Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední - 6. kapitola

Balzám na rty s Jacobem


Poslední - 6. kapitolaBlíží se závažná komplikace - úplněk. Ale ještě předtím se vlčice dostane blíž ke Cullenovým.

Poslední - 6. kapitola

Spojenci

 

Znovu mi zakručelo v břiše. Svalovec se znovu začal smát.

„Koukám, že porada se asi přesune k nám domů," smál se.
„Myslím, že je to dobrý nápad," řekl Carlisle. Ano, to je opravdu výborný nápad. Domů k úhlavním nepřátelům. Kde bydlí? Ve staré zřícenině?

„Tak se pojď podívat na tu naší zříceninu!" zavolal na mě Edward se smíchem. Sakra, ten čtenář myšlenek bude vcelku problém.

„Jdeme napřed," zavolala na mě Esme. „Jacob tě k nám dovede."
„Dobře," řekla jsem jí.

Jacob utíkal k lesu, aby se proměnil. Samova smečka utíkala domů. Zpátky se vydala i většina Jacobovi smečky až na bratra Leah. Když se Jacob vrátil jako vlk, rozběhl se cestou, kterou zmizeli Cullenovi. Druhý vlk utíkal za ním. Vydala jsem se za nimi. Měsíc stál vysoko na obloze, do úplňku zbývají jen dva dny. Povzdechla jsem si. Snažila jsem se vnímat jen tlumené údery mých kroků. Po chvíli se mi začalo špatně dýchat. Vzduch byl těžký a sladký a pálil v nose - nezvratný důkaz, že se blížím k jejich domu. Chvíli jsem běžela podél řeky, až jsem narazila silniční mostek. Přeběhla jsem přes něj a vracela se po druhé straně řeky zpět k místu, kde byli cítit upíři. Potom jsem ucítila i něco jiného. Pečené maso. Proplétala jsem se mezi stromy. Potom jsem uviděla světlo, které vycházelo z oken nádherného nadčasového domu, na kterém zabírala okna obrovskou část stěn.

„Vítej na naší zřícenině!" volal vesele svalovec.

Skvěle! Edward jim to řekl.

Když jsem přišla blíž, uviděla jsem Jacoba, a to vyžle, jak sedí na schodech do domu a cpou se voňavými steaky. Esme mezi nimi elegantně protančila a podala mi plný talíř. Sice trochu páchl, ale chutnalo to skvěle.

„Řekni mi, Esme, jak to že žijete takhle? Teda jestli to není tajemství." ptala jsem se.
„Jsou za tím léta cviku, jsme schopní žít mezi lidmi, aniž bychom budili podezření. Carlisle pracuje jako doktor a děti chodí do školy," odpověděla.

Děti. Znělo to dost zvláštně. Určitě nejsou příbuzní. Vždyť Esme ani Carlisleovi se nikdo z nich nepodobá. Ale je jasně vidět, že Esme a Carlisle je jako přijali jako svoje děti a ten zbytek je bere jako svoje rodiče.

„Esme, neuraz se, ale proč máte zlaté oči a Nessiina matka červené?" nemohla jsem se nezeptat.
„Barva očí závisí na tom, co jíme. Víš, mi nelovíme lidi, ale zvířata. Bella taky, ale není upírem dlouho a ještě se jí barva očí nezředila," odpověděla mi s úsměvem.

Začínají se mi líbit. Jsou úplně jiní než Volturiovi a nomádi. Akorát se začínám ztrácet ve všech těch jménech. Takže Jacoba, Nessie, Carlislea a Esme si už pamatuji, ten s bronzovými vlasy, otec Nessie a čtenář myšlenek je Edward, Nessiina matka je Bella, ten zjizvený blondýn je Jasper (aspoň myslím) a u ostatních zatím nevím.

Když jsem dojedla, shromáždili se všichni venku. Všichni byli zvědaví na můj příběh. Tak jsem začala vyprávět.

„Když jsem se narodila, už nás bylo velmi málo. Žila jsem s rodiči a bratrem víceméně všude po Evropě. Utíkali jsme před prokletím i před Volturiovými. Když mi bylo asi deset, dostali otce. Začalo jít do tuhého, bylo nás už velmi málo. Před několika měsíci se nevrátil bratr. Utíkaly jsme s matkou před nimi a hledaly jsme, jestli ještě existuje někdo další, někdo jako my. Nikoho jsme už nenašly. Před několika týdny dostali matku a z jejich rozhovoru jsem pochopila, že jsem poslední, a že jsem na řadě, a vy hned po mně."

Z jejich výrazů jsem poznala, že mi věří.

Svalovec se postavil a vykřikl: „Jen ať si přijdou! My se nedáme!"
„To rozhodně, Emmette, ale musíme to chytře vymyslet," odpověděl mu Edward.

Takže ten svalovec je Emmett...

Když se spojíme, máme šanci. Volturiovi nemohou dál ničit všechny, kteří se jim nelíbí!

 


Upozornění pro čtenáře:

Protože začínají prázdniny i já (kdo by to byl řekl) budu na dovolené, kde možná nebudu mít přístup k počítači.
Omluvte tedy, prosím, že povídky budou přibývat v delších odstupech.
Vaše Shire


 

 

7. kapitola

5. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!