Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není hvězda jako hvězda - 4. kapitola


Není hvězda jako hvězda - 4. kapitolaCo se děje s Neil? Jak na to zareaguje Edward? Změní postoj k ní nebo jí bude dál dělat ze života peklo? Doufám, že se Vám další kapitolka bude líbit. Vaše Zira


 

4. kapitola – Moje peklo v nebi

Nemohla jsem to dál vydržet. Edward si sedl, objal mě svými pažemi a houpal ze strany na stranu. Najednou bolest přestala a já se vrátila zpátky do letadla.

„Je ti líp?“ zeptal se a než jsem stačila přikývnout, tak bolest znovu přišla. Držel mě a nepouštěl.

„Už budeme přistávat, za chvíli to přestane, slibuju,“ šeptal mi do ucha. Potom jsem už viděla jen tmu. Probudila jsem se a byla v posteli. Svítilo na mě světlo a nikdo v pokoji nebyl kromě Edwarda, který seděl na posteli a díval se na mě.

„Ahoj, jak ti je?“ zeptal se a dával mi ledový obklad na čelo.

„Myslím si, že už to horší být nemůže. Co tu děláš?“

„Přišel jsem tě jen zkontrolovat,“ řekl a v tu ránu se otevřely dveře a do pokoje vlítl Emmett a Alice.

„Kecá,“ vykřikl Emmett a Alice se na mě usmála.

„Nehnul se od tebe ani na krok,“ řekla mi do ucha.

„Sklapněte! Jděte pryč, potřebuje si odpočinout,“ řekl a oba dva zmizli. „Za chvíli se vrátím.“

„Dobře,“ zašeptala jsem, a když odešel, tak jsem vstala z postele a šla se převléknout. Nebylo tu nic kromě oblečení, které by toho neodhalovalo až mnoho. Vzala jsem si krásnou černou podprsenku a v posledním šuplíku úplně vespodu bylo triko velikosti XXXXL. Vzala jsem si ho na sebe. Bylo mi sice moc velké, ale dalo se v tom chodit. Potom jsem si pod to vzala kalhotky a kraťásky. Pak jsem vespodu šatny našla krásné černé boty na podpatku. Vzala jsem si je a šla se projít.  Tak trochu jsem vyskočila z druhého patra, ale nebyl to útěk, jen jsem se šla projít. Zabočila jsem po malé cestičce do lesa. Sundala jsem si boty a šla bosa. Větvičky a všechno na zemi mě hrozně píchalo, ale co se dá dělat. Přeci si nezničím jediné boty na podpatku, co mám. Došla jsem až na velký pahorek, tam jsem se usadila a pozorovala krajinu. Potom jsem si lehla na trávu a pozorovala slunce. Najednou jsem něco uslyšela.

„Jak jsi mě našel,“ řekla jsem a usmála se.

„Máš moc zajímavý pach, ještě nikdy jsem takový necítil,“ řekl a lehl si ke mně na trávu.

„To proto, že já nejsem člověk a moje krev léčí,“ zašeptala jsem a trochu se usmála.

„To, co máš na sobě… to jsi nenašla nic jiného na sebe?“ zeptal se a podíval se na mě.

„Tvoje sestra nejspíš chtěla, abych tě svedla, protože pro nic jiného to prádlo není. Je moc… sexy. Ráda bych to nosila, ale ne před tebou… počkat. Mám rok na to, abych si užila to, po čem jsem vždycky toužila.“

„A to je co?“ zeptal se zvědavě a opřel se lokty o zem.

„Balení kluků,“ řekla jsem zasněně, vstala a hnala se z pahorku pryč.

„To si děláš srandu?“ křičel jak pominutý žárlivý manžel a hnal se za mnou dolů. „Jak to myslíš?“

„Tak, jak to říkám, Edwarde. Nebudu tu dřepět a litovat se, že mi vezmeš srdce, když mám tak málo času, abych si užila pořádné lásky. Já… přihlásím se na vaši školu, bude legrace a tak,“ řekla jsem a šla.

„To ale nemůžeš…“

„A proč ne? Nikoho nemám. Chci zažít lásku. Nikdy jsem ji nezažila. Na nebi jsme nic takového neměli. Pořád jsem vás pozorovala… vás lidi a jediné, na co se tady dá koukat, je láska. Chtěla jsem ji jednou zažít a ta příležitost je tu. Nenechám ji jen tak ležet a jít dál. Vezmu si ji a budu díky ní řídit svůj život,“ vykřikovala jsem na lesy a viděla jeho zklamaný obličej.

„Ale co já?“

„Co co ty? Jestli chceš taky rande, tak můžeme jít na dvojité rande, aspoň bude sranda.“

„Vážně?“ zeptal se trochu nadšeně.

„Ano. Já s nějakým klukem a ty s nějakou holkou, která tě bude chtít,“ řekla jsem.

„Aha.“

„I když pochybuju, že by nějaká holka s tebou chtěla jít na rande, zvlášť když máš tak hrozné vlastnosti,“ řekla jsem potichu, ale byla jsem si jistá, že mě slyšel, zvlášť když mě svojí paží zastavil.

„Nebuď drzá!“ řekl výhružně a stiskl moji ruku pevněji.

„Au… to bolí, no tak přestaň!“ vykřikla jsem bolestí.

„Ty mi nebudeš poroučet!“ řekl a políbil mě. Ne, že by to byl nějaký skvělý polibek, který by za to stál, protože ten polibek byl hrubý. Odtrhla jsem se od něho a dala mu facku. Strhl mě stranou na zem a já se o něco praštila do hlavy. Pak už jsem jen viděla tmu.

 

 


 

 

3.kapitola - 5.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není hvězda jako hvězda - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!