Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 10. - Kate

bel ami 2


Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 10. - KateKate jde poprvé do nové školy. Je z toho nadšená. Jak dopadne její setkání s Bellou a jejími sourozenci? Jaké plány mají všichni na pátek večer? Odpovědi se dozvíte, když si přečtete tuhle kapitolku. Předem děkuji za komentáře.

Kapitola 10. – Kate

Pohled Edwarda. 

Ráno mě probudila Kate, když volala po celém domě, že jde dnes do školy a hrozně se těší. Nechápal jsem její lásku ke škole. Ale je pravda, že jsem se do školy také těšil. Moje důvody byly ale jiné než její.

Rychle jsem se osprchoval, oblékl se a šel se nasnídat. Kate už seděla v kuchyni a ládovala do sebe cereálie. Usmála se na mě, když mě viděla.

„Rychle Edwarde, ať už jedeme,“ řekla mi nedočkavě. Protočil jsem oči a vzal si také cereálie.

Po snídani jsme nasedli do auta a jeli do školy.

 

Podíval jsem se po parkovišti a viděl jsem Bellu a její sourozence, kteří přijeli chvíli před námi. Koukali se naším směrem, tak jsem na ně mávl rukou. Bella se usmála a vydala se s ostatními k nám. Že by nás chtěla seznámit se zbytkem rodiny? Aspoň jim představím svoji malou sestru.

Když přišli až k nám, vzal jsem Bellu za ruku a políbil jsem ji na tvář. Udělal jsem to naprosto automaticky, jako bychom se znali už hrozně dlouho. Jen se usmála. 

„Ty budeš asi Kate,“ řekla Bella mojí sestře a natáhla k ní ruku. „Ráda tě poznávám,“ dodala a mrkla na ni.

Kate se na ni zářivě usmála. „Také tě ráda poznávám,“ řekla a se zájmem si Bellu prohlížela. Pak zaměřila svůj zrak i na zbytek Belliny rodiny.

„Ráda bych vám představila své sourozence. Tohle jsou mé sestry Rosalie a Alice a moji bratři Emmett, Jasper a Riley,“ řekla Bella mně a Kate a pak se otočila na své sourozence a dodala. „A tohle je Edward a jeho sestra Kate,“ řekla jim. S každým jsme si podali ruku a mě překvapilo, že měli všichni na dotek hrozně ledovou kůži jako Bella. Zvláštní. Rileyho jsem pozdravil kývnutím hlavy. Toho už jsem znal.

Stáli jsme tam ještě chvilku a já jsem si nemohl nevšimnout pohledů, které na sebe házeli Kate s Rileym.

Nebyl jsem sám, kdo si toho všiml. Bella na ně také koukala a usmívala se.

Kate pak vytáhla z batohu rozvrh a studovala, co má první hodinu. Ukázal jsem jí, kam má jít.

„Tak zatím čau, jdu na hodinu,“ pronesla a odcházela. Nemohla se dočkat vyučování. Blázínek.

„Uvidíme se na obědě,“ křikl jsem na ni.

„Jasně,“ odpověděla a zmizela v budově.

 

Ani jsem si nevšiml, že ostatní už také odešli a já jsem zůstal stát na parkovišti jen s Bellou. Pořád jsem ji držel za ruku.

Pohladil jsem ji po tváři. „Nemohl jsem se dočkat, až tě zase uvidím,“ řekl jsem a usmál se na ni.

„Taky jsem se na tebe těšila,“ odpověděla mi. Měl jsem hroznou chuť ji políbit. Předběhla mě. Stoupla si na špičky a svými rty se lehce otřela o moje. Projela mnou vlna vzrušení, ale snažil jsem se připomenout si, že jsme před školou. Moje snaha vyšla na prázdno. Chytil jsem ji za pas a přitáhl si ji blíž k sobě. Nebránila se. Hladově jsem ji políbil a ona mi odpovídala se stejnou naléhavostí. Pak se odtáhla.

„Měli bychom jít na hodinu,“ řekla zadýchaně. Ani jsem nevěděl, co mám první hodinu. Ale bylo jasné, že přijdeme oba pozdě.

Napadlo mě, že by nebylo špatné, kdybych si od ní vzal číslo na mobil. Když se moje dýchání zklidnilo natolik, že jsem mohl promluvit, požádal jsem jí o číslo. Ochotně mi ho nadiktovala. Prozvonil jsem ji a ona si mě uložila.

„A teď už bychom měli vážně jít,“ řekla a usmála se na mě. Věděl jsem, že má pravdu, ale vůbec se mi nechtělo.

Před její třídou jsem ji ještě krátce políbil a rozběhl se na svoji hodinu.

 

Pohled Belly.

První hodinu jsem měla s Alice. Přišla jsem samozřejmě pozdě. Omluvila jsem se a šla si sednout za ní.

Co tě tak zdrželo? Zasmála se potichu Alice. Trochu jsem se na ni zamračila.

Promiň, nemohla jsem si to odpustit. Ta jeho sestra vypadá hrozně mile, že? Viděla jsi, jak se dívala na Rileyho? A on na ni zíral skoro s otevřenou pusou. To bude ještě zajímavé.

„Riley z ní byl úplně vedle,“ pošeptala jsem Alice se smíchem. Kate byla hezká. V obličeji byla hodně podobná Edwardovi. Byla asi tak stejně vysoká jako Alice, měla blonďaté dlouhé vlasy a štíhlou postavu.

 

Na chvíli jsem se zaposlouchala do myšlenek lidí ve škole. Holky ještě stále obdivovaly Edwarda, i když už se po škole rozneslo, že ho viděli se mnou. Několik holek přemýšlelo, jak by se mě zbavilo. A měly docela bujnou fantazii. A Kate už měla také svůj fanklub a to byla teprve na první hodině. Musela jsem se tomu zasmát.

Co je? Zeptala se mě myšlenkou Alice. Jen jsem zakroutila hlavou.

Hmm, ta Edwardova sestra je fakt hezká. Mohli by si k nám sednout na obědě. Zaslechla jsem Rileyho.

Otočila jsem se na Alice. „Rileyho napadlo, že by si mohla Kate s Edwardem sednout na obědě k nám,“ pošeptala jsem jí.

No jasně. Aspoň se s nimi lépe poznáme. Mrkla na mě Alice.

„Já to s Edwardem domluvím,“ řekla jsem jí potichu.

Super. Mimochodem, Edward je do tebe také blázen. Usmívala se na mě Alice. Jen jsem na ni mrkla.

 

Vzpomněla jsem si na to, jak jsme se s Edwardem líbali na parkovišti. Po celém těle se mi rozlilo horko. Když se mnou dělalo líbání tohle… Ne, nic víc se nestane, dokud nebudu mít tu zrůdu v sobě plně pod kontrolou. I líbání pro mě bylo zatím těžké. Dalo se to zvládnout, ale stálo mě to maximální soustředění. Jak řekla Alice, bude to čím dál lepší. No už aby to bylo.

Asi jsem se tvářila jako pitomec, protože se mi Alice začala smát. Protočila jsem oči. Budu si muset dávat pozor na to, jak se tvářím když přemýšlím. Začala jsem se tomu hrozně smát. Teď na mě Alice koukala nechápavě.

„To nic. Tlemím se sama sobě,“ řekla jsem jí se smíchem. Aniž by věděla, o co jde, začala se smát taky. Byl to takový ten nakažlivý smích. V podstatě jsme nevěděly, čemu se smějeme, ale nešlo to zastavit. Učitelka se na nás podívala káravě přes brýle. Přestaly jsme se smát. Pak jsem se ale podívala na Alice a vybuchla jsem v další salvu smíchu. Ještě že zazvonilo.

 

Zbytek dopoledne ubíhal celkem rychle. Když skončila poslední hodina před obědem, čekal na mě před třídou Edward s Kate. Chytil mě zase za ruku. Viděla jsem vražedné pohledy holek, které nás pozorovaly. Jejich myšlenky jsem radši ignorovala. 

„Sednete si na obědě k nám?“ zeptala jsem se jich.

„Jasně. Aspoň se víc poznáme s tvojí rodinou,“ řekl Edward a podíval se na Kate. Ta se usmívala.

Ona je tak hezká. A ten její bratr… No tohle. Koukla jsem na Kate a ona se stále jen usmívala. Nevím, proč jsem si myslela, že když nedokážu číst myšlenky Edwardovi, budou pro mě tabu i ty její.

„Jak se ti líbí ve škole, Kate?“ zeptala jsem se jí.

„Líbí. Jsem ráda, že už nejsem nemocná. Byla to otrava sedět doma a nudit se,“ řekla mi mile. Bylo zvláštní, že Edward ani Kate neměli problém se s námi bavit. Za dva roky, co chodíme do téhle školy, se našlo jen pár jedinců, kteří měli odvahu s námi prohodit pár vět.

 

Pohled Edwarda.

Před obědem jsem počkal na Kate, až vyjde ze třídy. Učitel nás pustil o chvilku dřív a měl jsem hodinu ve stejné budově jako Kate a Bella. Neměl by být problém, stihnout vyzvednout Kate a pak se stavit pro Bellu.

„Edwarde, tady je to úžasné. Jsem ráda, že už jsem zdravá,“ řekla mi nadšeně Kate, když vyšla ze třídy.

„Jdeš se mnou za Bellou?“ zeptal jsem se. Souhlasně přikývla.

 

Jen jsme došli k její třídě, začali z ní vycházet první studenti. Když vyšla Bella, vzal jsem ji za ruku. Zeptala se nás, jestli s nimi budeme sedět na obědě. Byl jsem rád, že to navrhla, aspoň ji budu mít u sebe. A také se s Kate víc seznámíme s jejími sourozenci.

Vyšli jsme společně k jídelně.

Ostatní už seděli u stolu. Nandali jsme si na tácy jídlo a šli za nimi. Všichni se na nás usmívali, jen Riley kulil oči na moji sestru.

„Edward s Kate budou sedět s námi,“ oznámila ostatním Bella. Sedla si vedle Rileyho, já jsem si sedl vedle ní a Kate vedle mě. Rileymu se to asi moc nelíbilo, protože se zamračil.

Alice, která seděla vedle Kate, se s ní dala hned do řeči.

 

Při jídle jsem sledoval ostatní. Mlčeli a bylo zvláštní, že se všichni v jídle jen tak přehrabovali, ale nikdo nic nejedl ani nepil. Jediné vysvětlení, které mě napadlo, bylo, že měli asi velkou svačinu z domu.

„Co kdybychom si v pátek někam společně vyšli? V Port Angeles je jeden klub, kde dobře hrají, takže bychom si mohli i zatancovat,“ přišel najednou s nápadem Emmett.

„To není vůbec špatný nápad,“ přidala se k němu Alice. I ostatní vypadali, že jsou pro. Koukali teď střídavě na mě a na Kate.

„Co myslíš Kate?“ zeptal jsem se jí. Oči jí zářily, takže mi bylo jasné, že už se nemůže dočkat.

„Dobře, večer zkusím zpracovat rodiče. Snad to klapne,“ řekl jsem. Kate mi dala pusu na tvář a zase se otočila k Alice a už začala plánovat, co si vezme na sebe. Ve Phoenixu občas chodila s holkama do klubu, ale nikdy nevypadala tak nadšeně, jako teď. 

„Alice, co kdybychom vzali dneska Kate na nákupy? Možná bychom jí mohly něco vybrat na pátek,“ zeptala se Bella. Alice se pousmála.

„Kate, myslíš, že by vašim nevadilo, kdybychom tě s Alice odpoledne vyzvedly u vás a jela bys s námi?“ otočila se na Kate. Ta po mě střelila pohledem. Bylo mi jasné, že si tohle nemohla nechat ujít.

„Já myslím, že s tím naši nebudou mít problém, když tě holky přivezou včas domů,“ mrkl jsem na ni.

Vlepila mi další pusu na tvář. Bella se zasmála a všichni se k ní přidali.

Podíval jsem se po jídelně a většina lidí nás pozorovala. Sledují nás celou dobu?

 

Byl čas se pomalu zvednout a jít na další hodinu.

Všichni už odcházeli, jen Bella seděla a koukala na mě. Mrzelo mě, že se odpoledne neuvidíme. Zvedli jsme se jako poslední. Odnesli jsme tácy se zbytky jídla a pomalu šli za ostatními.

„Takže se dnes odpoledne neuvidíme,“ řekl jsem jí sklesle. Zastavila se před budovou, kde jsme měli další hodinu. Podívala se mi do očí.

„Slíbila jsem Alice, že s ní pojedu nakupovat. Uvidíme se ale zítra ve škole,“ vykouzlila nádherný úsměv.

To jsem věděl, ale i tak mi vadilo, že ji dnes neuvidím. Pohladil jsem ji po vlasech a přitáhl si ji k sobě. Nebránila se. Naše rty se skoro dotýkaly. Pootevřela ústa a přitiskla je na moje. Líbal jsem ji s takovou chutí, že jsem skoro zapomněl, že se ještě pořád nacházíme na pozemku školy. Nemohl jsem přestat.

Po chvíli se zase lehce odtáhla a věnovala mi jeden z jejích krásných úsměvů. Snažil jsem se zklidnit dýchání. To snad ani nebylo možné, co se mnou tahle holka dělala. V její přítomnosti jsem se přestával ovládat. Budu se nad sebou muset zamyslet, abych ji tím neodradil. Ale já jsem si fakt nemohl pomoct. Byl jsem do ní blázen.

Položil jsem jí ruku pod bradu, přitáhl si její rty na svoje a lehce ji políbil.

„Musíme na hodinu,“ pošeptal jsem jí vzrušeně.

„Já vím, že musíme. Ale nechce se mi,“ řekla mi stejně vzrušeně. Byla na tom stejně jako já. Chvíli jsem se přesvědčoval, abych ji pustil, až se mi to povedlo. Chytil jsem ji za ruku a vyšli jsme k její třídě.

Před třídou jsem se na ni usmál. „Uvidíme se po škole na parkovišti,“ řekl jsem jí šeptem a pak jsem se rozběhl do své třídy. Dnes už jdu podruhé pozdě.

 

Pohled Belly. 

Vešla jsem do třídy. Učitelka něco čmárala na tabuli, tak jsem si potichu sedla. Jestli si toho všimla, nedala to najevo. Hodina uběhla docela rychle. Ještě přežít tu poslední a pak hurá na nákupy.

Přesunula jsem se zamyšleně na poslední hodinu. Musím si koupit něco na pátek. Ráno, než jsme jeli do školy, jsme se bavili s ostatními o tom, že bychom mohli někam v pátek zajít a vzít s sebou Edwarda. To jsme ale ještě nevěděli, že přijde Edward do školy i se svojí sestrou.

Na obědě jsem si všimla, že si Alice Kate hned oblíbila. Dokonce i Jasper byl v klidu. Ani jedna jeho myšlenka neměla nic společného se smrtí. Možná cítil z Alice a Kate to jejich kamarádské nadšení, které ho uklidňovalo. Co asi cítil ze mě a Edwarda?

Emmettovi se líbili oba. Sice se musel chvíli sám se sebou prát, aby přestal myslet na to, že to jsou lidé, protože proč on by se měl kamarádit s lidmi, ale pak byl v pohodě. Musela jsem se tomu zasmát.

Kdo mě překvapil nejvíc, byla Rose. Sice pořád úplně nechápala, proč jsem si k sobě musela vybrat zrovna člověka, ale Edward ani Kate ji nevadili. Dokonce bych řekla, že trochu záviděla Alice, jak se s Kate bavila. Možná bych se jí mohla zeptat, jestli s námi nechce jet na nákupy. To je dobrý nápad. Alice určitě nebude proti a Kate bude nadšená. Ona nás všechny hrozně obdivovala. Pořád mě zaráželo, že jí můžu číst myšlenky. Fakt nevím, jak jsem došla k tomu, že to u ní nebude taky fungovat.

Rileymu se Kate opravdu líbila. A Kate se líbil Riley. Riley dokonce přemýšlel nad tím, jak ji pozve na rande. Jestli to vážně udělá, nevím, jak se na to bude tvářit Edward. On měl s Kate hrozně hezký vztah. Kate ho brala jako ochránce. Byl to její milovaný velký bráška. Také jsem své sourozence milovala, ale jejich vztah byl vřelejší. Asi to bylo tím, že byli skutečnými sourozenci.

Ze zamyšlení mě vytrhlo až zvonění. Ostatní se zvedali k odchodu, tak jsem si sbalila věci a vyšla ze třídy. Edward na mě čekal před třídou. Myslela jsem, že říkal, že se uvidíme na parkovišti. Nevím, co měl na dnešní odpoledne v plánu, ale asi ho fakt mrzelo, že se neuvidíme. Po pravdě, nákupy s Alice jsem měla ráda, ale radši bych byla s Edwardem. Podívala jsem se na něj. Do tohohle člověka jsem byla bláznivě zamilovaná. Bylo to pro mě tak nové, ale cítila jsem se šťastně. Usmála jsem se na něj. Vzal mě za ruku a vyšli jsme na parkoviště.

Kapitola 9. - Důvěra - Shrnutí - Kapitola 11. - Nápad



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 10. - Kate:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!