Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenechám tě zemřít - 2. kapitola


Nenechám tě zemřít - 2. kapitolaPomalu jsem se začal vyrovnávat s mou existencí... a pak to celý zkazí jedna bezvýznamná holka.
Omlouvám se, že je tahle kapitola tolik krátká, dalšími to, doufám, napravím. :)

Od mého prvního „rozhovoru" s Brianem uběhlo už pár týdnů. Za tu dobu jsem si stačil uvědomit, že když se budu chovat o něco přátelštěji, nic tím nezkazím. I přes počáteční nedůvěru se nakonec ze mě a Briana stali přátelé. Brian dokázal být ohromně veselý společník, když vezmu v úvahu to, že si před pár sty lety probodl své srdce dobrovolně dýkou. Stejně jako já, ani on si nepamatoval na svůj život. A nepamatoval si ani, proč si ho ukončil. V mnoha ohledech na tom byl ještě hůř než já, jen to na sobě nedával znát. Nestal se zapšklým, chladným a lhostejným, na rozdíl ode mě. Nesmírně jsem ho za to obdivoval.

Televize už teď nebyla mojí jedinou útěchou, mým jediným zabavením. Když jsme já ani Brian neměli co na práci, hráli jsme spolu poker nebo jiné hazardní karetní hry. Čistě pro radost - na co taky hrát o peníze, když jsme vůbec žádné nepotřebovali. Nejčastěji jsme hráli v pátek a sobotu. Brian mi vysvětlil, že lidé se nejčastěji zabíjejí na začátku týdne, naopak nejméně v pátek nebo v sobotu, protože si před smrtí chtějí užít víkendu. Vážně netuším, jestli to myslel vážně, každopádně něco na tom je.

A právě při jedné partičce blackjacku, mě přepadl dobře známý pocit. Naléhavé nutkání být někde jinde. Bylo stejné jako vždycky, ale zrovna dneska mělo radikálně změnit celé mé dosavadní bytí. To jsem ovšem v tu chvíli netušil.

„Hned jsem zpátky. Nečum mi do karet,“ varoval jsem Briana a přemístil se.

Upír na oběť čekal v neosvětlené uličce někde v průmyslové části města. V blízkém okolí nikdo jiný nebyl - až na oběť, která se k němu nevědomky blížila. Byla to mladá dívka, určitě jí nemohlo být víc než dvacet. Bledý obličej jí rámovaly tmavě hnědé, dlouhé vlasy, které se jí kroutily až na záda. V očích barvy čokolády se jí zračil strach promísený s frustrací. Těkaly jí z jedné strany na druhou, pročesávaly okolí - snažily se rozpoznat sebemenší náznak nebezpečí. Když si všimla siluety stojící na druhé straně ulice, sevřela pevně rukama malou kabelku, která jí visela na rameni a přidala do kroku. Už předtím mi připadalo, že na svých nohách neoplývá přílišnou jistotou a jak zrychlila, v mém prvním dojmu jsem se pouze utvrdil. Netušila, že ani tohle zrychlení ji neochrání. Že se jen přibližuje smrti větší rychlostí. Jako většina lidí i ona zřejmě žila v přesvědčení, že neexistuje nic horšího než lidská zloba. To se ale šeredně mýlila.

Znovu jsem si ji pozorně prohlédl. Nemohl jsem se zbavit pocitu, že ji odněkud znám. Ty krásně vykrojené rty, ty nekonečně dlouhé řasy... Cítil jsem, jak se prázdné místo v mém srdci zaplnilo. Citem k dívce, jejíž jméno jsem neznal. Citem k dívce, která zemře.

Upír se otočil a očima plnýma dychtivého očekávání se zadíval na teď už vyděšenou dívku. Srdce se mi zběsile rozbušilo strachy. Dívka mířila přímo ke svému vrahovi. Strach ovládl všechny mé myšlenky, srdce mi bušilo až někde v krku. Nechápal jsem, co se se mnou děje. Celé ty stovky let se snažím vyrovnat s tím, co se ze mě stalo a v posledních týdnech se mi to vážně začalo dařit. A pak zahlédnu bezvýznamnou lidskou holku a všechno je v háji.

Bezejmennou dívku dělilo od upíra už jen pár metrů. Rozběhl jsem se.

 


 

< Předchozí - Následující >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenechám tě zemřít - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!