Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osud karty tvé míchá - 1. kapitola


Osud karty tvé míchá - 1. kapitolaPříběh o lásce, zradě, nenávisti, žárlivosti, intrikách, bolesti a naději.
Co se stane, když Alici a Emmettovi zkříží cestu krásná Rosalie? Jak je toto setkání změní? A co když Jasper není takový, jakého ho znáte? Jak osud zamíchá jejich kartami? Ponořme se spolu do dvou rozdílných prostředí. Podívejme se, jak osud zamíchá jejich osudy.
Příjemnou zábavu přeje Kejkej

Osud karty tvé míchá - 1. kapitola

Ani zatažená obloha nemohla ohrozit tuto úžasnou atmosféru. Možná to bylo tím, že na toto počasí byli zvyklí. Málokdy tam svítilo slunce. Vál lehký vánek a celá zahrada byla plná světel, květin, vybraného jídla, pití, dam v krásných šatech a rozjařených mužů. Hráli skvělí hudebníci a celá společnost se královsky bavila. Však taky měla důvod. Slavily se zásnuby jediné dcery jejich nejvýznamnější osobnosti - starosty. Drobná dívka stála v hloučku svých přítelkyň a něčemu se smála, avšak její oči vytrvale vyhledávaly jeho. A pak ho uviděla. Stál asi patnáct metrů od ní a o něčem se bavil s jejím otcem. Jejich pohledy se náhle setkaly. Jako by se pro ně najednou zastavil čas, byli jen oni dva a nikdo jiný. A už brzy bude jenom jeho a on jenom její.

Omluvil se jejímu otci a přišel k ní. Lehce ji objal a vtiskl polibek do jejích tmavých vlasů. Její přítelkyně se tomu zasmály, ale jim to nevadilo.  Miloval ji a ona to věděla. Milovala ho a on to věděl. Přesto jejich vztah nebyl takový, jaký si on představoval. Vzal ji za ruku a chtěl ji odvést někam, kde by mohli být jenom oni a nikdo jiný, avšak její otec pozvedl svou sklenici a sjednal si klid. Hudba přestala hrát a společnost pozorně naslouchala jeho sdělení.

„Milé dámy, vzácní pánové, drazí přátelé! Dnes jsme se tu sešli, abychom společně oslavili zasnoubení mé jediné dcery Alice Brandon. A nebude si brát nikoho jiného než našeho nejlepšího strážníka – poručíka Emmetta McCartyho. Tak jako je ona mou dcerou, tak i on bude mým synem. Buďte spolu šťastní…“

Zbytek proslovu Alice neposlouchala. Byla neskonale šťastná a to bylo to hlavní. Její otec schválil její volbu, jejího Emmetta. Vzpomněla si, jak ho poprvé uviděla. Šel hrdým, rázným krokem a jeho tvář zdobil překrásný úsměv. Jeho oči měly barvu karamelu a působily velice bystře a tajemně. Každá dívka i vdaná žena se za ním otočila, ale on si jich nevšímal. Později se od otce dozvěděla, že se jmenuje Emmett a bude pracovat na policejní stanici. Moc ji to potěšilo, protože jejím kmotrem nebyl nikdo jiný než kapitán Wildhorn, nadřízený Emmetta. Mohla kmotra chodit navštěvovat a doufat, že tam uvidí toho hezkého policistu.  A skutečně. Chvíli to trvalo, ale nakonec si všiml pozornosti, kterou mu věnuje. Scházeli se dlouho a tajně, ale on nakonec sebral veškerou svou odvahu a požádal jejího otce o svolení scházet se s jeho dcerou. Pak už se nemuseli scházet tajně. Všichni je pokládali za dokonalý pár, a tak nikoho nepřekvapilo, když se zasnoubili. On byl jejím princem na bílém koni, o kterém sní každá dívka.

Najednou jim všichni blahopřáli a přáli mnoho štěstí.

„Doufám, že ti nebude vadit, když si na chvilku vypůjčím Emmetta,“ řekl policista Jeff Slater, Emmettův nejlepší přítel. A s těmito slovy ho odtáhl dál od Alice.

„Jen, aby ti neutekl za nějakou jinou,“ pronesla starostova sestra a Aliciina teta Annie.

„Jak to myslíš, tetičko?“ optala se Alice a v jejím hlase byly poznat obavy. Nechtěla Emmetta ztratit.

„Tak, jak to říkám. Alice, je to chlap a ti jsou všichni stejní.  Co když mu některá nabídne to, co mu ty zatím odmítáš?“ Alice najednou došlo, kam tím její tetička míří a zčervenala.

„Ale, teti, já to slíbila své matce a svůj slib dodržím. A navíc, Emmett je úplně jiný než všichni ostatní, milujeme se.“

„Jen abys pak nelitovala,“ řekla Annie a ponechala Alice napospas jejím přítelkyním.

Ty opět začaly řešit to, který muž je nejhezčí, kdo koho s kým viděla a podobné záležitosti. Alice z toho pomalu začala bolet hlava. Se všemi se rozloučila a odešla do svého pokoje.

O několik dnů dříve na jiném místě

Byla nadmíru spokojená. Další, který se chytil do jejich sítí krásy. Další, který podlehl jejímu tělu. Další, který byl pro ni jen pouhou hrou. A to ona určovala pravidla této nebezpečné hry. Ona ji milovala a náležitě si to užívala. Muži ji milovali a ženy nesnášely nebo obdivovaly. A ona si toho byla moc dobře vědoma. Vyžívala se v jejich pozornosti. Bavilo ji svádět muže. Ona, Rosalie byla ztělesněným snem každého muže. Dokonalá postava, dlouhé vlasy, temperament – to byla ona.

Nicméně, jednomu se její chování nelíbilo. On byl majitelem cirkusu Mysterium a vrhač nožů. Před jeho noži nebylo nic v bezpečí. To, co chtěl zasáhnout, neminul. Hodně lidí se ho bálo, bálo se jeho rudých očí, ve kterých byla nenávist, zloba a bezcitnost. Neznal slitování, neznal soucit. Jeho Mysterium bylo známé snad po celém světě. V žádném jiném cirkusu byste nenašli lepší artisty, břišní tanečníky, krotitelé, kouzelníky, klauny, v žádném jiném cirkusu byste nenašli krásnou Rosalii.

Nesnášel, když se podívala na jiného. Nenáviděl, když se jí někdo jiný dotkl. Ona byla jeho, nikdo jiný neměl to právo se jí dotknout. Byl jí posedlý. Toužil jen po ní a po krvi. Na ničem jiném mu nezáleželo.

„Rosalie, měla bys toho svého Sama pustit k vodě,“ radila jí María.

„Nevím, proč bych měla. Je to hra a já určuji pravidla. Neříkej mi, co mám, nebo nemám dělat! Na to nemá nikdo právo!“

„Měla bys ji poslechnout. Jasper bude zuřit, jestli se o tom doví. Víš, jaké dokáže dělat scény. Ty víš, čeho všeho je schopný.“ Catalina se snažila podpořit svou přítelkyni Maríu. Měla Rosalii ráda a nechtěla, aby špatně skončila. A taky by nerada viděla jeho hněv.

„Do toho, co dělám, mu nic není. Nepatřím mu. Jsem volná, nezkrotná, jsem Rosalie!“ Měla své dvě španělské přítelkyně ráda, ale nenáviděla, když ji někdo poučoval.

Jasper to všechno slyšel. Začal jím cloumat vztek. Nikdo neměl právo dotknout se jeho Rosalie, ona patřila jenom jemu a nikomu jinému. A začal toužit po jediném, po krvi toho, kterému ona pobláznila hlavu. Vzal do ruky svůj nůž a prsty přejel po jeho ostří. Byl tak dokonalý. Tiše a nenápadně opustit tábor mu nedělalo žádný problém, jeho lidi zase seděli u ohně a vesele se bavili. Jeho zmizení nezpozorovali a nikdo ho zatím nepostrádal. Byli zvyklí na to, že se k nim Jasper po večerech moc nepřidává.

Pomalu kráčel tmou, která kryla jeho vražedné úmysly. Došel až k jeho domu. Všiml si, že mu to Sam usnadnil, nechal mu otevřené okno. Vyskočil jím a došel k jeho posteli. Natáhl ruku, ve které se mu zablyštěl jeho nůž. Zarazil se, uvědomil si, že by to bylo moc snadné. Toužil po tom vidět děs v jeho očích. Shodil z nočního stolku lampičku, která se roztříštila. Sam se probudil a pohlédl na osobu stojící u jeho postele. Pohlédl do jeho rudých očí a došlo mu, že je to jeho poslední minuta. Jasperův nůž se přiblížil k Samově hrdlu. O okamžik později vystříkla krev. Jasper to chvilku pozoroval a pak se k němu naklonil a začal sát tu rudou tekutinu. Pohlédl na dílo své nenávisti a došlo mu, že se to bez vyšetřování neobejde. On i cirkus musí zmizet z tohoto města.


Každý Váš komentář potěší moje srdíčko.


Druhá kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osud karty tvé míchá - 1. kapitola:

 1
14.07.2011 [16:57]

Belluska12super Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!