Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne 32 - Miluju tě!

Bryce


Polibkem všechno začne 32 - Miluju tě!Takže máme tu další dílek, měl být sice dřív ale škoda. O prázdninách nějak nebyl čas, nebo jsem se koukala na telku, byla venku. Takže pěkné čtení ;) Tuhle kapitolku věnuji CullenLily, bez ní by nic nebylo. =)

32.Kapitola

Na chvíli jsem se zastavila u dveří, zhluboka jsem se několikrát nadechla. Užívala jsem si to, ten pocit, mám je tak moc blízko. Rose otevřela dveře a vešly jsme, k mému překvapení nikdo nebyl doma. Bylo to pro mě trochu zklamání, přála jsem si je konečně vidět, ale chvíli ještě můžu počkat. Určitě jsou na lovu, každý má své potřeby.

„Rose? Proč tady nejsou žádný světýlka? Ozdoby?“ Vůbec to nevypadalo že mají být vánoce vlastně… už dneska, úplně jsem na ně zapomněla.

„Je to trochu složité, ale myslím že jediný dárek budeš ty.“ Doufám že to pro ně bude dobrý dárek, ale takovýhle vánoce nemůžou být.

„Rose máte tady světýlka, ozdoby? Stromeček?“ Rose na mě chvíli nechápavě dívala, potom jí ale došly moje slova

„Krabice budou vedle mého pokoje, zatím skočím pro nějaký stromeček.“ Než to stihla dopovědět byla pryč, vypadala jsem se tedy pro ty krabice. Byly jenom dvě, každou jsem odnesla dolů zvlášť. Všechno jsem vyndala a dala na pohovku, čekala jsem tedy než přijde Rose.

 

Za nedlouho se v obýváku objevila Rose a vedle ní velký stromeček, byl nádherný. Společně jsme ho zasadily do podstavce, nejdřív nechtěl vůbec držet, ale nakonec se Rose naštvala a pořádně ho upevnila. Chtěla jsem abychom to všechno stihly než se vrátí, ale podle všeho to nebude brzy.

Dávaly jsme na stromeček všechno možný, světýlka, řetězy, baňky, všechno co jsem našla v krabici. Když jsem byla hotová a zbylo toho ještě pár, poslala jsem Rose aby to připevnila kolem domu. Výsledek stál ale za to, byla jsem spokojená z naší prací. Byla jsem poprvé ráda že museli na lov, aspoň jsme měly prázdný dům.

„Nevedly jsme si skvěle?“ Zeptala jsem po chvíli Rose, zrovna jsem si připravovala něco k jídlu.

„Jo, povedlo se nám to.“ Dělala jsem si vajíčka, když byly už hotové Rose na chvíli jakoby zkameněla.

„Co?“

„Už jdou.“ Její úsměv se rozšířil, byla jsem zklamaná že jsem nemohla vidět jejich výrazy. Odešly z domu který byl pustý a my ho změnily, svítil, byl tady stromeček. A voněly moje vajíčka, tedy pro ostatní nejspíš smrděli.

 

Vzala jsem Rose za ruku a šly jsme pomale do obýváku, byla jsem napnutá. Tolik jsem přemýšlela o tomhle okamžiku, ve snu se mi to dokonce zdálo, ale bála jsem se. Došly jsme do obýváku kde všichni stáli, překvapeně se koukali na stromeček. Když nás uviděli zůstali koukat na nás, můj pohled zůstal na něm, na mém andělovi. Připadala jsem si strašně, musí myslet na to, že jsem je opustila.

Nesnášela jsem ticho, všichni byli potichu, neodvážila jsem se ani dýchat. Rose to nejspíš nevydržela protože do mě drcla loktem.

„A… ahoj.“ Na nic lepšího jsem se nezmohla, byla jsem tak slabá, tak moc jsem se bála, nechtěla jsem o ně přijít, nemohla, znova ne.

 

Než jsem se nadála všichni byly u mě a chtěli mě obejmou, všichni až na jednoho. Toho kterého jsem chtěla mít u sebe, držet a nikdy nepustit. Všichni mě mačkali ve svém kamenném obětí, nebylo to nepříjemné, připadala jsem si, že někam patřím. Milovala jsem je.

 

Podívala jsem se na toho posledního, toho kterému jsem nejvíc ublížila, nezasloužil si to, nikdo.

„Odpust mi, prosím.“ Zašeptala jsem směrem k němu, nikdo by to neslyšel, ale on a jeho rodina ano. Bylo to alespoň lehčí, nemohla bych to říct nahlas, byla jsem na sebe naštvaná a smutná.

„Neměla by si být jinde?“ Zeptal se najednou, jeho hlas byl snad ještě nádhernější, víc sametový.

„Jsem přesně tam kde chci být, pokud mě tady ještě chcete.“ Celou dobu jsem se tentokrát dívala do země, nemohla jsem se mu podívat do obličeje. Bála jsem se co tam uvidím.

„Samozřejmě že chceme, jsi tady doma.“ Pověděla Esmé, usmála jsem se na ni, ale znova se podívala na něho.

„Pro všechny?“

„Pro všechny.“ Potvrdil a chtěl odejít na horu do svého pokoje, jako kdyby mě nechtěl vidět. Určitě si zase něco namlouvá, možná myslí že miluju Aleca, ale to není pravda.

„Miluju tě!“ Zakřičela jsem za ním, museli mě slyšet až v La Push. Než jsem se nadála stále u mě dívka, znala jsem ji, Kate.

„Co jsi to právě řekla mému klukovi? Opustila jsi ho, nechtěla jsi ho.“

„Já…. Já…“ Nebyla jsem schopná nic říct, neříkala pravdu, vždycky jsem ho milovala.

„Co je? Nejsi schopná říct ani větu, si ubohý člověk, nikdy mu na tobě ani nezáleželo.“ Věděla jsem, že lže, nebo jsem aspoň v to doufala, miloval mě, vždycky mě miloval.

„A tobě řekl, že tě miluje? Mě to pověděl asi tisíckrát!“

„Jo řekl, dokonce i víc než to.“

 

Nemohla jsem tam zůstat, utekla jsem do lesa. Potřebovala jsem čas, bylo to ode mně slabé, ale já nebyla nikdy silná. Bála jsem se, že to co řekla byla pravda, nesnesla bych to.

Toulala jsem se lesem, kolikrát mi připadalo že chodím v kruhu, všechny ty stejné stromy.


Takže líbilo? Snad ano =)

Další kapitolka »

Shrnutí »

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne 32 - Miluju tě!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!