Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Po smrti? Zapomeň! - 3. kapitola

honeymoon


Po smrti? Zapomeň! - 3. kapitolaKonečně jsem dostala náladu, a tak Vám tady přináším další dílek. Doufám, že se Vám bude líbit stejně jako mě a že pod ním najdu, nějaký ohlas... V téhle kapitolce nejde o nic moc důležitého, přesto je tak nějak jiná než ty ostatní, protože tady jde hlavně o emoce, které Bella tak moc neprojevuje. Má název Missing. Mimochodem 15+ kvůli nadávkám.

Příjemné čtení přeje
Vaše Kim ♥

Hudba

Po smrti? Zapomeň!

Kapitola tři – Missing

 

„Božínku, tak tys to nikdy nedělal?!“ zeptala jsem se, když jsem konečně našla hlas.

„Ne,“ odpověděl, celý červený.

„Tipla bych si, že jsi byl gigolo!“ zasmála jsem se.

„Co to je?“ tázal se mě.

„Kurňa, tady je ale špatná výchova dětí!“ zasmála jsem se.

„Cože?“

„No, že vás špatně vychovávají.“

„Tomu jsem rozuměl, ale tomu slovu předtím ne.“ Bliklo mi.

„Ty myslíš - kurňa!“ zasmála jsem se.

„No, tak trochu,“ začervenal se.

„Tak to je jedna z nadávek, ale tahle je celkem okej, horší je to třeba s nadávkami kurva, děvka, ale taky máme třetí kategorii, kam se řadí kráva, vůl, slepice, husa, kachna a takové slabotinké nadávky,“ pronesla jsem s úsměvem.

„Zvířata?“

„Přirovnáváme své charakterní vlastnosti ke zvířatům, které jsou primitivní,“ odpověděla jsem.

„Aha, takže, kdybych ti chtěl teď vynadat, řekl bych ti, že se lísáš jako kočka?“ řekl zamyšleně a já vyprskla smíchy.

„Omyl.“

„Jak to?“

„Tohle byl kompliment,“ usmála jsem se a vstala z postele a zamířila do koupelny, jestli mě za tohle nevyhodí, tak už fakt nevím. Ach jo, Edwarde, jak moc mi chybíš, víš, že tohle všechno dělám, abychom mohli být zase spolu, viď? Víš, že bych tě nikdy jindy nepodvedla, že ano?

„Asi by ses měl obléct, za chvíli se vrátí holky, myslím, že by tě tady takhle neměly najít,“ řekla jsem a z pokoje se ozvalo souhlasné zamručení.

Vlezla jsem do sprchy a pustila jsem si na sebe pořádnou dávku horké vody, protože jsem tohle všechno chtěla smýt.

Chtěla jsem být zase jenom člověkem anebo upírem, to mi by bylo jedno, jen být zase naživu. Chci zase alespoň na chvíli vidět mou rodinu, můj otec musí být tak naštvaný. Slyšela jsem klapnout dveře od pokoje, takže už odešel. Sesunula jsem se podél stěny na zem a začala jsem brečet, voda tekla po mém těle a máčela mi vlasy, rozmáčela řasenku, ale bylo mi to všechno jedno, jen je moci zase na chvíli, na malou chviličku spatřit, moci je obejmout, nebo se dotknout jejich tváří - jen třeba ve snu. Doufám zbytečně, andělé nespí a nemají sny. Nemáme fantazie, touhy, potřeby, jsme jako oživlé mrtvoly. Nechci být andělem. Nejhorší na tom všem je, že velmi brzy zapomenu. A to nechci.

Po nějaké velmi dlouhé době jsem konečně vylezla, byla jsem zahalená v ručníku a za okny začínala být tma. Musím se vrátit do role, ač je mi to nepříjemné, musím se ihned přestat litovat a začít tam, kde jsem přestala.

Neměla jsem na sebe nic jiného než to, v čem jsem přišla, a tak jsem musela na nákupy, ach jo.

Za necelou půl hodinu už jsem jela metrem na Parkwishton street, do největší nákupní čtvrti v tomhle andělském městě. Dozvěděla jsme se, že Irisal je jedním ze tří hlavních měst andělské říše.

Vešla jsem hned do prvního obchodu, který se mi naskytl před očima. Tenhle byl třípatrový, a tak jsem vyšla hned do třetího patra, kde bylo spodní prádlo. Vybrala jsem si ty nejodvážnější kousky, které jsem našla (foto 1, foto 2, foto 3, foto4).

Sešla jsem níže, kde bylo oblečení, dlouho jsem si zkoušela všemožné oblečení, až jsem si vybrala dvoje kalhoty (foto 1, foto 2), troje sukně (foto 1, foto 2, foto3), čtvery šaty (foto 1, foto2, foto3, foto4) a nějaké trika a tílka, nesmím zapomenout taky na jedny společenské šaty (foto 1, foto 2, foto 3, foto4, foto 5, foto6, foto7).

Nakonec jsem postoupila do přízemí a tam jsem si nakoupila boty, spoustu bot (foto 1, foto2, foto3, foto4,  foto5, foto6, foto7, foto8, foto9).

Když jsem měla nakoupeno, zavolala jsem si taxi, které mě odvezlo až domů, jestli se tomu vůbec dá říkat domov!

Pokoj mám malý, ale od Michaela jsem se dozvěděla, že cokoliv si budu přát, stačí se na to soustředit a ono se to stane, chtěla jsem dvě velké super šatny. Splnilo se mi to (šatna 1, šatna 2 - mimochodem tohle je botník Miley Cyrus a mně se moc líbí, sice se k té první šatně nehodí, ale co na tom, že?).

„Wow! Ty toho tedy máš!“ vypískla Mia.

„Jo, já vím,“ odpověděla jsem jí lhostejně, ale i přes mou lhostejnost, kterou se rozhodla, jak bylo zřejmé, ignorovat, vklouzla za mnou do pokoje i s Blai.

„Můžeme se kouknout?“

„Jo, a víte, co taky můžete?“

„Co?“ vypískla Blai. Usmála jsem se.

„Pomoct mi to naskládat do šatny,“ odpověděla jsem.

„Žádnou nemáš!“ vypískla Mia.

„Mám, dokonce dvě. Ta nazelenalá je šatna, ta růžová botník.“ Potom jsem dvakrát tleskla a objevily se dvě další místnosti.

„Šikulka!“ řekla Blai.

„Já vím,“ odpověděla jsem pyšně a začala jsem vytahovat věci z tašek a skládat je do šaten.


Další

Předchozí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Po smrti? Zapomeň! - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!