Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nezvratný Osud - 3. kapitola


Nezvratný Osud - 3. kapitolaBella se bude trápit a přemlouvat, zda má jít na večírek na přivítanou. Jak by na ni reagovala rodina Cullenů? Co má dělat? Má vůbec na večírek jít? Jestli Bella nakonec dorazí, to si přečtěte sami.

3. kapitola

Isabella M. Swan - Blacková:

 

Doma na me už všichni čekali. Měli jsme v plánu malý rodinný večer na památku Charlieho. Billy se šel věnovat Sarah, která si dělala úkoly. Já s Jacobem jsme se pustili do přípravy sváteční večeře. Billy samozřejmě už zapálil svíčku jako vzpomínku. Vůbec jsem se nedokázala soustředit na vaření. Musela jsem myslet na Renesmé, kterou nechávám samotnou a zrovna dnes. Myšlenky mi utíkaly různými směry, až se zastavily u vzpomínky na dnešní uvítací večírek Cullenů. Jacob mě by mě tam určitě nepustil. Jak by se Edward asi tvářil, kdyby mě tam viděl? Stála bych mu za úsměv? A ta láska v jeho očích - dnes při hodině - patřila vůbec mně? Myslí vůbec na mě někdy? Věděl, že ta dívka, se kterou seděl při mé hodině, je má dcera? Ví vůbec, že má dceru? Viděl ji? Myšlenky mi utíkaly stále dál a dál.

„Aou!" vykřikla jsem náhle. Podařilo se mi říznout pří porcování ryby.

„Nechceš si raději sednout, Bello? Myslím, že jsi unavená," staral se hned Jacob.

Když jsem neodpovídala, dodal: „Já to dodělám."

Přikývla jsem.

Jsem úplně nemožná. Šla jsem si vyčistit řeznou ranku a závazat si ji. Zbytek přípravy věčeře jsem musela nechat na Jacobovi. Okamžitě jsem se šla odrágovat do ložnice. Pustila jsem si znovu objevené Edwardovy písně a lehla si na postel. Po chvíli jsem zjistila, že abych na Edwarda přestala myslet, mi moc jeho písničky nepomůžou. Tak jsem si tedy pustila Debussyho. Cítíla jsem, jak se mi postupně uvolňovaly svaly. Po půl hodině jsem byla naprosto uvolněná. Při písni Svit luny do pokoje vtrhla Sarah.

„No tak, mami, pojď dolů. Víš, že by z tebe děda Charlie neměl radost, kdyby tě viděl zavřenou v ložnici?" vychrlila ze sebe Sarah

„Vždyť už jdu." Přemýšlela jsem, odkdy rodič poslouchá své dítě.

V kuchyni na nás čekal Billy s Jacobem. Byla to skvělá večeře. Po zavzpomínání na Charlieho se Billy a Sarah omluvili, že jsou unavení a jdou spát. A já s Jakem? Otevřeli jsme si lahvinku červeného vína. Romantickou chvíli nám zpestřovaly hořící svíčky.

„Víš, Bello," začal Jake, „dnes večer a možná i zítra musím být se smečkou. Našli jsme nějaké čerstvé upíří stopy. Neboj se, už víme, že Cullenovi jsou zpět. Ale oni to nejsou, ti by se nepohybovali za hranicemi rezervace. Seth měl docela radost z jejich návratu. Jsou nebo byli tu jiní upíři. Musíme se o ně postarat, než přijdou dost blízko našim domovům. Jestli nebudou přátelé Cullenových, budou muset zemřít!"

„Opravdu musíš odejí? Kdy?" ptala jsem se ho smutně. Měla jsem na krajíčku jako vždy, když se se mnou loučil.

„Musím, Bello. Musím jít hned." S těmito slovy vstal a šel ke dveřím.

Okamžitě jsem ho následovala. Rozloučili jsme se polibkem, jako by to měl být ten poslední. Vyšel ze dveří, naposledy se otočil a mizel mi z dohledu ve vlčí podobě. Chvíli jsem stála mezi dveřmi, pak si vzala kabát a spěchala ke svému autu. Jela jsem městem Forks až k odbočce ke Cullenovým. Už jsem tudy dlouho nejela, pomyslela jsem si. Před domem bylo stále spousta aut, takže večírek byl v plném proudu. Vzala jsem skleněnou vázu ze zadní sedáčky a šla zazvonit na zvonek. Esme vázy zbožňovala, pokud si dobře vzpomínám. Otevřela mi Rosalie a pevně mě objala.

Hned za ní se ke dveřím hrnula Esme se slovy: „Rose, koho to tam máš?"

Okamžitě jsem Esme dala vázu a tiskla její chladnou ruku. Ona byla v jakémsi šoku.

„Isabella Blacková. Dlužila jsem vám vázu za minule, pokud si dobře pamatuji." oznámila jsem jí mimochodem. Překvapení v její tváři se zvětšilo.

„Esme, Bell - tedy paní profesorka Blacková nás nyní učí biologii a chemii," snažila se Rose uvést Esme do reality.

„Aha," hlesla s pohledem upřeným na váze, „je překrásná. Hned jí půjdu najít vhodné místo."

Rosalie byla na chvíli se mnou, ale pak se musela jít věnovat i ostatním hostům. Jejich dům byl kouzelně přeměněn jedním z Aliciných nápadů. Nejdříve jsem chtěla vyhledat Carlislea a gratulovat mu k práci, ale něco odvedlo mou pozornost. Byla to okouzlující hudba linoucí se od piána. Samozřejme, tu toužebnou melodii hrál Edward Cullen. Šla jsem blíž, jako by mě tou skladbou volal. Zjistila jsem, že se mi začínaly podlamovat kolena. Skladba mi připomínala sama sebe. Později jsem zjistila, že nesla jméno Isabella. Když dohrával skladbu, vzhlédl od piána a zahleděl se do obecenstva, kde se mu dostalo potlesku. Jeho oči pátraly davem, pak se zahleděly hluboko do mých. A z piána se náhle linuly známé tóny mé ukolébavky.

 


Abyste byli v obraze: Seth je v mé povídce přítelem Cullenů a byl jím ještě než odjeli.

Díky za komentáře u předchozího dílu.




      2. kapitola 

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezvratný Osud - 3. kapitola:

 1
7. Natysss
29.01.2012 [21:34]

trochu mě mate, jak někdo jí pozná a někdo ne... ale jinak moc super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. myska98
29.01.2012 [20:00]

Super..... Rychle další!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
29.01.2012 [18:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Roel
29.01.2012 [18:24]

Emoticon

29.01.2012 [17:02]

Pěkný :) Jsem trochu zmatená kdo ví kdo je kdo a kdo neví, ale brzo se zorientuju :) Těším se na další díl...

2. van
29.01.2012 [16:30]

van Emoticon Emoticon

29.01.2012 [14:50]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, příště si však dej větší pozor na tyto chyby:
- Překlepy (!!!),
- Čárky,
- Vynechaná písmena,
- Chybějící/zdvojené mezery,
- Přímá řeč,
- Slovosled,
- Semnou -> se mnou.

Odkazy, které směřují na naše stránky, se otevírají ve stejném okně, pozor na to.
A také si dávej pozor na velikost perex obrázku. Emoticon
Díky.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!