Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pandoria: Chrání mě noční můry - 5. část


Pandoria: Chrání mě noční můry - 5. částCo se dá dělat, když člověk (respektive upír), se kterým jste nejvíc počítali, odmítne účast? Nic, ale to by nebyla Pandoria, aby si neporadila.

Ranní idylku na hradě přerušil naštvaný výkřik.

„Jak to myslíš? Shánět novou recepční?!" vztekal se Aro.
„Ona... Já... Řízla se o papír a já...," koktal Felix.

„Teď abych sháněl někoho na recepci," kroutil Aro hlavou. Začínal být z téhle situace zoufalý. Jakmile sehnal pěknou, šikovnou recepční, někdo ji brzy posvačil. Když by sehnal ošklivou holku na recepci, sice by nepřišel o ni, ale zase by poklesl v očích ostatních (alespoň to si myslel).

Samozřejmě jsem si to uložila do paměti. Kdo ví? Třeba se to může někdy hodit...
Na chodbě se ozvalo známé klapání nízkých podpatků. Cindy jde! Vyčkala jsem na vhodnou chvíli a vtáhla ji do svého pokoje.

„Tak jo! Co má tohle znamenat? Jak ses sem dostala? Proč tě tu vůbec chtějí a..."
„Klid, Andy! Nešil, máme čas," přerušila mě klidně.
„OK, tak jo."
„Dobře, tak popořadě. Proměnili mě stejně jako tebe, asi jen týden po tom, co jsi zmizela. Ale tebe nechali téměř bez dozoru, na rozdíl ode mě. Mě přenesli sem na hrad rovnou. Nevím proč a asi se tím nemá cenu zabývat. Myslím, že víš, proč mě tu chtějí. Musím mít nějakou schopnost, když jsem se dostala i nad Jane. Popravdě řečeno, umím zaměřit jakéhokoli upíra kdekoli na světě. Čím více o něm vím, tím přesnější je můj výsledek. Je to praktické, vím, kdy se můžu vytratit z hradu, aniž bych se někoho musela ptát."
„Cindy, nevíš něco víc o té Jane?"
„Jo, je tu už strašně dlouho a do té doby, než jsme sem přišli, byla nejvýše postavená v celé gardě. Je strašně panovačná a moc jí vadí, že nás Aro zařadil nad ni."
„Tak proč si tak vyskakuje?"
„No, Aro nás sice považuje za silnější zbraně, ale Jane má opravdu rád. Ona pro něj udělá první poslední."
„Hmm... tak to je jiná..."
„Víš, já už musím!"
„Cindy? Vždyť jsi říkala, že máme čas!" podivila jsem se.
„Víš, teď jsem si na něco vzpomněla...," řekla a odešla.

Nešťastně jsem si povzdechla. To bude zase nuda... Ze zamyšlení mě vytrhlo bliknutí na obrazovce mého počítače. Přišel mi e-mail. Přitáhla jsem si židli a otevřela jsem zprávu.

Od: Daniel
Pro: Překrásná podivínka

Ahoj,
jen mě tak napadlo, jestli bys nechtěla jít někam na kafe. Když tak se můžeme domluvit.
Jak se máš? Mně se moc nedaří, přišel jsem o brigádu, protože jsem upustil pár CDček, i když ne zcela mojí vinou. Kdybys věděla o nějaké práci, napsala bys mi? Potřebuju za něco platit nájem a tak.
Rozhodně se ozvi!

Daniel

 

Tak on si vzpomněl! Docela mě to překvapilo. Když budu vědět o nějaké práci, dám mu vědět... Seženu mu práci. Počkat! Já vím o práci!
Jakmile mi to došlo, už jsem pelášila chodbou do hlavního sálu.
Otevřela jsem dveře a razila si cestu k Arovi.

„Á, vzácná Pandoria! Čemu vděčím za vaši návštěvu?"

Měla jsem chuť poslat ho někam za ten tón, kterým mě přivítal, ale v tuhle chvíli jsem měla jiný nápad.

„Možná bych měla řešení k tomu problému s recepční..." zmínila jsem se.
„Opravdu? Jaký?" upřeně se na mě podíval, což způsobilo, že začal šilhat.
„Řekněme, že znám osobu, která hledá práci. Druhou výhodou je, že Felix by se ho ani nedotkl, jelikož je to kluk."
„Chlap? Na recepci? To nejde! Ale... I když... Možná by to šlo!" odpověděl nakonec.

Odcházela jsem od Ara vcelku spokojená. Mám o něm prý zjistit víc. Když jsem odbočovala do chodby, málem jsem se srazila se Cindy.

„Nemělas bys chuť něco provést Jane?" zašeptala jsem, když jsem se přesvědčila, že nás nikdo neslyší.
Zatvářila se zvláštně: „Víš... Já... Asi... Raději ne..."
„A proč? Vždyť na nás nebude žalovat, na to je moc pyšná!"
„Ale já vím... Když...," zalykala se.
„Co?"
„Když já... Mám ráda jejího bratra..."

 


 

Pokud vás zajímá, co by Pandoriina dvojnice dokázala provést u Cullenů, přečtěte si mou povídku Divná.

 


Předchozí x Následující

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pandoria: Chrání mě noční můry - 5. část:

 1
1. Agarvena
27.08.2011 [19:10]

dávam všechny dobrý smajlíky který najdu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!