Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední naděje 3


Poslední naděje 3Zpátky do minulosti... A nic nebrat s sebou!
Trochu vzpomínání a na scénu přichází nová postava - Bručoun.
Přeji příjemné počtení. Wanda

Šéf vyletěl ze zasedací místnosti rychleji než veverka nadopovaná kofeinem a jako obvykle za sebou ani nezavřel dveře. Nikdo kromě Isabelly už se nad tím nepozastavoval. Z porad obvykle odcházel ve spěchu a Jima i Samira už dávno omrzelo častovat ho za zády – pro pobavení ostatních i své vlastní – poznámkami typu, že už se nemůže dočkat Bručounova chrápání, třebaže mají v týmu nováčka, který tento způsob odreagování nezná.

„Dneska žádná zábava na šéfíkův účet?“ zeptal se pobaveně Jake a vzpomínal na mnoho jejich hlášek, z nichž některé by jen těžko mohl veřejně interpretovat.

„Změna je život, ale hádám, že ty o tom víš svoje,“ odpověděl Jim, pokrčil rameny a blýskl svýma modrýma očima po Isabelle. Její nechápavý výraz by stál za vyfocení. Jistě by získal čestné místo na nástěnce vtípků v Jimově kanceláři. Ihned ho však vystřídal výraz anděla pomsty, který v Isabellině podání jasně signalizoval, že by brzy mohl také někdo přijít k úrazu. Za ten by se nemusel stydět ani šéf, když v záchvatu vzteku nemá daleko ke srovnání celého komplexu budov se zemí.

„Tys jim o nás něco řekl?“ otočila se na Jakea a snažila se zachovat klid, aby mu neublížila. Sice je její přítel z minulého života a ráda ho vidí, ale ani tyto skutečnosti by ho nezachránily, kdyby se rozhodla udělat z něho pět malých do party. Všichni věděli, že může být hůř.

Jim se Samirem přispěchali Jakeovi na pomoc, protože zastávali názor, že v množství je síla, i když stojíte proti jinému živočišnému druhu, zatímco Dawey se takticky stáhl do nejvzdálenějšího rohu místnosti.

„No, nejspíš mi něco málo uklouzlo, když jsme se bavili, jako se chlapi normálně baví. A jak oba víme, tomu vy ženy prostě nemůžete rozumět,“ odpověděl s úsměvem. Ať se Isabella tvářila jakkoli, on ji přece zná, a tak z ní nemusí mít strach. Přece pozná nebezpečí a s tím ona nemá ani vzdáleně nic společného.

„Určitě víš, co to něco málo bylo, viď?“ snažila se z něho dostat informace, které ji zajímaly z mnoha důvodů. Touha po vědění u ní jako na povel zvítězila, takže Jakeovi přestalo hrozit nebezpečí poškození vnějšího pláště vlivem neopatrného zacházení, ale Jim i Samir byli přesto stále připraveni v případě potřeby zasáhnout. Za těch pár měsíců spolupráce si ho vcelku oblíbili, a i když jim osobně by připadalo hanebné, kdyby je někdo bránil před Isabellou, jeho neznají natolik, aby měli jistotu, že by to zvládl sám.

„Jediné, co s naprostou jistotou vím, je, že až do dnešního večera nevěděli, že jsi to byla ty.“

Z nastalé situace bylo evidentní, že za rozebírání vztahu mezi Isabellou a Jakem takto veřejně si to někdo pěkně odskáče. To si aspoň mysleli oba Jakeovi „ochránci“. Ale nakonec se Isabella jen shovívavě usmála a nadále to již neřešila. Atmosféra tím nabyla znatelného uvolnění.

Dawey se pohodlně usadil na židli ke stolu, stále v bezpečné vzdálenosti od možného ohniska nebezpečí, a z tašky, kterou nosí všude s sebou, vytáhl termosku s kávou a jakousi objemnou složku. Do hrnku si nalil trochu černého, kouřícího nápoje a začal procházet papíry ve složce. Aroma kvalitní černé, mlékem neznehodnocené kávy zakrátko naplnilo celou místnost a všichni přítomní kafaři potvrdili existenci Pavlovova reflexu.

Kanceláře Jima a Samira se nachází v budově C, kde z praktických důvodů sousedí jak spolu, tak jednou stěnou i s malou kuchyňkou. Isabella by vsadila své nejpohodlnější boty na to, že, ještě než zaplují do svých kanceláří, si uvaří pořádnou dávku své oblíbené drogy.

Za neustálého špičkování opustili zasedací místnost a jejich hlasy postupně slábly, až zbylo jen tíživé ticho, jež podivně dutým a prázdným způsobem zahalovalo všechny spoře osvícené chodby.

Isabella ještě hodnou chvíli pohledem provázela Jima a Samira, kteří jí dávno zmizeli z dohledu, a přemýšlela nad jejich vztahem, dokud ji nevyrušil Jake.

„Půjdeme do mé kaceláře?“ zeptal se a nepočítal s odmítnutím, protože věděl, že ona žádnou nemá. Jeho pracovnu lze sotva nazvat kanceláří, přesto o ní mluví vždy s láskou, protože jen tam má k dispozici nejnovější verze jeho oblíbených hraček.

Rozloučili se s Daweym, který byl natolik ponořen do své práce, že jim pozdrav ani neopětoval, a vyrazili do suterénu budovy B, kde se nachází laboratoře.

Ztichlými chodbami se rozléhaly jen svižné Jakeovy kroky. Ovšem ne na dlouho.

„Hele a vážně jsi toho chlapa v klubu zmlátila do bezvědomí? Tak mi to totiž řekl Jim,“ rozmluvil se Jake, aby nešli celou cestu mlčky a svůj pohled stočil k ní. Jak si Isabella uvědomovala, nikdy neměl rád, když bylo dlouho ticho.

„Vážně to chceš vědět?“ odpověděla mu otázkou. Ve skutečnosti to nebyla ona, ale jiný muž, který ji tím uchránil před jednou z nejhorších zkušeností, jaké žena může získat. Isabelle se to jen hodilo. V práci vědí, že dělá několik bojových umění, ale výhodou pro ni je, že téměř nikdo neví, že nemá ráda násilí. K policii se dala proto, aby zbavila svět zbytečného násilí, stejně jako její otec. Ale to nehodlala vyprávět nikomu, ani svému nejlepšímu příteli. Zvláště jemu ne.

„Asi nechci. Ještě bych se tě bál,“ odpověděl se smíchem. Tím si od Isabelly vysloužil šťouchnutí loktem do žeber.

„Takže jiné téma. Kdo je Bručoun?“ Jake se začal chechtat jako blázen, až se musel zastavit a opřít se o stěnu, aby se nesvalil na zem.

„B... B... Bručoun,“ vykoktal mezi záchvaty. „Je šéfíkova žena.“

„A proč se jí tak říká?“ vyptávala se dál Isabella a přitom se snažila ignorovat Jakeovo chování. Po chvíli to už nevydržela, a tak se sama vydala směrem, kam měli podle ní namířeno. Doufala, že to Jakea přejde a bude schopen opět normálně komunikovat. I když těžko říct, jestli je vyklepávání zpráv morseovkou na hlavu pomocí tužky normální komunikace. Naštěstí ho to už, zdá se, přešlo.

„Issinko, počkej,“ volal na ni a jeho stín se pomalu zjevoval vedle jejího. Věděl, jak spolehlivě upoutat její pozornost.

„Promiň, ale to vážně nešlo zastavit. Víš, proč se jí říká Bručoun?“ Žádná odpověď.

„Protože když Jim po promoci dostával diplom, tak na tu slávu přišel nejen Jimův dědeček, ale tehdy už ho měla vyhlídnutého společnost, takže tam byl i šéfík a jeho žena. No a Jimův děda, když ji viděl – jako tu šéfíkovu ženušku –, tak řekl, že nevěděl, že dnes jsou v kurzu Bručouni... Asi ti to vtipné nepřijde, ale to jen proto, že nevíš to hlavní. Bručoun byla přezdívka bombardéru, který byl natolik přetížený, že nemohl vzlétnout.“

„Aha.“

„Aha? Právě jsem ti řekl vtip století a ty na to odpovíš aha? Holka, ty už se vážně neumíš bavit,“ posteskl si zoufale. Obvykle byl všímavý, ale dnes neviděl, že Isabellu něco trápí.

„Jakeu, jak ses sem dostal? K téhle práci?“ vypálila na něho ještě dříve, než jí mohl slavnostně představit svou kancelář, před jejímiž dveřmi právě zastavili. Otevřel dveře a pokynul Isabelle, aby vstoupila.

„Nehodlám to před tebou tajit, ale předem upozorňuji, že se ti to nebude líbit.“

 


 

Pokud se kapitolka líbila, dejte vědět. :o)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední naděje 3:

 1
9. martty555
14.06.2012 [18:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.04.2012 [20:26]

rezuleWow, wow, wow - samozřejmě, že se zase opakuju. Už si, doufám, zvykáš, že jo? Emoticon Emoticon Emoticon

Abych se tedy taky zmínila tak trochu o Jacobovi a zhodnotila ho v této povídce... Zdá se fajn. Ale to neznamená, že pokud se na scéně objeví Edward - což opravdu doufám, že ano (no tak jo, přiznávám - já to vím Emoticon Emoticon Emoticon ) -, musí okamžitě zmizet. Emoticon Emoticon Protože Edward je vždycky lepší, ať se děje cokoliv. Ámen. Emoticon Emoticon Emoticon

Bručoun(ka) byla fajn. Příjemné zpestření. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.08.2011 [17:03]

vesperjj, souhlas s Kikky! Jacob je mi tady mooc sympatický! Doufám, že jej ta zbraň nijak neozáří nebo neudělá nějakou jinou nepředloženost... Jacob je srandista a super parťák Emoticon Emoticon Emoticon
a moc se mi líbí humor, jakým je příběh protkám ;) a další důležitá postava v příběhu se vyskytující - kofein Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a jsem zvědavá, jestli i Bručoun dostane víc příležitostí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Skvěle se to čte... takže není pochyb, že skvěle píšeš!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.08.2011 [11:54]

KikketkaJo, jo, tenhle Jake mi opravdu ale vůbec nevadí, Emoticon jen už s napětím očekávám, kdy nám do příběhu zamotáš Cullenovi. Božíčku nemůžu se dočkat Emoticon Emoticon, ale nechám to na tobě. Jinak opět pěkná prácička Emoticon Emoticon Emoticon Tak honem sem s dalším kouskem... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Candy
09.08.2011 [20:04]

je to úplně profesionální práce! Moc se mi to líbí. Máš už ten příběh vymyšlený detailně do úplného konce nebo se necháš ovlivnit přáním čtenářů ? Emoticon

04.08.2011 [18:59]

MyfateVšem děkuji za krásné komentáře. Jsem ráda, že se vám povídka líbí natolik, že komentujete.

Domssy: Děkuji za Tvůj komentář, vážím si ho stejně jako všech ostatních. Emoticon
Děj se, počítám, v příštích kapitolách rozjede. Pokoušela jsem se vás - čtenáře - seznámit s hlavními postavami a prostředím, v němž se pohybují, trochu jinak, než jsem to udělala v jiné povídce. Emoticon Zda se to povedlo či ne, to už mi nepřísluší soudit. Emoticon
wanda Emoticon

02.08.2011 [15:26]

BubulienkaTo je nesmierne krásne! Emoticon Emoticon Bella je proste úžasná, taká iná... A strašne sa mi to páči, než Bella, ktorá je dosť tichá. Určite je iba dobre, ak si Bella vie presadiť svoj názor. Jacob je proste typický chlap. Emoticon Jasné, že sa pochválil ostatným, že sa kamošil s Bellou. Emoticon Je to také oddychové, krásne to do seba zapadá. Ten pohľad je skvelý, taký nenútený, a človek sa pri ňom všetko hneď dozvie. Pretože ak sú nejaké nejasnosti z Jacobovej strany na Bellinu, tak tým pádom napíšeš aj to, čo sa tam udialo. Ako napríklad, keď sa Jacob opýtal, či fakt zbila toho chlapa. Emoticon Okamžite som sa dozvedela, čo sa tam dialo. Takisto myslím, že je fajn, že Bella nemá rada násilie, teda ak sa dala po šľapajách Charlieho. Určite naňu musí byť pyšný. Emoticon Tí chalani sú čím ďalej, tým lepší. Je to nesmierne zaujímavé a som zvedavá, čo všetko povie Belle Jacob. Emoticon Ten rozhovor bude určite ostrý.
Krásne napísané. Strašne dobrý dej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Gemm
02.08.2011 [13:44]

Gemmúžasný... těšia jsem se a dočkala. Neuvěřitelně mě štení tohohle baví a ani si neumíš představit, jak se těšim na další Emoticon
Jsem strašně zvědavá, jak se to vyvine... Jake, co s tm má společného a tak. Líbí se mi ten styl, kterym je to napsaný... prostě úžasný Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ariana
02.08.2011 [11:02]

jéé...mám první komentář Emoticon Emoticon Je to úžasné. Píšeš to s takovou lehkostí (žádné dlouhé odstavce které se nikomu nechcou ani číst). Emoticon Emoticon Jsem hodně zvědavá jak se tohle ješte vyvine Emoticon Emoticon EmoticonTěším se na další díl.....doufám že bude co nejdřív... Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!