dverám od kúpeľne. Nechcela som robiť žiadne prudké pohyby, no aj tak by to veľmi nešlo s bruchom, ktoré som mala.

Neviem, čo ma to napadlo. Chcela som mu ujsť? Ujsť pred ním?!

Po prvé, nebolo to vôbec možné. A po druhé, ako sa z lásky vykľul strach?!

Nikdy som sa ho predsa nebála. Ani keď som zistila, čo je zač. Prečo teraz? Bolo to tými očami? Aj on na mňa hľadel nechápavo. Nechápal zrejme, prečo pred ním cúvam preč. Prečo mu chcem ujsť. Aspoň tak vyzeral. No zároveň sa na jeho tvári zračilo pochopenie a prosba, aby som ušla. Chrbtom som narazila do dverí. Pomaly som ich otvorila a vošla do kúpeľne bez toho, aby som sa mu otočila chrbtom. Zavrela som ich na kľúč, akoby to mohlo pomôcť. Všade bolo ticho. Znova sa ozval môj mechúr, na ktorý môj synček dosť tlačil. No nejaksi som sa hanbila. Čo, ak je ešte tu a bude to počuť?

Super, moje šialenstvo sa vracia. Ide mi o život a ja premýšľam nad tým, ako sa vycikať tak, aby to nepočul. Nie som normálna! No aj tak mi to nedalo. Musela som vykuknúť von. Pomaly som otvorila dvere. Len na škáročku, aby som aspoň jedným okom videla do spálne. Nikto tam nebol. Aspoň nie v mojom zornom poli.

Premýšľala som aj nad možnosťou, že sa mi to možno prisnilo. Žeby mi už fakt zašibávalo?

Konečne som sa vycikala. Vošla som späť do spálne a zvolala:

„Edward?“

Bolo to skôr len také zašepkanie, ale keby je niekde na blízku, tak by to počul. Alebo nie? Skúsila som znovu a hlasnejšie.

„Edward, si tu?“

 

Zhrnutie

 

29. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prečo láska bolí? 28. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!