Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdninová láska 16. Díl

Soutěž Twilight kresba - By Sanmoore


Prázdninová láska 16. DílTak je tady další dílek. Dřív, než jsem si myslela, že tu bude. Doufám, že se bude líbit a vy se dočkáte dalšího dílku. Prosím komentíky. Vaše Torenc.

Pohled Belly

 

 

„Edwarde,“ oslovila jsem ho. Alice se jen culila a ostatní? Těch jsem si nějak nevšímala. Měla jsem oči jen pro mého anděla.

„Ahoj,“ vstal a odpověděl jako slušný člověk. Člověk? Asi bych se měla probudit. Ale mně se to nezdá. Teď a tady – je to realita.

„Já jsem Bella.“ Přistoupila jsem blíž a natáhla ruku.

„Moje jméno znáš.“ Stiskl mou ruku a políbil na tvář. Já se začala červenat a všichni se sborově rozchechtali. „Nevím, co je tady vtipné,“ okřikl je.

„Sedni si prosím,“ řekl zdvořile a ukázal na pohovku, která byla za mnou.

Obešla jsem ho a posadila se. Nemohla jsem z něj spustit oči, nevím proč, ale bylo tak. Nejspíše si musel myslet, že jsem vadná nebo tak něco. Ale to, co jsem předvedla na skále, když jsem chtěla skočit – bylo mi to jedno.

„Takže žiješ,“ prohodila jsem nesměle a nervózně si kousala ret.

„Nebolí tě to už?“ řekl malinko vykolejený.

„Promiň. Je tu na můj vkus moc lidí.“ Velmi rychle pochopil a Alice je všechny vyvedla ven. Bylo to příjemné cítit ho vedle sebe. Tu jeho nasládlou vůni, krásné živé rysy. No živé je asi moc nadsazené, ale co! „Snad ti to nevadí? Jestli jsi nejistý v mé přítomnosti, ať se vrátí.“

„V pořádku. Jasper hlídá mou náladu. Takže by se nemělo nic stát. Ehm…“ byla jsem moc ráda, že to řekl, ale nepochopila jsem ten konec věty.

„Co ehm? Dopověz to prosím,“ naléhala jsem.

„Viděl jsem v tvé mysli sebe.“ Jakmile to dořekl, začala jsem se červenat. Nevěděla jsem přesně, co má na mysli.

„No.“ Polkla jsem na sucho a čekala, co z něj vypadne.

„Proč jsi tam zůstávala?“ On se opravdu na tohle ptá?

„Vždyť jsi viděl sám ne.“ Byla jsem zmatená jak včela při požáru. Ale co se divím.

„Nekoukal jsem. Jedné čeho jsem si všiml, bylo to, když jsem tam ležel. Ty jsi ke mně mluvila. Seděla jsi u mě a hladila po vlasech. Proč jsi tam chodila?“ Zamilovala jsem se! To je jednoduché.

„Byla to moje práce, za kterou mě tvůj otec platil.“ Pokrčila jsem rameny a dělala, že ho nechápu. Díval se mi do očí tak, že jsem přestala myslet a začala se topit v těch jeho.

„Na to jsem se, ale neptal.“ Podíval se na zem a tím ukončil náš soukromí rozhovor očí.

„Edwarde,“ napomenula jsem ho. Nadzvedl jedno obočí a čekal. „Nebudu ti tady vyprávět věci, které jsem říkala, když jsi byl v limbu.“ Zvedl se a chtěl pryč. „Kam jdeš? Řekla jsem snad něco?“ Otočil se a usmál se.

Na malou chvilku zmizel, ale zase se vrátil, což mě se hned ulevilo. Vidět ho stát, chodit – ať rychle nebo pomalu. Všechno k němu mě přitahovalo. Všimla jsem si, že drží jednu ruku za zády. Nedala jsem na sobě nic znát, ale byla jsem zvědavá, co svírá v ruce.

„Bello,“ oslovil mě ještě krásnějším hlasem, než mluvil. Bylo to takové… vášnivější, ale opatrné. Přátelské, ale i milenecké. Jednoduše zvláštní.

„Ano,“ odpověděla jsem mu slušně.

„Pojď ke mně, prosím.“ Neotálela jsem moc dlouho a šla k němu blíž. „Natáhni ruku a zavři oči,“ požádal mě a já poslechla. Celá jsem se chvěla, co na mě chystá. Byla jsem vzrušená tím celým dobrodružstvím, které kolem mě kolovalo.

„Můžeš je otevřít.“

Otevřela jsem oči, ale musela jsem je zase zavřít. Protože jsem si myslela, že se mi to zdá. „Jsi v pořádku? Nelíbí se ti to?“ zeptal se mírně zklamaný.

 

15. Díl - 17. Díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdninová láska 16. Díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!