Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nezvratný Osud - 4. kapitola

bjk


Nezvratný Osud - 4. kapitolaBella chce svým dcerám říct pravdu o Nessině otci, ale Sarah má trochu horkou hlavu a nevydrží to. Jak to dopadne si přečtěte zde.

4. kapitola

Isabella M. Swan - Blacková:

Domů jsem se vrátila hodně pozdě. Na večírku se mi Edward neustále vyhýbal. Nevím proč, chtěla jsem mu říct o Renesmé a o mé svatbě. Alespoň jsem si promluvila s ostatními. Jen Alice nebyla svá. Až když jsme byly samy, pověděla mi o své vizi. Viděla mne s Edwardem stát u oltáře, proto se i vrátili. Všechny přemluvila k návratu, protože věděla, že mě Edward stále miluje a já jeho. Ale čeká nás ještě dlouhá cesta.

Byl pátek a já děkovala Bohu, že nemám kocovinu. Cullenovi to včera pěkně rozjeli. Chtěla bych je vidět, jak by se opili a to ráno…

Po dlouhém váhání jsem se rozhodla vzbudit Sarah dřív. Chtěla jsem s ní jet k Renesmé a promluvit si s nimi o Edwardu Cullenovi.

Napůl spící Sarah si neodpustila několik poznámek, protože jsem ji nenechala spát. Vyjely jsme k Nessinu domu. Musely jsme čekat dlouho, než nám přišla otevřít. Vyšla ven v noční košilce, která nijak neplnila svůj účel oblečení.

„Mami?“ otázala se, zmatená.

„Kdo asi?“ odpověděla jsem jí otázkou a už jsem Sarah cpala do dveří.

Nessie měla všude pořádný nepořádek. Nařídila jsem jim, aby se posadily. Sama jsem jim šla příkladem. Byly dost zmatené. Asi čekaly, že je budu kárat kvůli nějaké kravině.

Nadechla jsem se a začala vyprávět: „ Bylo to nedávno, co jste se dozvěděly, že jste sestry. Na otázku, kdo je otec Nessie, jsem vám neodpověděla. Ale teď jsem se rozhodla, že vám to povím. Jeho jméno je Edward Cullen.“

Obě zalapaly po dechu, zřejmě jim to došlo.

„Ano, je to tak. Stalo se to tehdy, když jsem se přestěhovala od vaší babičky Renée a Phila k dědečkovi Charliemu. Přihlásil mne na místní střední školu. Našla jsem si tu svoje přátele, byli skvělí. Ale něco mi stále chybělo. Všimla jsem si pěti osamělých studentů. Byli to nevlastní děti doktora Cullena. Jejich jména byla Alice, Jasper, Emmett, Rosalie a Edward. Byli velmi zvláštní, nadpozemsky krásní, dokonalí. Musela jsem zjisti, co jsou zač. Edward se na mne díval, jako by mě nenáviděl. Musela jsem s ním sedět na biologii. Na čas se někam vytratil. Když se vrátil, byl na mě překvapivě milý. Byla jsem první člověk, kterého si k sobě pustili. Hledala jsem všude jejich identitu, ale vše bylo marné. Až jednou mi pomohl Jacob Black. Edward si myslel, že z něho budu mít strach, když vím, co doopravdy je. Mýlil se, já ho milovala a bylo mi to po pravdě jedno. Pomalu jsme si nacházeli k sobě cestu. Na moje osmnácté narozeniny mě pozval k sobě. Alice uspořádala oslavu. Rozbila jsem jim vázu, střepy se mi dostaly do paže. Nechtělo se mi to vysvětlovat Charliemu, a tak jsem tam přespala. S Edwardem jsme ještě tu noc počali tebe, Nessie. A tady mé štěstí s ním skončilo. Příštího dne se se mnou rozešel a přál mi lidský život. Odjeli všichni. Dlouho mě to mrzelo, ale potom jsem objevila nové štěstí. Podlehla jsem Jacobovi. A díky tomu mám teď dvě rozkošné dcerušky. Ten Edward Cullen, se kterým sedíš, je tvůj otec, Nessie,“ dopověděla jsem.

„Ale jak by to mohl být on? Vždyť je mu sotva sedmnáct,“ divila se Nessie.

„Jeho druh totiž nestárne. Ve skutečnosti mu je přibližně sto padesát,“ řekla jsem a sledovala jejich reakce.

Nessie zbledla ještě víc a Sarah se pořádně třásla.

„On a jeho rodina jsou upíři,“ pověděla jsem tiše.

Teprve teď jsem si pořádně všimla Sarah.

„Nessie, jdi od své sestry! Hned!“ Byl to výkřik čistého zoufalství.

Renesmé uskočila právě včas. Místo okouzlující Sarah tu totiž stála vrčící vlčice s černou srstí.

„Mami, co se to se Sarah stalo? A proč mám pocit, že ji mám nenávidět?“ vykřikla zdrceně Nessie.

Okamžitě jsem jí to vysvětlila a začala se věnovat vlčici přede mnou. Vzpomněla jsem si Jacobovy rady. Po chvilce uklidňování tu byla zase Sarah a my se mohly vydat do školy.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezvratný Osud - 4. kapitola:

 1
2. Roel
21.04.2012 [20:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [18:39]

SiReeNAhoj, příště si dej větší pozor na:
- Shodu podmětu s přísudkem (!),
- Skloňování jmen,
- Vynechaná písmena,
- Překlepy (!),
- Čárky,
- Háčky (protozě -> protože),
- Jména postav (René -> Renée, Phill -> Phil),
- Dělení slov,
- Mezery - vždy pouze jedna, ne tři,
- Přivlastňovací přídavná jména,
- Přímou řeč (pro jistotu zasílám koncept, měla jsi ji úplně špatně):
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

Pokud si s gramatikou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům a najdi si tam korektora. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!