Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Povedz mi pravdu! - 16. kapitola

Ozdoby


Povedz mi pravdu! - 16. kapitolaV dnešnej kapitole sa dozvieme, čoho sa dopustil Edward. Pekné čítanie prajem. :)

16. kapitola

Edward stál v objatí s nejakou ženskou. Držal ju pevne v náručí a niečo jej šepkal do ucha. Ona prikývla a znova sa k nemu pritisla. Na rozrazenie dverí sa však od seba ihneď odtrhli a Edwardov pohľad sa stretol s Belliným, z ktorého doslova šľahali blesky.

„Čo to má znamenať?“ skríkla Bella a očami kmitala od váženého, k tej... žene. 

„Belli, nie je to tak, ako to vyzerá,“ začal Edward pomaly, zdvihol ruky v obrannom geste a začal sa k nej približovať.

„Tak ako to teda je?“ pokračovala Bella s krikom. „Ja zatiaľ s očami problém nemám, takže neviem, koho sa tu snažíš oklamať. Viem, čo som videla.“ Bella začala byť hysterická. Nevedela sa ovládnuť. Pociťovala hnev, ale aj smútok a zradu.

„Bella, dovoľ mi, vysvetliť ti to.“

„Čo chceš vysvetľovať? Veď si sa na ňu lepil. To všetko vysvetľuje!“ Pohodila Bella rukou k tej žene. Poriadne si ju prezrela. Mala tmavohnedé vlasy, dlhé asi do pol chrbta, a bola o veľa vyššia od Belliných úbohých stošesťdesiatich štyroch centimetrov. Vyvaľovala na Bellu  zlaté oči, v ktorých sa zračilo prekvapenie. No bodaj by si nebola prekvapená, moja zlatá!  Rozčuľovala sa Bella v duchu. Na jednej strane mala chuť jej vytrhať jej vlasy. No na tej druhej cítila, že nemá ďaleko od plaču. Veď táto ženská bola od nej oveľa krajšia. Nie, ona bola dokonalá. Nebolo pochýb, že z nej bol Edward hotový. Veď ktorý chlap by nebol? Ale potom jej prečo, doparoma, tvrdil, že ju miluje? Prečo ju využíval? Ktovie, koľko už má vzťah s touto tu.

„Nelepil som sa na ňu. S Gabi nič nemám, je to len kamarátka!“ naliehal Edward zúfalým hlasom. Takže Gabi... Toto je tá slávna, milá, dobrá, suseda!!! Bella si odfrkla.

„Má pravdu, my sme...“ začala Gabi, no Bella jej skočila do reči. „Teba sa nikto na nič nepýtal, jasné?!“ Potom sa otočila späť na Edwarda.

„No to iste. Toto povie každý! Kamaráti sa na seba takto nelepia. Vieš čo, Edward, sklamal si ma. Ja... ja neviem, čo som ti spravila, že som si toto zaslúžila. Ja...“ nedokončila. Stratila reč. Rýchlo sa otočila k dverám, a s plačom sa rozutekala preč.

„Bella, počkaj! Počuješ?“ kričal Edward a rozbehol sa za ňou. Najradšej by sa nafackoval. Chápal Bellu. To, čo videla, muselo vyzerať zvláštne, ale nebolo to skutočne tak. Gabi bola naozaj len kamarátka, ktorá mala momentálne problém a nevedela, za kým by sa šla „vyplakať.“ Preto šla za Edwardom, s ktorým boli vynikajúci kamaráti už veľmi veľa rokov. Nič romantické v ich vzťahu však ani zďaleka nebolo. Gabi bola upírka, preto si s Edwardom tak skvelo rozumeli. Ona jediná vedela, čo je Edward zač. Ten sa jej zase pýtal, či by bolo dobré povedať o jeho tajomstve aj Belle. Edward ignoroval udivenú Margaret, keď okolo nej prebehol. Bella práve rozrazila vchodové dvere a utekala von do dažďa. Edward spravil to isté. Hnevalo ho, že nemohol použiť svoju upírsku rýchlosť. Ešte by sa prezradil a to bolo to posledné, čo mu v tejto chvíli chýbalo. Vedel, že bude ťažké si toto u Belly vyžehliť.

Nakoniec ju však dobehol. Už z diaľky počul, že plače. Trhalo mu to srdce. Chytil ju za zápästie a otočil ju k sebe.

„Počkaj, vysvetlím ti to.“ Pozrel jej do uplakanej tváre a mal neskutočnú chuť si ju privinúť do náručia, no vedel, že teraz nemôže.

„Nie je čo! Ja všetko chápem!“ rozkrikovala sa a z očí jej vytryskli ďalšie slzy, veľké ako hrachy. Čo jej chce, akože, vysvetliť? Chce jej povedať, že ju už neľúbi a že Gabi je preňho  proste tá pravá? Toto počuť nepotrebovala.

„Daj mi láskavo pokoj. Choď si za tou čúzou!“ pokračovala Bella. Ani na ňu  nechcela nadávať, ale momentálne bola taká nahnevaná, že sa z nej slová len valili. Edward chcel taktiež niečo namietnuť, ale nechcel zbytočne prilievať olej do ohňa.

„Láska, upokoj sa!“ Chytil ju za ramená a donútil ju, aby sa naňho pozrela.

„Už nikdy mi tak nepovedz! A okamžite ma pusť!“ Začala ho silno búchať do hrude. Edward jej chytil zápästia do svojich rúk. „Nikdy ťa nepustím.“ Bella len pokrútila hlavou.

„Áno, takže teraz som ti už dobrá? Čakala som na teba ako taká krava, zatiaľ čo ty si si tu užíval s tou....“ Na ústa jej priložil ruku.

„Neužíval som si tu s nikým. Gabriela sa pohádala s priateľom. Bola smutná a nevedela, za kým má ísť, preto sa rozhodla, že pôjde za mnou. Vždy sme si všetko hovorili. Bella, ver mi.“

„Nie... Na čo by chodila za tebou? Na takéto stavy sú tu kamarátky!“ Edward si povzdychol. Bella bola tvrdohlavá. Vykrútila sa mu z náručia a rozišla sa preč. Edward ju znova dobehol. Nie, takto ju nikam nemôže pustiť. Keď ju chytil a otočil k sebe, Bella sa zahnala a strelila mu facku. „Nedotýkaj sa ma. Už nikdy. Je koniec,“ precedila cez zaťaté zuby a rozutekala sa preč. Edwarda jej chovanie totálne prekvapilo. Nebol schopný sa hýbať. Nie, nemohla to myslieť vážne. Nemohol byť koniec! To predsa nie! Dážď mu zmáčal vlasy aj oblečenie, ale on to ignoroval. Iba sa neveriacky pozeral na vzďaľujúcu ženu, ktorú miloval viac, než svoj vlastný život, ako kráča preč a už nikdy sa nehodlá pozrieť späť.

Belle zmáčali tvár slzy, aj dážď. Ten idiot! Prečo jej nahovoril všetky tie kecy? Keby sa s ním nikdy nebola dala dokopy, teraz by netrpela. Prečo si dovolila zamilovať sa doňho? Prečo len bola taká sprostá hus? Veď už predtým ju jeden muž odkopol, tak si mala zobrať ponaučenie. Mala odísť z tohto posratého malého mesta už dávno. Nikdy nemala dať Edwardovi ani najmenšiu šancu, nikdy mu nemala dovoliť dostať sa do jej srdca. Teraz to už chápala. Bol presne taký, ako aj všetci muži. Bola mu len pre zábavu. Vyspal sa s ňou, pohral sa s ňou a odkopol ju. Ale čo si myslela? Že sa zaňho, nebodaj, niekedy vydá a budú spolu šťastní až do smrti? Taká naivná nebola. Ale napriek tomu bývali dni, keď si to aj začínala myslieť.

Prečo musel byť práve on taký ako aj ostatní?

Bella sa rozvzlykala ešte viac. Už ani nebežala, iba sa pomaly šuchtala. Bolo jej jedno, že mokne. Bolo jej jedno, že na tele sa jej od dažďa, ktorý ju chladil, zjavujú zimomriavky. Bolo jej všetko jedno. Až na jednu vec. Jedno jej nebolo, prečo si tá vysoká fúria musela vybrať práve Bellinho Edwarda?

Ale nakoniec dospela k záveru, že Gabriela za nič nemohla. To ten strašne sexi debil! Ten je vinný. Keď prišla domov, neobťažovala sa ani vyzuť a vyzliecť. Na dlážke zanechávala od topánok špinavé stopy, ale ignorovala to. Z vlasov jej kvapkala voda, no ona sa nesnažila ich vysušiť. Sadla si na gauč a pozerala sa priamo pred seba. Prečo ju to tak strašne bolí? Nikdy pri rozchode nič takéto necítila. Ale teraz... Cítila sa ako nejaká pubertiačka, ktorej dal jej prvý frajer kopačky. Keď sa však nad tým zamyslela, ani jej prvý rozchod takto intenzívne neprežívala. Ale po chvíli vedela, že za to mohlo to, že nikdy žiadneho chlapa nemilovala tak veľmi, ako Edwarda. Myslela si, že si spolu užijú ešte tých posledných osem dní, ktoré jej zostávali v tomto meste.

Dokonca začala plánovať, že by sem za ním jazdila, alebo by niekedy jazdil za ňou on. Nechcela sa ho vzdať. Ale všetko pekné sa jedného dňa končí. A ten jeden deň bol práve dnes. Bella si utrela slzy, ale bolo to na nič, lebo o chvíľu sa znova  jej z očí vyrútili ďalšie. Ktovie, koľko ju už... podvádza. Možno, že s Gabi chodí už dlhšiu dobu a z Belly robil len nejakú chuderku. Hej, ona bola v meste novinka. Možno spal s každou ženou z Forks, a Bella predsa nemohla byť výnimkou. Bella sa zhlboka nadýchla, ale nešlo jej to do hlavy. Nie, o Edwardovi sa toho za ten mesiac trochu naučila a vedela, že až taký veľký hajzel to nebol. Či?

Bella ešte asi hodinu premýšľala a plakala. Odrazu sa cítila hrozne sama. Celý tento dom jej pripadal veľký a prázdny. Už si zvykla, že vždy jej tu robil spoločnosť Edward, no za svojej myšlienky by sa najradšej nakopala do zadku. Žiadny Edward už viac nie je a bodka! Musí si znova zvyknúť na život, akým žila pred tým, než ho spoznala.

Už to doma nemohla vydržať, preto sa rozhodla, že pôjde za Jane. Potrebovala sa niekomu vyrozprávať. Zamkla dom a len rýchlo prebehla cez ulicu. Zaklopala na dvere a čakala. O chvíľu sa otvorili a stál v nich John, Janin dlhoročnýjediný manžel v živote. Aspoň Jane si dobre vybrala.

„Ahoj, je Jane doma?“ povedala Bella.

„Ahoj, hej, poď ďalej,“ odvetil John prekvapene. Prekvapil ho Bellin „zaujímavý“ vzhľad. Bella vošla a vyzula sa. Medzitým sa vo dverách zjavila Jane a zhrozila sa.

„Preboha! Čo sa ti stalo?“ Vyvaľovala na Bellu oči. Nebolo sa čomu čudovať, keď vyzerala ako strašidlo. Vlasy jej stáli do všetkých smerov,  pod očami mala rozmazanú špirálu a tvár červenú od plaču.

„Jane, prepáč, že vyrušujem, ale potrebujem s niekým hovoriť, lebo sa asi zbláznim,“ odvetila Bella plačlivým hlasom. Znova to na ňu prišlo. Jane vyzerala prekvapene rovnako, ako pred chvíľou jej manžel, ktorý už stihol vypratať pole.

„Stalo sa niečo?“ Jane k nej podišla a pohladila ju po ramene. Bella prikývla a z očí sa jej vygúľali slzy. Jane vedela, že to musí byť niečo vážne.

„Podvádza ma,“ šepla Bella zlomene. Koľkokrát v živote sa zaprisahala, že nikdy nebude plakať kvôli mužovi? A predsa plače. Je to bolesť, pri ktorej nedokážete ovládať svoje pocity.

„Kto?“ Bella na ňu neveriacky zazrela. „No kto asi?“

„Edward? Tomu neverím,“ povedala Jane.

„Ale áno, pristihla som ho.“ Rozplakala sa. Jane si povzdychla a objala ju. Potom sa presunuli do kuchyne.

„Som si istá, že je to nejako inak. Veď ten chlap bol do teba ešte minulý týždeň blázon. Čo si videla?“ Vybrala zo skrinky dva poháre a naliala do nich džús.

„Objímal tú vysokú fúriu! Gabiku!“ zavrčala Bella.

„Bella,“ povzdychla si Jane, „objímanie ešte nemusí nič znamenať. Veď aj my sa pred chvíľou objímali a John ma nebude podozrievať, že ho podvádzam,“ zasmiala sa Jane. Táto situácia nebola vôbec do smiechu, ale Jane sa to snažila odľahčiť.

„Ale to je iné. Keby si videla, ako sa naňho lepila. Ako žuvačka na vlasy.“

„A rozprávala si sa s Edwardom?“ Bella prikývla.

„Čo povedal?“ pokračovala Jane.

„Že je to len kamarátka,“ povedala Bella kyslo.

„Podľa mňa ti povedal pravdu.“ Bella zodvihla obočie. To iste...

„To povie každý!“ Sadla si na stoličku a sedela tam ako kôpka nešťastia. Jane k nej podišla a ruky jej položila na ramená, čím ju donútila sa na ňu pozrieť.

„Počúvaj,“ začala Jane pomaly, „Edward nepatrí k takýmto mužom. Viem, že ťa miluje. Nespravil by ti to.“ Jane vytiahla zo zásuvky balíček vreckoviek a zotrela Belle slzy.

„Počkať! S kým si vravela, že si ho pristihla?“ pokračovala Jane po chvíli zamyslene.

„S nejakou Gabrielou. Priezvisko neviem,“ odvetila Bella a vyfúkala si nos.

„Bola vysoká hnedovláska?“ Bella prikývla a pozrela sa na Jane. Jane jej pohľad opätovala a usmiala sa. „Tak potom som mala pravdu.“



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Povedz mi pravdu! - 16. kapitola:

 1 2 3   Další »
09.07.2012 [20:59]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.06.2012 [12:09]

N1I1K1O1LNo, zahráváš si s ohněm, holka. Emoticon Emoticon Emoticon Zahlédla jsem snad slovo "rozchod"? Emoticon Emoticon Je ti doufám jasný, že rozchod nechci. Stejně tak nechci, aby za osm dní odjela. Emoticon A taky tam nechci Gabi, protože na ní Bella evidentně žárlí a já se jí nedivím. Emoticon
Jo, chtěla jsem tě upozornit na jednu věc. Emoticon Vyvaruj se slovům: ubohých 164 cm... Já měřím 165! Emoticon Emoticon Náhodou, je to krásná výška. Měla bys jí vychvalovat, ne shazovat! Emoticon Emoticon Emoticon
Teď jen budu doufat, že se s Edwardem usmíří. Jinak by to ani nešlo. Emoticon Emoticon
Ps. Doufám, že sis nemyslela, že jsem přestala tvou povídku číst. To se nikdy nestane. Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.06.2012 [20:48]

Dreamgirl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Adus15
08.06.2012 [17:54]

Adus15Snad to brzy všechno bude dobrý. Parádní, jako vždy. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [12:38]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [12:38]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [12:38]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. lucka2010
05.06.2012 [18:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. martty555
05.06.2012 [11:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. niki
05.06.2012 [8:47]

Všechny díly jsem přečetla najednou ! Hezká povídka, jen tak dál !

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!