Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Počkej si, ona přijde! - 9. kapitola

Rosalie!!!


Počkej si, ona přijde! - 9. kapitolaTak další kapitola je tu! Co se bude dít? V této kapitole se toho moc neděje, ale další bude mnohem lepší! AnnieS

9. kapitola

Bella

Byla jsem šťastná jako ještě nikdy. Nevím, kde se to ve mně vzalo, ale otočila jsem se na Jazze a začala ho líbat. Emmett obdivně hvízdnul, ale hned na to jsem slyšela plesknutí – Rosalie mu dala pohlavek.

„Ness, pojď, půjdeme si hrát!“ slyšela jsem Esmé a v duchu jí děkovala. Za chvíli jsem slyšela jen vzdálený rozhovor Esmé, Rose a Renesmé. Všude byl klid, tak jsem se zaměřila jenom na Jazze. Vášnivě jsem ho líbala a on mi polibky ochotně oplácel. Na chvíli jsem se od něj odtrhla a on nesouhlasně zavrčel.

„Pojď se mnou!“ šeptla jsem mu do ucha a skousla ušní lalůček. Znovu zavrčel a vydal se za mnou. Rozběhla jsem se nejvyšší rychlostí a zastavila se až na malé louce, hodně daleko od domova. Otočila jsem se na Jazze, který doběhl v mém těsném závěsu, a vrhla se na něj.

 

Rosalie

Bella s Jasperem zmizeli v lese, Ness spí, Esmé a Carlisle si čtou a Emmett se dívá na zápas. Co mám jako dělat? Pak jsem si vzpomněla, že se Bella stěhovala k Jazzovi. Vešla jsem k ní do pokoje, ale všechno, kromě oblečení, tam bylo. Postupně jsem to přenášel do Jazzova pokoje a nemusela jsem ani vidět budoucnost a mohla jsem s jistotou říct, že bude nadšená, že to nemusí dělat sama.

 

„Dobré ráno, Ness!“ vítala jsem svou neteř brzy ráno do nového dne.

„Dobré,“ řekla trochu rozespale a protřela si očička.

„Mám hlad!“ pronesla po chvíli. Tak jsem ji vzala do náruče, oblékla ji župánek a ona už po svých doběhla dolů do kuchyně. Snědla palačinky a pak si sedla mojí lásce na klín a koukala na baseball. I když určitě nevěděla, o co jde, tak kdykoliv se Emmett radoval, radovala se s ním, kdykoli nadával, mračila se a kroutila hlavou, jakoby chtěla říct: Jste nemožní, jak vůbec můžete hrát? Najednou jakoby se probrala, začala ječet na celý dům.

„Kde je maminka a tatínek?“ Emmett nadskočil, jak se lekl, a začal se smát. To je celý on.

„Zlatíčko, oni přijdou, nemusíš se bát, šli na lov, za hodinku budou zpátky.“ Sice jsem tomu nevěřila, ale doufala jsem, že si aspoň Bella vzpomene na svou dceru, které slíbila výlet na bazén.

„Víš, co uděláme?“ zeptala jsem se Nessie, abych ji nějak zabavila.

„Co?“ vyhrkla okamžitě a vykulila svoje hnědá kukadla.

„Sbalíme věci a až přijde mamka s taťkou, můžeme hned jet, jo?“ Neváhala a už vybíhala schody do svého pokoje. U dveří se zastavila.

„Já, ale nevím, kam pojedeme,“ povzdychla si a otočila se, že půjde zpátky dolů.

„Ale já jo, tak pojď!“ Její tvář se rozjasnila a už stála v šatně a čekala na mě, co jí řeknu. Bylo teprve půl osmé a v aquaparku otevírají až v devět, ale tak nevadí.

 

Bella

Ležela jsem vedle Jazze a hladila ho po svalnaté hrudi. Kdybych měla seznam nejkrásnějších nocí, tahle bude bezpochyby na prvním místě. Vdechovala jsem omamnou vůni a užívala si jeho blízkost, ale nic netrvá věčně. Vzpomněla jsem si na slib, co jsem dala Renesmé a posadila se.

„Jazzi, musíme jít. Dneska jedeme do toho aquaparku.“ Začala jsem si oblékat své kalhoty, které jako zázrakem tuto noc přežily.

„Co jsem komu udělal!“ nadával. Musela jsem se usmát. Políbila jsem ho na jeho dokonalé rty a vytrhla mu košili z ruky.

„Hele, to je moje! Ty mi ji zase zničíš!“ okřikoval mě na oko naštvaně a svalil mě do trávy.

„Koupila jsem ti novou, ale mělo to být překvapení, tak teď ti ji dám hned doma, ale nemůžu jít domů nahá!“ vrátila jsem mu to a vyšvihla se na nohy. Povzdechl si a oblékl si své kalhoty. Já si vzala jeho košili a chytla ho za ruku. Rozběhli jsme se domů. Vletěla jsem do domu jako velká voda a vydala se do pokoje.

„Mami?“ slyšela jsem z vedlejšího pokoje Renesmé a Jazze rychle strhla bokem. Moje dcera nemusí vidět polonahého strejdu/otce. Jenže ten to neustál, takže se svalil ze schodů. To už jsem slyšela Emmettův smích, Esméino povzdechnutí a návrhy na nové schody a Jasperovo nadávání, že si zničil i ty kalhoty. Najednou jsem měla v náručí svou dceru.

„Mami, už mám sbaleno, můžeme jet?“ zeptala se. „Ano zlatíčko, jen si vezmu taky nějaké oblečení. Běž ještě do pokoje. Emmette, nesměj se a pojď si na chvíli hrát s Ness!“ křikla jsem dolů a pak slyšela kroky.

„Tak pojď, strejda ti povykládá pohádku,“ Mrkl na mě a já se zděsila. Nechci, aby koukala mého na polonahého snoubence, a nechám Emmetta, aby jí vyprávěl pohádku po tom, co jsem Jaspera shodila ze schodů -  co to jsem za matku?

„Budu požadovat náhradu škod!“ šeptl mi do ucha Jazz, který se mezitím vyškrábal zpátky nahoru.

„Mám se bát?“ zeptala jsem se a z vedlejšího pokoje se ozval další smích. Zavrčela jsem a křikla na Rose a Esmé, že za deset minut vyjíždíme.

Jazz se zasmál, kývl, jako že se bát mám a vešel do našeho pokoje. Následovala jsem ho a zamířila si to rovnou do šatny. Vzala jsem si letní šaty, protože venku bylo zase teplo, ale nesvítilo sluníčko. Boty bez podpatku, kabelka, sluneční brýle, náramek… kde se tu vzaly všechny moje věci? Měla jsem tu jenom oblečení, ale boty, kabelky, šperky a podobné věci tu nebyly? No nic, vyřeším to jindy.

Naházela jsem si doklady do kabelky. Pak jsem vzala jednu z mála cestovních tašek a dala do ní moje i Jazzovy plavky a zamířila do koupelny pro ručníky, šampón a sprchový gel. Když jsem to všechno měla, dala jsem tašku Jazzovi a šla pro Renesmé, že můžeme jet.

„Renesmé, jedeme, tak už běž dolů. Emmette, to si uklidíš!“ Poslala jsem svou holčičku dolů, ať se jde obout a pokárala Emmetta za svinčík, který napáchal za tu krátkou chvíli, co jsem ho nechala s mou dcerou. Pak jsem odkráčela v doprovodu svého snoubence dolů za ostatníma. Došli jsme do garáže a za námi se přiřítil i Emmett, který se těšil snad ještě víc než Nessie.

„Tak rychle, rychle!“ popoháněl nás.

„Emmette, seš jak malej! Otevírají až v devět a je půl. S naší rychlostí tam jsme za patnáct minut, tak co tam budeme dělat?!“ okřikla ho Rose a nastrkala na zadní sedadlo Carlisleova auta. Posadila jsem Renesmé do sedačky a připoutala ji. Jazz mezitím nastartoval. Já jsem nastoupila do Jazzova auta, Rosalie a Esmé ke Carlisleovi a mohli jsme vyjet.

Dojeli jsme opravdu už po patnácti minutách, takže jsme měli ještě čas. Vyndala jsem Renesmé z auta a chytla ji za ruku. Jazz mě napodobil a Ness se usmívala jako sluníčko. Byla jsem ráda, že i když Jazz není její pravý táta, ona ho má stejně ráda.

„Tak co budeme dělat, těch patnáct minut?“ zeptal se chytře Emmett.

„Na to jsi měl myslet doma, když si nás tak popoháněl!“ okřikla ho Rose a prohrábla si vlasy – to dělá vždycky, když nad něčím uvažuje.

„No, tak se těším, to snad není trestné!“ řekl uraženě Emm a otočil se k Rose zády.

„Půjdeme tam na to hřiště!“ vypískla Renesmé a rozběhla se k hřišti, kterého si nikdo z nás nevšimnul. Já i Jazz jsme Ness pustili, ať si jde hrát. Emmett s ní blbnul a lozil po průlezkách.

„Devět, jdeme!“ křikla Esmé a všichni krom našich dvou dětí – říkám dvou, protože Emmett se momentálně choval taky jako dítě - se vydali ke vchodu pomalu. Emm chytl Ness do náruče a rozběhl se do vchodových dveří.

„Šest dospělých a jedno dítě,“ požádala prodavačku Esmé a Carlisle jen tiše dodal, že mámě dvě děti a jenom pět dospělých - zdá se, že Carlisle je jen vážný a pracovitý otec, ale ve skutečnosti je s ním taky zábava.

Já s Jazzem a Rose jsme se začali smát hned a Esmé hned, jak jsme vešli do šatny, kde už nikdo nebyl. Oblékla jsem Ness plavky a sama se převlékla. V šatnách už začínalo být těsno a my už byli všechny hotové, tak jsme se vydali do sprch a pak k bazénu.

 

Jasper

V šatnách jsme se převlékli, zamkli tašky, které nám naše drahé polovičky svěřili, a vyšli k bazénu. Holky tu ještě nebyly, tak jsme jen postávali a probírali všechno možné od aut až po dovolenou.

Všichni jsme ztichli a otočili se k východu dámských šaten v moment, kdy jsme zaregistrovali Nessiin smích.

„A mami, půjdeš se mnou na tobogán?“ slyšel jsem Ness, ale stále jsem ji neviděl.

„Ne, maminka s tebou nepůjde, ale neboj, půjdeš s Emmettem, ten se na to ohromě těší!“ odpovídala Rose. Já i Carlisle jsme se začali smát a Emmett mračit, ale bylo z něj cítit nadšení, že s ním bude někdo blbnout.

Přestali jsme se smát ve chvíli, kdy jsme je uviděli - přicházely k nám tři bohyně s malou holčičkou, v růžových plavkách, mezi sebou.

Všichni jsme ztuhli a já bych mohl přísahat, že moje oči teď byly černočerné. Bella na sobě měla černé plavky a vypadala jako bohyně, moje bohyně. Na sucho jsem polkl a na chvíli odvrátil pohled na ostatní.

Rosalie měla dost odvážné plavky, ale tak co bychom chtěli? Je to prostě Rose. Esmé, ač se to zdá zvláštní na takovou starostlivou matku, měla jednodílné plavky, které měly docela zajímavý střih, a zakrývaly jen to nejnutnější.

„Strejdo Emmette, půjdeš se mnou na ten veliký červený tobogán?“ Nessiin křik mě probral a myslím, že i Emmett s Carlislem se trochu vzpamatovali, ale nikdo nezareagoval. Vyšli jsme za svými polovičkami.

Byl jsem neuvěřitelně šťastný, když ke mně Bella přišla a políbila mě. Nechápu, jak jsem to mohl kdy vydržet. Miluju ji a to už se nikdy nezmění.

 

<<<--->>>

 


 

 

Děkuji za všechny komentáře u minulé kapitoly. Jsem šťatná, že povídku stále čtete a necháváte komentář, moc mě to těší a dává chuť dál psát. Děkuji!

AnnieS



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Počkej si, ona přijde! - 9. kapitola:

 1 2   Další »
13. lucka2010
16.02.2012 [17:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.02.2012 [22:51]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Lucka
15.02.2012 [21:33]

tedy dost mě dostaly ty úžasné plavky, ani se nedivím, že jsou z nich na větvi. Moc se těším na další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. ZuzunQa
15.02.2012 [21:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Roel
15.02.2012 [21:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Miyu
15.02.2012 [21:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. AryaBlack
15.02.2012 [20:30]

paráda Emoticon Emoticon

6. Ceola
15.02.2012 [20:25]

Jééé to je super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rychle další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. leluš
15.02.2012 [20:22]

ja hlavne dúfam že sa Edward z Alice nevrátia Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jana
15.02.2012 [20:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!