Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Niet ruže bez tŕnia - 19. kapitola

Stephenie Meyerová - komiksová biografie


Niet ruže bez tŕnia - 19. kapitola „Čo zase? Nehovor mi, že som zase o centimeter bližšie, alebo ďalej ako je to v papieri. A pozri, rozbil som zlatú guľu, teraz nám to nevyjde,“ rozčuľoval som sa. Mal som plné zuby toho zdobenia a celej Alice. Dokonca už som chytal nervy aj na to Belline dirigovanie. „Edward, viac doprava.“ Alebo „Edward, máš to dať nižšie.“ Čo som komu urobil? Ešte raz povie Edward a dám si zmeniť meno.

Edward:

Otvoril som oči. Izba bola zaplavená oceľovým svetlom blížiaceho sa východu slnka. V mojom náručí ležala najkrajšia žena a bola moja. Iba moja. Ležala natisnutá na mne. Hlavu položenú na mojej hrudi a ľavú nohu prehodenú cezo mňa. Bella sa trošku pomrvila vedľa mňa a zívla si.

„Spinkaj, miláčik, je ešte skoro,“ zašepkal som jej, aby som ju úplne neprebral. Takto by som sa chcel zobúdzať každé ráno a tiež by som chcel každú noc zaspávať s ňou v náručí. Je rozkošná, keď spí. Niekedy mrmle a inokedy zase kričí po našich deťoch a na tom sa zabávam snáď najviac.

„Dobré ránko, koľko je hodín?“ spýtala sa zaspatým hláskom.

„Je len šesť. Ešte spinkaj.“ Pohladil som ju po vlasoch a pobozkal na čelo.

„Nie, vieš, že musíme ozdobiť stromček. Sľúbila som to. Je to dnes na nás. Treba to využiť, keďže to naša organizátorka Alice dovolila.“ Zasmiali sme sa, pretože Alice nezvykne nikomu dovoliť prípravu niečoho. Vždy všetko pripravuje ona, ale vďaka Bellinmu pred darčeku bola taká natešená, že jej  to dovolila.

Musíme doniesť stromček z garáže, ktorý vybrala Alice s Rose. Chceli živý stromček, aby krásne rozvoniaval po dome kvôli deťom. Alice nám stihla v obývačke pripraviť aj vianočné gule, ktoré máme zavesiť.  Vraj keby sme to nevedeli zvládnuť, tak nám nechala plánik, kde ktorá guľa má byť zavesená. Jasné, to preto nám to dovolila, lebo aj tak to bude podľa nej. Potom musíme všetko pripraviť na večeru a ešte zavolať do obchodu s kostýmami, lebo Emmett chce hrať Santa Clausa. Najviac ma zaujíma to, ako chce vypiť pohár mlieka a zjesť keksíky, ktoré sa piekli.

„Ešte päť minút,“ prosil som ju, ale ona krútila hlavou. Ach jaj, ženy. S nimi je to kríž. Vstala z postele a začala ma ťahať za ruku, aby som sa konečne postavil.

„Dáme si aspoň spoločnú sprchu?“ zaklipkal som očami tak, ako to robí malý Emmko. Zasmiala sa tomu, ale nesúhlasila. Jasné, on má detské čaro a čo ja? Asi som už pristarý.

„Neskúšaj na mňa ťahy nášho syna. Keby sme išli spolu do sprchy, tak ten stromček nebude stáť ani do Silvestra,“ povedala rázne a ja ako poslušný psík som kráčal za ňou dole schodmi až ku garáži.

„Toto je ten strom? Ste sa zbláznili? Kde ho mám akože umiestniť? To je nemožné. Bella, dones pílku a to hneď.“ Moje sestry sa museli zblázniť. Stromček mal vyše päť metrov a to do domu nenatrepem ani keby som veľmi chcel. Nečudujem sa, že ten strom nechali ležať na zemi. Takáto sprostosť napadne len tie dve.

„Edward, opováž sa spíliť čo i len centimeter a Alice rozpíli nás.“ Vedel som, že má pravdu, ale toto naozaj nevtrepeme dnu. Obaja sme si povzdychli. Ale čo sa ja budem báť ten krpatej opice. Nájdem pílku a začnem píliť. Bella si všimla, čo chcem urobiť a v očiach mala strach.

„Si si istý, že to chceš urobiť?“ Nie, nebol som si istý. Ale vedel som, že nemám inú možnosť. Prikývol som a začal som rezať. Keď som videl, že ten strom sa už bude dať postaviť, tak som odložil pílku. Bella len krútila hlavou, lebo strom bol menší skoro  o polovicu. Vzal som strom a vliekol som ho do domu. Bella mi držala vchodové dvere.

„Kam to bude, madam?“ spýtal som sa Belly, keď som zastal v strede obývačky.

„K oknu poprosím, nech je vidno svetielka,“ zasmiala sa a ja som položil stromček do rohu k oknu. Prešiel som ku škatuli s guľami a Bella zatiaľ pozerala Alicin plánik, kde má ktorá guľa byť a v akej vzdialenosti. Po prečítaní plániku sme sa rozhodli začať. Vzal som červené a zlaté gule. Bella povedala, že bude dirigovať.

„Edward,“ skríkla a ja som nadskočil a rozbil guľu.

„Čo zase? Nehovor mi, že som zase o centimeter bližšie, alebo ďalej ako je to v papieri. A pozri, rozbil som zlatú guľu, teraz nám to nevyjde,“ rozčuľoval  som  sa. Mal som plné zuby toho zdobenia a celej Alice. Dokonca už som chytal nervy aj na to Belline dirigovanie. „Edward, viac doprava.“ Alebo  „Edward, máš to dať nižšie.“ Čo som komu urobil? Ešte raz povie Edward a dám si zmeniť meno.

„Nie, chcela som ti povedať, že sme zabudli volať do obchodu s kostýmami. A láskavo po mne nekrič. Nemôžem za to, že tvoja sestra je neskutočná puntičkárka a všetko musí mať svoje miesto, akoby nebolo jedno, kde čo bude visieť.“ Mala pravdu. Ona za to nemohla. Toto všetko napáchala moja skvelá sestra. 

„Dobre, zavolaj tam a ja zatiaľ zavesím tú hviezdu hore a zavesím tiež svetielka. Na tom by som už nemal nič pokaziť,“ povedal som a začal som rozpletať svetielka. Trvalo mi to celý čas, čo Bella telefonovala. Dokonca aj keď už bola pri mne, tak som to nemal rozpletené, ale za to som sa do tých svetielok zaplietol sám. Hneď, ako ma Bella zbadala, začala sa smiať.

„Myslela som, že aspoň boj so sviečkami vyhráš,“ smiala sa. No mne to vtipné neprišlo.

„Ha, ha... Keď si taká múdra, tak si ma rozmotaj a namotaj ich na stromček,“ zafrflal som. Prišla ku mne a snažila sa ma rozmotať. Asi po pätnástich minútach používala slová, ktoré bežne nepoužíva. Nebudem ich hovoriť, lebo sú neslušné aj na chlapa.

„Vraj ja som nemehlo. Slečna Swanová, máte problém?“ smial som sa teraz konečne aj ja. Mám pocit, že to asi nestihneme, kým naši prídu. Najvtipnejšie na tom je, že sme obaja poloupíri a nedokážeme rozviazať jedny sviečky. Bella sa chvíľu ešte mrvila a zaplietla sa do nich tiež. Obaja sme sa zvalili na zem.

„Nečerti sa a pobozkaj ma,“ povedal som s úsmevom na tvári. Bola neskutočne sexy. Ten hnev jej pridával na kráse.

Zodvihla obočie a nemala sa k bozku. Podarilo sa mi nadvihnúť ani neviem ako a pobozkal som ju. Dlho nenamietala. Bozk plný vášne. Neviem, ako sa jej podarilo, ale vymotala ruky z pod sviečok a začala mi rozopínať košeľu. Prstíky mala všade možne. Bože, bol som taký nadržaný a nažhavený, že mi bolo jedno, čo bolo na papieri. „Nie, že zničíte jediné sviečky v dome!“ znela posledná veta od Alice. Čert aby vzal sviečky. Na mne leží nebezpečne sexy žena a ja nemienim dávať pozor na sviečky. Trhol som a bolo po nich. Mal som to urobiť už dávno. Ruky mi zablúdili pod Belline tričko a už som mal nahmatané zapínanie tých chráničov, ktoré zahaľovali dva krásne kopčeky, keď v tom...

„Ja ťa zabijeeem...“ krik mojej sestry.

„Prečo si mamka rozbaľuje ocka pod stromčekom?“ Moja malá dcérka. S Bellou sme skameneli a nemo pozerali na celú našu rodinu.

„Vravel som ti, že prídeme neskoro. Santu sme nestihli.“ Teraz sa ozval môj syn. Rose a Emmett zakrývali oči našim deťom. Mal som pocit, vlastne ja som to vedel s istotou, že takto trápne som sa ešte nikdy necítil. Bella bola celá červená a len Jasper s Emmettom sa na tom skvele bavili. Jasperovi síce prebehlo v hlave, že keď to spôsobilo mne také vzrušenie, tak bude zdobiť od budúcich Vianoc stromček s Alice on. S Bellou sme sa snažili upraviť a medzi tým vzala Esme deti hore. Od Alice sme si vypočuli kázeň ohľadom malého stromčeka, rozbitej gule a aj o svetielkach na stromček. Potom si nás zavolal Carlisle a dával nám prednášku o správaní sa pred deťmi. Ani za svet si nedal vysvetliť, že dom bol prázdny a keby nám dali vedieť, že sa vracajú, tak by sa nič podobné nestalo. Asi po hodine nás prepustil do svojich izieb. Po celý čas som si pripadal ako malý chlapec, ktorého kára otec.

Večer sa blížil a v celom dome rozvoniaval kapor, koláčiky a vládla tu konečne vianočná nálada. Všetci sa už tvárili, že sa nič nestalo, aj keď Emmettovi sem tam zablúdila myšlienka. Deti boli celé unesené zo stromčeka. Poskakovali okolo neho, spievali vianočné pesničky. Večeru sme mali len Bella, ja a deti, ale Esme aj tak navarila ako  pre sto člennú armádu. Pripravili sme na stôl ku stromčeku koláčiky a pohár mlieka pre Santu a šli sa uložiť spať. Naše ratolesti spali dole pri stromčeku, lebo nechceli prepásť stretnutie s človekom, ktorý im donesie darčeky. Emmett sa šiel rýchlo obliecť a pripraviť vrece so všetkými hračkami pre deti. Nechali sme mu pootvorené okno dole, keďže komín nemáme. Asi niečo tesne po polnoci sme počuli zdola krik.

„Áaa, Santa. Mamííí, ocííí,“ ziapali na celý barák naše ratolesti.

„Santa? Ty nám dáš darčeky, aj keď sme sčasti upíri?“ spýtala sa Alice a my sme sa div nezadusili smiechom.

„Samozrejme. Ste detičky ako ostatné deti. A k tomu ste počúvali mamku, ocka a aj ostatných. Aj keď...“ Emmett sa na chvíľku zamyslel. „Strýkovi Emmettovi ste robili šibalstvá. Je to tak?“ Vážne sa pozrel na moje deti.

„Ale keď mi ho ľúbime, on je super a je s ním sranda,“ povedali zborovo a Emmett bol na seba hrdý. Miloval tie dve šidlá.

„Dobre, keď je to tak, tak si môžete vziať darčeky. Ja už musím ísť, lebo čakajú aj iné deti na svoje darčeky.“ Už chcel odísť, ale Emmuško je veľmi všímavý.

„Santa, ešte koláčik a mliečko,“ povedal sladko a ja som sa váľal smiechom. Emmett sa modlil, aby k tomuto nedošlo a aby stihol ujsť skôr, ale mal smolu. Vzal si jeden koláčik a pohár s mliekom len nenápadne nahol k perám, akože pije. Odhryzol si malý kúsok z koláča. No jeho grimasy hovorili za všetko.

„Ti nechutí? To piekla babička. Babička je najlepšia kuchárka široko ďaleko a tebe nechutia. Neverím, že si jedol niekedy lepšie koláčiky. Na, vezmi si na cestu.“ Strkal mu  do rúk celý tanier s koláčikmi. Emmett nás žiadal, aby sme rýchlo prišli dole a zachránili ho. Bella už na mňa pozerala, bolo jej ľúto Emmetta.

„Idú vaši rodičia a ja musím odísť, lebo dospelí už by na Santu nemali veriť. Ahojte a ďakujem za koláčiky.“ Po tejto vete ostal za Emmettom len dym a čiara. Rýchlo sme zišli dole a deti hneď rozprávali zážitok so Santom. Emmett sa blahom topil, že aký dojem zanechal. Všetci sme sa usadili k svojim polovičkám a začali si rozbaľovať darčeky. Rodina si dávala typické darčeky, šperky, autá, oblečenie, rôzne poukazy. Keď žijete na svete toľko rokov, vaša fantázia vyprchá. Keď došlo na Belline darčeky, všetci netrpezlivo čakali. Všetci dobre vedeli, že to bude konečne iné,  ako za posledné roky. Ja som celý čas zvieral v rukách malú saténovú škatuľku, v ktorej som mal prsteň pre Bellu. S tým prsteňom som ju chcel žiadať o ruku, ale teraz neviem. Čo ak by ma odmietla? Nie, dám jej prsteň a počkám, ako sa to bude vyvíjať.

Jasper si rozbalil darček a nestihol poriadne ani poďakovať a už sme počuli ako pribíja klinec na stenu a vešia si svoj Excalibur na stenu. Alice si začala robiť nákresy kde čo rozmiestni vo svojom obchode a aké modely tam bude vystavovať . Rose, tá asi bola Belle najviac zaviazaná a vďačná za darček, pretože sa jej splnil sen. Vlastne z časti, pretože, aj keď nemôže mať vlastné deti, tak s nimi môže tráviť všetok svoj čas a už si v hlave predstavovala, ako sa im prvý deň predstaví. Emmett tu už nebol, pretože si robil okružnú jazdu na svojom novom aute. Esme a Carlisle, keby mohli, tak určite od šťastia plačú. Pretože  Bella je taká všímavá a zohnala im to, po čom tak veľmi túžili a za čím tak veľmi cneli. Už ostával iba darček pre mňa a ja som tŕpol. Bella vstala a vybehla hore do izby. Vrátila sa a podávala mi obálku s nejakými dokumentmi.

„Naozaj?“ usmiala sa na mňa a pobozkala ma. Všetci dobre vedeli, čo mi dala a tešili sa spolu so mnou. Oficiálne som sa stal otcom mojich detí. Nasvedčovali tomu už aj papiere, ktoré som držal v rukách a nie len to, že v ich žilách koluje moja krv.

„To však nie je všetko. Ešte jeden darček máš u mňa v izbe,“ povedala a ťahala ma za ruku hore. Čo mi môže viac dať? Otvorila dvere a mne sa naskytol pohľad na klavír samotného Beethovena. Opatrne som pristúpil bližšie a rukou som jemne prešiel po tom starodávnom dreve a prstami opatrne po klaviatúre. Už teraz som vedel, že na tomto klavíri budem hrať svoju prvú hudbu pre Bellu. Vrátili sme sa s Bellou dole, lebo rodina chcela dať svoje darčeky pre ňu. Usadili sme sa opäť na svoje miesto a netrpezlivo som čakal, čo dostane.

Od Esme a Carlislea dostala menší ostrov v Karibiku. Vraj keby ma mala plné zuby, aby mala kam ujsť. Rose s Emmettom jej postavili domček neďaleko od nás, aby sme svoje sexuálne chúťky robili tam a nie tu pred deťmi. Od Alice a Jaspera dostala týždenný výlet do Paríža pre dve osoby. Alice je zlatíčko, ktoré myslí aj mňa. Tak asi nie.

„Nemysli si, že to je pre teba, Edward. Na ten týždeň ide so mnou. Bude tam módna prehliadka,“ znelo jej v hlave. Mne hneď úsmev zmizol z tváre a už som jej v duchu nadával. Bella bola vďačná za všetky darčeky a pri každom ronila slzy. Tak a je tu čas na môj darček.

„Belli, tento darček som ti chcel dať už veľmi dávno a myslím si, že dnes je vhodná príležitosť.“ Načiahol som ruku a podal som jej malú škatuľku. Bella roztrasenou rukou prijala tú malú škatuľku a otvorila ju. Pozrela párkrát po mne a párkrát po škatuľke.

„Chceš mi týmto prsteňom niečo povedať?“ spýtala sa trasúcim hlasom. Čo jej mám povedať? Čo ak poviem áno a ona povie nie? Ale čo ak poviem nie a ona sa nahnevá? Ja chcem, ale...

„Edward, chceš mi niečo tým prsteňom povedať? Ak áno, tak hovor teraz, lebo potom mlč navždy,“ pobádala ma k tej otázke, ktorú som mal na jazyku.

„Isabella Swanová...“



Tak lásenky moje krásne. Blížime sa do finishu. Preto dúfam, že si predposlednú kapitolku vychutnáte do sýta. :) Ďakujem, že ste sa dostali až sem. A tiež ďakujem za každý komentár, ktorý mi tu zanecháte. 

9moncici9 ♥



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Niet ruže bez tŕnia - 19. kapitola :

 1 2   Další »
11.
Smazat | Upravit | 02.10.2012 [18:53]

Jsem tady jen naskok a omlouvám se, že se komentuju tak pozdě. Emoticon Emoticon Emoticon
C jiného říct než že kapitola byla skvělá. Emoticon Nic jiného u téhle povídky ani napsat nejde! Emoticon Emoticon Minule jsem zapoměla komentovat a tak můžu řícz že kapča bezchybná!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ael rohodně se to nevyrovnalo tomuhle! Emoticon Hrozně moc jsem se těšila na Vánoce! Emoticon ALE TOHLE NAPROSTO PŘEDČILO MOJE OČEKÁVÁNÍ!!! Emoticon Emoticon Tohle bylo něco tak překrásného, že to krásnější už snad ani nemohla být! Emoticon A ty dárky? Panebože opravdu strašně obdivuju jak píšeš. Emoticon Tahle celá povídka je totiž opravdu bravůrní a excelentní dílo, hodné jen samé chvály. Emoticon Emoticon
Hrozně moc mně mrzí, že povídka bude končit. Emoticon Ani nevíš jak moc. Emoticon Miluju tuhle povídku a vypěstovala si na ní tak trochu závislost. Emoticon Emoticon Emoticon I přestoříkam piš piš a piš, protože se nemůžu dočkat dalšího pokračování!
KLOBOUK DOLŮ! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2012 [23:08]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. martty555
01.10.2012 [18:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Lucka
01.10.2012 [18:37]

naprosto skvělé Vánoce u Cullenů. Tak snad se Edward vyjádří. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. reneesmecarliecullen
01.10.2012 [16:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2012 [15:15]

RobertKristenuuu, Viance u Cullenovcov Emoticon ani som si neuvedomila, ze sa tam Vianoce blížia Emoticon bolo to take krasne, ze mi zamrzol jazyk Emoticon alebo skor prsty Emoticon ten koniec bol uzasny, neviem, co mam na to jednoducho povedat Emoticon uz predposledna Emoticon och, a boli sme taky rozbehnuty a ty zrazu skoncis Emoticon no ale viem, ze ty mas pre nas prichystane aj nieco ine a preto sa z casti aj tesim Emoticon tato kapitola bola uzasna a nech si ma nepraje niekto, kto to spochybni Emoticon ak sa vobe niekto taky najde, samozrejme Emoticon co poochybujem Emoticon krasa, krasa... nemozem sa dockat pokracovania Emoticon Emoticon

5. 1ajjka1
01.10.2012 [15:09]

nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. AngieCullen
01.10.2012 [15:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Pegi
01.10.2012 [14:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
01.10.2012 [9:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!